Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090217/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090217/30338-N-2009.html |
<p class="kh_header"><b>Kampinos: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kampinosie - II etap</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 30338 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Kampinos , ul. Niepokalanowska 3, 05-085 Kampinos, woj. mazowieckie, tel. 0-22 725-00-40, faks 0-22 725-04-44.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kampinos.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kampinosie - II etap.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Charakterystyka obiektu Budynek szkoły został zbudowany w latach 80-tych. Ściany zewnętrzne wykonano z gazobetonu. Ogólny widok budynku - ściany budynku przeznaczone do ocieplenia, pokazano na załączonych zdjęciach 2.Ocieplenie ścian budynku Ocieplenie ścian budynku należy wykonać obkładając je warstwą styropianu samogasnącego na zakład lub felc o grubości = 10cm metodą lekko-mokrą. Metoda ta polega na wykonaniu izolacji termicznej z płyt styropianowych klejonych i mocowanych do ścian budynku a następnie wykonaniu powłoki z zaprawy klejowej zbrojonej siatą z włókna szklanego i wykonaniu warstwy tynku mineralnego, barwionego. Kolorystykę tynków i miejsca jego nakładania należy uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do prac. Wokół budynku jest wykonana opaska betonowa, do której należy dopasować cokół, który należy wykonać styropianem g=6cm. Cokół należy wykonać na wysokość cokołu - fundamentu, w nowobudowanym budynku gimnazjum, które przylega do istniejącej szkoły. Ościeżnice okienne należy ocieplić styropianem g=3 cm. Zaleca się, aby materiały użyte do termomodernizacji budynku szkoły, pochodziły od jednego producenta przy ścisłym przestrzeganiu jego zaleceń. Wszystkie materiały muszą posiadać aktualne aprobaty techniczne oraz zgodność z instrukcją ITB nr 334/96 Powierzchnia ścian do ocieplenia została podzielona na cztery płaszczyzny. I tak: - część wysoka budynku (trzy kondygnacje- wys. 11,0m) - część niska budynku (dwie kondygnacje- wys. 6,5m) - łącznik ( jedna kondygnacja - wys. 3,0m) - sala gimnastyczna (jedna kondygnacja - wys. 7,0m) - wzmocnienie nadproży okiennych - 27 szt. - wymiana rynien 3.Sposób prowadzenia prac Z uwagi na to, że prace będą prowadzone w budynku szkoły, bardzo ważnym jest przestrzeganie wszystkich przepisów BHP zapewniające bezpieczeństwo ruchu użytkownikom budynku. Prace wykonywane przez WYKONAWCĘ będą prowadzone pod nadzorem Inspektora Nadzoru zatrudnionego przez ZAMAWIAJĄCEGO Rusztowania po ich ustawieniu muszą być odebrane protokólarnie przez Inspektora Nadzoru. Okna przed przystąpieniem do prac należy zabezpieczyć folią i taśmą klejącą. Wszystkie zdemontowane elementy z elewacji a nieprzeznaczone do wymiany, należy ponownie zamontować. Szczególną uwagę należy zwrócić na poprawne odtworzenie instalacji odgromowej i deszczowej..</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.10.00-3, 45.41.00.00-4.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> </p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz niżej wymienione warunki tj.: 1)Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiada wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, ze wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że Wykonawca wykonał zamówienia z należytą starannością Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, że wykonał roboty budowlane polegające na Termomodernizacji budynków. Łączna wartość wykazanych robót budowlanych winna wynosić nie mniej niż 100 000,00 złotych brutto - słownie: sto tysięcy złotych brutto. Do wskazanych robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany przedstawić dokumenty potwierdzające, że Wykonawca wykonał zamówienie z należytą starannością. b) Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że Kierownik Budowy posiada uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami z zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn.zm.) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dziłalności gospodarczej na kwotę, co najmniej 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych). 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale VI specyfikacji..</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia łącznie z formularzem ofertowym poniższych załączników i oświadczeń: 1)Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymienione oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. b)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie, w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymienione zaświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. c)Aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymienioną informacje musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. d)Aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2)Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale 5 , pkt 1, ppkt.2), lit. a) Wykonawca wykonał zamówienia z należytą starannością Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, doświadczenie Wykonawców występujących wspólnie, łącznie musi spełniać wymagane w SIWZ warunki. b)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg druku Zamawiającego - na potwierdzenie warunku udziału określonego w Rozdziale 5 pkt 1, ppkt. 2), lit. b. Jeżeli Wykonawca takich osób lub podmiotów nie posiada - winien załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Uprawnienia osoby zadeklarowanej jako Kierownik Budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 roku, Nr 156, poz.1118 z późn. zm.) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale 5 pkt 1, ppkt. 2), lit. b Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, potencjał osobowy Wykonawców występujących wspólnie, łącznie musi spełniać wymagane w SIWZ warunki. 3)Dokumenty potwierdzające, ze Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)Polisa, a w przypadku jej braku innych dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) - na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale 5, pkt 1. ppkt. 3), lit. a Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, potencjał ekonomiczny Wykonawców występujących wspólnie, łącznie musi spełniać wymagane w SIWZ warunki. 2.oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg druku Zamawiającego (zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych), 3.wypełniony formularz ofertowy, 4.kosztorys ofertowy - sporządzony zgodnie z załączoną do SIWZ 5.pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza), 6.dowód wniesienia wadium - kserokopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem 7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI, pkt 1, ppkt 1): 1)lit. a), b), c), - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)lit. d) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy..</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kampinos.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kampinos ul. Niepokalanowska 3 05-085 Kampinos (pokój nr 1).</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kampinos ul. Niepokalanowska 3 05-085 Kampinos (pokój nr 4 - sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>