JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090217/31474-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Pleśna: Odnowa centrum wsi Pleśna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31474 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Pleśnej , Pleśna 240, 33-171 Pleśna, woj. małopolskie, tel. 014 6798170, faks 014 6798947.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odnowa centrum wsi Pleśna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Roboty drogowe: wykonanie nowych nawierzchni na drogach gminnych i powiatowych
2.Roboty drogowe przy wykonywaniu chodników z kostki brukowej przy drogach gminnych i powiatowych
3. Roboty instalacyjne: przełożenie istniejących sieci infrastruktury technicznej
4.Roboty budowlane: wykonanie nowej więźby dachowej oraz elewacji ciepłochronej na budynku szkoły podstawowej w Pleśnej
5. Roboty budowlane: wymiana stolarki okiennej oraz wykonanie elewacji ciepłochronnej na budynku Domu Kultury w Pleśnej.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 
50.000,00 PLN  (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) 
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
 a.pieniądzu, na konto Zamawiającego nr 49 1130 1150 0012 1203 4520 0005. 
 b.poręczeniach bankowych,
 c.gwarancjach ubezpieczeniowych,
 d.gwarancjach bankowych,
 e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: 
1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności obejmującym swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2.dysponują potencjałem technicznym i następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
1.2.1.kierownikiem budowy posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej;
1.2.2.kierownikami robót branżowych w następujących specjalnościach:
a.instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
i elektroenergetycznych;
b.instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
c.drogowej.
Osoba/y wymieniona/e w pkt. 1.2.2. a, b, c, muszą posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym branżom wskazanym odpowiednio w pkt. 1.2.2 a,b,c.
W odniesieniu do wszystkich wymienionych w niniejszym punkcie (1.2.2) wymagań  właściwe są uprawnienia budowlane wydawane po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst pierwotny: Dz. U. 1994 r. Nr 89 poz. 414) (tekst jednolity: Dz. U. 2000 r. Nr 106 poz. 1126) (tekst jednolity: Dz. U. 2003 r. Nr 207 poz. 2016) (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 156 poz. 1118) lub odpowiadające im, ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie obowiązujących wcześniej właściwych przepisów;
lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
1.1.1.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się: wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat:
1.1.1.1. co najmniej 2 robót budowlanych takich jak budowa, remont, modernizacja obiektów kubaturowych,
spełniających łącznie następujące wymagania: 
a.sumaryczna wartość wszystkich robót przedstawionych do oceny nie może być mniejsza niż 12 000 000 PLN brutto,
b.każda z przedstawionych do oceny robót nie może być mniejszej wartości niż 3 000 000 PLN brutto;
oraz
1.1.1.2.	wykonanie robót drogowych lub polegających na zagospodarowaniu terenu o wartości min. 2 000 000 PLN
1.1.1.3.	wykonanie robót instalacyjnych o wartości min. 2 000 000 PLN
Roboty wymienione w pkt. 1.1.1.2 oraz 1.1.1.3 mogą być zrealizowane w ramach robót określonych w pkt. 1.1.1.1 lub osobno. Całość wykonania wszystkich przedstawionych do oceny robót musi mieścić się w ostatnich 5 latach licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania;
1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia rozumianej jako dysponowanie środkami lub posiadaniem zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej 
niż 1 500 000 PLN
1.4.oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie 
art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
2.Zamawiający wykluczy z postępowania:
2.1.wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2.2.wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono; z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego.
2.3.wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2.4.osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione 
w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 
a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału 
w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
2.5.spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
2.6.spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem 
o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione 
w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
2.7.spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione 
w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 
a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
2.8.osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku 
z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 
a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału 
w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
2.9.podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania 
się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
2.10.wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału 
w postępowaniu określonych w sekcji II pkt. 1.1 do 1.5 niniejszej SIWZ.
3.Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawców, którzy:
3.1.wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji
3.2.złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
3.3.nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków;
z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy p.z.p.
4.Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia (z uwzględnieniem 
art. 92 ust.1 pkt.3 ustawy p.z.p.) podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
5.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Na ofertę składają się:
-wypełniony formularz ofertowy , wraz z załączonym do niego wycenionym kosztorysem ofertowym,
-informacja o zakresie robót powierzonych podwykonawcom,  w przypadku wykonywania zamówienia przy pomocy podwykonawców;
oraz następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału 
w postępowaniu:
1.1.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
1.2.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
1.3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie 
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.4.oryginały lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność 
z oryginałem, aktualnego zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
1.5.oryginał lub kserokopia poświadczona przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność 
z oryginałem, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego 
w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy p.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.6.oryginał lub kserokopia poświadczona przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność 
z oryginałem, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego 
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.7.oryginały lub poświadczone przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem, kserokopie dokumentów potwierdzających, że osoby, o których mowa w pkt. 1.8, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane obowiązującymi przepisami prawa budowlanego uprawnień prawa uprawnienia. Należy także załączyć dokumenty potwierdzający przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego,
1.8.wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć 
w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wskazujący:
1.8.1.kierownika budowy;
1.8.2.kierowników robót branżowych 
1.9.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty 
i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;
1.10.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
2.Wykonawca który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
2.1. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2.2. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 p.z.p.
3.Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.1 lit. a oraz c oraz 
w pkt. 2.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa 
w pkt. 2.1. lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W takim przypadku, dyspozycje co do terminu wystawienia dokumentu, o których mowa w  pkt. 3  stosuje się odpowiednio.
5.Oferta wraz z pozostałymi załącznikami, musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być do niej dołączone, chyba że wynika to z innych dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą.
6.W przypadku, składania wraz z ofertą kopii jakiegoś dokumentu, wykonawca poświadcza za zgodność z oryginałem przez złożenie własnoręcznego podpisu z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Jeżeli do podpisania oferty upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wszystkie te osoby.

OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
1.Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty, wg formuły spełnia bądź nie spełnia. 
2.Nie złożenie przez Wykonawcę wskazanych wyżej dokumentów, bądź złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy P.z.p..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.plesna.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Pleśnej
33-171 Pleśna 240
pok nr 5.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Pleśnej
33-171 Pleśna 240
pk nr 9 sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com