Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090213/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090213/27594-N-2009.html |
<p class="kh_header"><b>Nowa Sarzyna: Dostawa materiałów kamiennych kliniec: 4-31,5 mm z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie Miasta i gminy Nowa Sarzyna</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 27594 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie , ul. Mikołaja Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie, tel. 017 2413251, faks 017 2413111.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gmina.nowasarzyna.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów kamiennych kliniec: 4-31,5 mm z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie Miasta i gminy Nowa Sarzyna.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, załadunek, transport, rozplantowanie) klińca: 4-31,5 mm z wyłączeniem pochodzącego ze skał wapiennych, odpadów hutniczych oraz zawierającego zanieczyszczenia organiczne - z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna Przedmiot zamówienia ma być dostarczony do Miasta Nowa Sarzyna i wszystkich sołectw Gminy Nowa Sarzyna. Zamówienie obejmuje dostawę klińca wraz z rozplantowaniem o łącznej ilości 1900 ton. Dokładna lokalizacja dostawy klińca będzie przedstawiona przez zamawiającego w dniu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez wykonawcę sukcesywnie wg zgłoszeń zamawiającego, w ciągu pięciu dni od otrzymania telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia..</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 14.21.23.00-3.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2009.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> </p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują min. 1 dostawę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającą na dostawie co najmniej 1 600 ton kruszywa łamanego na podbudowy dróg z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie. 3) Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: spełnia/ nie spełnia: Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów z wymogami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 -2 ustawy - wg. załącznika nr 2 do siwz. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej min. 1 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającej na dostawie co najmniej 1 600 ton kruszywa łamanego na podbudowy dróg z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg załącznika nr 3 do siwz) oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie (referencje, listy polecające itp.). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. ppkt. 2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 3.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu można przedkładać w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawców. Pełnomocnictwo winno: a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie b) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców składających wspólną ofertę..</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nowasarzyna.eu.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie, ul. Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna.</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie, ul. Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna (Sekretariat - II piętro).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>